Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zwaaiiiiiii vanuit de kolf ruimte! ;)

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haai Esser! Gaat het nog steeds goed met kolven enzo? Hoeveel heeft O.livia in haar fles? En kolf je genoeg?

3. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey! Is er hier iemand die bambino loco heeft? Ik had mini loco gekocht op de vrijmarkt (om nog even weg te leggen) maar nu zag ik dat er dus ook bambino loco bestaat vanaf 2 jaar.

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kleintje: mijn zusje heeft bambino loco en dat is een groot succes!! Net als de miniloco trouwens.

Suus: veel plezier vananvond!

Esser: zwaai terug!

Elin: ik wist helemaal niet dat in Nordhorn een dierentuin zit, is hier nl helemaal niet zo ver vandaan. Wij gaan meestal naar emmen, is ook erg leuk (en dichtbij :))

De uitslag van mn vader was gelukkig helemaal goed. Het blijkt een moedervlek in zn oog te zijn (wist niet dat dat ook kan). Hij moet over 3 maanden weer terug om te kijken of eht ook veranderd (hij heeft net als ik heel veel moedervlekken die ook veranderen, dus ook een wat verhoogde kans op melanomen).

Gisteren ging het weer goed met het slapen zonder speen, alleen het middagslaapje lukt dus niet meer, nu ze geen speen heeft...wel jammer, maar helaas....

Dit weekend gaan we voor het eerst E een flesje geven met gekolfde melk, hoeveel zouden jullie erin doen?

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Nightelf, gelukkig dat de uitslag van je vader goed is! Is weer een hele geruststelling.
    Emmen ben ik nog nooit geweest, maar vind dr entree behoorlijk prijzig. Nordhorn kost maar 7,50 euro. Is nog een x te doen, want gaan nu toch maar een halve dag ivm het middagslaapje.

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Elin: Emmen is idd een stuk duurder, daarom nemen wij dit jaar ook een abbo. 7,50 euro is idd prima te doen, binnenkort maar eens naar toe gaan.

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Nightelf, gelukkig zeg dat het allemaal goed was van je vader. Wij hebben op werk ook een leerling gehad die een moedervlekje in haar oog had. Best gek gezicht. En toevallig ging gsieteren een collega van mij naar de dierentuin in Nordhorn. Wist het ook niet, maar hoorde idd goedkoop, dus ook hier maar eens daar een kijkje nemen. Moeder en stiefvader gaan met M. zo af en tie naar Emmen als ze oppassen. Hebben speciaal voor haar ook een abo daar.

Ingrid, balen dat je last v/h spuiten hebt. Op naar de 1e FM!

Suus, jij zit nu w.s. al bij NKOTB en BSB ;). Ben benieuwd hoe het was! Vast zeer geslaagd en terug in 'die goeie oude tijd', hahaha.

Hier koninginnendag even centrum in geweest en ook wat op rommelmarkt gekocht. Zo grappig altijd die kindjes vol trots met hun kleedjes vol speelgoed en nog trotser als ze weer wat centjes hebben ;):). Hebben een nijntjeboekje en spel ('de wielen v/d bus', van MB spellen) voor M. gekocht. Is vanaf 3 jaar, maar krijgt ze straks voor Sinterklaas (je kunt niet vroeg genoeg zijn met inkopen doen, hahaha). Érg leuk spel voor die kleintjes, ziet er nog echt uit als nieuw en nu voor 4 eurie, in de winkel 25 eurie en dan ziet het er net zo nieuw uit als deze! Grappige was.... ze kreeg een iniminie knuffelolifantje v/h jochie op het kleedje (die had voor alle kindjes die wat kochten naar leeftijd een kleinigheidje), nou.....dat olifantje was ze dus het meest weg van, het nijntjeboekje was ze spontaan weer vergeten :).

8. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Majo, wat schattig van dat jongetje. En idd zo grappig dat ze met de kleinste dingen zo blij kunnen zijn. Hoe is het verder met je? Nog steeds aan het wachten op je ongi?

Nightelf, was nog vergeten te zeggen dat kinderen onder de drie gratis zijn in Nordhorn. Dus dat scheelt ook nog weer.

Ik ga zo maar weer plat. Weet niet of ik het gezegd had, maar heb in het weekendje weg mijn staartbotje waarschijnlijk gebroken of heel zwaar gekneusd. Ga 's avonds uit ellende maar naar bed, omdat ik dan helemaal niet meer kan zitten.
    O.laf heeft vandaag trouwens weer op het potje gedaan. Vanmorgen riep hij mij, wees naar de deur en zei; die, die. Toen ik vroeg of hij op het potje wou zij hij ja. Dus er maar even weer opgezet en ja hoor, netjes gepoept op het potje. Daarna nog een paar keer er op geplast en vanavond weer gepoept. Dacht eerst dat hij er een spelletje van wou maken, maar hij doet er dus echt wat op. O.laf heeft alleen de laatste dagen vrij harde ontlasting, maar hij komt er dus wel vanaf. Hebben jullie kindjes dit ook wel eens? En iemand mss nog tips? Ik geef hem al roosvicee laxo.

9. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Nightelf: spannend, het eerste flesje alweer. Wat voor fles heb je? Ik zou zo'n 80 ml proberen, dat moet ze in principe wel opkunnen toch?

@Ingrid: wel lastig dat je zo'n last hebt van de hormonen. Wanneer heb je je eerste fm?

@Majo: al sinterklaas inkopen gedaan! Je bent er op tijd bij :D
    en mooi keukentje hoor! Wel slim om een onzijdige kleur te kiezen voor jullie toekomstige zoontje :D En ja, heel slim om er rekening mee te houden, want jullie krijgen er gewoon nog een kleintje bij!!!

@Esser: knap dat je de bv zo volhoudt! Vind je het niet lastig met het werk?

@Elin: balen van je ongi! Die ovutesten zijn helaas maar een graadmeter van je ovulatie, je lichaam moet daarna de rest nog zelf doen.... maar wie weet blijft jullie volgende cryo heel erg goed plakken :D

@kleintje: heerlijk vakantie! Geniet ervan!

@Sinja: ik ben wel benieuwd naar jouw buikje! Kun je het al goed zien?

@Jessy: wat ga jij ook al hard zeg! Enne dat slechte slapen is niet fijn hè, maar ik moet zeggen dat ik het uiteindelijk wel prettig vond ter voorbereiding op de gebroken nachten als de kleine er eenmaal is!

@hier: het gaat gelukkig weer goed met Jelte. Sinds het weekend heeft hij geen diaree meer en hij drinkt nu echt weer heel veel, hij is het echt aan het inhalen! Morgen naar het cb en weer prikjes, zal hij ook wel weer koorts krijgen :(
    Jenna eet op dit moment ook weer slecht, maar die krijgt hoektandjes, dus daar heeft ze last van.
    Ik moet zeggen dat ik zelf nog wel moet wennen aan het drukke leven wat ik nu heb... vandaar dat ik hier ook wat minder ben!

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nightelf, wat een geruststelling wat je vader betreft. Wij hebben gisteren nieuws gehad van mijn collega. Die had geen uitzaaiingen was dus het meest gunstige scenario.

Majo, leuk keukentje! En die zoon gaat er komen hoor! En ook lekker geshopt op de vrijmarkt, goed bezig!

Elin, wat vervelend een gekneusd staartbeentje. Doe maar rustig aan.

Traantje, echt respect hoe je het vol houd 4 dagen werken met twee kids. En logisch dat je hier minder bent.

Suus, hoe was NKOTBSB?

Mau was gisteren weer ziek.... Vandaag kon hij wel weer naar de opvang. En mijn zus was langs geweest met haar zoontje. Dus weer lekker gekletst. Alleen nu begin ik zelf ziek te worden. Gelukkig is vriendlief morgen ochtend en vrijdag middag thuis (hij zou eerst donderdag de hele dag thuis zijn maar helaas kon dat niet met het werk).
    Vandaag was rein echt super veel wakker. Hij had overdag maar twe keer een half uur geslapen. Hopelijk slaapt hij nu de nacht door.

Nou dat was het wel weer..... Rustig hier.....

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Traantje, fijn dat J.elte nu weer goed drinkt! En hopelijk blijven de virussen nu even bij hem uit de buurt. Guitig ventje is het hoor :D Erg leuk pasfoto! En logisch dat je hier wat minder bent, 4 dagen werken en dan kindjes e.d. er nog bij dan heb je niet zoveel tijd over voor iets anders.

Elin, goed van O.laf zeg dat hij al zelf aangeeft op het potje te willen!! Hier zetten we R.uben iig savonds voor het slapen gaan op het potje en sochtends. Voor de rest nog niet. Hij geeft nu soms wel aan dat hij gepoept of geplast heeft en zodra hij het aangeeft voordat hij moet gaan we er intensief mee bezig. Wil dan ook in een week/2 weken er mee klaar zijn ;)
    Hmmm een gebroken staartbeentje? Ik hoop het niet voor je. Vervelend lijkt mij, ben je al bij de ha geweest?
    En jammer dat je ei niet benut is deze maand, maar nu dus weer vol goede moed aan de cryo's :D

Esser, hoe gaat het bij jullie? Ook een leuke q-dag gehad dus :) Was ook heerlijk weer! Alles goed met de kids?

Kleintje, fijn dat je vriend weer thuis is! Ben je nou ook gesloopt 4 dagen alleen met 2 kids? ;) Lekker vakantie nu dus, heerlijk zeg! En mooi weer erbij, kan niet beter! En ook allerlei leuke dingen gekocht voor een prikkie :) bambino loco las ik laatst ook iets over en ga het ook kopen, moet nog even kijken waar ik het kan halen, lijkt mij wel erg leuk trouwens.

Suus, even weer terug naar de 70ties/80ties :D Leuk hoor!! Al weer een beetje bekomen?

Zora, nog steeds aan het spelen met je nieuwe speeltje de Iphone? :D

Jessy, vervelend dat je zo slecht slaapt. Slapen ging bij mij op het laatst ook niet zo lekker meer maar lag gelukkig niet lang wakker. Probeer te ontspannen en aan de nieuwe beeb te denken/fantaseren, vond ik iig een leuke afleiding ;)

Loesie, hoe ist met je olifanten voetjes? :D hihi. Nog even meid en dan heb je je eigen poezelige voetjes weer terug! Hoe gaat het verder, is het nog wat uit te houden?

Lelie, las op fb dat S. toch in het gips moet :( Hoelang moet ze erin dan?

Nightelf, en al met het flesje geoefend? 80 ml lijkt mij eerst ook wel genoeg. Verder alles goed met jullie? En met jezelf?
    En gelukkig viel het mee met je vader, is dan eerst toch wel even schrikken.

Majo, veel duidelijker allemaal dus in DD. Al ongesteld geworden? Voelt het nu ook veel anders voor je nu je in DD onder behandeling bent?
    En ook allemaal leuke dingen gescoord op de vrijmarkt :) En wat lief van dat jongetje, M. dus helemaal blij met haar cadeau's, en jij dus ook al geslaagd voor sinterklaas ;) hihi

Hier gaat het goed. Ook een leuke q-day gehad. We zijn even naar Leeuwarden geweest en was erg gezellig maar wel druk. R.uben heeft zich goed gedragen in de buggy ;) en L.uuk zat gezellig bij in de beco. Niks gekocht want best druk en we wouden wat buitenspeelgoed voor R. hebben maar was allemaal al weg. En kleding koop ik nooit op vrijmarkten want vindt het altijd zo groezelig :)
    Wel leuke (nieuwe ;)) kleding voor R. gekocht en nog een paar broeken halen en dan is zijn zomer garderobe compleet. Leuk spul hoor allemaal, is niet zo goed voor de portemonnee...Ach ik koop nu toch nog niks voor mijzelf dus dan maar voor de boys :)

Hardlopen gaat ook super! Wordt alweer een beetje verslavend, loop soms wat langer dan moet want ben dan nog niet moe :p Qua kilo's is er niet veel af, misschien een kleine 2 kilo? Maar mijn lichaam is wel slanker geworden, alle kleding zit iig een wat ruimer. Maar er zijn nog wel wat lovehandles en zadeltassen die weg moeten dus ben er nog niet ;)

L.uuk slaapt trouwens niet meer door helaas...Vrijdag nacht kwam hij weer om 4/5 uur en was niet te sussen met speen. Ach we hebben er een kleine week van mogen genieten, en zal vast wel weer eens gebeuren :)

Nou ga nog even bankhangen en dan op bed, fijne avond nog!

12. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Traantje, gelukkig dat het wat beter gaat met J.elte. Hoe ging het met de prikjes vandaag?

Kleintje, beterschap! Wat balen zeg, nu net in je vakantie! Hoop voor je dat het mee valt en snel over is! Hoe gaat het eigenlijk met R. zijn spreidbroekje? Is er bekend tot wanneer hij hem aan moet?

Jewel, wat vervelend dat L.uuk niet meer doorslaapt! Hopelijk veranderd dat snel weer! En jullie dus ook een leuke q-day gehad! Ik heb trouwens ook niks met tweedehands kleding of het moet van een bekende zijn. Ik zou het iig nooit kopen.
    En ben wel bij de ha geweest voor mijn staartbotje. Mocht wel een foto maken, maar dat leek ons ivm een evt zw.schap niet verstandig. Het zou nu dus wel kunnen, maar dat maakt voor de behandeling niks uit, want ze kunnen er toch niks aan doen.

Ik moet morgen trouwens weer voor een fm. Wel fijn dat we nu weer naar iets toe leven. Maar ook wel weer spannend.

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Even korte rea want ben best gaar! Gisteren gewerkt na 5 vrije dagen en dan na afloop meteen doorracen naar Rotterdam... Concert was echt helemaal leuk!! NKOTB was natuurlijk helemaal toppie, BSB ook hoor maar wij waren vooral voor NKOTB. Die waren ook echt goed afgetraind itt BSB. Die waren echt wat vadsiger... En die Nick Carter is echt een eikeltje hoor, overdreven enzo, bah! Wie wel echt leuk is, is Bryan! Gingen BSB meisjes uit het publiek halen, deed de rest natuurlijk jonge meisjes in jurkjes etc, en die Bryan een oud wijf :) Echt lachen!!
    NKOTB is de lekkerste toch echt Joey hoor! En Donny ook leuk! Danny maar een engerd, Jonathan beetje preuts en dat hoge gegil van Jordan was af en toe echt too much.
    Nog wel met mn mooie shabbie laars in de kauwgom gestaan dus baalde als een stekker. Gelukkig is het er wel af gegaan :D
    Lag pas in bed om 01.00 uur...pffff. Wel vanmorgen gestart om 10.30 uur maar daardoor wel zonder pauze doorgegaan tot 16.30 uur met patienten en toen nog opruimen en admin. Ging pas weg uit de praktijk om 18.00 uur met rugpijn. Denk door dat lange werken zonder pauze.
    Morgen ook weer lange dag, waarbij ik start om 08.40 uur en wrs doorwerk tot zeker 16.30 uur met een pauze van minder dan 1 uur. En dan heb ik in die pauze nog onderhoud aan mn verlichting dus dat is niet relaxen ofzo dan.

Anyway, Kleintje, dus toch geen weekje vrij voor je man! Dat stomme werk ook... Hoop voor je dat R lekker doorslaapt want 2x 30 min slapen is wel errug weinig zeg! Is ie dan nog wel goed gemutst?

Jewel, goed van het hardlopen!! Doe je Evy of gewoon lekker zelf opbouwen? Met rennen gaat het er natuurlijk wel sneller vanaf he dus vol blijven houden dus!
    Balen dat L niet meer doorslaapt :( Hopelijk gaat ie t snel weer oppakken!

Elin, jeetje alweer een fm zeg. Hoeveel cryo's hebben jullie nog, of is dit voor een verse poging?
    En een gebroken staartbeentje? Jeetje hee!

Uhm, verder weet ik t ff niet meer. Vandaag dus mn trouwdag, 3 jaar getrouwd, en tja...ben erdoor herinnerd door mn schoonmoeder!! :) maar mn man was het ook vergeten hoor! Kun je nagaan hoe het ons bezig houdt en wat voor andere dingen wij aan ons hoofd hebben :p Mn man heeft net ook zn moeder gebeld om te bedanken voor haar kaartje en dus de herinnering :D

Nou zo maar ns richting bed. Morgen dagje werken en dan 3 dgn vrij, heerlijk!!

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, was behoorlijk vermoeiend 4 dagen met twee kids thuis. Maar merk wel dat na die vier dagen je toch wel in een ritme komt. En ik heb de bambino via mp gekocht. Voor 10 euro met twee boekjes. Kost in de winkel toch gauw 30 euro. Weer 20 euro bespaard :). We moeten toch meer op de kleintjes letten met twee kids en straks ook nog 300 netto minder.

Elin, hoe ging de fm? We moeten 16 mei weer op controle voor de heupgewricht van rein. Dus dan horen we wel hoe lang hij nog moet. Ik las dat s.ofie van lelie nu in een gipsbroekje moet. Dat lijkt me wel heftig.mdat broekje van rein stelt niet veel voor want hij heeft er geen last van.

Suus, rein was niet chagereinout door het weinig slapen. Vandaag slaapt hij gelukkig weer beter. Maar twee keer een half uur dat is toch niet de bedoeling.

Vanmorgen was vriendlief thuis. We zijn naar de stad geweest voor pasfoto's voor de kids. En even bij het stad huis langs geweest. Was twee uur wachttijd........ En een afspraak maken kon pas vanaf 26 juni....... Dus kregen we de tip er s ochtends om half 9 te komen om een nummertje te trekken en dan gaat om 9 uur het loket open. Waarschijnlijk zijn we dan in een half uur geholpen ze de medewerkster. Dus vriendlief gaat volgende week om half 9 een nummertje trekken en dan zorg ik dat ik er om 9 uur ben met de kids. We waren een beetje te lam geweest om voor 1 mei te gaan.......
    Morgen middag lunchen met vriendlief en dan gaat hij daarna vroeg mee naar huis.
    Verder is het hier rustig.. Wel net een berichtje gehad van een vriendinnetje van mij die zwanger is ........van een tweeling......super vet...wel stom dat ik me meteen afvraag of het geen mmm is geweest....

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Traantje, wat ontzettend fijn dat het weer beter gaat met J. junior! En toch nog even wennen dus aan de 2 kids icm 4 dgn werken en ook nog studeren. Lijkt me ook erg pittig. Helemaal het er ook nog bij moeten leren...... heb ik nu echt even geen zin in ;). En idd....gewéldige foto van jullie mannetje op FB zeg :)!

Kleintje, wat goed nieuws dat er bij collega geen uitzaaiingen gevonden zijn! En lekker een weekje vrij :). Héérlijk! Enne...chagereinout....is dat een nieuw nederlands woord? ;).

Suus, avondje stappen in jaren 80 was dus geslaagd zo te lezen :). Nog gefeliciteerd met je trouwdag!! Kun je nagaan hoe lang wij ook alweer schrijven hier op het forum.... weet namelijk nog wel dat je ging trouwen toen :).

Jewel, lekker aan het hardlopen en shoppen!! Beiden goed voor de conditie ;). Jammer dat L. het doorslapen niet doordoet..... was zo mooi geweest. Duurde bij R. toch héél erg lang voordat hij doorsliep? Slaapt toch pas sinds de pindakaas onlangs de deur uit is door?

Elin, hoe was de fm? Spannend allemaal weer zeg! Heb je de mk inmiddels een beetje een 'plekje' kunnen geven? Leuke foto trouwens van O. op FB met die Lama (?). Vond ie het niet eng zo bij z'n handje? En wat doet ie het goed op het potje!! Knap hoor! Voorzichtig aan met je stuitje....autsj!!

@Hier: Ongi gisteren dan toch nog doorgebroken...en hoe... ;). Morgen starten met de puregon en menopur voor 5 dgn. Dan woensdag 1e FM. Keukentje voo M. is geleverd gister. Zetten we het net in elkaar alvast.....welja hoor.... het kraantje mist.... Kan er dan nóóóóóit iets in 1x compleet afgeleverd worden?

16. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Vandaag de eerste FM gehad. Ben echt super blij dus even een EGO bericht. Het ziet er gunstiger uit dan met de behandeling van S. Ik heb aan iedere kant weer ontzettend veel eiblaasjes, maar ze groeien nu wel harder dan vorige keren. Heb er al 1 tegen de grens aan zitten voor punctie. Verder een stuk of 9 van net iets eronder... en dan weer 15 aan iedere kant van kleiner dan 10 mm.

Bij de behandeling van S. mocht ik blij zijn als ze de eerste keer 5-6-7 mm waren. Maar spuit nu dus ook iets meer IE puregon. Zo door blijven spuiten en dan maandag weer de 2de FM. Dan zal denk ik punctie wel afgesproken kunnen worden. Spannend!

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Goed bezig Ingrid!

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ingrid, super nieuws! Dat zijn natuurlijk altijd de goede ego berichten hè? ;)

Kleintje, goed dat je de vier dagen zo bent doorgekomen met z'n 3en! Petje af! Das toch echt wel n tandje bij hoor. Hoe gaat het met de BV van R? Hier kolf ik ongeveer tussen de 140 en 200 cc per kolfbeurt.
    Ik kolf twee keer op het werk en dat gaat erg goed. Ik merk wel dat er meer afspraken (huisbezoeken en aan instanties) aan gaan komen, en dat het dan met kolven en het koelen van de voeding wel lastig gaat worden. Ook gaat het erg rap nu met de fruit en groente hapjes van Olivia, dus heb het idee dat het afbouwen van de BV nu een 'natuurlijke' afloop gaat krijgen. En.......het zal langzaamaan ook wel 'moeten' als we over niet al te lange tijd weer naar het ZH willen gaan.... Hoe vaak kolf jij op het werk? En gaf je R nu ook live een voeding op het KDV?

Jewel, geweldig filmpje op FB! Bijnaaaaaaa! :) Jij gaat ook super zeg met Evy! Knap!

Traantje, leuke pasfoto van J! Hoe gaat het nu met m? En J verliefd op dr broertje?

Suus, druk druk dus? En je pa en ma heelhuids aangekomen zag ik? En voor jou? Rust in de 'tent' nu? ;) En hoera voor Sophie op het potje!!

Nightelf, ook van jou 2 meiden zag ik een leuke foto voorbij komen op FB! Hoe gaat het met de BV?

Loesie, hoe voel je je? Las dat het vandaag toch echt wel ff spannend was in het ZH voor je controle!

Ehm......volgens mij ben ik nu nog een aantal meiden vergeten....sorry! Is ff uit t hoofd gedaan. Ga hier weer aan de gang. Zo verder met het eten voorbereiden. Deze mama gaat straks lekker uiteten met een goede vriendin en een bioscoopje pikken en dan nog ff 'naborrelen'. ;)

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, ik kolf nu 2 keer. Tussen de 120 en 150 cc. Ik voed niet meer op het KDV. Rein drinkt om 11 uur en 2 uur een flesje. Dan om half 4 fruit. En om 18:00/18:30 drinkt hij weer bij mij. Maaruuhhh weer naar het ziekenhuis?? Daar had ik nog niet op gerekend.......of begrijp ik net verkeerd.

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou kleintje, klinkt netjes hoor! Loopt dus ook gewoon relaxed nu met de BV?
    En t.a.v het ZH: wij hebben uit de IVM geen cryo's. Kans op cryo's uit een IVM poging is gewoon ook zeer klein. Zoals het er nu uit ziet, krijg je alleen dit jaar nog 3 IVF/ICSI pogingen vergoed. Vanaf Jan. 2013 stopt dit en krijg je alleen nog maar 1 poging vergoed.....
    Wij willen ontzettend graag een 3e kindje, alleen eigen pogingen gaan betalen à 3000/4000 euro per keer...... Dit vinden wij een hele hoop geld, en hiermee heb je ook nog niet eens de garantie dat je na zo'n poging ook zwanger bent........ En dat weten wij helaas hier allemaal...... Als het ons weer gegund is, dan willen we weer de kindjes kort op elkaar. Alleen wordt dat waarschijnlijk nog wat korter omdat we dit jaar dus al weer de mmm in gang gaan zetten.
    Snap je een beetje wat ik bedoel?
    Ik hoop dat ik met bovenstaande niemand voor het hoofd stoot.....zou echt mijn bedoeling niet zijn!
    Ik vind het alleen zo frustrerend dat koppels in de mmm zo in de kou worden gezet. Wij hebben ons zegen van al 2 gezonde, mooie kindjes maar we voelen dat het voor ons nog niet 'af' is.... Maakt dat ons dan anders? Ik heb met maartje84 hier op het forum contact gehad, zij is heel actief betrokken bij Freya. Zij gaf ook aan dat, gezien de ontwikkelingen, het idd verstandig is om dit jaar weer te gaan starten.

Deel Deze Pagina