Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Esser, ik wist niet dat het volgend jaar al is dat er nog maar 1 poging wordt vergoed! Eigenlijk onbegrijpelijk dat ze dat invoeren. Zo oneerlijk voor alle mmm stellen! De regering 'bepaalt' dus je kinderwens in sommige gevallen...

Hier nog niet concreet gepraat over een 3e kindje maar gaan we dan toch maar wat eerder doen.

Kleintje, heb ook een bambino loco set gekocht. Wel nieuw want hier in de buurt stond niks op mp en anders kom je weer met verzendkosten bijna op het zelfde uit. En nieuw vind ik zelf ook wat 'frisser'. En een heel 'gedoe' dus voor een id kaart voor de kids. Je hoeft er toch pas 1 als je naar het buitenland gaat toch?

Majo, dus de ongi was er al :) En nu dus echt begonnen met het duitse avontuur :D
    R. sliep idd pas laat door. Vanaf ong. 13 maand maar toen ook maanden gehad dat het drama was. Nu merken we echt verschil sinds hij van de pindakaas af is. Kwamen er toevallig achter omdat ik met iemand praatte waar het kindje kma van had en die ook reageerde op pindakaas. R. was steeds zo bont in het gezicht maar ik wist niet waarvan dat kwam. Toen dus de link gelegd met pindakaas en wangetjes zijn weer rustig en geen buikpijn meer snachts.

Suus, ik loop nog gezellig met Evy :D Vind het ideaal zo om op te bouwen, had ik zelf niet gekund. Gister les 17 gedaan, merk echt dat mijn conditie beter wordt! Ennuh trouwdag vergeten......hihi hoor je niet zo vaak dat de vrouw dat vergeet, maar gelukkig was je dus niet de enige ;)

Ingrid, he super dat het er zo goed uit ziet! Spannend dus! Alles goed met S.?

Elin, hoe was de fm? En idd spannend weer, ik ga iig heel hard voor jullie duimen dat deze cryo blijft zitten!!!!
    En hoe gaat het met je staartbeentje? Nog veel last?

Nou ga L. even op bed leggen, is erg moe van het spelen. Hij is druk bezig met draaipogingen maar lukt nog niet helemaal ;) R. ligt nog lekker te slapen en zal zo wel wakker worden.
    We hebben trouwens via mp een speeltoestel gekocht. Met 2 schommels en een glijbaan en een torentje. Volgende week halen we hem op, zal R. vast wel leuk vinden :)

Fijn weekend nog allemaal!!

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hallo meiden,

toch weer eens hier na lange afwezigheid!
    Kan het allemaal niet meer zo goed opbrengen soms...

Ga nog even wat reageren, sorry alvast voor degene die ik vergeet of waarvan ik iets niet weet, want heb niet alles terug gelezen!

Esser, jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen!!!!
    En €4000 is een hoop geld met inderdaad nog geen garantie dat het goed komt!
    Ik dacht wel (maar dat was nog niet zeker) dat er uit de aanvullende verzekering extra pogingen vergoed werden...
    Maar jullie hebben groot gelijk!

Elin, ben ook benieuwd hoe de fm was!
    En jeetje, wat heb je toch gedaan joh! Dat lijkt me echt superpijnlijk!
    Nordhorn is idd erg leuk, wij zijn er ook weleens geweest! (maar dat had ik al op fb gezet he:D!)

Sinja, jij schiet al mooi op zeg!!!!!
    Groei je nu ook sneller nu het er 2 zijn?! Bedoel dat je nu al een buikje ziet?! Wanneer heb je weer een echo?

Jewel, zag het filmpje van L. op fb!!! Zooooo schattig!!!! Kan me niet voorstellen dat dat straks ook weer bij ons zo is! Zo'n klein hummelke wat zich weer zo gaat ontwikkelen!
    En leuk zo'n speeltoestel!!!! Ben heel benieuwd, als hij staat willen we uiteraard een foto!

Ingrid dus ook alweer flink van start! Spannend hoor!!!!
    Hoop ook voor jou op een goede afloop!

Majo, ook weer druk bezig! Het wordt wel weer spannend hier!
    Hoop jullie allemaal weer op het verlengde wachtbankje te zien!
    Hoe vond je het aquarium in DD?! Mooi he!? :D!

ID-kaart voor Siem hebben we in december al gedaan. We kregen een brief van de gemeente dat ze 3x zo duur werden in 2012 (natuurlijk, wat niet) dus wij hebben er nog €9, nog wat voor betaald!

Suus, trouwdag vergeten! Kan gebeuren!
    Wij zijn er ook nooit zo mee bezig, maar we hebben er nu ook nog maar 1 meegemaakt...4 juni de 2e keer!
    Ook voor Ingrid, he Ingrid!:D!

Nigthelf, hoe is het met jullie 2 meiden?!?!
    En bij Lelie?!
    Mooie foto's zie ik op facebook!!!

One of kind, was wel benieuwd hoe het met jou en S gaat!
    Ben je alweer een beetje gesetteld?!?

Jessy, hoe gaat het met de kamer?! Schiet het mooi op nu?!
    En slaap je al wat beter!?
    Hier is het de ene nacht drama en de andere nacht nog meer drama!:D!
    Nee grapje, vannacht redelijk geslapen, 1x wakker om 3.50 en daarna pas weer om 6.45 ofzo! Dus best aardig!

Rest...sorry...weet het zo nie meer...

Hier...
    Aftellen!!!!!:D!
    Bloeddruk blijft aan de hoge kant, ondanks de medicijnen, gisteren ook eiwit in de urine, maar gelijk bloed geprikt en dat was goed. Morgen wel 24uur urine sparen en maandag weer controle...
    Ook verhoogde suikerwaardes, dus moet nu zelf prikken om mijn waardes in de gaten te houden...
    Nuchter (vlak voor de maaltijd) moet hij onder de 5.3 blijven en 1,5 uur na de maaltijd weer prikken en dan onder de 6.7...
    Gister begonnen en tot nu toe netjes onder de waardes gebleven...
    De laatste suikerwaarde was iets verhoogd, dus ook twijfelgeval of het wel echt zwangerschapsdiabetes is..., maar liever teveel controle dan te weinig!

Kon er vanuit gaan dat ons kindje, door alles met elkaar, voor de 40 weken gehaald gaat worden!
    Spannend dus, het schiet mooi op!
    Wij zijn er wel zo'n beetje klaar voor, heb alleen mijn eigen vluchttas nog niet ingepakt!
    De tas van ons kleine meiske/manneke staat helemaal klaar!:D!

Fijne dag!

Liefs Loesie

3. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Even gauw een zwaai vanuit cp kempervennen. Heerlijk aan t ontspannen. Rust kunnen we alledrie even gebruiken vooral ik met mijn paar uurtjes slaap op een nacht!!
    Ik reageer gauw op iedereen!!

4. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    ook even een korte zwaai, want ik ga genieten van mijn hopelijk rustige zaterdagavond. De kinderen liggen op bed, dus ik ga met mijn luie reet op de bank zitten.

@Jessy: veel plezier nog

@loesie: leuk dat je even wat van jezelf laat horen en nog even meid en jij hebt ook je kleine uk weer in je armen! Ik ben wel heel nieuwsgierig wat het nou is! Maar goed, nog even en mijn nieuwsgierigheid wordt beloond :D

@Esser: tja, goede reden om dit jaar weer te beginnen. Wordt het dan weer IVM? Ik moet alleen zeggen dat ik er even niet meer aan moet denken, maar gelukkig verschillen de meningen!

@Ingrid: fijn dat het er zo goed uit ziet! Ik ben heel benieuwd naar maandag!

@Majo: en jij ook van start met het duitse avontuur!!! Ik hoop zo dat jullie hier het goede resultaat gaan krijgen! Zo spannend weer!

@Jewel: leuk, zo'n speeltoestel. Wij hebben gewoon 2 schommels genomen. Er zijn hier heel veel speeltuinen in de buurt, dus glijbanen e.d. zijn er genoeg in de omgeving, maar een schommel in de tuin vind ik toch altijd wel heel leuk!

@Suus: lief whatsapp-vriendinnetje, was gezellig gisteren! Hoe was de foe yong hai?

@Kleintje: ik had nog nooit van die bambino loco gebeuren gehoord, maar heb het even gegoogled en natuurlijk kende ik het :D
    Ben je aan het genieten van je quality time met je man? Petje af hoor, zo lang met 2 kindjes! Enne, heb je nu meer rust nu je niet meer naar het kdv gaat om te voeden?

@rest: sorry, ik weet het even niet meer uit mijn hoofd.

De zwaai is toch wat langer geworden :D
    Morgen wordt ons kleine mannetje gedoopt, uiteindelijk is het gewoon een mooi wit broekje met een wat chic shirt geworden, ook wit. Het moet maar goed zijn. Ik ben vandaag naar de kapper geweest, dus ik zit weer goed in de verf en de krul!
    Jelte was trouwens van de week op het cb bijna 6 kg en 60 cm! Hij doet het dus prima. Een klein dikkertje :D maar dat was idd wel te zien op fb :D :D
    Goed, ik ga nu nog even een pan soep koken voor morgen en dan vervoeg ik mij bij mijn echtgenoot op de bank :p

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ik kom ook ff zwaaien, want weer drukdrukdruk.... kraamvisite komt nu eindelijk op gang en we zijn druk in de tuin bezig (blokhut verplaatsen, wat een karwei....) omdat A een speeltoestel krijgt (net zoiets als jullie, Jewel, ook 2 schommels een glijbaan en torentje en ws ook nog een picknicktafeltje en zandbak). mannetje is bijna klaar met het ontwerp, dan hout nog even bestellen en dan kan ie aan de slag.

Het gaat hier verder prima, wel druk met de meiden en de bv loopt echt super, zo houd ik het wel een jaar vol.

Oja, de uitslag vna mn s-moeder was gelukkig ook goed, hele opluchting. We hadden niet gedacht dat we 2 goede uitslagen zouden krijgen......

6. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Jewel... ja alles goed met Syra. Dinsdag groot feest, nou ja... klein feest! We gaan naar de Apenheul... zaterdag de 12de DE verjaardag! leuk leuk!

Loessie... idd onze 2de trouwdag! Wij gaan denk ik gewoon lekker met z'n tweetjes ergens wat eten... vorig jaar ook gedaan!

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Zo ff vanachter de laptop dus dat tikt toch iets handiger...

Ingrid, goede score bij de fm zeg! Nu maandag de tweede en dan al (wrs) punctie plannen!!! Oh dan komt het echt dichterbij he!!
    En jullie meisje dinsdag jarig, alweer 1 jaar oud! Wat gaat het snel he...

Majo, hoe gaat het met jou? Volgens mij weer druk met werk denk ik?

Kleintje, gelukkig ga je niet naar kdv om live te voeden. Neem aan dat dat toch wat rust in je lijf geeft?! Krijgt ie dan trouwens afgekolfde bv of kv? En hoeveel drinkt ie nou eigenlijk zo ongeveer?
    Houd je het verder nog vol?? Heb altijd het idee dat jij voor bijna alles alleen opdraait vanwege Kleintjeman's drukke baan.
    Als ik heel eerlijk ben...hoop niet dat je het me kwalijk neemt...maar ik heb zelf ook een eigen zaak (praktijk dan) maar daar gaat ook veel tijd in zitten, en ja ook in het begin, net als nu...maar ik begrijp niet zo goed waarom hij zoveel moet/wil werken terwijl hij thuis 2 prachtige kindjes en jou heeft! Daarnaast is geld en het werken zelf ook niet alles. Ik weet nog dat een paar jaar geleden er in het dorp naast ons een nieuwe orthodontist kwam en die kwam zich voorstellen aan me (ivm doorverwijzingen). Kwam toen op vrijdagmiddag 16.30 uur dus ik was aan het opruimen, klaar om naar huis te gaan. Zij zei me toen dat zij nog naar de praktijk ging om nog administratie te doen en dat ze dat weekend nog behandelplannen ging maken etc. etc. Afgelopen zomer heeft ze IN de praktijk (dus tijdens werk met allerlei kinderen) een hersenbloeding gehad. Nu kan ze dus nooit meer haar werk uitvoeren. Ik verklaarde haar een paar jaar geleden al voor gek dat ze het zo deed en tja, nu dit dus gebeurt. Toevalling ontmoet ik aanstaande vrijdag de nieuwe orthodontisten die het hebben overgenomen...
    Anyway, mn punt is dat je wel hard kan werken maar er zijn zoveel andere mooie dingen, zeker met zo'n jong gezin als jullie hebben. Daarnaast legt het ook wel veel druk op jouw schouders...
    Ik bedoel er nix verkeerds mee hoor maar laat ik het zo zeggen, als mijn vent zo'n workaholic zou zijn, had ik de grootst mogelijke ruzie met m gemaakt.

Esser, zag lekkere tapas voorbij komen op fb!! Jammie! LEkker gesmaakt?? Zag er ook heel romantisch uit trouwens! Doen jullie vaker dat soort dingen? Echte levensgenieters volgens mij ;)
    En ik snap wel dat je om die reden wat sneller voor nr 3 gaat ja. Of wilden jullie sowieso al zo snel? Ik moet er zelf ook (nog) niet aan denken...maar dat komt ook omdat ik zo hard aan het trainen ben om een strak modellenlijf te krijgen ;) en daarnaast lijkt het me wel zwaar hoor, 3 kindjes!
    Mij stoot je iig niet voor het hoofd hoor! Is toch jullie wens en als jullie het gevoel hebben dat het gezin nog niet compleet, moeten jullie er lekker voor gaan! Ben wel erg benieuwd of het nu 'weer' (bij Joep was 2e poging, weet ik) meteen raak is.

Jewel, jeetje datd het van de pindakaas afkwam zeg! Sophie heeft nog nooit pindakaas gegeten, althans niet bij ons...misschien wel op kdv? Maar dat dat zo'n effect dan heeft he. Wel lastig lijkt me dat met kma, allergieen, eczeem etc. etc. pfffff Word je er soms niet gek van?
    Goede opbouw van Evy he? Had het zelf ook niet zo kunnen opbouwen en vooraf denk je dan, pffff, dat kan ik echt niet!! En dan ben je klaar en denk je, goh dat was eigenlijk prima te doen! Dus er is gewoon echt over nagedacht dat het opbouwt en echt haalbaar is!
    Leuk zo'n speelding in de tuin! Moest je er veel voor betalen op mp?

Nightelf, wat fijn van de goede uitslagen zeg! Zeker een mega opluchting! En wat leuk om te horen dat de meiden het zo goed doen en de bv als een tiet loopt ;) Je klinkt helemaal happy! En zo te horen wordt je man aan het werk gezet?? :p

Loesie, leuk dat je weer ns wat van je laat horen! Lees natuurlijk ook mee via fb en andere topics :D Ben wel benieuwd naar maandagochtend, naar je extra controle en naar al je geprik en die eiwitten. En als je de 40 wkn sowieso niet gaat halen, is het nu echt aftellen geblazen he!! SPANNEND!!! Ben benieuwd of het een schattig jurkje wordt, of een stoer pakje :D

Sinja, hoe gaat het met jou en de kleine meid? En de 2 ukkepukkies in de buik? Ga je strax ook meer echo's krijgen enzo? En heb je al aangegeven op je werk dat ze je echt niet meer kunnen indelen, vooral tegen het einde van de zwangerschap??

Traantje, was zeker gezellig gisteravond via whatsapp!! Vind het nog steeds jammer dat jij zo ver weg woont! Ik woon nl wel gewoon in de bewoonde wereld ;):p Vind het trouwens wel grappig dat we vaak exact hetzelfde denken en dan ook opschrijven :D
    Ben ook erg blij dat de kleine J het nu zo goed doet met zn flesjes! Nu alleen die nachtfles er nog af..........

Jessy, slaap je zo weinig door het vele plassen? Hoe lang moet je nog werken tot aan je verlof trouwens? Dat zal ook wel erg fijn zijn voor je trouwens. Dan lekker toegeven aan je moeheid en slapen wanneer S ook slaapt.

Zora, met jou alles goed? Ook druk?

Elin, het is stil rondom jou!! Heb je je teruggetrokken in een holletje??

Uhm...iedereen gehad nu?? En anders sorry!!

@hier: ja druk druk druk... Met praktijk maar als ik vrij ben, met de gewone dingen zoals boodschapjes, kids, hond etc. Heb idd wat meer rust in de praktijk nu mn vader weg is met vakantie. Hoewel hij wel weer irritant was van de week omdat hij gewoon niet leest. Zal de details besparen maar ik had uiteindelijk gelijk en dat kan hij dan niet toegeven, als in 'sorry'. Best jammer maar goed, zit niet in de aard van het beestje.
    Net ook alweer op de praktijkmail gekeken en zag alweer 2 probleemgevallen staan (zucht). En dan kan er maandagochtend wel weer wat bijkomen aan telefoontjes, of nog meer emails! Als ik wil, kunnen we het zo 7 dgn pw vullen met patienten maar zoals ik al over Kleintjeman schreef, ik vind mn gezin het allerbelangrijkst en die mensen wachten maar en dat geld kan me ook gestolen worden. Als er echt nood aan de man is, kunnen ze altijd naar een spoeddienst gaan bijv...

Met Sophie gaat alles goed!! Ze zegt nu vaak achteraf als ze heeft gepoept of geplast dus denk dat we nu echt moeten gaan starten met zindelijkheidstraining. Mooie timing van de vakantie dus want dan gaat ze gewoon lekker naakt rondlopen :) Misschien ook maar potje meenemen naar het strand ofzo :p

Met Daan ook alles prima! Slaapt nu altijd wel rond 20.45 uur tot zo'n 07.30 uur dus dat zijn mooie tijden. Volgens mij was Sophie nog niet zo ver toen zij dezelfde leeftijdd had.
    Zijn oogjes worden wel weer slechter... Ik ga maandag weer bellen met de huisarts en nu met Daan langsgaan. Hij heeft hem nl maar 1x gezien en de rest ging allemaal telefonisch! Ik denk toch echt dat de oogarts ernaar moet kijken want zn oogje is dan bijna helemaal dichtgeplakt! Dan gaat ie lachen en gaat zn linker oog wel redelijk open (met prut) en die rechter gaat maar voor 1/4 open want dan zit het vast... :( Zijn ook allemaal harde korsten die je niet makkelijk eraf krijgt met schoonmaken, ook niet met de speciale doekjes. Gevolg is dan weer dat zn oogleden erg rood worden en geirriteerd. Dus teveel schoonmaken ook niet goed en nou ja, zucht zucht zucht. Volgens Traantje moet ik dan maar gaan huilen bij de HA dus ga dan maar denk ik aan mn ruggeprik denken van de keizersnede...dan kan ik vast zo janken :p

Met mijzelf alles prima! Heb van de gyn microgynon 30 gekregen, waar ik ook doorbraakbloedingen bij heb maar minder dan bij Cerazette (die ik dus afgelopen 3.5 mnd heb geslikt). Moest eigenlijk mn Cerazette afmaken maar iom mn prive HA (Traantje ;)) besloten om direct al te starten met microgynon 30. En wat denken jullie?? Na 3 a 4 pillen geen bloeding meer!!! Denk dus dat er geklust moet worden vanavond want dat is door die bloedingen ook al 3 mnd geleden ofzo. Ik zie al zelfs eelt komen op Suusman's handen!! :p
    Heb ook besloten te stoppen met zo extreem dieten. Ik werd steeds vaker misselijk 's ochtends (van de honger denk ik) dus mn lijf gaf toch echt zelf aan dat het wel genoeg is geweest. Vanmorgen dus een normaal ontbijt genomen, granenpap met magere melk, en dat vulde als een tierelier zeg!! Had meteen 5 uur erna geen honger!! Vanavond weer Foe Yong Hai gegeten (zelf gemaakt) met weinig rijst dus veel eiwitten enweinig koolhydraten dus ik blijf er wel bewust van met wat ik eet.
    Vanmorgen wederom de 5 km gerend en ik word steeds sneller!! Mn eerste 5 km was in 32.23 min ofzo en vanmorgen in 27.48 min!! En ik heb er nu zo'n 6 a 7 gerend?? Weegschaal was ook weer lief vanmorgen (59.7 kilo) dus dat is fijn. Hoop niet dat ik al teveel aankom met wat normaler voedsel...maar ik denk wel dat er zo'n 2 kilo aan zal komen. Wil dus eigenlijk vaker gaan hardlopen (3x pw) en dan ook net zo vaak die buikspieren trainen. Het gaat nu tenslotte om mn buikvet en niet om mn gewicht. Al mn oude broeken kan ik zo uittrekken zonder de knoop los te maken dus tja......... Al mn oude riemen zijn te groot en daar moeten gaatjes bij... Dus qua benen en billen is het al helemaal goed, alleen dat overhangende buikje nog weg en dat gaat niet gebeuren met nog meer dieten denk ik.

Nou een heel verhaal!!! Maar nog even afsluiten met de vraag:

WIE GAAN ER NOU ZEKER KOMEN OP DE 26E BIJ TRAANTJE??? Last minute afhaken doen we niet aan he (gelukkig zijn de sloten niet dicht gevroren :p) Op Zora na dan maar die heeft het van tevoren aangegeven :)

8. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier ook ff via de pc.... Vriendlief heeft mijn ipad ingepikt :p

Majo, Nee volgens mij is chagereinout geen nederlands.... net als mandereinout (als hij zijn oranje pakje aan had, je moet er bij geweest zijn ). En ongi... spannend dat jullie nu echt gaan beginnen.

Ingrid, bij jullie loopt het dus ook wel goed... spannend hoor.

Esser, ik snap jullie redenatie. Wij willen ook graag voor een derde gaan. Maar mijn lichaam is nu echt nog niet aan een derde zwangerschap toe. En we hebben geen slaapkamertje meer over.... En de financiën beginnen ook krap te worden. Dus eerst moet vriendlief meer gaan verdienen (gaat binnenkort hopelijk gebeuren). En wat die vergoedingen. Dat zien we dan wel. Het kabinet is gevallen dus ik moet nog zien wat er gebeurd.... Maar ik snap je punt en ik zou jou geval precies hetzelfde doen!

Jewel, We gaan over 2 weken naar het buitenland.... Belgie.... Maar dat gaan we niet meer halen..... En vind ik ook niet heel erg. Voor een weekendje wil ik dat wel riskeren. Maar over 3/4 weken gaan we misschien naar denemarken. Vriendlief moet daar dan weer naartoe voor zijn werk. En dan mogen we mee! Hij hoeft alleen maar naar een bedrijf om hun apparaat te halen. Dus dan plakken we er nog vakantie aan vast. maar lig er wel ff aan wanner het is want ik kan niet zomaar vrij vragen ivm onderwijs. En leuk he die loco!! Maurits vindt het super leuk! Welke boekjes heb jij? Want die "mijn eerste bambino" is al te makkelijk voor mau. En we hebben een van muis maar die is van 3-5 jaar. Die is nog net te moeilijk. En dat R. zo reageerde op pindakaas... Goed dat je er achter gekomen bent.

Traantje, heerlijk quality time gehad. We zijn gisteren lekker naar de stad geweest, geluncht, koffie gedronken. Daarna de kids opgehaald en naar huis gegaan. En super leuk bambino loco. Misschien een aanrader als J.enna straks 2 is. En wat is J.elte toch een heerlijk propje :p:p. R.einout is nu volgens mij rond de 6,5 kilo bij 65 cm (schat ik). En de doop.... moeten wij ook nog regelen. Maar ik denk dat we het na de zomervakantie doen. Iedereen is ook zo druk nu... Mau is met 11 maanden gedoopt. dus we hebben nog even :p:p. En qua bv heb ik inderdaad meer rust. Hij zit nu gemiddeld op 6 voedingen. Wel nog minimaal 1 keer per nacht. Maar ja daar wen je aan......

Nightelf, FIjn dat het zo goed gaat!!! En ook fijn al die goede uitslagen!

Suus, vervelend zeg van het oogje van D.aan. Hopelijk gaat het over... Want die behandeling die je eerder beschreef gun je hem ook niet. Maar dat het over gaat is natuurlijk het belangrijkste. Wat het werk van mij vriend betreft... daar is veel over te zeggen. Maar hij is er wel voor het gezin. Als een van de kids ziek is blijft hij altijd thuis. hij brengt ze altijd naar de kinderopvang. en in het weekend heeft hij veel qualitytime met ze waardoor ik meer tijd voor mezelf heb. En we hebben er drie jaar geleden voor gekozen om dit samen zo te doen. Ik had alleen niet verwacht dat ze het zo lang zouden volhouden :p:p. En echt vergelijken met jou werk is denk ik lastig. Ik neem het hem niet kwalijk. Want overwerken gaat meer ten koste van mij dan van de kids :p:p. Dan gaat hij s avonds als ze in bed liggen terug naar kantoor.

Nou vanmiddag kraamvisite gehad van mijn vriendinnetjes.... Beetje laat maar deze groep is altijd lastig compleet bij elkaar te plannen. M.aurits was weer erg blij met al het speelgoed dat R.einout gekregen had :p:p. Nou ik ga zo Rein eens voeden. dan kan ik daarna lekker gaan slapen. Vanmiddag ook al 1,5 uur geslapen voor de visite kwam. Maar toch nog steeds moe.....
    En zit ook de denken hoe lang ik nog met de bv zal door gaan.... Hoe beslis je dat nou? Rein vindt het leuk.. Ik hou het nu goed vol met het nieuwe ritme...... Naja ik zie wel hoe het loopt :p:p. Moet altijd wat te zeuren hebben he :p:p

9. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    owja, ik ben er bij de 26e :)

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, ik doelde natuurlijk (o.a.) ook gewoon op jouw gezondheid he! 6 voedingen vind ik nog best veel maar ja, Daan zit nu al een behoorlijke poos op 4 dus dat scheelt dan wel veel ja :p Maar en je eigen werk, en huishouden, en 2 kids, en de bv die Kleintjeman 's nachts niet kan geven... Ik vind het niet gek dat je 's middags slaapt maar hoe lang houd je dat nog vol? Miss houd je het nu wel vol omdat je het 'gewoon' maar allemaal doet maar strax krijg je misschien wel een enorme (vermoeidheids)klap! En dan? Hoe gaat het dan met huishouden, kids, werk, bv? Snap wel dat jullie hier 3 jaar geleden voor gekozen hebben maar ja, wanneer is het einde in zicht dat jij ook meer aan je rust toekomt? Want ook al doet hij in het weekend veel met ze, je bent er toch, op de achtergrond, mee bezig/bij betrokken.
    IK bedoel alleen maar, denk aan jezelf want dit trek je op den duur gewoon niet!

Wel leuk dat jullie mee kunnen naar Denemarken!! Mits jouw werk het toelaat natuulijk........... En deze zomer nog plannen? Jij hebt natuurlijk mega lang vakantie!! (hoewel je daar ook wel enorm aan toe zal zijn denk ik ;))

Ben nu wel nieuwsgierig geworden naar die bambino loco of wat is het. Ga zo ns googlen :D

Hier net online kleding gekocht voor mezelf bij Maison Scotch. Moet echt bijna alles opnieuw kopen omdat niet veel meer mooi staat...

Oh ja en helemaal vergeten... Denk dat we volgend weekend ons bed gaan bestellen!! Geen boxspring maar wel een normaal bed van Auping met spiraalbodems en elektrisch verstelbare rug en voetenleuning. We willen het model: Auping Match New York. Zo wel ff linkje plaatsen met een foto. Levertijd is dan 8 wkn maar wij zijn toch strax 4 wkn met vakantie dus dan lijkt het natuurlijk korter ;)

Oh ja, en de tuin gaan we ook meer enigszins aanpakken. Ons gras groeit aan de zijkanten slecht dus daar komen dan plantjes (zga onderhoudsvrij) en het gras gaan ze dan mooi aanhelen. Kosten maar euro 500,- ofzo. Valt reuze mee!!! Maandag maar even akkoord geven voor de opdracht en afspreken wanneer ze kunnen beginnen. :D

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Gezellig!!!!

Definitieve lijst 26 mei: Traantje, Kleintje, Suus

12. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Gezellig!!!! Nog meer meiden erbij! :D

Definitieve lijst 26 mei: Traantje, Kleintje, Suus, Esser

Ik had 'm natuuuuuuuuuuurlijk al lang geblokt in mijn agenda. ;)

De tapas waren heerlijk. :) :) :) En ja suus, dit doen wij vaker! Uiteten lukt niet altijd en willen de kindjes niet te vaak uit logeren doen, dus lossen we het zo op! Tijd voor ons 2en, wijntje of een goed biertje erbij. Manlief is een tijd kok (en nu voor de BeNeLux creditmanager, geen verschil.... ;) :p ) geweest dus goed dineren is hier niet onbekend. En........typisch voor Brabanders en limburgers: Bourgondisch genieten hè?

Hou het hier even bij voor vanavond. Nog effies hangen op de bank en dan ons bed in. Morgen gaan we een groot/ nieuw bed voor Joep halen! Super leuk. :)
    Truste alvast ladies

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, tip: koop een bedhekje (wij hebben er 1 vd babydump dacht ik). Sophie kukelde echt uit haar bed (nu lag daar een extra matras dus ze viel zacht... Andere kant staat tegen de muur, hier althans.
    Weet niet hoe de andere kids dat doen die al in een groot bed slapen? Ook met hekje? Ik durf m ook nog niet weg te halen trouwens... Denk pas als Daan naar een groot bed gaat (voorlopig nog niet dus).
    En heerlijk zo'n kok in huis!!! Lekker gebruik van maken :D
    Wij gaan redelijk 'vaak' (1x pm) uit eten met kids erbij hoor en ook af en toe gourmetten, heerlijk!! Kids gaan eigenlijk nooit uit logeren...

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
  15. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jeetje wat kletsen jullie toch veel zeg!! Zie ook veel op Facebook voorbij komen. Zo ontzettend leuk

Traantje. Leuke foto van j!!

Suus mooi bed hoor! Lijkt me ook wel erg lekker al dat verstelbare maar onze boxspring net een paar jaar oud. Vind het zonde om een nieuw bed te kopen. En hij ligt normaal gesproken heerlijk

Esser. Ik kan me het heel goed voorstellen dat jullie nu al voor een derde gaan. Wij zijn toen voor de tweede ook al snel begonnen toen. Mij stoot je ook niet voor het hoofd. Kan t me voorstellen
    Je wilt een compleet gezin.
    Ik zou ook best een derde willen maar hier zijn daar de financiën en plek niet naar. Ach ja eerst nummer 2!

Ingrid wat ga je weer hard! En s bijna jarig. Spannend. Misschien duurd het niet zo lang meer voor nummer 2 ook in aantocht is

Majo spannend nu weer starten in dd. Hoor er zoveel goeds over!! Hoop dat brusje gauw onderweg is!!

Sinja. Jeetje bij jou gaat het ook zo hard. Ben ook benieuwd naar t buikje

Loesie!! Jij mag bijna!! Ben ook zo benieuwd wat het is en vooral de naam!! Mooie muur trouwens hoor. Erg gave kleur.

Ik ben t gewoon kwijt. Typ nu ook via iPhone

@ slapen
    Ik slaap zo slecht vanwege (begin van nacht) maagzuur en de pijn in me bekken. Is zo lang goed gegaan. En nu naar een halve nacht liggen kan ik geen houding meer vinden die lekker ligt. Dan ben ik
    Ook nog eens een buikslaper. Dus dubbel op. Ach ja komt wel
    Weer goed
    Ik moet nog 3 weken werken en probeer het echt vol te houden want wil het gewoon goed afronden maar heb zulke lange dagen als
    Ik werk. Manlief is vaak laat thuis. (schuld baas) dat ik er alleen voor sta. En dat is normaal geen probleem. Maar nu naar die nachten word s gewoon erg zwaar. Wegbrengen en halen na t werk. Koken
    Badderen. Tassen klaar zetten voor de dag erna en hem
    Op bed leggen pffff dan ben ik afgebrand. Zit op me
    Werk ook vaak bijna te slapen. Als ik vrij ben slaap ik al
    Samen met s dus probeer al wat extra rust te pakken
    En in t weekend krijg ik veel hulp van jessyman
    Maar ja zou blij zijn als ik weer een beetje normaal slaap. Zonder die uren wakker liggen.

Ach ja we doen t er maar mee

@ meeting. Staat in me agenda en wil ook graag jullie ontmoeten
    Maar kan hier nog niets met zekerheid zeggen
    Wacht eerst af hoe ik me dan voel. Moet dan nog 4 weekjes
    En kijk dan echt van dag tot dag
    S was er al in 3,5 uur dus ik hou t wel in de gaten

Nou nog even vanuit cp een zwaai. Ga nog even proberen te slapen
    Maar betwijfel of t lukt. Heb zo'n pijn

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Even snel, sta op het punt om weg te gaan. Dacht net ik zal eens even op t topic kijken, war is het er toch stil. Zie ik dat ik drie pagina's achterloop:$ Normaal krijg ik altijd melding als er gereageerd word, nu dus helemaal niet gehad. Ik lees later op de dag even bij en kom reageren. Xx

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi hoi,

Ik kom ook even langszwaaien, heb niet alles gelezen, jullie hebben goed gekletst. Ik ben vorige week druk geweest met werk, een high tea, bezoekjes etc. en Sara heeft een dubbele oorontsteking dus die heeft me 's avonds en 's nachts ook goed bezig gehouden. Ben dus niet zo bezig met ZP. Druk geweest en vind het ook wel even lekker. Sara knapt na een kuurtje en zetpilen gelukkig al wat op maar het is al vanaf koninginnedag tobben. Ze heeft (denk ik) een hoge pijngrens want we zijn pas vrijdag naar de HA geweest met verdenking op oorontsteking toen ik vroeg waar ze auw had en ze haar oortje aanwees. Ze had verder wel koorts en was wat hangerig maar verder was ze vrolijk. Alleen 's avonds kon ze niet slapen en dan gaven we een zetpilletje en ging het goed, we dachten eerst aan haar laatste 4 kiezen. Maar goed, oorontsteking dus.

Esser: Jeetje al voor de 3e, je stoot me niet tegen het hoofd hoor, ik begrijp je redenering. In de aanvullende verzekeringen blijven wel 3 pogingen vergoed toch? Ik ben het uitgebreidst verzekerd dus maak me er nog niet echt druk om daarom.

Paspoorten: Hier moesten we alle 3 een nieuwe, althand wij een nieuwe en Sara haar eerste. Deed wel even pijn in de portomonnee hoor haha.

Verder gaat het goed hier, ik ben nog 1 kilo afgevallen en mensen zien het ook goed nu, das ook leuk. Ben lekker aan het zonnebanken als voorbereiding op de vakantie straks, en heb deze week een afspraak bij een orthodontist, ik denk erover mijn voortanden recht te laten zetten. Helaas wordt dat ook niet vergoed en zullen we zelf moeten betalen dus ik wacht eerst even af wat ongeveer de kosten zijn en hoe lang de beugel gedragen moet worden.

jeetje wel wel erg ego reactie, ik lees en leef mee maar geen ouf om heel uitgebreid te reageren.

Liefs en fijne zondag nog!

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Definitieve lijst 26 mei: Traantje, Kleintje, Suus, Esser, Nightelf

Ik ben er ook bij!

19. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Als we dan toch de definitieve lijst opstellen van wie er komen, willen jullie dan ook nadenken wat jullie handig vinden qua tijd. Hier kan alles (alleen voor 9 uur 's ochtends is niet handig :p).
    Ik hoop alleen dat het mooi weer is, dan kunnen de grote kindjes lekker buiten spelen en de kleintje buiten in een campingbedje (als box) liggen.

Vanochtend is ons mannetje gedoopt! Was mooi en voor mij ook wel een klein beetje emotioneel. Ik ben zo blij dat het me gegund is om kinderen te krijgen, jullie zullen dat gevoel allemaal herkennen... en daarnaast ben ik ook heel blij dat Jelte nu zo'n heerlijk jongetje is, na alles wat hij mee heeft moeten maken in het begin. Ik was toen zo bang... en daar heb ik nog steeds met vlagen heel veel last van. Niet dat bange, maar wel dat gevoel en dat emotionele dat ik had net na zijn geboorte.

20. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo meiden,
    We zijn weer gezond en wel op nederlandse bodem. Vakantie was heerlijk. We hebben het getroffen met het weer, 20 graden en zon, wat wil een mens nog meer. Mees is wel een super ondeugend mannetje aan het worden, duidelijk op zoek naar grenzen. Steeds weglopen en als hij dan even zijn zin niet krijgt is het een enorme dramaking...Het zal wel bij de leeftijd horen, en gelukkig is het af en toe heel erg lachwekkend...Sammie is echt een schatje, die hebben we gewoon niet gehoord, alleen maar lachen en slapen, super...

Sam heeft sinds gister ook zijn eerste tandje door. 2x Zo snel dan zijn broer, die kreeg zijn eerste tand een week voor zijn 1e verjaardag. Ik heb het ook echt niet in de gaten gehad, hij heeft volgens mij weinig last gehad. Jeetje wat gaat het allemaal snel met een tweede. Vandaag ook zijn eerste fruithapje (peer) gegeven, maar daar vond hij niet zoveel aan, en na twee hapjes duwde hij het mooi allemaal met zijn tongetje naar buiten.
    Gaan toch langzaam de borstvoeding afbouwen, het wordt tijd dat mijn lichaam weer van mij wordt, en ik wil nu echt even die kilo's kwijt en dat doe ik liever als ik van de borstvoeding af ben.
    We boffen wel als ik sommige nog hoor over nachtvoeding, daar was Sam gelukkig met 2,5 maand klaar mee. Hij krijgt nu nog 4 a 5 voedingen per dag.

Esser, jullie gaan dus ook voor een derde. Ik wil ook heel graag een derde, mijn man die denkt er nog over na, maar ik denk dat hij uiteindelijk ook wil. Hij is erg van het praktische (geld en ruimte in huis, auto enz) maar dat vind ik allemaal onbelangrijke zaken, en qua geld is het geen probleem...Als het mee zit dan wil ik in september weer gaan starten, we hebben nog 2 cryo's en mocht het daar niet mee lukken dan moet ik wel heel goed nadenken of ik echt nog een keer het traject in wil. Ik word in augustus 36 en ik vind voor mezelf 37 echt de grens....Maar me hart is er groot genoeg voor...

Meeting, leuk, maar waar woon je traantje?? Ik denk dat ik opzich wel kan, maar met 2 binkies in de auto moet het niet te ver zijn...

Zo ik ga mijn bedje opzoeken, morgen weer werken na 2 weken vrij...zal wennen worden,

XX

Deel Deze Pagina