Oja, traantje gefeliciteerd met de doop van de kleine man, snap helemaal wat je bedoeld, vond het ook super emotioneel. We kregen ook een super mooie tekst mee (uit Samuel, dus heel toepasselijk)... Suus, wij hebben ook een auping die aan alle kanten verstelbaar is en vinden het nog steeds de beste aankoop die wij samen gedaan hebben... en zeggen dat minimaal 1x per week tegen elkaar
Sooo, daar ben ik weer. Snap er nog steeds niks van dat ik geen melding kreeg van nieuwe berichten. En ik maar denken dat jullie weinig gekletst hadden. Even mijn tablet erbij pakken... Eerst even over de meeting. Ik weet niet of ik erbij ben. Ik wil wel heel graag, ben dat weekend ook vrij. Maar ik durf er eerlijk gezegd niet zelf heen te rijden. Zou anders met Loesie mee gegaan zijn, maar die heeft een hele goede reden om niet te gaan. Dus ben bang dat het niet wat wordt voor O.laf en mij. Traantje, had je ook al een berichtje gestuurd via whatsapp, maar hier ook nog even. Gefeliciteerd met de doop van J.elte. Wat fijn dat het een mooie dienst was. Zora, wat sneu voor S.ara. Hopelijk gaat het snel wat beter. Hoe is het verder met jou? Ook goed bezig met de lijn zo te lezen, knap hoor! Waar gaan jullie eigenlijk met vakantie? Jessy, wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Ik had met de zw. schap ook veel last van maagzuur 's nachts. Je kunt hier wel wat voor krijgen, was een wit drankje. Weet alleen niet meer hoe het heet, t hielp iig goed. En je bent dus lekker op vakantie. Heb alleen niet meegekregen of je een weekend bent of langer? Suus, wat een prachtig bed! Wij hebben ook een boxspring (helaas niet verstelbaar) maar hij ligt heerlijk. En wat duurt D.aan zijn oogje lang, vind ook eigenlijk wel dat ze er nu toch maar eens een x wat aan moeten doen. Zo sneu voor dat kereltje! Esser, het zag er idd lekker uit jullie tapas op fb. En ik snap ook heel goed je redenatie over een derde. Als ik in jou schoenen had gestaan had ik waarschijnlijk dezelfde keuze gemaakt. Maar hier moeten we maar eerst eens zwanger zien te worden van de tweede. Maar wel oneerlijk als we in de toekomst waarschijnlijk nog maar één poging vergoed krijgen. Maar goed, nu nog maar niet druk over maken, het is er gelukkig nog niet door en mss veranderd het nog!? Kleintje, klinkt leuk die bambino. Zal er ook eens na kijken. En jullie dus over twee weken lekker een weekendje weg en daarna mss nog naar Denemarken. Leuk zeg! Hopelijk krijg je vrij van je werk. Ingrid, succes morgen met de fm. Laat je nog even weten hoe het gegaan is? En S.yra dinsdag ook al weer één jaar! Alvast een hele fijne dag gewenst. Nightelf, gelukkig dat de uitslag van je s-moeder ook goed was. Ben trouwens wel benieuwd naar het speeltoestel. Maakt je man die helemaal zelf? Loesie, daar ben je weer! Kan mij voorstellen dat je het niet allemaal bij kan houden. Je schrijft in meerdere topics, toch? Ik schrijf alleen in deze en dat vind ik soms al moeilijk bij te houden Succes morgen met de controle, spannend zeg! Is er ook een kans dat je moet blijven? Ik hou je fb iig goed in de gaten Jewel, jullie dus ook een leuk speeltoestel gekocht! Wij hebben vandaag nog een speelhuisje opgehaald. Ook goedkoop op mp op de kop getikt. En wat had je een leuk filmpje op fb staan! Echt schattig. Majo, joehoe voor je ongi! Hoe gaat het spuiten? Ben benieuwd wat ze woensdag in dd zeggen. Alvast veel succes! Lelie, hoe gaat het met jou en je meiden? One of kind, ben ook wel benieuwd hoe het met je is? Heb afgelopen donderdag een echo gehad en het zag er goed uit. Moet donderdag weer komen. We doen in eigen cyclus en ik gebruik straks alleen pregnyl en utrogestan. Was alleen weer een beetje een warrig bezoekje. Vind niet dat het er veel beter op is geworden nu ze samen zijn gegaan met meerdere zh. Gelukkig loop ik al een tijdje mee en weet ik zo'n beetje hoe alles gaat. Weet niet meer wie het vroeg, maar we hebben nog drie cryo's in Zwolle. Met mijn staartbeentje gaat het nog steeds erg slecht. Is zo ontzettend pijnlijk en het wil maar niet veel beter worden. Slik nu de hele dag ibuprofen tegen de pijn. Ga denk ik morgen toch maar even de ha bellen voor een foto. Zoe, zie nu net je reactie hierboven. Wat fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! Waar waren jullie ook alweer geweest? Trusten voor nu en werk ze morgen!
Zoe, klinkt als een heerlijke vakantie! En idd, denk de leeftijd hoor bij M Ergens toch wel leuk die kleine boefjes, toch? Zal S later ook hebben hoor!! Qua tandjes ga ik er vanuit dat Daan ook voorlopig nix zal krijgen, hoewel hij me dus nog kan doen verbazen, als ik jouw verhaal zo lees dus Die stiekemerd dus ineens tandjes!! Wij zijn nu net begonnen met fruithapje en al iets langer met groenten maar dat is nog echt totaal GEEN succes. Hij snapt het lepeltje nog steeds niet en vindt volgens mij alles ook gewoon vies. En jij dus ook al in september al voor nummer 3!! Lekker doen waar je je goed bij voelt... Elin, beetje balen van je staartbeentje! Heeft er al een arts naar gekeken eigenlijk? Hmmm en dus geen verbetering tav het zkh dus, nu ze zijn gefuseerd Ach, als ze jullie maar zwanger kunnen maken, en het liefst zo snel mogelijk! @meeting: Traantje woont tussen Arnhem/Nijmegen @Auping bed: denk dat we hem zaterdag helemaal gaan uitzoeken! Kids even bij mn zus doen en dan alle tijd om alles te bepalen (matras etc.). Momenteel krijg je het 2e matras nl gratis dus mooie aanbieding! @hier: had mn vader net op skype en hij had zowaar een heel goed idee! De vrouw van een collega-tandarts (die in hetzelfde dorp werkt als wij en waar wij goed contact mee hebben) IS oogarts!! Helemaal niet over nagedacht!! Nu heb ik van mn vader haar emailadres gekregen dus ik heb haar uiteraard meteen gemaild met zn voorgeschiedenis en hoe erg het nu is. Ook foto's erbij gedaan ter illustratie... Wie weet kan zij iets voor ons betekenen?? Ik hoop het iig zo!! Sowieso ga ik morgen de huisarts bellen, al is het alleen maar voor mezelf. Wil namelijk woensdag even langskomen want ik heb echt een blessure aan mn bovenbeen. Merkte het vandaag met hockey ook en ik moet nu (net als gisteren trouwens) mn been optillen om bijvoorbeeld mn schoenen of broek aan te doen. Het lukt ook wel zonder optillen maar dan wel met pijn. Heb al 1 week rust gehad met hockey en hardlopen maar dat heeft niet geholpen. Vrees dus voor een langere rustpauze tav sporten niet echt wat ik wil horen maar ik wil ook wel weten wat het nou precies is. In juni ben ik natuurlijk 4 weken met vakantie en dan geen hockey dus. Wilde wel gaan hardlopen dan maar wie weet is dat het moment om die rustpauze te nemen. Dan wel opletten op eten en buikspieren blijven trainen. Zonde om tonnetje rond terug te komen (Vanmorgen trouwens 59.6 kilo dus het blijft goed gaan!) Nou ik ga me klaarmaken voor bed. Ben best moe. Word alleen al 2 nachten midden in de nacht wakker. Kan wel weer doorslapen maar echt fijn is anders... Hopelijk vannacht wel een goede nacht! Oh ja, en dat wakker worden komt niet door de kids want die slapen heerlijk 's nachts! Oh ja, en Daan heeft het omrollen van rug naar buik echt helemaal herontdekt. Doet het nu de godsganse tijd! Zo leuk om te zien hoe hij bezig is op zn speelkleed of helemaal de rondte in gaat in de box
Zoe: klinkt als een hele fijne vakantie Zoals jullie over een 3e denken, zo is het bij ons, mannetje ziet overal beren op de weg (auto, verbouwen voor een extra kamer, geld etc) terwijl ik dat zelf niet heb... Traantje: fijn dat de doopdienst zo mooi was. Tijdstip voor de meeting maakt mij niet zo veel uit. Emma heeft toch nog geen ritme en slaapt overal en Amber slaat haar middagslaapje regelmatig over en slaapt anders wel in de auto. Suus: goed idee van je vader, hopelijk kan zij iig advies geven wat te doen met zn oogje. Elin: mn man gaat idd zelf een speeltoestel ontwerpen en maken, hij kan via zn werk al het materiaal veel goedkoper inkopen, dus dat scheelt een hoop Gisteren heeft E voor het eerst wat uit een flesje gehad, maar dat was nog niet zo'n succes. We gaan maar gewoon stug door met oefenen, want over 5 weken moet ik alweer aan het werk en dan zal ze wel uit een flesje moeten drinken.....
Even kort ego... 1. Heb voor as woensdag een afspraak bij mijn huisarts, voor zowel mezelf als voor Daan. Daan voor zn oogjes en ik vermoed dat hij eczeem heeft op zn wangetjes. Kijken of we daar iets voor kunnen krijgen. Insmeren met alleen Bepanthen (in mijn ogen een wondermiddel dat tegen alles helpt ) werkt niet 2. heb antwoord van de bevriende oogarts. Helaas idd, voor 1 jaar doen ze echt nix. Heb niet het idee dat zij de foto's vreemd vond of dat het heel ernstig was. Pas als er een traanzakontsteking is, doen ze al eerder iets maar dat heeft hij echt niet. Heb wel tips gekregen over het schoonmaken en bepaalde massage trucjes. Dat gaan we nu proberen en ik ga woensdag aan de huisarts nog 1x het medicijn vragen dat in principe het beste hielp. Ook al zegt deze oogarts dat AB niet zal helpen... Hierna geef ik het op en moeten we geduld hebben en laat ik daar nou ontzettend slecht in zijn................
De 26e staat al tijden genoteerd op de kalender!! Schoonpa is dan ook jarig maar die heeft pech haha. Verder hou ik het even kort, vandaag wel vrij maar het huis is een bende dus dat eerst maar eens even opruimen... Suus, jammer dat de bevriende oogarts er ook niks aan kan doen Hopelijk heb je wat aan de tips en maar afwachten dus... L.uuk heeft trouwens ook al vanaf de geboorte wat een prutoogje maar zijn oogje zit nooit dichtgeplakt, het is juist ook heel waterig, stroomt er soms gewoon uit. Hij is momenteel verkouden en volgens mij is het wat ontstoken, even afwachten en anders maar even naar de ha. Nou ga er weer vandoor, de stofzuiger wacht...
Zooooooooooooooohe....... pffff........ dat was ff teruglezen zeg!! Suus, idd aan het werk geweest hier afgelopen weekend . Was druuuuuk.....BAH!! 1 uur 's nachts thuis, dus rond 2 uur op bed en M. 6.30 uur weer vrolijk wakker! Mocht gelukkig gister van manlief wel uitslapen want had nog zo'n avond voor de boeg. Maar ja....uitslapen niet meer gewend, dus....met hoofdpijn wakker.... nu lekker 3 dgn vrij . Wat een gedoe toch met D.'s oogjes zeg! Maar conclusie is dus: wachten . En dat bed ziet er trouwens heeeeeeerlijk uit!! En over een paar wkn al op vakantie....een hele maand....fijn vooruitzicht zeg!! Loessie, Morgen alweer 37 wkn!! Dus dan mag hij/zij komen!! Ben benieuwd...maar je gaat dus zéker eerder ingeleid worden. Kan me voorstellen dat je er ook wel aan toe bent nu!! Snel die vluchttas klaarzetten dus!! En idd mooooooi aquarium in DD!! Alleen jammer dat iedereen dat vindt en die plekjes steeds bezet zijn . Is wel een érg rustgevend plekje om te zitten wachten.... Esser, wat leuk dat jullie al gauw voor een 3e gaan zeg!! Maar dacht hier idd ook dat het alleen zo is bij basispakket verzekeringen. En bij aanvullend wel gewoon 3x?! En lekker zeg zo'n man die zo goed kan koken en je verrast met een tapasdiner . Nieuwe bed van J. al gekocht en geprobeerd? Ingrid, hoe was je 2e FM? Ben je al geweest vandaag? En nog 1 nchtje slapen....dan is jullie meisje ook alweer 1 jaar!! Jewel, wat ontzettend leuk dat jullie zo'n groot speeltoestel hebben gekocht!! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Zwem jij eigenlijk nog steeds met R.? Traantje, nog gefeliciteerd met de doop van J. junior!! En wat groeit jullie ventje lekker zeg!! Wat een héérlijke foto op fb samen 'slapen' in het bedje . Kleintje, misschien naar Denemarken voo r een korte vakantie....heerlijk zeg! Hopelijk lukt het om vrij te regelen op je werk! En wat de BV betreft....als het goed gaat en jij en R. voelen zich er goed bij, dan ga je toch gewoon nog lekker door? Komt vast wel een moment waarop R. of jij er geen zin meer in heeft en kun je altijd nog afbouwen/stoppen.... Ga je trouwens nog verhuizen tzt naar het noorden des lands? Of is dat weer 'van de baan'.... Zora, wat ontzettend zielig dat S, dubbelzijdige oorontsteking heeft . Hopelijk is ze gauw weer de oude. En voor jullie schiet de vakantie ook al mooi op zeg!! Ben trouwens afgelopen vrijdag nog bij één van m'n beste vriendinnetjes geweest en heeft M. weer een rondje op een pony gereden. Zó leuk en zó trots als ze keek . Helaas had deze mama het fototoestel niet mee . Binnenkort maar weer eens heen. Was wel leuk/gezellig gezicht want zoontje van vriendin liep ernaast met een (al wat groter) lammetje aan een touw. 'k Ging helemaal terug in de tijd van toen we zelf klein waren en zo rondliepen . Zoë, jij inmiddels een heerlijke vaantie achter de rug. En sept. weer van start dus!! Súper zeg!! Hopelijk 'gewoon' in 1x raak met jullie cryo's en dan hoef je over wel/geen icsi helemaal niet meer na te denken. Elin, nog steeds zo'n last van je stuitje? . Kan volgens mij heel lang duren voor zoiets over is. Autsj.... en wat als je zwanger raakt (wat ik heel snel hoop voor jullie!!), zal je er dan ook (extra) last van hebben..... hopelijk tegen de tijd van een eventuele bevalling dan wel over. (want daar moet je dan toch écht niet aan denken zeg Was het nou een uitgangsecho die je hebt gehad of al een FM? Hopelijk wordt dit 'm met de cryo's die jullie nog hebben! Fijn dat het in eigen cyclus kan . Nightelf, wat heb jij een handige vent zeg, als die zo even een speeltoestel tekent én ook nog zelf maakt . Súper zeg!! Kan mijn vent niet bij hem 'in de leer' ofzo . Als er hier zoiets gemaakt moet worden, ben ik bnag dat ik het zal moeten doen, haha!! Wat fijn dat je schoonmoeder ook goed nieuwd heeft gehad zeg!! Wat een enorme opluchting moet dat voor jullie zijn!! En wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie en jullie mooie dametjes. Maar je moet over 5 wkn ook alweer aan het werk? Tsjee....wat gaat dat snel!! Jessy, wat kl*te dat je zó slecht slaapt zeg! Heb je in CP nog een beetje kunnen 'bijtanken'? Kan me voorstellen dat je qua werk nu dan toch echt aan het aftellen bent!! Nu weet ik het niet meer....nog iemand vergeten?? oeps.... . @Meeting: Zoals ik al liet weten moet ik helaas werken dat wknd. Wel 's avonds (dus om 14.30 uur vertrekken naar werk). Dus als er 's morgens afgesproken wordt ben ik er MISSCHIEN bij. Hangt een beetje af van hoe laat en hoe ver ik nu precies moet rijden.... dus van mijn kant dus tóch op laatst een besluit (sorry Suus ). @Hier: Lekkere domme actie......zit ik te mopperen dat keukentje niet compleet is....is manlief v/h wknd aan het stofzuigen, vindt ie het kraantje onder de bank!! Was w.s. dus gevallen, onopgemerkt.... Oeps!! Met M. gaat het prima. Hééérlijk meisje (alhoewel ik vanmorgen toch wel een keer of 5 boos ben geweest ). Alleen.....sinds 24 april is ze zo ineens van de ene op de andere dag gaan stotteren. Maandags niks aan het handje, dinsdags stotterde ze ineens.... Het is m.n. als ze woorden moet zeggen met 'sp' (spelen/springen/speeltuin) en 'st' (stoeien) en 'sn' (snuiten). Ze hapert dan op de 's'. Soms maar paar keer: s-s-s-speeltuin, maar enkele keer ook soms wel 10x een s voordat ze het woord zegt. Van de week bleef ze er echt in 'hangen', wel 20x de s zeggen, toen heb ik gezegd 'stop'. Soms stopt ze zelf en begint ze ineens over iets anders of zegt ze gewoon niks meer. Komt enigszins in fam. voor, m'n broertje stottert sinds hij begon met praten (gaat nu wel heel goed) en m'n moeder vanaf haar 6e jaar, doordat ze door lerares met lineaal op vingers werd geslagen omdat ze met links schreef. Manlief en ik verder niet. Hoop zó dat ze erover heen groeit en het een fase is?! Zie meteen al die 'beren' op de weg van pesten later op school en moeilijk gaan praten omdat ze zich schaamt, etc. We proberen het nu gewoon te negeren en zeker het woord niet te herhalen. Er dus geen aandacht aan besteden. Het is m.n. als ze enthousiast is wel erger. Lees op sites van logopedisten dat het bij peuters vaker voorkomt die snel en al vroeg zijn gaan praten. En laat M. dat nu dus doen.... Die praat al weeeeken hele zinnen (5/6/7 woorden achter elkaar) en probeerd soms zelfs met enkelvoud/meervoud en heden én verleden tijd dingen te zeggen . Heb liever dat ze wat rustiger aan doet als dit het gevolg is.... proberen zelf al minder te praten/minder uit te leggen/kortere zinnen te maken en voor m.n. mij....zelf minder snel te praten..... Binnenkort w.s. oproep voor CB omdat ze bijna 2 is. Zal het dan wel aankaarten.... ben benieuwd.....
Majo, ik heb ook tijden gestotterd hoor! Kon de naam van mn zus (begint ook met een S) heel moeilijk uit mn strot krijgen. Kwam bij mij vaak doordat ik dan in gedachten al verder was met de zin dan ik eigenlijk al hardop had gezegd. Kan er nu nog last van hebben... Is idd veelal enthousiasme dus en als ze leert rustiger te praten, komt het wel goed hoor!! Ik ben ook een vrij drukke kletstante dus tja... Nou hier is mn een-na-laatste patient er dus niet. Lekker K terwijl ik het rete druk heb!! Bijna alles zit al vol tot aan eind mei. Heb nog 1 opening van 1 uur 20 min maar thats it!! Baal er dus behoorlijk van als mensen dan dus niet komen want er is voldoende aanbod nl! Nu nog even snel wat post doorwerken en dan snel naar huis. Strax eten halen bij de toko, lekker!! Bevalt prima het minder streng dieeten Enn ik kom ook niet heel erg aan ofzo... (nog steeds onder de 60 kilo dus helemaal prima zo!)
Suus, mijn vriendin heeft haar jongste dochtertje had zo'n zelfde oogje als jullie Da.an. Zij moest ook wachten totdat ze 1 ws om te kijken wat er aan gedaan kon worden. Uiteindelijk moesten toch de traanbuisjes doorgeprikt worden, afspraak was al gemaakt en een week voordat ze geholpen zou worden wat het ineens weg...Maar het is gewoon rot voor dat jochie en het ziet er naar uit...En geduld is hier ook niet in overvloed aanwezig. Majo, die zelfde vriendin als hierboven haar oudste dochter stotterde ook. Ook een meisje die vroeg kon praten en heel netjes sprak met mooie volzinnen. Uiteindelijk is het bij haar ook vanzelf weer overgegaan...Het is als ik het zo lees denk ik precies zoals Suus zegt, met het hoofd al verder zijn, hoop dat ze er snel vanaf is! Jewel, Sam heeft precies hetzelfde wat zijn oogjes betreft. Heel erg watterig en ook jeukerig, dus af en toe zijn ze super rood en zien er dan ook geirriteerd uit. Geen idee waar dat dan weer vandaan komt, doe jij er wat aan?? Hier, gister nadat ik de laptop uit had gedaan toch nog even het onderwerp 3e kindje aangezwengeld bij manlief. Had al een paar keer aangegeven dat hij er toch echt een keer goed over na moet gaan denken. Hij heeft het idee dat 3 kinderen niet goed is omdat het een oneven getal is. Dus of 2 kindjes of 4. Nu gaat 4 me denk net ff te ver (als ik jonger was geweest overigens niet!!) Hij komt zelf uit een gezin van 4. Dus ik denk dat het daar vandaan komt. Ik kom uit een gezin van 3 dus ik zie het probleem echt niet. Het heeft denk meer met karakters te maken dan met het aantal of ze met elkaar kunnen opschieten. Maar hij had het zelf met zijn tennismaten erover gehad (nooit geweten dat mannen dat soort dingen met elkaar bespraken, lijken toch net meiden!!!) Maar het was een superfijn gesprek en uiteindelijk hebben we samen besloten er toch weer helemaal voor te gaan, echt zo heerlijk!!!! Ben echt super blij. nu maar afwachten of het mag gaan lukken. Ik moet de 22e naar het ziekenhuis voor een uitstrijkje en dan loop ik gelijk even langs de ivf afdeling voor een afspraak in augustus.... Zo heel verhaal... Ben druk opzoek naar een mooi cadeau voor moederdag. Ik krijg eigenlijk nog iets voor de bevalling van Sammie en ik heb vandaag van mijn werk een vvvbon twv 150euro gekregen omdat ik 12,5jaar in dienst ben. Dus ik heb best een leuk bedrag te besteden...maar ik wil iets heel moois, een mooie ring ofzo. Hebben jullie ideeen??? X
Oja ik heb nog iets en ben benieuwd hoe jullie erover denken. Stel dat we bij de eerste cryo zwanger zouden zijn dan houden we nog één embryo over. Weggooien voelt niet goed, nu hebben we aangegeven dat we het dan beschikbaar willen stellen aan de wetenschap. Maar bij mij zit dus embryo donatie ook in mijn hoofd. Ik gun het iedereen zo erg. Maar aan de andere kant het is toch ons vlees en bloed, en stel dat het kindje in een fout gezin terecht komt. Stel dat het bij één van jullie nooit was gelukt om via de medische weg een kindje te krijgen, zouden jullie er dan over nadenken?? Stel dat wij dan onze embryo zouden willen geven...Zou je die dan accepteren?? Ik weet dat dit een erg zwaar onderwerp is, maar ik ben benieuwd hoe jullie erover zouden denken... x
Zoe, wat fijn dat je man het ermee eens is!! En hoe spannend dan weer zeg! Krijg je nu al kriebels van, of niet? Tav je cryo-vraag, ik zou zelf onze cryo's (wij hebben er nog 7!!) niet af kunnen staan aan een ander stel. Wij kunnen financieel en qua ruimte prima nog meer kinderen van onszelf erbij hebben, alleen vinden wij beiden 2 voldoende. Hoewel ik de gedachte moeilijk vind om nooit meer zwanger te zijn/worden want dat vind ik mega bijzonder. Anyway, ik zou onze biologische kindjes niet bij een ander stel willen zien. En dan vice versa...tja nooit over nagedacht en ook nooit gehoeven, omdat onze eerste icsi meteen raak was. Ben heel blij dat wij niet in die situatie zijn beland want ik weet niet wat we besloten hadden.
Hoi, zwaai en doei! Super mega drukke dag gehad op het werk en thuis ook nog honderd en een dingen te regelen! Poeh! Maar het plaatje is weer rond. Lekker gedoucht en nu zo lekker door ons bedje in.......wat zal ik slapen..... Toedels en tot snel meiden.
He meiden, Wel af en toe bijgelezen op foon, maar gewoon geen puf om te reageren Sorry! Heb ergens het idee dat deze week mijn misselijkheid wel minder is geworden. Wel moe en hoofdpijn. Maar hoop dat die eerste kwaaltjes nu snel voorbij zijn! Ik ben er de 26e bij! Brrrr wel heeeeel spannend! Zijn er nog meer 'nieuw'? Ben hier al niet zoveel te vinden de laatste tijd en dan ook nog eens nieuw. En met een dreumes die echt ontzettend slecht luistert de laatste weken en echt alles wil ontdekken en haar grenzen opzoekt.... hoop maar dat ze zich gedraagt... (want alles is 'mij' tegenwoordig en samen spelen vindt ze opeens heel lastig ) Las even snel: Suus wat balen van de oogjes van D.aan zeg! Majo hopelijk gaat het idd vanzelf over! Maar wat kan M.aud al veel kletsen zeg! Zoveel woordjes achter elkaar! Knap hoor! Zoe wat leuk dat jullie voor een 3e gaan! En spannend ook! Loesie jeuj, bijna 37 wkn! Ingrid, hoe was de fm vandaag? Elin, auwwww je stuitje! Klinkt erg pijnlijk! En succes bij de echo weer! Meiden, sorry voor de rest, weet het even niet meer! Hier ook nog wel iets: F.aye kwijlt echt zooo ontzettend veel. Echt niet normaal meer... Eigenlijk al wel een half jaar dat ze zo ontzettend veel kwijlt. Neefje deed dit ook, ging met 2,5 ongeveer over, maar het loopt er echt uit in straaltjes. Zelfs kdv vind het wel heel extreem en ze loopt daar dus ook de hele dag met een slab rond (zelfs over haar jas, zó erg is het nu) Ze slikt gewoon nauwelijks en heeft ook altijd haar mond een stukje openstaan. Zit erover te denken om toch eens naar de huisarts te gaan. Probeer wel oefeningen te doen voor haar mondmotoriek en uit beker drinken etc. gaat allemaal ook prima. Of zou dit gewoon een kwestie zijn van tijd uitzingen tot alle tandjes door zijn? Heel frustrerend want ze heeft hele tijd zo'n vieze kwijldruppel aan haar kin hangen. S-moeder vind het namelijk grote onzin dat ik ermee naar huisarts wilde gaan, dus nu twijfel ik weer Maar ben het ook gewoon even helemaal zat en lees dan weer over logopedie en mogelijk oefeningen enzo Verder groeit buikje al heel hard Bm zit ook al heel hoog, voel em nu al bij mijn navel zitten als ik plat op bed lig! Over 2 weken weer controle en echo!
Sinja, ik vind het niet raar hoor om naar de HA ermee te gaan. Een logopediste kan Miss echt wel iets voor jullie betekenen. Misschien heeft ze ook nog heel erg infantiel slikgedrag...en met wat simpele oefeningen en/of tips en trucs kan dat stukken beter gaan. Gewoon doen en geen enkele vraag is vreemd voor een HA. Bedenk maar, ze hebben vast vreemdere vragen gehad Leuk dat je ook komt de 26e!! Ben erg benieuwd naar jou en je kleine meid!! Miss juist handig als ze in een andere ruimte is met kids die ze niet kent. Er zijn er vast genoeg die van zich afbijten hoor!! (die van mij alleen niet...softie!! Hahahaha) Hier heeft Sophie vanavond keihard haar kin gestoten tegen de trap. Ging ook zo snel!! Ik liep er al achteraan maar ze was gewoon te snel! Pakte de trap maar stond nog iets te ver weg en klapte zo met haar kin tegen de traptrede en beet daardoor keihard op dr tong! Bloedde natuurlijk en heel hard huilen. Gelukkig niets met haar tanden...
Heej heej, Mijn fm gehad. Ze zijn weer goed gegroeid. Woensdag nog een keer terug en dan hopelijk een punctiedatum. Morgen wordt Syra alweer 1 jaar! Gaan lekker naar de Apenheul!
@Ingrid: hiep hiep hoera voor S!! Leuke dag gehad vandaag? Fijn dat de echo er goed uitzag! @Sinja: leuk dat je komt! En, ik heb een aantal ook nog nooit gezien hoor! Als huisarts raad ik je aan om naar de huisarts te gaan Als ik een moeder met een kwijlend kindje op het spreekuur zou krijgen, zou ik eerst in de keel en oren kijken (grote amandelen? tandenprobleem? oorklachten?) Is het dat allemaal niet, dan verwijzing logopediste!! Helemaal niet raar hoor! @Zoe: Wij hebben nog 1 cryo en wij twijfelen nog heel erg over een 3e. Ik wil wel, maar ik ben ook erg bang voor herhaling van al mijn zwangerschap/bevallingsproblemen. Traantjeman wil eigenlijk niet meer en ik ben ook heel blij met 2 (tot nu toe) gezonde kinderen en dat ik nog leef!!! En ik kan ook spontaan zwanger worden, dus wij hebben het luxe probleem dat ik er niet meer voor het ziekenhuis in zou gaan. Het is heel mooi embryodonatie, maar ik zou het niet doen. Een kindje van Traantjeman en mij hoort bij ons. Het lijkt me heel raar als er een broertje of zusje in een ander gezin leeft. Waarschijnlijk gaat onze cryo dus uiteindelijk naar de wetenschap... @Suus: arme S. Gaat het al beter? Hoe was het op de skype? @Elin: hoe is het met je stuitje? Je kunt er zo weinig aan doen hè?! @Majo: jammer als je er niet bij kunt zijn de 26e. Maar misschien toch 's ochtends afspreken? Ik weet niet wat de rest ervan vindt? Enne, wat betreft dat stotteren, zoals hier al meer is gezegd, gaat vast vanzelf weer over en anders toch een keer naar de logopediste? @hier: morgen weer mijn eerste dienst op de hap sinds maanden, ik ben benieuwd! Wel jammer, want woensdag is mijn vrije dag, dus dan moet ik toch werken. Ik ga zo maar slapen, want morgen wordt dan een latertje
Op de valreep........... Ingrid, van HARTE GEFELICITEERD met S. haar eerste verjaardag!! Leuk dagje gehad? En dan zaterdag THE BIG PARTY!!!
Hier alleen even snel ego.... morgen uitgebreider lezen en reageren . Morgen voor de 1e FM naar DD. Ben benieuwd..... vroeg weg (7.00 uur ), 9.50 uur de afspraak. Wordt een laaaaaaaaange saaaaaaaaaaaaie rit in mijn eentje . Manlief moet natuurlijk gewoon werken! Pffffff...... 4,5 à 5 uur in de auto voor 5 min. echo ...... Nou ja.... het doel heiligt de middelen .