Bedankt voor de reacties wat betreft embryodonatie, iedereen denkt er toch hetzelfde over, niet afstaan en ook niet aannemen....Kijk daar kan ik wat mee! maar voorlopig is er nog niets aan de hand, en wie weet hebben we ze alle twee zelf wel nodig... Majo, spannend zeg, en wat fijn dat het er niet zo uit zag als de vorige keren, ben zo benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat! Vind het echt super knap hoe je erin staat en wat je er allemaal voor doet (zou i9k denk ook doen hoor!) Suus, knap hoor dat je zo streng voor jezelf kan zijn. Normaal heb ik ook wel meer ruggegraad, maar op een of andere manier kan ik me er nu niet toe zetten.... Zora, het wordt hier ook tijd voor een beetje aandacht voor zindelijkheid. Ik denk dat we hetzelfde gaan doen als Majo, heel vrijblijvend. Maar dat maakt me niet minder nieuwsgierig naar jou ervaringen, hou ons op de hoogte!!! Jewel, wow jullie ook voor een derde, gaaf hoor!! En wat toevallig Mees is ook vandaag voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest. Hij was, zoals hij altijd is, heel nuchter. Vond het prima en toen ik hem kwam halen vond hij het allemaal de normaalste zaak van de wereld. Precies zijn vader, ik ben altijd meer hysterisch....Ging het bij R.uben goed??? Vond hij het leuk? R.uben is iets ouder toch dan Mees? En hij gaat ook niet naar een kinderdagverblijf toch??? Hopen dat het bij Mees volgende keer ook weer zo soepel gaat. Er is hier een hoop gaande...Mees naar de PSZ, Sam een tandje en aan de fruit en voedingen aan het afbouwen...De jongens worden echt groot... Zo ga lekker in bad, morgen weer aan de arbeid.... XX
Zoe, wat leuk dat Mees vandaag ook voor het eerst naar de psz mocht! Ruben vond het ook wel prima, zijn nichtje (die zit ook in die groep) vond het spannender volgens mij Die liet hem meteen alles zien en binnen no-time was hij al een paar keer van de glijbaan geweest. Hij gaat idd niet naar een kdv, dat zal ook wel verschillen denk ik maar hij vond het allemaal ook wel prima. Maar ik mocht er nu ook de hele tijd bijblijven dus ben benieuwd hoe het maandag gaat. En ze worden idd snel groot he? Hier nog geen tandjes, fruit, afbouwen e.d. dus ik geniet nog even van mijn babietje Luuk Majo, dus de groei is nu wel heel anders, mooi, hopelijk blijven ze zo groeien! En dat is idd vroeg zeg. Hopelijk hoef je niet weer voor een fm te komen en kunnen jullie volgende keer de punctie al plannen. En zou het cb dan ook even vragen over het stotteren. En anders even een logopedist vragen voor advies? Zora, en al goed bezig met zindelijkheidstraining dus Het zal echt per kindje verschillen denk ik hoe snel ze het oppakken of willen. Ikzelf wil niet maanden aanprutsen, als hij het zelf aangeeft dat hij moet plassen dan ga ik echt aan de slag en dan kan het binnen een week klaar zijn. Zet hem nu 's avonds en als hij van bed komt wel op het potje. Doet ook altijd wat maar heeft er niet altijd even zin in Fijn dat het met S.ara al een stuk beter gaat!! Suus, hier gebruik ik voor Luuk zijn eczeem wel hydrocortison maar dan echt voor de vurige rode plekken. Ik mocht maar 2 weken achterelkaar er mee smeren. Maar met 4x per dag vaseline cetomacogrol creme (ik heb wel de creme en bevalt goed) smeren hou ik het ook goed onder controle. Dat zou je eerst ook wel kunnen doen en dan altijd nog de hydro. Het valt idd wel mee maar het blijft een hormoon créme. En jijzelf dus een gescheurde spier Komt ook net op een vervelend moment dus. Hopelijk kan de fysio je goed helpen en ben je snel weer op de been! haha Kleintje, Esser, alles goed daar? Elin, Luuk heeft ook erg last van eczeem in zijn knieholtes gehad. Al eens eerder gesmeerd met hydro maar kwam weer terug en nu is het 2 weken smeren zo goed als over. Maar ik moet wel goed met vette zalf blijven smeren anders komt het weer terug. Jessy, Sinja, zie jullie onderin hangen Zwaai! Pff ben de rest alweer kwijt. Ben een beetje moe. Erg leuke ochtend op de peuter gehad trouwens. Ruben vond het leuk, maar moest wel even wennen aan alles. Blijven zitten op de stoel met fruit eten en in de kring zitten is toch best wel lastig Kwam misschien ook wel omdat ik er bij was. Hij mocht ook meteen een moederdag cadeau maken (bloempotje verven en daar komt dan een bloemetje in) dus meteen creatief bezig geweest Maandag weer en ben benieuwd hoe het gaat met wegbrengen enzo. Gelukkig vrij dan dus kan hem dan zelf brengen en halen. Hij was trouwens erg moe maar ging met geen mogelijkheid slapen. Hij heeft dat wel vaker als we wat actiefs of iets nieuws gedaan hebben. Net of hij dan geen rust in zijn koppie kan krijgen om te gaan slapen. We praten ook altijd even over wat we gedaan hebben die ochtend en wat we gaan doen, hij heeft veel behoefte aan structuur, maar dit mocht vanmiddag ook niet baten. Volgens mij heb je van VSM druppeltjes of zo om rustig te worden, zal daar eens naar kijken want vanmiddag rond een uur of 16.00/17.00 was hij helemaal kapot en stront vervelend. Hij heeft die slaap echt nodig maar hij kan dan niet in slaap komen. Iemand van jullie nog misschien tips?
Zoe, ook hier dezelfde gedachtengang wat betreft embryodonatie. Wij hebben uit de IVM geen cryo's maar mocht dat wel zo zijn, na b.v. onze ICSI poging die er gaat komen, dan zouden wij deze afstaan voor de wetenschap. Helemaal zo 'vernietigen' zoals ze dat noemen dat zouden we absoluut niet kunnen..... Tjee, dan wordt het dit jaar hier weer wat spannend voor jou, jewel en mij. Wel 'n beetje maf en mooi tegelijk. Jewel, ruben heeft dus een spannend dagje achter de rug! Maar het is dus wel goed gegaan op de PSZ! Tips voor ruben: - de dag s avonds voor het slapen gaan kort doornemen en ook ff doornemen wat hij de volgende dag gaat doen - s ochtends bij het opstaan de dag nog eens kort herhalen voor 'm (kort) - na het ophalen thuis samen met hem bepraten hoe het is geweest op de PSZ - een uur tot een half uur voor het naar bed gaan, bewust een rustmoment inplannen (boekje lezen, in bed op de bank, geen geluid op de achtergrond qua radio ofzo, echt even 1 op 1 tijd) hier ook weer kort even doornemen wat hij die ochtend en/of dag gedaan heeft. - dit hoeft allemaal niet lang te duren, het bepraten kan ook kort zijn. Het gaat er met name om dat hier een duideik ritme in komt en ruben ervaart om zo rustiger te worden en leert om zo dan daarna goed te gaan slapen. Wellicht allemaal al bekend bij je en doe je dit ook gewoon. Maar goed, dit is hoe wij het bij joep doen. Klinkt als veel en langdradig maar dat is het niet. Joep begint nu zelf beetje bij beetje al met vertellen e.d en vult dan in met vragen aan ons wat we (of hij) de volgende dag gaan doen. Suus, wat een pech weer! Wel lekker kunnen shoppen! Moet zeker wel goed voelen. En.......een fijne afspraak bij de HA gehad! Gelukkig maar. Bij sophie hebben jullie toch niet zo lopen 'tobben' toch? Nightelf, hoe is het met je meisjes?! Loesie, hoe is het met je meid? Traantje, hoe is het met de kleine, grote man? PB je ook mij nog even met je adres? Thanks. Kleintje, en? Lekker je studenten gepest? Heb je nog leuke baksels gemaakt? Majo, meid, wat een ritten moet je toch maken!! Ik vind: daarvoor alleen al MOET een prachtkindje voor uit komen! Niet dan? Hoe voel je je? Sinja, plaats je eens een pica van je buik?? Elin, hoe is het met je? Lelie, waar ben je......? Druk? Hoe is het met jou en je mannetje? Ehm......ben ik nu iemand vergeten? Wat betreft 3e kindje en verzekering: voor de verzekering en vergoedingen van 2013 is het nog helemaal niet zeker OF er wat vergoed gaat worden en zo ja, wat dan en hoeveel..... Daar is nog helemaal niets over bekend. Tja, ik blijf het zo kl#te vinden voor huidige en toekomstige koppels waarbij het voor hen zo moet lopen...... De hele mmm is al zwaar genoeg vind ik. @hier, alles oke. Het weekend is hier weer begonnen, yeah! Met joep en olivia gaat alles goed. Joep heeft zo nu en dan last van "is van mij" buien en met veel dingen steeds weer "zelluf doen" Ook echt driftig kunnen worden, SO! En giga veel energie.....waar haalt ie het vandaan....? Echt n heerlijke peuter-puber dus op zn tijd. We kunnen ook zo in een deuk liggen om 'm. Maar dat zullen jullie allemaal herkennen denk ik? En, olivia is morgen een half jaar oud! Jippie! Ze is zo lief, gezellig, veel kletsen en laat gilletjes horen! De ochtend begint al zo met een hoop gezelligheid uit dr kamertje. Oh, volgende week woensdag vertrekken we naar zuid limburg met vrienden. Met 6 volwassenen en 5 kids van woe. t/m zondag er tussen uit. Hebben een grote 13 persoons luxe boerderij gehuurd. Incl stoomdouche, sauna en jacuzzi er in. Voor de kids is er genoeg te doen op het park maar voor de papa's en de mama's moet t ook wel genieten zijn he?
Meiden... ff heel snel. Morgen weer mijn 4de fm. BEn benieuwd of punctie nu wel afgesproken kan worden!
Ik zwaai even, ga zo met de mannen even naar buiten. Als mau in bed ligt zet ik de pc ff aan en komt ereen grote rea! Als ik het niet vergeten :s
Huisarts, tandarts, Als iemand nog advies nodig heeft over dunne film technologie voor microelectronica. Of hoe om te gaan met autistische pubers.... dan laat maar weten. Traantje, over de hydrocortison helemaal mee eens (ben dan geen dokter). Bij Maurits smeerden we zeldfs triamcinolon (onder begeleiding van de kinderartss). dat spul werkt wel . Majo, Jeetje je moet wel wat over hebben voor DD. Maar positief dat het goed verloopt. Aangezien je geen getallen gegeven hebt.... Verloopt de poging beter dan die twee in nl?? En vervelend dat M.aud stottert. ze kon al zo goed praten!! Anders misschien even langs een logopedist. beter te vroeg dan te laat toch? owja, verhuisplannen.... er zit nog een kans in maar wanneer we weten of het door gaat is onbekend..... Zoe, ik snap je redenatie wat de cryo's betreft. Wij hebben er nog twee. En die gaan allebei ingezet worden. Mocht ik daar niet zwanger van worden dan weet ik nog niet of er nog een ICSI komt (ik wil niemand tegen het hoofd stoten maar bij ons ging het nou eenmaal makkelijk, twee TP's en twee kids). Maar misschien dat ik na die TP er ook wel anders over denk. En M.ees ook naar de peuterspeelzaal! Gaat hij ook nog naar het KDV? Jewel, Ruben naar de peuterspeelzaal! wat leuk! En wat Esser zei, regelmaat en duidelijkheid is denk ik voor R.uben het belangrijkste. Doen ze bij de supernanny ook he. Dat ze zo'n dag schema hebben. Als ik vrij ben doen Mau, Rein en ik eigenlijk altijd het zelfde. Eerst sochtends ontbijten met papa. dan doe ik wat huishoudelijke klusjes en speelt Mau zelf. dan gaan we fruit eten. Als dat op is gaan we een rondje lopen en wat boodschapjes doen, als we thuis komen brood eten en dan gaan de kids op bed (heb ik even tijd voor mezelf jesjesjesjesjes!!!!) En dan gaan we smiddags als Mau wakker is of knutselen, samen spelen, of nog even naar buiten. Rond 5 uur mag de tv aan als ik ga koken en dan komt papa weer thuis en gaan we eten, nog even spelen met papa en dan verhaaltje en naar bed. En ik merk wel dat hij op zaterdag en zondag veel vervelender is omdat we dan niet dat ritme aanhouden. het is voor jezelf wel mega saai maar voor de kids het beste... Ik doe het ook wel eens een dagje anders, als ik naar mijn moeder ga ofzo, maar dit is de basis. En jij ook bambino loco gekocht!!! Leuk he!! Welke boekjes heb je?? Ik merk dat die van 3-5 jaar net iets te moeilijk zijn. Zit te denken om een van 2-4 te kopen misschien die dit kan ik al deel 2. Die is vanaf 2,5 jaar. Hij moet wel wat uitdaging hebben want het eerste boekje dat kan hij allemaal al (mijn eerste bambino loco) Ingrid, succes. En was het goeg gegroeid?? Suus, jij bent zo goed bezig met afvallen en je modellen figuur. Ga je voor maat je nul . Maar ook niet alles super klein kopen. Want mocht je iets aan komen is meteen alles te klein en dat frustreerd ook he! En wat de eczeem betreft.. ik zou gewoon goed vet houden 2 a 3 keer per dag (of wanneer je denk dat het nodig is). als het dan na een week niet minder wordt dan zou ik hydrocortison vragen/regelen . Esser, zo herkenbaar hoe J.oep doet . En O.livia al weer een half jaar!! Wat gaat het snel he! Ik kan me herrinnerne dat toen J.oep 7 maanden was jullie ook al weer plannen aan het maken waren met jullie cryo die jullie nog hadden. En nu is O er en al weer plannen voor nummer drie!!! en de groeten aan Lelie, Nightelf, Jessy, Elin, en de rest die ik vergeten ben. Zo volgens mij een beetje op iedereen gereageerd nu ff over mezelf. derde kindje, Spannend hoor Esser, Jewel en Zoe. Eigenlijk wil ik ook wel weer,....... Maar ik ben lichamelijk nog niet helemaal ok en fit. Moet eerst minimaal 15 kilo afvallen, en derde kindje mag pas komen als mau naar de basis school gaat. en meer zekerheid over de financiele situatie (vriendlief zit tegen een mega inverstering aan te hikken die zijn netto inkomen gaat verdubbelen, mooi als dat door gaat. en mijn contract loopt af in november 2013) bv, loopt nog steeds goed. Alleen na mijn weekje vakantie viel het me zo zwaar om weer te gaan kolven..... Had dinsdagavond besloten om langzaam aan (1 voeding per 10/14 dagen) te gaan afbouwen. Dus besloten dat ik de voeding van 3 uur zou gaan afbouwen dus niet meer kolven op mijn werk op dat tijdstip. toen was het gisteren half 3 en ik kon het toch niet..... Dus toch weer gaan kolven...... zucht..... lijkt wel verslavend de bv. Maar vanmiddag weer even wegen op het cb. Eerst volgende afspraak is over een maand. En de cb-vk vond het wel slim om met 5 maanden nog even te wegen. aangezien Rein het 4 maanden dipje in zijn groeicurve had (in de cb curve, als je zijn metingen plot in de curves van het WHO dan was het perfect). dus we zullen straks wel zien. Als hij niet goed aangekomen is dan is mijn afbouw plan misschien wel slimmer. Dus we zien wel. Merk wel dat ik er nu veel relaxter in sta omdat ik weet dat het niet meer hoeft (moest nooit maar toch). En rein zit ook al heerlijk aan de fruit en groente happen. Deze keer ben ik toch meer van de potjes, hoe slecht het ook klinkt. Bij mau heb ik echt bijna alles zelf gemaakt. Stond ik op mijn vrije dag de halve middag te koken voor hem. maar daar heb ik nu echt geen zin in. als Rein straks wat meer mag dan kan ons avondeten ook gewoon in de blender en dan eet hij daar maar van mee. Terwijl bij mau deed ik echt alles apart (hoe gek kan je zijn...) Mau begint ook steeds meer te kletsen. Dinsdag waren we winkeltje aan het spelen met de ah mini's en toen stak hij ineens zijn vingertje in de lucht en zei: Luister!!!!!. Ghihi dat zullen ze op de opvang misschien ooit zeggen. En net pakte ik een stukje boterham van zijn bord en zei hij... nie aan komen mama...... zo schattig.....misschien dat ik dat te vaak tegen hem zeg . Verder gaat het hier eigenlijk best wel goed.... Op mijn werk gaat het goed.. Mijn baas was zo tevreden met mijn resultaten dat ik een publicatie mag/moet gaan schrijven. dus dat is wel spannend. Wel fijn dat ik daardoor een duidelijk doel heb. Verder weer met onderwijs bezig. Dat is wel druk.... Heb volgende week gesprek met mijn baas over de verdere invulling van mijn functie. Of ik na de zomer nog onderwijs ga doen of alleen onderzoek. Mijn voorkeur gaat toch uit naar alleen onderzoek. Omdat ik toch graag als mijn contract afloopt naar een onderzoeksinstelling als TNO wil om daar te werken. Maar we zullen zien. Nou ik ga ff online shoppen..... moet nog nieuwe schoenen voor de zomer. Alleen met maat 42 is dat heel lastig zeker met mijn smaak..... Hebben hier in het centrumpje wel een schoenenwinkel met mijn smaak alleen moet je dan in februari zomer schoenen kopen en in augustus winterschoenen. Direct met de nieuwe collectie want alleen dan hebben ze mijn maat nog . DAAAAAAAAAAAAAAG (zo dat was weer een lekkere lange reactie als vanouds )
Meiden even heeeeeeeeeeeel ego... Zaterdag de punctie!!! Joepieeee... Heb deze reis maar 4 fm's nodig gehad en bij de behandeling van s. 8 en 9 stuks. Ben dus echt heel blij met dit resultaat.... er liggen er trouwens rond de 15 klaar! Spannend!
Ingrid, FIJN!!!!! nou hopen op een goede afloop! Bij S.yra had je toch twee pogingen nodig??? En ik heb twee paar schoenen besteld bij zalando... van Tamaris. Redelijk praktisch maar wel mooi! deze: Tamaris Sportieve ballerina - Blauw - Zalando.nl en deze: Tamaris Sportieve ballerina - Bruin - Zalando.nl ik wou eigenlijk zoiets maar die waren er niet meer in mijn maat...... Gabor Pumps - Grijs - Zalando.nl
Ha meiden, Enige en algemene kennisgeving Ik ben net opgenomen in het ziekenhuis vanwege verdenkingen van zwangerschapsvergiftiging. Een aantal klachten (veel vocht/sterretjes/overgeven) die erop wijzen en eiwit in de urine...ook 1 waarde van de bloeduitslagen was iets verhoogd. Ze hebben me net getoucheerd en heb al wel verweking, maar nog niet echt ontsluiting... Aan de hand van wat mijn bloeddruk gaat doen en misschien nog urine sparen gaan ze plan bedenken. Moet sowieso tot morgenvroeg blijven en als blijkt dat mijn bloeddruk of urine toch op het randje blijft willen ze het kindje misschien gaan halen...maar dat hoor ik allemaal nog! Ze willen in ieder geval geen risico's nemen, omdat in principe het kindje geboren mag worden... We zullen zien! Ik zal jullie proberen een beetje op de hoogte houden! Nu ff kopieren naar andere topics waarin ik schrijf! SMAK
loesie, jeetje.... maar goed dat ze je onder controle houden. sterkte en succes. wie weet is de kleine er sneller dan we denken.
Ingrid, yeah!!!! Sper spannend! Goed zeg! Ga duimen voor je voor een mooi aantal eicellen. Loesie, oh meid wat spannend......! Krijg er gewoon de kriebels van! Heb je 'n buddy? Anders meld ik me wel hoor als 'vrijwilliger'. En hier: Olivia is vandaag een halfjaar oud! Helemaal super! Vandaag ook bij het cb geweest en zij is nu 67 cm en weegt 8425 gr. Ik houd het hier ff bij want mijn moeder is hier op visite, en ga dadelijk als joep wakker wordt nog ff boodschappen doen etc. Toedels.
Loesie, jeetje!! Had al wel zo'n vermoeden na je eerdere verhalen... En wie weet 'binnenkort' al jullie kleine meid of kerel in je armen!! zucht....... Je hebt mn nummer he!! Ik ben buddy, vind ik
Loesie, dus toch opgenomen. Het wordt nu echt wel heel spannend! Heel veel succes en sterkte! Enne, mijn nr heb je ook, dus je hebt t voor het uitkiezen Kom later terug, ga nu lekker pannekoeken bakken.
Oh, nog even snel. Vandaag fm gehad en t groeit sneller dan anders. Moet zaterdag weer komen en denk dat ik dan t weekend ook pregnyl moet prikken en dan volgende week als alles goed gaat een tp.
haay, net terug van het cb. R.einout was maar 200 gram aangekomen. hij had nog 200 meer mogen wegen voor zijn curve. De verpleegkundige was niet erg in paniek of zo. Want ze vond rein er goed uit zien. We konden s avonds een fles geven met kunstvoeding en rijstebloem. En dat ik zelf kolf om de productie op gang te houden. dus dat gaan we nu doen. wil niet dat mijn mannetje verhongerd.
Loesie: oh, meid, wat spannend!!!! Kleintje: leuke schoenen, hier ook grote voeten, dus erg lastig om wat leuks te vinden. Elin: super dat het zo snel groeit! Ingrid: duimen draaien hier voor een mooi aantal eitjes! Laat het hier even bij, moet een poepexplosie verschonen
Loesie, spannend meid!!! Ben zo benieuwd naar welk smaakje jullie krijgen en de naam die jullie gekozen hebben (aangezien we de zelfde ideeen hebben qua namen) Zet m op!!! Kleintje, Mees gaat idd ook niet naar het KDV (net als Ru.ben). Daarom was het wel even slikken, voor het eerst echt loslaten en je kind achter laten bij "vreemden"...Denk dat het voor KDVmama's misschien makkelijker is de PSZ (als ze daar al naar toe gaan) ze hebben het hele loslaat gebeuren al op een eerder moment gehad...Maar het ging allemaal goed, en ik heb zelfs niet gehuild!!! Hoe zwaar was R eigenlijk?? Esser, lekker flinke meid jullie O. (kan je al een beetje zien op de foto's op fb. Sam is echt een kleintje vergeleken met Mees. Ik was afgelopen dinsdag op het CB. Sam woog bijna 7300gr en was 65,5cm (Mees was een cm langer en 2!!! kilo zwaarder op die leeftijd) Mees woog 13,3 kilo en was 88cm, die is inmiddels dus helemaal gemiddeld. Ik denk dat Mees in het begin zijn spurt had, en hij at mij ook letterlijk op, en bij Sam is het precies andersom...Leuk om allebei te hebben meegemaakt. Gaat snel hè, O ook al een half jaar, ze scheelt dan precies een week met Sammie... Hier vandaag voor de 2e keer ongesteld geworden. Ook al heel anders dan bij Mees, toen werd ik pas na 9 maanden ongesteld, nu dus al met 5 maanden. Hoe zit het met de andere BV mama's zijn jullie al ongi geworden?? Elin en Ingrid, jullie gaan allebei aardig gelijk op...spannend hoor, heel veel succes... majo, jij moet morgen toch weer?? Succes met de lange rit, hoop dat het er net zo goed (nee natuurlijk niet net zo goed, maar nog beter!!!) als de vorige keer... Nog even over de meeting, die is toch bij Traantje?? Waar woon je ongeveer?? Weet nog niet of ik kom, manlief heeft geen tenniscompetie dus het is wel leuk om iets met het gezin te doen...Maar het kan zijn dat ze een invaldag hebben, mocht het de aankomende 2 weken regenen op zaterdag, dus ik hou mij opties open... XX
Zoe, denk idd dat het makkelijker is voor kdv mama's want die hebben al moeten leren loslaten na ca 10-14 wkn oud en dat is best lastig! Traantje woont bij Arnhem/Nijmegen. Is dat bij jou in de buurt? Elin, voor jou wordt het nu ook spannend! Neem aan dat jullie zelf ook gaan klussen na de Pregnyl? Kleintje, 200 gram aangekomen in hoeveel tijd? Klinkt nl als wel heel weinig! Mag hopen dat dat in hooguit 2 wkn tijd was? Lees net dat het in 1 mnd tijd is? Dat is wel echt heel weinig zeg! Idd zeker die kv erbij want een uitgehongerd kindje moet je niet hebben natuurlijk! Esser, gefeli met alweer een half jaar oud! Jeetje wat vliegt de tijd hè! En zo te lezen doet O het goed op mama's melk! Jewel, ik vind Esser's tips wel goed! Zou t zelf anders ook echt niet weten! Tav pratende kindjes..die van mij wordt redelijk bijdehand. Als ik haar wil corrigeren, zegt ze doodleuk 'niet praten mama's Nou lekker dan als je dat gezegd wordt... Ze zingt trouwens ook tig kinderliedjes uit dr hoofd, en dan ook volledig hè! Best knap! Daan is nog steeds druk met z'n nieuwe hobby, omrollen van rug naar buik. Vervolgens houdt ie dat niet lang vol, gaat piepen, dus ik draai m weer terug en 10 sec later is ie weer omgedraaid. Leuke bezigheidstherapie... Zelf dus naar de fysio geweest vanmiddag en m'n voorste heupspieris verrekt. Hij wilde me eigenlijk therapeutisch behandelen door hard met z'n ellebogen te masseren maar dan kon ik zondag niet hockeyen. Nu dus ingetaped en nu mag/kan het wel. Mag zaterdagochtend niet hardlopen alleen en als ik daar weer mee mag beginnen van hem, moet ik helaas een stapje terug doen Heb vandaag trouwens een vreetbuiendag. Hele zak paaseitjes op, drop gekocht en gegeten, en verder wel normaal gegeten. Zal dus wel flink zijn aangekomen. Maar goed, morgen etc weer wat normaler eten dus dan zal er wel weer af gaan... En ach boeien! Mensen om me heen zeggen dat ik moet stoppen met afvallen en nu alleen die buigspieren moet trainen om die strak te krijgen...maar ja, er zit echt nog teveel buikvet vind ik en die krijg je er niet af door buikspieren te trainen. Op zich ben ik wel redelijk bikiniproof en daar gaat het om! Daar loop ik tenslotte over ca 4 wkn al in Nou wij gaan richting bed. Suusman heeft bijna de hele middag en halve avond in Uithoorn gestaan bij een op-instorten-staande kerk. Hij is dus ook redelijk moe en ik eigenlijk ook wel. Morgen weer werken, bleh!
Suus, wees niet zo streng voor jezelf, je hebt een prachtig gewicht. En ik denk niet dat als je nog meer afvalt dat je dan buikvet gaat verliezen. En is het wel echt vet, zolang geleden ben je nog niet bevallen. Je huid is best uitgerekt na een bevalling, en is dan net een ballon die leegloopt. Tijd doet ook een hoop...Wees maar heel trots op wat je bereikt hebt en geef het ook wat tijd. Je bent ruim 14 kilo lichter dan ik, en bij mij is het echt vet... En helaas is Arnhem/Nijmegen echt aan de andere kant van het land, dus ik haak af. Woon in de buurt van Noordwijk. Maar de volgende meeting ga ik proberen erbij te zijn. Ik duik nu ook mijn mandje in, welterusten allemaal, X
Vanaf Amsterdam was t 1 uur 10 min rijden ofzo. Ik vond m prima te doen iig!! Maar Noordwijk is wel weer half uurtje van Amsterdam af toch? Vinden jullie t trouwens niet raar dat mijn beste vriendinnetje van 36 jr. oud sommige AH mini's houdt omdat ze die leuk vindt?? En daardoor ben ik nog niet compleet!! (zie fb)