Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, Moest even lachen om de uitspraak van S.ophie. Mau komt af en toe ook met van die opmerkingen. Maar die 200 gram was inderaad in een maand tijd. De vk was niet echt geshocked ofzo. En zei weer als hij er goed uit ziet dus het niet erg was. Ok hij ziet er goed uit maar hij moet wel goed aankomen. Eerst ging hij netjes op zijn lijn maar nu buigt hij af naar beneden. Dus nu is het plan s avonds een fles kv (200 ml aanbieden) met rijstebloem, en dan kolf ik. Omdat ik dan meer afgekolfde melk heb krijgt hij meer mee naar de opvang. denk 180 cc in de fles. Aangezien ik zelf niet zo veel kolf en mijn vriezer op een gegeven moment leeg word zal ik dan ook kv moeten gaan bij geven. Op die manier hoop ik dat de bv langzaam aan op natuurlijke wijze terug gaat lopen. Want echt actief afbouwen dat kan ik emo nog niet.
    En wat die minis betreft.... Vind ik niet gek van je vriendin. Maurits mag alleen met de dubbelen spelen. En over een maand als de actie afgelopen is vind ik het waarschijnlijk niet meer leuk en krijgt hij de rest.

Zoe, jammer als je niet komt :( ik heb jou nog nooit gezien en ben wel benieuwd naar jou en de kids.

nou ik ga weer werken....

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zoe: wat jammer als je niet komt, maar is idd best wel eind rijden. Vanaf mijn huis is het ook 1 uur en 40 minuten, maar ben gewend om lange stukken te moeten rijden als we eens ergens heen willen.
    Hihi, M.ees is net zo zwaar als Amber, maar Amber is al iets van 98 cm :D

Suus: Jij dus ook al zo'n bijdehandje, hier ook. Ze heeft soms uitspraken, dan sta ik echt met mn oren te klapperen....

Kleintje: oei, R is dus weinig gegroeid... hopelijk helpt de extra fles kv om weer op zn eigen lijn te komen.

Gisteren naar de gyn geweest voor de nacontrole en helemaal goedgekeurd. Hebben een goed gesprek gehad over de bevalling en een eventuele volgende bevalling. Mag dus absoluut niet meer thuis bevallen door die bloeding en heb bij een eventuele volgende zwangerschap een 'medium risk'. Mochten we voor een 3e willen gaan, kunnen we gelijk weer de mm in zonder tussenkomst van de ha, ook gezien mn leeftijd. Ik wilde graag een mirena spiraal laten plaatsen, maar dat was nu nog niet verstandig, mn bm is nl door die bloeding en placentagedoe nog te 'zwak', waardoor er een kans is dat de bm wordt 'doorboord' door het spiraaltje.
    Nog even op mn werk langs geweest en heb stiekem eigenlijk wel weer zin om lekker aan de slag te gaan. Na deze week heb ik ook nog maar 4 weken verlof, dus voor ik het weet is het ook al zover.

Hier is het slapen met Amber sinds ze van haar speen af is echt drama. 's Avonds is het echt krijsen wanneer ze op bed ligt, ze gaat er steeds weer uit en trekt haar hele kamer overhoop. We hebben al van alles geprobeerd, maar niets lijkt te helpen.... Ws ontspande ze door die speen waardoor ze goed in slaap viel. Hopelijk is dit weer zo'n 'leuke' fase en gaat het vanzelf over. Dus als er nog iemand tips heeft....

Ben nu lekker een walnoottaart aan het bakken (deeg staat in de koelkast te rusten), ben benieuwd hoe ie smaakt, heb ik nog niet eerder gemaakt.

3. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Nightelf, lekker dat je weer helemaal goed bent gekeurd. Mees net zo zwaar als A, alleen 10cm langer...Zijn lengte zit ook aan de onderkant van gemiddeld en zijn gewicht aan de bovenkant, het is ook een potig mannetje om te zien. Dan zal A wel een slanke lange dame zijn...
    Gaat hard hè het verlof, maar ik had na Sam ook meer zin om te werken dan na Mees. Maar geniet toch nog maar van je verlof, tijd komt nooit meer terug...

En wat betreft het speen verhaal, ik heb het al eerder gezegd, voorlopig beginnen we er nog niet aan, even rust in de tent. Kan ook heel goed zijn dat A nu de geboorte van de kleine meid verwerkt. Bij Mees ging het in het begin ook heel goed en na een paar weken ging hij ook echt donderen. Ik had het idee dat hij toen zoiets had van: Ok de baby gaat dus niet meer weg. Heeft een paar weekjes geduurd en toen was het weer over...Dus weinig tips behalve geduld hebben...

Heb nog even geprobeerd mooie foto's van de binken te maken, zitten een paar leuke tussen maar helaas geen een waar ze allebei lekker in de camera kijken...

Bijgevoegde bestanden:

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wat een kanjers, Zoe!!

5. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Wat een mooie kindjes!

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Wat een knapperds Zoe!! :) En Sam is een heel ander ventje dan Mees ofniet? iig qua uiterlijk.
    En jammer dat je er niet bij bent met de meeting maar het is idd lang rijden voor jou en met 2 kids in de auto moet het wel leuk blijven ;)

Kleintje, dus R. niet zoveel gegroeid....maar is hij dan ook ontevreden dan? Want als hij gewoon tevreden is dan hongert hij toch ook niet uit?? Hopelijk groeit hij dan wel op de fles kv en dan kan jij dan even wat kolven idd. En nog niet toe aan afbouwen dus...Het is ook best wel moeilijk ja ;) al vind ik het wel makkelijker als ze ouder zijn. Met 6 maand zijn ze al zo groot en een groot kind aan de borst vind ik maar niks. Maar L. drinkt maar weinig uit een flesje bij de oppas, bij 100/120 cc houdt hij op en krijg je er ook niet meer in. Ik kolf iets van 160/180 dus kan eigenlijk niet genoeg zijn. Hij haalt het bij mij wel weer in maar ja als ik ga afbouwen moet hij toch meer uit een fles drinken....Lastig....
    Bedankt voor je tips! Onze dagen zijn ook voorspelbaar en eigenlijk ook altijd hetzelfde qua indeling. Maar nu de eerste keer psz net even wat te veel indrukken denk ik.

Suus, niet zo streng zijn voor jezelf hoor! Je bent al super afgevallen en wat Zoe ook zegt, je buik is ook nog uitgerekt van de zwangerschappen hè, een paar maand verder lijkt het al heel anders. En Sophie gaat je verbaal te lijf :D hahah geweldig hoe ze soms kunnen reageren. R.uben zegt dan vaak ''pas op Mem!'' en dan op een boze toon. Wij zeggen dat wel eens tegen de hond als die iets pakt wat niet mag en hij heeft het overgenomen. Laatst was het midden in de nacht ineens: ''pas op Pake!" haha, had Pake weer iets gedaan wat niet mocht ;)

Nightelf, fijn dat je weer goedgekeurd bent door de gyn! En met een eventuele 3e onder behandeling van de gyn blijven dus. En ook al een beetje zin weer om aan het werk te gaan. Maar wel nog even lekker genieten van je verlof hoor!
    En je man al bezig met het speeltoestel? Knap hoor dat hij hem zelf maakt. Tzt wel een foto plaatsen hè?
    En A.mber dus even van de kaart zonder speen...Heeft misschien ook nog wel te maken met de nieuwe situatie, zomaar een zusje er bij :) Was hier ook zo hoor. Maar hopelijk voor jullie gaat het snel over, lastige fases zijn dat :(

Elin, fijn klussen dit weekend dus :D Ik ga iig al heel hard voor je duimen!!

Esser, flinke meid hoor :D En gefeli met haar 6 maand! Gaat echt snel zeg!!
    En bedankt voor je tips! Maar zo doen we het idd al. Heeft hij ook echt nodig en doen we ook al langer dan een jaar zo. Gaat meestal ook erg goed maar iets heel anders ineens zoals de psz is dan toch moeilijk te verwerken voor hem. Ik hoop dat het ook beter zal gaan als hij zich wat beter kan uitdrukken. Ik heb nu vaak het idee dat hij het niet uit kan leggen aan ons en dan soms ook erg gefrustreerd wordt. Vannacht ook weer een drama nacht gehad, dan is hij helemaal overstuur en kunnen we hem echt niet troosten. Hij gaat dan tekeer zeg! Pfff lastig om dan er achter te komen wat er is.

Nou het speeltoestel staat en Ruben vind het prachtig. Nu nog een zandbank onder het torentje maken en dan kunnen ze daar ook mooi spelen. Zal nog even een foto maken en plaats hem dan wel op fb.

Mijn vriend zit nu bij de ha. Hij kreeg vanochtend ineens erge last van zijn arm. Net of er een ontsteking in zijn elleboog zit, hij kan hem maar amper bewegen. Hij moet vanavond en vannacht wel aan het werk (de afgelopen dagen ook al) dus ik hoop dat ze hem wat voor de pijn kan geven. Zal wel weer lang duren denk ik want het spreekuur loopt hier altijd uit. Hij kon er nog tussen om 14.20 maar is nu nog niet thuis...

Zometeen ook nog even met Ruben naar de kapper. Ik was 2 weken terug al geweest maar ben niet tevreden. Zit niet echt een model in en voor het was het te lang. Toen zelf er een stukje afgeknipt maar dat had ik niet moeten doen :D Kon gelukkig vanmiddag er nog even heen en dan moet ze het nu maar even een stuk korter knippen. Al is Ruben geen fan van de kapper dus ben benieuwd.

Nou fijn weekend allemaal!

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: succes bij de kapper met R, lijkt me erg vervelend als hij dat niet leuk vindt.......
    Is je vriend alweer terug van de ha? Hopelijk valt het mee.
    Fijn dat jullie speeltoestel al staat, zover zijn wij jammergenoeg nog niet. Gisteren is de blokhut verplaatst (wat een karwei, maar met 8 sterke mannen en 2 pompkarren is het gelukkig toch gelukt) en nu moet eerst dat verder afgemaakt worden, bestrating veranderd en dan kan ie pas beginnen met opbouwen. Duurt dus nog wel een aantal weken (en Amber vraagt elke ochtend op de speeltuin al in elkaar getimmerd is.....).

8. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    #1888 alexandra80, 11 mei 2012
    Laatst bewerkt: 11 mei 2012
    babynieuws!!!

Namens LOESIE dit berichtje!

Vanmiddag om 13 uur is Loes bevallen van een meisje!

Rest komt Loesie zelf nog wel vertellen....

9. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Loesie, man en S.iem, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Hopelijk is alles goed gegaan! Geniet er van!]

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Even kort vanaf Foon!! Loesie, WAT?!?!?! 'Gewoon' al bevallen van een meid!! Wat leuk!!! Gefeliciteerd Loesie, Loesieman en S! Ik ga zo meteen op fb spieken of daar iets meer staat over naam ofzo. Nee hoor, ikke = niet nieuwsgierig ;)

Enne, buddy Alexandra, thanx voor de update!!

11. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Verdorrie, im next!! Zweet zweet. En die kleine wil niet draaien.

12. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ook hier nog eens: Een hele dikke proficiat met jullie dochter en zusje!! Wat een heerlijk nieuws!
    En 'ineens' zo snel lijkt het. ;)
    Ik zag al een mooie foto voorbij komen op FB! Geniet van elkaar en ben benieuwd hoe je bevalling is verlopen.
    Geniet!

13. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Maar Loesie. Ook via deze weg van harte proficiat meid met jullie prachtige dochter!! Een hele mooie naam en wat ik zag een prachtig meisje...

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Loessie, Loessie-man en S.iem: van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!!! Geniet ervan :)

15. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Loessie, loessieman en S.iem...Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje...

enne wat een prachtige naam! Heb dus al gespiekt op FB! En een heel mooi meisje wat ik zie op de foto! Geniet van je gezinnetje!

16. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, gefeliciteerd! Ik ga meteen even op fb spieken.

Jewel, M.aurits zei vandaag......mama boos?

Sooner, ik zie je wel!!! We missen je!

17. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Loesie van harte gefelie met jullie mooie dochter, wat een plaatje zeg!! En een prachtige naam, stond niet op onze lijst omdat we de naam in onze omgeving al hebben...Geniet van jullie koningskoppel!!!

Sooner gefeliciteerd met je ondernemerschap, kan me alleen niet voorstellen wat je nou eigenlijk doet....

Ben weer weg, man is voor het eerst deze week een avond thuis, gaan lekker even een filmpje kijken samen,

XXX

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Even snel voor Ingird, heel veel succes morgen! Ik zal voor je duimen voor een mooie score en super bevruchtingen! Laat je nog weten hoe het gegaan is?

Zoe, had nog niet gereageerd op je mooie foto's. Wat een kanjers! Echt mooie kereltjes!

Rest, zwaai. Kom het weekend wel even uitgebreider reageren.

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Loesie: Van harte meid! Een dochter en zusje! Ze is prachtig en haar naam ook!

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even snel: Potjessessies gaan goed hier, inmiddels al 4 plasjes op het potje gedaan en na het eten loopt ze meteen naar de kast en wijst dat ik het potje moet pakken dan wijst ze naar legging/majo/broek en zegt uit en dan gaat ze zelf op he potje, dan mag ze een filmpje op mijn Iphone kijken en doet ze ondertussen een plasje. Heb de eerste twee dagen na het avondeten gedaan en nu ook na het middageten en middagslaapje. So far so good, we zien het wel!

Deel Deze Pagina