EGO BERICHT!!!! 21 eicellen gevonden en nadat ze schoon zijn gemaakt zijn er 20 geinjecteerd! Woehoeeeeeee
Wow, Ingrid wat een superscore! Wanneer hoor je over de bevruchtingen? Hier vanmorgen ook geweest en ik moet morgen pregnyl prikken. Vrijdag worden we gebeld over de ontdooiing en zaterdag de tp.
Jeetje het word spannend hier. Ingrid En elin!! Ik duim voor jullie En majo ook al bezig. Dalijk 3 zwangere hoop ik!!
WHAAAAAAAAT....... Loessie is gewoon GISTEREN ..... ik loop verdorie gewoon een dag achter.... al bevallen?! Straks GAUW op FB kijken naar naam en pica v/d baby . Lieve lieve Loessie..... Van harte gefeliciteerd met jullie DOCHTERTJE!! Wat ontezettend leuk nu een meisje erbij .
Ingrid, Wauw!! Wat een onwijs mooi aantal eicellen zeg!! Straks heb je gewoon 20 toppers...... Elin, wij gaan straks helemaal gelijk op . Hier ook volgende week zaterdag (i.p......je weet 't maar nooit...) een TP . Jessy, you're next nu idd!! Zora, klinkt veelbelovend de zindelijkheidstraining!! Knap hoor van jullie meisje . Jewel, speeltoestel staat dus . Leuk leuk!! Nu nog ietsjes mooier weer erbij dan steeds die regenbuien. En de psz ging dus goed met R. Leuk dat je mee mocht. En maandag dus alleen voor het eerst....komt vást en zeker goed . Esser, jullie meisje óók alweer een half jaar geweest....wat gaat het snel zeg!! En wat lekker dat huisje waar jullie woensdag heen gaat! Jacuzzi, sauna...hééééérlijk . Suus, geen scheurtje oid dus gelukkig. Leuk hoor dat S. alle kinderliedjes zo goed zingt . Zó schattig!! Ach...en zo'n vreetdagje moet toch heel af en toe eens kunnen?! . Nightelf, controle goed en tuinhuis verplaatst . En over 4 wkn óók alweer werken.... soms vraag ik me wel eens af....waar blijft de tijd.... Kleintje, haha...moet nog steeds soms wel lachen om jou en de BV. Gewoon omdat het zó ontzettend goed gaat en je dan besluit tóch maar te gaan kolven terwijl je het eigenlijk niet meer wilde op je werk . R. komt vast gauw wat meer aan als je 's avonds rijstebloem erbij gaat geven! Zoë, M. ook al naar de psz geweest! Stoere vent hoor!! En stoere Mama die niet huilt . Traantje, hoe is het met jullie? Druk druk druk met alles?! @Hier: gisteren voor 2e FM geweest in DD. rechts 9 follies van 18mm en links 4 follies ietsjes kleiner nog. Mooi aantal dus. Sta er echt versteld van.... maaaar 2x voor FM geweest en een hele gelijkmatige groei vd follies. Zóóóó anders dan in ned, waar aan de hele stimulatie vaak geen touw aan vast te knopen was. Moest gisteren en vandaag nog wel de puregon, menopur en cetrotide spuiten. En dan vannacht om 1.00 uur de pregnyl. Maandag om 12.00 uur de punctie in DD (onder narcose.... brrr). Enige wat nu dan tóch nog weer even spannend blijft is of er wel zaad gevonden wordt maandag en daarna dan de bevruchtingen..... die zijn normaal natuurlijk meestal slecht met een enkele matige (behalve de vorige keer met 1 goede ). Zaterdag is dan pas de TP want het is de bedoeling dat de emmies de embryoscoop ingaan .
Ingrid, WOW!!! Wat een aantallen! Super meid. Hoe is de punctie gegaan? Viel het mee of tegen? Ik ga zooooo duimen voor mooie bevruchtingen. Laat je ons meer weten wanneer je weer bericht van het ZH hebt? Elin, voor jou wordt het ook spannend zeg.....duim duim duim.... Majo, voor jou ook al goed nieuws!! Nu duimen voor voldoende gezonde zaadjes! Duim duim duim Jeetje, wat is het hier weer spannend allemaal..... Ik ga vanavond wat extra kaarsjes aansteken! En.......alle mama's hier een fijne moederdag tot nu toe? Allemaal verwend? Ik blijf het zo bijzonder vinden dat wij allemaal onze gezonde, mooie kindjes hebben. Hier verwend met een mooie, eigengemaakte placemat en schilderijtje van joep. Zo leuk! En papa en joep waren samen gaan shoppen, heb n heerlijk geurtje van DKNY gehad. Echt verwennerij...... Fijne dag nog iedereen!
Hoer ook een fijne Moederdag! De jongens hebben heerlijk geknutseld op de opvang. Een spiegel met, je bent de mooiste moeder van het land. En een foto van rein tussen wc rolletjes. Van papa een nieuwe orchidee. Mijn zus was net even langs geweest en straks gaan we ff lekker wandelen. Ow en het ontbijt op bed natuurlijk niet te vergeten.
Jemig wat hebben jullie veel geschreven zeg, ik moest tig pagina's teruglezen @Loesie: gefeliciteerd met jullie kleine meisje!! En al weer lekker thuis las ik op fb! @Kleintje: ik had hetzelfde knutselwerkje, alleen dan nog 2 stuks ook, want ze zitten natuurlijk op dezelfde groep Hoe was het gegaan met de papfles van R? Kon hij het op? Hij was wel weinig aangekomen hè? En niet tussendoor ziek geweest? Het lijkt mij in ieder geval wel verstandig om bij te voeden, dan komt het vanzelf goed toch? Je blijft wel volhardend met de bv, knap hoor! @Majo: wauw, dat klinkt goed zeg! Het rijden naar DD is het dus absoluut waard! Mijn duimen draaien nu al hoor! Ik hoop zo van harte dat het gaat lukken! @Elin: jullie ook al weer bijna een tp! Ook al weer zo spannend! Ben je er emotioneel al weer helemaal aan toe? Het was natuurlijk niet niets die mk. @Ingrid: wat een super aantallen zeg! Dat moet goed komen. Was dat met S ook of hadden jullie toen minder? @Suus: ik mis onze whatsapp-jes Maar ja, allebei druk hè @Jessy: ga je een versiepoging doen als hij/zij zo blijft liggen? Spannend dat je de volgende bent! @Zoe: ik zag een hele mooie foto langskomen van je mooie mannen! Erg leuk, ook die streeptruitjes allebei! @Zora: knap hoor van jullie meisje! Wij zetten Jenna al op het potje vanaf ongeveer een jaar. Wij zijn er vrij strikt in. Ze gaat voordat ze naar bed gaat, als ze uit bed komt, als ze in bad gaat en als ze uit bad komt. En daarnaast zetten we haar er ook nog op als ze het zelf aangeeft en dat is telkens vaker! Gisteren zijn we gaan zwemmen en heb ik haar gewoon geen zwemluier aangedaan. Ze poept dan echt niet en plassen weet ik niet natuurlijk, maar ik heb het haar gevraagd en ze hoefde echt niet. Ik wil deze zomer al proberen om haar echt zindelijk te maken. Ik ben benieuwd. Ik heb al mini-onderbroekjes in huis @Nightelf: fijn dat je goedgekeurd bent en ook wel prettig een 2e lijns controle met een evt. 3e toch? @Rest: sorry, ik weet het even niet meer. Oh ja Sinja: ik ben heel erg benieuwd naar je buik!!! @hier: net terug van een weekendje Eemhof cp met de schoonfamilie. In totaal waren we met 11 man/vrouw/kind/baby Ik zag er erg tenop omdat ik pas een aanvaring had met mijn sm, maar het ging prima! We hadden 2 huisjes en hadden dus ook gewoon nog privacy! Jenna was helemaal blij met de kleine glijbaan in het zwembad. Ik geloof dat ze er wel 100 keer vanaf is geweest. Jenna kletst ook al heel erg veel. Maakt nu regelmatig zinnen van 4 woordjes en dat is dus niet echt normaal voor een kind van 1,5 jaar oud Mama trots! Jelte is echt een super makkelijk ventje. Hij eet nu al een potje fruit per dag op en ook de groente gaat al richting een heel potje. Ook dat is best bijzonder voor een baby van 4 maanden. En... afgelopen nacht heeft hij doorgeslapen van 23 uur tot 6 uur. Moest hem wel 2x een speen geven, maar toch. We waren al erg bezig met fv verdunnen 's nachts, dus wie weet hielp het. Eerst vannacht maar weer afwachten. Oh en de dienst op de hap vorige week was prima! Wat zullen we afspreken op de 26e? Einde van de ochtend of willen jullie liever begin van de middag? @Kleintje: jouw cakejes waren wel heel erg lekker, hint hint hint
Ingrid: Goede score zeg, op naar mooie bevruchtingen! Majo: Ziet er veelbelovend uit zeg. Ik ben erg benieuwd naar het verdere verloop van jullie DD avontuur. Iedereen lekke verwend met moederdag? Esser en Kleintje wel zie ik! Hier een lekker ontbijtje gehad en een cadeaubon. Verder op visite geweest bij moeder en schoonmoeder, erg gezellig. Zaterdagavond lekker uit eten geweest. @ potjessessies: Sara gaat nu 's ochtends na het ontbijt, 's middags na de lunch, 's middags na het tukje en 's avonds na het eten op het potje. Ze heeft ons erg verrast door al 3 x op het potje te poepen. De sessies duren ook steeds korter, moest ik dinsdag nog 1 min. wachten op een plasje, nu gaat ze al zitten en het plasje komt vrijwel meteen. Ook gaat ze zelf het potje pakken en zegt dan "Bumba' want ze mag op mijn Iphone een Bumba filmpje kijken als ze op het potje zit. Dus tot nu toe ben ik erg verrast over de methode in het boekje. We zijn er nog niet, maar het lijkt te werken en belangrijker: Sara vindt het leuk en interessant.
Zwaai Traantje . Wat een schattige/mooie foto's van je 2 kanjers!! En J.enna is dus ook een echte kletstante....dacht ik dat M. al snel was, maar zij is met haar 1,5 wel heel snel zeg . En J.elta al lekker aan het happen . Heerlijk zeg! Haha...cp dus overleefd met je sm erbij?! Gelukkig maar!! Nu weer 'gewoon' samen door één deur?! Esser, leuke dingen voor moederdag dus . Lekker verwend!! Goed zo!! En het blijft idd énorm bijzonder allemaal . Ben me d'r ook zó ontzettend vaak bewust van!! Kleintje, jij ook al zulke leuke dingen gehad . En lekker gewandeld? Was nog best lekker weer vandaag he?! Zora, klinkt goed de potjessessie . Knap hoor van jullie meisje!! En hier ook benieuwd hoe ons DD avontuur verder zal gaan. Ben m.n. benieuwd naar zaadcellen (hopelijk zit er wat) en daarnaast m.n. naar de doordeling en dus de kwaliteit v/d emmies straks . Maar tot nu toe is het in elk geval nog nooit zo makkelijk verlopen allemaal. Moet zeggen dat ik er ook maar weinig mee bezig ben. Paar keer spuit bijna vergeten zelfs... in totaal gewoon maar 9 dgn hoeven spuiten.... @All: thanx voor jullie steun meiden!! Doet me goed . @Hier: Gaan zo maar naar bed, morgen om 7.30 M. naar SM brengen en dan door naar DD. 11.30 er zijn en 12.00 punctie. Enige waar ik enigszind tegenop zie is ná de narcose.... ben 1x onder narcose geweest en was daarna doodziek (braken braken braken....) en dat heb ik ook na roesjes enz.... dus ben benieuwd.... Blèèèègh... @Moederdag: Van. M. een mooie grote knuffelkaart gekregen met daarin een tekening geplakt (samen met Papa gemaakt) en van haar v/d crèche nog een geplastificeerde tekening met een foto van haar erop met een grote opblaasbare 1 in haar armen. Dan nog een kaartje eraan metr 'Mama is mijn Nr. 1' . Van Papa ook nog een boek van mijn favoriete schrijfster Tess Gerritsen . En aan tafel een lekker ontbijtje met filet american (nu kan het nog ). Ben weg....gaan slapen.... Terusten!!
Ingrid...had jij nou morgen de TP? Van 1? Of 2? In elk geval succes dan!! Zit vast en zeker wel wat moois tussen .
@Majo: succes morgen!!! Gaat idd snel. Nu hopelijk nog 2x terug naar DD, de eerste keer voor een succesvolle tp en daarna voor de 1e echo
Majo, heel veel succes morgen!!! Duim voor jullie!! Laat het even hierbij. Gaan even de pregnyl goed benutten, je weet maar nooit
Alleen even snel: Majo heeeeeeeeel veel succes morgen!!!!!! Duim voor jullie!!!!!! Ingrid super score! Traantje, wat een prachtige kindjes! Verder niet teruggelezen, alleen even snelle zwaai! X lieve meiden!
Meiden... vandaag krijg ik bericht over de bevruchtingen. Wij hebben deze score nog nooit gehaald. Bij S was het de eerste keer 14 en 11 geinjecteerd en 11 gedeeld. Bij de tweede behandeling 7 en 6 geinjecteerd en 6 gedeeld. Eerste behandeling 3A, tweede behandeling 2A. Nu laten we 1A of 2B of 2C terugplaatsen! Majo... heel veel succes! Duim voor een mooi resultaat Traantje... wat een schatjes! Andere meiden... zwaai zwaai! ps. als ik bericht heb plaats ik het direct!
Heel veel succes, Majo!!!!! Op naar veel eitjes en genoeg zaadjes Duimenduimenduimen op een prachtige score, Ingrid!