Majo, goed nieuws so far!! Hoop zo dat er iig een blasto bij zit strax!! Of nou ja eigenlijk 'gewoon' een mooie beeb En goed gestimuleerd trouwens, 8 eicellen!! Op zich is het bevruchtingspercentage wel normaal trouwens. Volgens de VU is 50% normaal dus dat klopt dan wel. Ingrid, hoe voelt je topper?? Sinja, succes vanavond terwijl je je zo voelt... Hier, vandaag alleen met de kids en gewerkt dus druk deuk druk!! Ook heeft m'n zus iets raars: in 4 dgn tijd 3 kilo ruim aangekomen en daarnaast overal oedeem! Ook een verhoogde bloeddruk terwijl ze die normaal niet heeft. Bloedwaarden zijn vooralsnog goed. Morgen gaat ze weer naar de HA maar het is wel vreemd voor zo'n jong en sportief iemand! Even Sophie van de gang plukken. Heeft straf, deed vervelend tijdens eten...
Majo: wat een prachtige score!! Ook hier draaien de duimpjes overuren Volgens mij komt jouw s-zus, die in het dorp bij ons aan de andere kant van de straat woont, wel eens bij mijn buren. Kreeg nl een verjaardagsuitnodiging van de buren via fb en die was ook aan iemand met dezelfde achternaam als jou gericht. Kan haast niet missen, denk ik, zo vaak komt die naam hier niet voor (haar voornam begint met een A.....) Ingrid: yeah, een topper aan boord! De duimpjes draaien ook voor jou! Suus: wat raar van je zus, hopelijk zijn ze er snel achter wat het is.
@Majo: klinkt goed hoor! Ik hoop zo dat er een blasto bij zit, maar zoals Suus als zegt, een beebje is meer dan genoeg @Ingrid: gefeliciteerd met je topper! En nog cryo's ook. Maar die heb je niet nodig hoor!
Sinja... ja ik heb het bekende gedichtje er in geschreven en dat we er nu zaten voor de TP! Ik heb onder jouw stukkie geschreven: En nu zwanger van een 2-ling. Super (jullie namen) x Ingrid Majo... hopen dat ze idd mooi doordelen en dat je ook een prachtige terugplaatsing krijgt!
Hee hallo allemaal, altijd in mijn hart, dus nooit ver weg, ook al schrijf ik niet meer mee, ik lees nog wel veel! Even een korte update. Heel gelukkig met mijn vriend en met Kris en top op mijn werk en eigen bedrijfje. Kris is een schat van een meisje en kletst ons de oren van het hoofd. Tegelijkertijd wel die kinderwens die aan me knaagt en echt wel voor een stil verdriet zorgt. Ik durfde er niet veel of eigenlijk nooit met mijn vriend over te praten, omdat ik heel bang was voor het definitieve nee. En ik wist zeker dat ik daar niet zomaar overheen zou komen. Vier weken geleden ben ik 40 geworden. Een week voor dat ik 40 werd ben ik thuisgekomen van mijn werk, mijn vriend stond te koken, Kris zat lekker Dora te kijken en toen heb ik eruit geflapt: Ik word volgende week 40, ik wil nog een kind, ik wil nu weten waar ik aan toe ben, het is voor mij nu of nooit en ik wil er direct hulp bij van het zkh. En toen zei hij tot mijn grote verrassing; maak maar een afspraak met het ziekenhuis..... Gisteren kregen we de uitslag van de onderzoekjes; nog voldoende eitjes, geen overgang en we hebben gelijk een tas met Menopur meegekregen. WOW. We zitten weer in de MM. Ik voel me heeeeeel erg raarrr. Ben beetje de weg kwijt. Vind het heel spannend en moet steeds mezelf in mijn arm knijpen. En natuurlijk ben ik heel bang voor de HG, die misschien wel terugkomt. Maar goed eerst maar eens zwanger worden! Wordt vervolgd! P.s. sorry voor dit egobericht, maar ik moest het even aan jullie kwijt! Ik weet dat mijn oude maatjes me dat wel vergeven, omdat ik zulk leuk nieuws breng
Sooner, WAT?!?!?!?! Het voelt net aan alsof je al zwanger bent Wat leuk dat jullie er weer voor gaan!! Ben echt zooooo blij voor je/jullie!! En natuurlijk vergeef ik het je Echt helemaal super!! Kom je trouwens ook de 26e?? Vindt Traantje vast goed!! Die is zoooooo makkelijk
Sooner!!!! Ik wil het liefste nu naar je toe gaan en je een dikke knuffel geven!!!!!! Ik hou van je meid!!! En ik snap dat je bang bent voor HG. Richt je eerst maar op de MM. En wat een schat die vriend van je! En zo goed dat je er over begonnen bent. En wat ons betreft.... Je hoort er bij! Of je nou wel of niet reageert.. Nu moet ik snel weer werken.. Maar ik moest even reageren
Sooner, meid......wat een nieuws! (heb je meteen ook ff een sms gestuurd ) Ook hier: ik vind het zoooooo super! Op naar een pracht kindje.... Majo, zo spannend, hoop op mooi doordelen en sterke emmy's! Ingrid, houd je je buikje mooi warm? Meiden, hou het verder hierbij. We zijn vandaag al lekker vrij, en druk in de weer met het pakken van al onze spullen. Wat een klus! Vanmiddag, meteen na de slaapjes van de kindjes vertrekken we richting limburg. Zondag in de namiddag zijn we dan weer terug in brabant. En, maandag gaan we samen met joep een dagje naar de Efteling! Super leuke dagen dus voor de boeg! Kom af en toe wel spieke. Hier hoor, hebben i-net/wifi in het huisje. Toedels!!!
Hoi meiden! Sooner, wat goed zeg, wat een heerlijk nieuws! En jullie gaan weer voor IUI? Majo: Ook bij jouw mooi nieuws, spannend! Ik duim mee! het ziet er allemaal veelbolovend uit. En maar 9 dagen spuiten en een pijnloze punctie zijn ook mooi meegenomen. Suus: Wat raar van je zus, hopelijk is het niets ernstigs. Is er inmiddels al meer bekend? Ingrid, wow! Mooie bevruchtingen, een TP, cryo's! Ik duim mee! Verder wel terug gelezen maar geen puf om te reageren. het gaat hier goed, zindelijkheidstraining ook. Heb voor mijn moeder en s-moeder ook een potje gekocht, daar is ze als ik werk. Toen ik haar gister op ging halen wilde ze perse het potje mee naar huis nemen. Ze snapte niet dat we er thuis nog 1 hadden. Vond het echt grappig ze stond bij de deur met potje in haar hand haha. Maar wel weer een bevestiging dat ze het echt leuk vind. Vanaf morgen gaan we de luier 2 uurtjes in de ochtend afdoen, ben benieuwd.... Verder MMM, volgens mij heb ik net mijn eisprong gehad en word ik over 2 weken eindelijk ongi na laatste ongi na ICSI, lichaam was goed ontregeld. Ik zou dan meteen aan de pil moeten omdat we in juli weer staan ingepland om te beginnen en gokken dat ik voor die tijd nog een keer ongi word durf ik niet met mijn onregelmatige cyclus. We twijfelen enorm om verder te gaan in de MMM, vorige poging(en) is erg tegengevallen voor ons beide en de resultaten zijn zo minimaal, ik kan dan zelfs een beetje jaloers worden als ik hier lees van zoveel bevruchtingen en cryo's en dan denk ik waar doen we het allemaal voor. DD is voor ons geen optie mijn man ziet dat niet zitten, helaas. We hebben meerdere malen de gedachte gehad om te stoppen en te hopen en vertrouwen dat het misschien een keer spontaan lukt, omdat we christen zijn worstelen we hier ook best mee. Ook denk ik dan van we hebben er 1 moeten we niet gewoon stoppen en tevreden zijn? Dus beetje Mixed Feelings hier. Vooralsnog laten we de ICSI gewoon ingepland staan, misschien hebben we na de vakantie een frissere kijk op alles. Ik heb ook last van wat andere gezondheidsproblemen wat wel stress oplevert misschien speelt dat ook wel mee want normaal ga ik altijd vol optimisme de behandelingen in. Anaway, wilde helemaal niet zo'n lange (ego) reactie doen, sorry.
Even kort... mn zus zit nu bij de eerste hulp van de VU. IK moet werken, haar vriend werkt en ik voel me er helemaal niet goed bij. Denk dat ik mensen maar ga afbellen...want vind het maar nix dat ze daar alleen zit.
Ben niet naar de VU gegaan maar heb ook nog nix gehoord Weet wel dat ze 1 uur na het wakker worden weer mega gezwollen benen en ogen etc had en normaal weegt ze 57.5 kilo en vanmorgen 61...dus er klopt echt iets niet. Ik ga haar zo maar ns proberen te bellen. Ben nog steeds op werk en heb nog nix afgebeld maar denk wel continu aan dr. Verwacht wel eerder klaar te zijn vandaag dus met een beetje mazzel kan ik nog wel naar haar toe vanmiddag.
Sooooooooonerrrrrrrr........daar ben je wéér !! En hoe....... wat een fantástisch nieuws zeg!! Wat ben ik blij voor jou!! Wie had dat nu gedacht....je vriend was er zó stellig in destijds.... kan me jullie angst voor de HG voorstellen, maar het hoeft helemaal niet zo te zijn dat je er dit keer dan ook weer last van krijgt toch?! Collegaatje van mij had het eerste zwangerschap ook en tweede totaan week 18, daarna ging het stukken beter. Spannend zeg....wanneer gaan jullie weer beginnen? Kom je dan ook weer wat vaker gezellig meekletsen met ons?! Oh ja....enne...nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe is het met jullie lieve K.ris? Alweer een hele dame zeker? Weet nog zó goed bij de meeting dat ik een stukje met haar liep en dat kleine handje in mijn grote hand Zó schattig!! (M.aud liep toen natuurlijk nog lang niet ). Suus, wat een naar gedoe met je zus...kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Hopelijk valt het allemaal mee! Denk aan je! Zora, Flinke twijfels dus bij jullie? Tsja...is ook een moeilijke keuze.....iets waar jullie samen uit zullen moeten komen.... Ik kan me het gevoel van bij anderen heel veel follikels en cryo's echter wel heel goed voorstellen, tuurlijk gaat dat hier ook weleens door m'n hoofd, maar het is bij ons eenmaal niet anders helaas...Wat ik wel kan beantwoorden is de vraag 'waar doe je het voor'..... denk dat je dat antwoord zelf ook wel weet ..... Voor nóg zo'n mooi wonderkindje als jullie al hebben . En hoe zwaar ook....de kans is er, hoe klein ook.... maar er is een kans.... met of wie weet wel zonder MM (hoewel ik die kans bij ons nihil acht). Vroeger hadden ze die kansen niet.... dan was het gewoon klaar, over en uit.... Als ik voor mezelf praat.....wil het gevoel hebben alles uit de kast te hebben getrokken. Pas dan kan ik het afsluiten eventueel (hopelijk is dat niet nodig).... maar dat kan voor iedereen ook heel anders liggen natuurlijk. Qua lichamelijke/geestelijk belasting kan ik alleen maar zeggen.... go to DD... het gaat daar zóveel makkelijker/korter, ik sta zóveel relaxter in deze poging (terwijl het i.p. de laatste is ). Maar begrijp dat je mannetje dat écht niet wil? Is het dan de reistijd? Die ben je echt zó weer vergeten hoor! Das maar een keer of 5 à 6 heen en weer incl. alles. Verder hopelijk niets ernstigs bij jou aangezien je zelf gezondheidsklachten hebt? Knuf voor alle éllende, hopelijk voel je je gauw beter en kunnen jullie de voor jullie juiste keuze maken!! Hey maar....die potjessessies gaan goed dus begrijp ik . Knap van S. zeg!! Ben benieuwd hoe het zonder luier gaat, hahaha. Hier zonder luier geregeld een plas op het laminaat . Esser, héééééél veel plezier komende dagen, maar dat komt wel goed zo te lezen . @Hier, stiefzus is morgen uitgerekend.... degene die ongepland en in eerste instantie ook ongewenst zwanger was. Nu is ze er gelukkig wel héél blij mee en ziet erg uit naar hun zoontje gelukkig. Hij is er ook wel wat aan gewend geloof ik (zal wel moeten overigens...). 't Is alleen......als het kindje een maand oud is, doen ze het al naar een gastouder omdat madame graag een dag voor haarzelf wil ..... Hopelijk heeft ze een goeie kraamverzorgster die haar dat uit haar hoofd gaat praten, want dat vind ik persoonlijk wel héél vroeg.... of ben ik nu zo mutserig ? Snap dat gewoon écht niet hoor! Kan me er gewoon boos om maken :x.
Pat....zwaai zwaai.... hoe is het nou bij jullie? Zie je steeds 'overal' onderin mijn scherm hangen, maar je post niks.... gaat alles goed?
Dag lieve meiden... Ik laat het wel een beetje afweten de laatste tijd..sorry.. Ik lees zo af en toe nog mee, maar reageren doe ik niet zoveel meer. Ik begin maar gewoon en hoop op zoveel mogelijk van jullie te reageren!! Loesie ik begin bij jou!! Ik heb je dan wel gesmst maar toch wil ik je hier ook nog eventjes feliciteren met jullie prachtige meisje, echt een hele mooie naam! En hij past ook zo leuk bij S! Hoe gaat het nu met je? Ik las op vw dat je een heftige bevalling hebt gehad.. Suus erg lieve foto's van je twee kleintjes zie ik telkens voorbij komen op fb! Wat naar van je zus, ik hoop dat je snel iets hoort, want ik kan me wel voorstellen dat je al je afspraken het liefst afzegt en naar haar toe gaat. Ik hoop maar dat het niets ergs is! Sooner wat breng jij goed nieuws zeg!! Nooit gedacht dat je dit nog zou komen vertellen, maar wat super vindt ik dit! Ik hoop zo dat je snel zwanger bent en dat je weinig tot geen last van HG gaat krijgen. Ik gun je het zo nog zo'n lieverd als K is erbj!! Majo jij hebt je punctie dus al achter de rug! Lekker he zo'n punctie onder zeil..spannend het wachtten of er doordeling plaatsvind en de kwaliteit hiervan! Op naar een goede tp en een mooie zwangerschap!! (en je weet dat de kindjes die in dd gemaakt worden ook heeele mooie kindjes zijn he ) Ik duim heel hard voor je/jullie!! Zora wat goed zeg dat jullie zo druk zijn met zindelijkheidstraining. Hier al wel steeds vaker dat ze op de cee wil, en dan komt er ook echt wel een plasje. Ik ben benieuwd hoe het morgen zonder luier gaat. En wat betreft de mmm tja dat is een moeilijke keus.. ik begrijp dat je blij bent met 1 kindje en dat wordt ergens volgens mij ergens ook van je verwacht dat je gelukkig bent dat je er uberhaupt eentje hebt mogen krijgen, maar dat wil niet zeggen dat je niet heel erg graag nog een kindje erbij zou willen. Ik hoop dat het jullie gegunt wordt met welke keus jullie ook maken! Esser jullie dus een paar leuke dagen voor de boeg! Heel veel plezier, geniet maar lekker!! En las ik nou dat jullie wel voor een derde willen gaan?? Nightelf hoe is het met jouw twee mooie meisjes?? Ingrid jij hebt een TP van een Topper gehad? Heel veel succes in die zenuwslopende wachtweken en op naar een hele mooie positieve test! Elin hoe gaat het met jou en met O? Sinja een tweeling!! Daar ga je je handen nog vol mee krijgen Maar wat ontzettend leuk!! Voel je je al weer iets beter? En hoe ging de presentatie? Zoe leuk dat je ook weer zo actief meeschrijft! Met S en M alles goed? Jewel R dus al naar de psz? A heb ik ingeschreven en ze mag gelijk na haar 2e verjaardag al komen, dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan! Kleintje lees dat jij wel een beetje klaar bent met de bv? Ik vind het echt heel erg knap van je dat je zo lang bv hebt gegeven!! Ik ben zelf met 4 maanden gestopt, ik vond het veel lastiger bij een tweede en M had last van de spieren in zijn nekje waardoor hij soms totaal niet prettig lag met het drinken en een beetje een afkeer begon te krijgen waardoor hij naar mijn idee niet meer genoeg kreeg en ik er wel klaar mee was. Ik ben wel echt met een dubbel gevoel gestopt, maar heb het ook weer niet gemist sinds ik gestopt ben. Had graag een half jaar vol willen maken doordat ik dat bij A ook gedaan had en dat voelde een beetje als falen dat me dat niet is gelukt. Maar ach een fles vind ik ook wel erg makkelijk hoor! Ik ga zo eens even naar je nieuwe baksel kijken op fb.. Zo, dat was een hele megareactie en ik zal vast nog iemand vergeten zijn...dus sorry!! Volgens mij heb ik traantje ook nog niet gehad..hoe is het met jou en je kids? Tuin al klaar voor de tuinparty??
haha Mayo... ik was eventjes druk eindelijk eens eventjes te reageren op jullie allemaal! Hier gaat het mwaw..mwaw.. herken me wel een beetje in het verhaal van lelie een poosje terug.. elke dag hetzelfde en alleen maar de zorg voor de kindjes. Begrijp me niet verkeerd want ik ben echt heel erg blij met mijn twee lieve schatjes en tussen mijn man en mij gaat het ook heel goed dus eigenlijk heb ik niets te klagen maar ik denk dat het het thuiszitten is en gewoon weinig tot geen mensen spreken.. Ik ben niet heel sociaal ingesteld (zou nooit zomaar op iemand afstappen en een praatje aanknopen zeg maar) en dat maakt het wel een beetje lastig en je wereldje klein. En met twee van die kleine ukkies kan je ook niet echt makkelijk ergens naartoe.. Zit erover te denken om maar eens een studie op te pakken zodat als strakjes mijn ouderschapsverlof is afgelopen ik een andere leuke baan kan gaan zoeken, want gastouder zijn is leuk maar daar word je wereldje niet groter van.. Met A gaat het heel erg goed, en ze mag dus al over een weekje of 6 naar de psz!! Die verveeld zich zo af en toe wel eens thuis en is er wel echt aan toe. Dus ben echt heel erg blij voor haar! (en dan zie ik ook gelijk weer eens wat andere mensen haha twee vliegen in een klap! Met M zijn we heel druk. (klinkt een beetje stom maar weet niet hoe ik het anders neer moet zetten) Op dit moment gaan we 2x in de week naar de fysio voor zijn nek en rugwervels. Hij kon met 4 maanden zijn hoofdje nog niet rechtop houden en zakte scheef weg. Blijkt dus dat zijn spieren rondom zijn rugwervel niet goed hun werk doen en hier moeten we de hele dag door mee trainen en oefenen zodat ze sterker worden en hij niet scheef gaat groeien. Spieren in zijn nekje waren pijnlijk doordat hij een voorkeurshouding had hiervan, maar die zijn nu gelukkig goed los. Het is nu ook een totaal ander kereltje geworden, hij is veel blijer dan voorheen. Vind wel dat ik weer aan het klagen ben geweest, maar dat is wel een beetje waardoor ik zolang niet gereageerd heb. Wil niet altijd alleen maar lopen klagen, dus denk dan reageer ik maar niet.