Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Pat, meid dat is toch geen klagen?? Dat is wat je nu bezig houdt, vind ik absoluut geen klagen. Is toch ook niet leuk als je kindje naar de fysio en ik weet niet wat allemaal moet. En tuurlijk het kan altijd erger, maar dat vind ik zo'n dooddoener!!
    Kleine wereldje herken ik wel een beetje. Sinds ik weer aan het werk ben is dat gelukkig een stuk minder geworden. Maar met 2 van die kleintjes ga je ook niet echt ontspannen ergens een bakje doen. Wat mij hielp/helpt is dat ik dan ook lekker ga relaxen met een lekker boekje erbij (moeten de kinders dat wel toelaten uiteraard) en gewoon genieten. Deze tijd gaat ook weer voorbij en nog snel ook. En dan denk ik dat je nog weleens terug verlangt naar de dagen dat je je "verveelde". Straks gaan ze sporten, zwemles en ik weet niet wat allemaal...Maar af en toe komen de muren hier ook op me af hoor....

Sooner, wat een super mooi nieuws zeg. Ik denk dat iedereen het hier zo fantastisch nieuws vind omdat we allemaal een klein beetje snappen hoe het moet voelen...En nu toch voor een 2e wondertje, heel veel succes meid!!!

Majo, wat een goed nieuws allemaal, en wat heerlijk dat de punctie meeviel. Wanneer is de tp??

Suus, weet je al meer van je zus?? Wat spannend zeg. Hier tobt mijn moeder ook al 2 weken met rug, lies en nog meer vage klachten. Vorige week ging ze ook alleen naar het ziekenhuis, ik kon echt niet weg thuis en ik vond het ook zo naar dat ze daar alleen zat. Stel je voor dat ze slecht nieuws krijgt en er is niemand thuis. Waarschijnlijk heeft ze een hernia, niet leuk maar gelukkig niet een of andere nare ziekte...Duimen draaien hier voor je zus.

Zora, twijfels twijfels, valt niet mee hè allemaal...Wou dat ik wat heel zinnigs kon schrijven...maar er komt niets in mijn hoofd op. Zal wel voor jullie bidden, dat jullie de kracht en de wijsheid krijgen om te weten wat jullie verder moeten doen.
    En die potjes training van jou begin ik toch steeds intressanter te vinden...Ik had voor Mees een brilverkleiner gekocht en ik dacht dan zet ik hem er af en toe op, zonder dwang of wat dan ook maar dan kan hij een beetje wennen aan het idee en misschien wordt hij zich bewuster van zijn poep en plas gedrag. Nou ik krijg hem met geen 10 paarden op de wc, als hij dat ding al ziet rent hij snel weg...Geloof niet dat dit de manier is...
    Hoe heette dat boekje van jou ook alweer??;)

Zo ik hoor boven een peutertje de tent afbreken, ga hem snel even uit zijn bedje takelen...

XX

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden, even een snelle korte rea...

Zora, knuff voor jou! Snap jullie dilemma wel want het zit ook echt niet mee tot nu toe die pogingen. En tav je geloof en de MMM, volg je hart en gevoel; dat brengt je echt wel naar het juiste pad.

Pat, gewoon lopen 'klagen' hoewel ik net als Zoe vind dat dat het niet is wat je doet hoor. Lijkt me wel zwaar om de hele dag oefeningen te moeten doen met M trouwens, terwijl A ook aandacht wil natuurlijk! En jeetje, al binnenkort weer naar psz...
    Wat leuk dat je miss een opleiding wil doen!!! Geeft vast en zeker voldoende afleiding :)

Zoe, het boekje heet Zindelijk maken is kinderspel ofzoiets. Heb het thuis liggen. Sophie vindt het alleen niet erg om op het potje te gaan zitten en weet dat ze daarin moet plassen en poepen, alleen ze doet het niet. Aan de tips in het boekje had ik dus persoonlijk niet veel omdat Sophie dus al wel wat gevorderd was tav 'angst voor potje'. Ik kon alleen niet met 1.5 jr oud beginnen want toen liep ze nog niet los ;)

Majo, nee jij bent geen muts; ik vind het ook raar!! Patient van mij was bevallen en kindje ging 5 dgn naar kdv terwijl zij er maar 4 werkt. Dan had zij ook 'een dag voor zichzelf'. Nou, vond het te belachelijk voor woorden!!! :(:$:x

@hier: mn zus is vanmidag om 13.00 uur ontslagen bij de eerste hulp. Conclusie: nix gevonden!!! Bloed was goed, urine was goed, ECG goed (gemaakt vanwege hoge bloeddruk)...internist maakte zich geen zorgen maar kon geen reden bedenken voor haar oedeem. Dat veroorzaakt wrs wel haar hoge bloeddruk. Nu mag ze gewoon alles blijven doen, ook sporten (werkt vochtafdrijvend), veel drinken etc. en dan volgende week opnieuw bloeddruk checken. Als ie dan nog steeds zo hoog is, dan verwijzing HA en dan moet ze terug. Al met al zijn we ermee opgeschoten dat met haar hart niets mis is (waar ze erg bang voor was geworden inmiddels). Maar goed, het blijft allemaal een raar verhaal!

Nou wilde jullie ff updaten. Nu even mn admin afsluiten en dan ga ik naar huis! Vanavond hockeytrainen, leuk!!! Oh ja, en mn gewicht was vanmorgen weer 60.1 dus ik benw eer tevreden. Vandaag ook weer veel complimenten gekregen erover van patienten... :D

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Even een snelle ego,

Rein.out hoeft zijn spreidbroek alleen nog maar s nachts aan!!,!,! dus mooie spijkerbroeken voor hem shoppen!

Morgen weekend weg met de familie van vaders kant, twintig man!

Dus spreek jullie na het weekend weer....mmoet alles nog inpakken enzo.

Daaaaaaaaaag

4. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Sooner: ik ken je (nog) niet, maar wat fijn dat je man toch wel voor een 2e wil! Wat ontzettend spannend zeg. En ja, zoals Suus zei, je bent van harte welkom volgende week :D

@Pat: Het is geen klagen hoor! Wel heftig hoor allemaal met M. Maar gelukkig helpt het en daar gaat het om! Fijn dat A. binnenkort naar de psz gaat als ze er zo zelf aan toe is!

@Zora: wat een moeilijke beslissing zeg, maar oh zo begrijpelijk! Jullie hebben al weer zoveel meegemaakt bij de poging voor een tweede, het blijft een emotionele achtbaan en je moet ook aan jezelf denken. En wie weet, krijgen jullie idd nog spontaan een kindje!

@Elin: hoe is het met jou?

@Suus: ook hier nog even, ik blijf het maar een vreemd verhaal vinden van je zus....

@Majo: wat ontzettend zielig zeg om je kind dan al naar een gastouder te doen... je zou bijna plaatsvervangende schaamte krijgen!

@volgende week: wie komen er nou allemaal???? Dan weet ik of ik nog extra tuinstoelen moet regelen :p (we gaan er maar vanuit dat het mooi weer wordt)
    Zullen we rond 11 uur 's ochtends afspreken en dat ik zorg voor broodjes ofzo? Of liever rond 14 uur 's middags?

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Traantje: ik ben er de 26e bij :)

Ik vind persoonlijk een uurtje of 11 het handigst, moet nl best wel een stuk rijden en ben dan nog redelijk op tijd weer thuis.

Zal ik voor lekkere cupcakes ofzo zorgen?

6. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Nightelf: wat mij betreft helemaal prima! En cupcakes, altijd lekker :D

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Traantje, ik ben er ook! Mij komt 11 uur ook het beste uit. Zal ikookiets bakken? Kan die cheesecake wel maken?

8. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Kleintje: gezellig! Klinkt goed, die cheesecake!

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ok dan ga ik die wel maken. Ik heb het recept al een keertje doorgestuurd naar een aantal meiden. Witte chocolade cheesecake, jammie jammie.

Morgen middag hebben er hi tea op het familieweekend. Ik heb een hartige taart gemaakt (spekjes, prei, kaas, champignon) en een dadel taart (die van bagels en Beans).

Kan trouwens ook een dadeltaart maken (of, niet en :p) voor de 26 e

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee kleintje ga je al bellend thea-en of ga je high tea-en? :p

Alles wat er gemaakt en gebakken wordt, heerlijk!! Denk dat ik nix maak dan want niemand neemt er toch van... ;):p

11.00 uur is prima! Mag toch nog niet rennen denk ik...
    Net getraind trouwens, redelijk wat napijn! Had ook geen tape om, wordt vrijdag gedaan voor m'n wedstrijd van zondag. Tijdens er rondje met de hond dacht ik halverwege dat ik het einde niet zou halen van de pijn. Nu gaat het dan wel weer...vreemd! Wel weer buikspiertjes getraind net nog!! :) En was ook heel trots op Suusman. Vroeg om paaseitjes en heb ze niet gekregen!! Hij zei nl. Dat ok dan achteraf weer ontzettend baal van mezelf en m'n zwakte. Ik ga nog ff 3 wkn doorzetten en dan lekker met vakantie en daar rustig aan hardlopen.

Ik ga lekker naar boven, richting bed!! Voel me nog best wakker trouwens. Denk door training en buikspieren. Oh en keiharde muziek op m'n oren :D Foute après ski, heerlijk zo af en toe!!

11. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Ik vind 11.00 uur ook prima. Zal ik ook iets maken??? Hebben we zin in iets zoets??? Kan lekkere pindarotsen maken??? Wel niet goed voor onze lijn :p maar wel lekker!

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Majo, wat een goed nieuws zeg!!! Wanneer heb je nou de tp of weet je dat nog niet?

Sooner, oh meid! Wat een goed nieuws zeg! Moest even een traantje wegpinken, wat ben ik blij voor jullie!!! Succes, en ik hoop dat alles voorspoedig gaat!!! Dikke knuffel!!! :)
    Ingrid, wow jij ook allemaal ltoppertjes dus!! :) Weet jij al wanneer je de tp hebt?

Suus, hoe gaat het met je zus? Raar zeg, hoe gaat het nu met haar? Ik heb het ook een keer gehad, niet zo erg als je zus hoor, bleef bij mij alleen bij vocht vasthouden, maar dat kwam bij mij toen ik bij de ICSI poging van Ruben weer aan de pil moest. Kwam toen 5 kilo aan in een week!

11 uur volgende week is prima! Ik weet nog niet of Ruben ook mee gaat, hangt er een beetje vanaf hoe hij die nacht geslapen heeft, anders zit ik met een erg vervelend jongetje en dat wil ik jullie ook niet aandoen ;) En zal ik dan maar wat fruit of zo meenemen? Toch nog iets gezonds :p ;) Heb er trouwens erg zin in!

De rest reageer ik later op hoor. We zijn lekker in de tuin bezig, eindelijk weer eens mooi weer.
    Heb vanochtend trouwens ook nog gewerkt, jaja. Ik kon het niet op een andere dag plannen en mijn client vond het ook wel prima dus toch maar gewerkt. Mocht eigenlijk niet van mijn planner maar voor deze keer mocht het wel. Ben benieuwd of ik nou ook 200% krijg uitbetaald ;)

Heb trouwens een harde plek in mijn linkerborst sinds gister. Ik krijg hem niet weg met kolven en Luuk drinkt hem ook niet weg. Van alles geprobeerd; warme doek voor/tijdens het drinken. Onder de hete douche, masseren.....Het wordt alleen maar groter en begint nu ook pijn te doen. Nog geen koorts dus nog geen ontsteking maar zal zo wel niet lang meer duren. Had van de week al eerder een plek maar die ging met een warme doek tijdens het drinken wel weg, maar deze dus niet :( Jullie misschien nog tips?

13. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Jewel... zou het niet weten wat je nog zou kunnen proberen. Je hebt al veel geprobeerd! Succes. En anders even bellen

14. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Jewel, hoe is het nu? Is het al iets beter? Anders zou ik idd de ha even bellen. Je kunt er beter op tijd bij zijn.

Ingrid, hoe is het met jou? Hoe voel je je?

Majo, wanneer hoor jij meer? Of moet je sowieso morgen naar dd?

Hou het even kort, moet al weer weg en verder nog niet terug gelezen. Worden vanmiddag gebeld over de ontdooiing, zo super spannend!

15. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Elin: en, hoe waren de ontdooiingen? Krijgen jullie een tp? Spannend weer hoor!

@Majo: hoe is het bij jou? Heb je al wat gehoord uit DD? Ik hoop zo dat er een blasto is om terug te plaatsen!

@Ingrid: wanneer is eigenlijk jouw testdatum?

@Jewel: hoe is het met je borst? Volgens mij heb je idd alles al gedaan...

@hier: weekend! heerlijk! nu nog mooi weer :D ben ik wel eens aan toe!

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Traantje, fijn weekend! Geniet ervan! Super mooie foto trouwens op fb van J en J.

Suus, zie ook elke x mooie foto's van jou voorbij komen op fb. Hoe is het met D.aan z'n oogje?

Hier, helemaal blij. We hebben morgen om kwart over twee een tp. Ben helemaal opgelucht. Het is de eerste die ze uit de vriezer hebben gehaald, dus er liggen er nu nog twee. Ga nu gauw weer, hebben visite.

17. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Erin, super zeg!!! De eerste horde is weer genomen!! Succes morgen en vanaf dan lekker broeden :)

Traantje, fijn weekend!! En idd wat een leuke foto's op fb van je kids :)

Er zit.nog steeds wat een harde plek in mijn borst maar het is niet zo erg meer als gister. Het is ook minder pijnlijk gelukkig. Bedankt iig voor het meedenken! Ga er weer vandoor, zit op phone en type zo beroerd ;) Fijn weekend allemaal !!

18. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Elin: wat goed!!!!!!!!!!!!!! Ik ben echt super blij voor jullie! Is dit er dan één jullie laten terug plaatsen?

@Jewel: fijn dat het weer iets beter gaat! Hopelijk gaat het zonder te veel problemen gewoon over!

19. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Mijn testdatum is 30 mei! Spannend dus! We leven naar volgend weekend toe... als ik dan nog geen hoofdpijn heb zal een menstruatie uitblijven denk ik en is het gelukt! Ben benieuwd...

Voel vanalles, maar weet niet waar het allemaal van komt! We wachten gewoon geduldig af!

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jewel, gelukkig wordt het alweer beter en dus geen borstontsteking....kun je knap ziek van zijn namelijk!

Pat, ik vind het ook absoluut niet zeuren. En wij zijn er toch ook voor om lekker van je af te schrijven.....dusse.... weer wat vaker 'langswaaien' hier!! ;) 't lijkt me ook niet niks allemaal. Gaat volgens mij heel veel tijd inzitten met al die oefeningen. Leuk dat ze alweer naar de psz gaat over een paar weekjes :). Ben benieuwd hoe ze het vindt.

Zoë, wat 'maf' dat M. de wc zo eng vindt. En een potje dan? Wil hij daar ook niet op? M. vindt het enorm interessant de wc, maar dat heeft alles en alleen te maken met het mogen drukken op 'de knop' en het wegspoelen en met name nazwaaien van haar plsa/poep. Maar meestal is het een scheetje wat ze laat en die ze dan weg wil spoelen en nazwaaien ;):). Vervelend dat je moeder een hernia heeft zeg. Moet ze geopereerd worden eraan?

Suus, vindt het ook een beetje een vreemd verhaal van je zus. Het moet toch ergens wegkomen zou je zeggen?! Gelukkig alle uitslagen verder dan wel goed maar ik zou me er zelf toch niet lekker bijvoelen. Wat mij het eerste te binnen schoot was idd ook het hart en de nieren...... is ze er zelf wel rustig onder dan nu? Ze is toch zelf ook vpk? Nadeel daarvan (en zal Traantje als HA ook wel herkennen) is dat je wel gauw vaak aan de meest gekke dingen gaat denken zodra je zelf of iemand anders iets heeft.

Traantje, wat een onwijs leuke foto van de 2 J's op FB zeg!! Reken met de meeting (helaas :() maar niet op mij.... als ik er om 11 uur ben zou ik om 12.15/12.30 alweer weg moeten ivm avonddienst op mijn werk. Ben dan 3 uur onderweg (retour) en maar 1,5 uur bij jou..... Jammer..... :(, nou ja....volgende keer beter. Als ik op werk tóch nog iets kan regelen hoor je het, maar wordt lastig, krappe roosters deze komende maanden....

Elin, Wauw!! De eerste cryo meteen goed ontdooit!! :). En dus mirgen de TP :). Heel veel succes...wanneer mag jij dan testen?

Ingrid, spaaaaannend!! 30 mei dus D-day.... Hopen dat die hoofdpijn lekker wegblijft!! Zag ik nu op FB net dat jullie een kinderwagen hebben gewonnen? Is vást een voorteken ;).

Kleintje, heel veel plezier dit weekend!!

@Hier, zojuist lekker naar steakhouse geweest met 4 vrienden van ons. Mixed-grill (met biefstuk) erbij gegeten, hmmmmm, kon nu nog ;). Morgenochtend de TP om 10.20 uur in DD. Om 7.15 uur weer in de auto dus. We hebben na dinsdag niks meer gehoord dus gaan er maar vanuit dat van de 3 emmies zich in elk geval 1 doorgedeeld heeft...neem toch aan dat ze anders wel gebeld hadden en we niet voor niks daarheen rijden.... Best een beetje spannend dus ;):).

Deel Deze Pagina