Och Lelie, dat zul je nog wel even hebben inderdaad. Er komt natuurlijk steeds weer iets anders in je hoofd op dat je niet meer hebt. Maar er komen echt betere tijden, dikke digiknuf van mij! Vind het echt heel naar voor je, heb nog eens extra om me heen zitten kijken de afgelopen dagen in mijn eigen huis. Meisjes, voor de rest spreken jullie echt chinees voor mij. Ik snap er echt de ballen van. Nou ja, ik snap het wel natuurlijk, maar het zegt me allemaal nog helemaal niets, haha. Al die soorten flesjes, spenen, hoeveelheden, bv-uren, slaapuren etc. Allemaal nog koeterwaals voor me. Maar hopelijk niet lang meer Haha!!
meiden het zijn dus inderdaad hormonen babyacnee helaas kan nog wel een aantal weken duren. ze was weer goed aangekomen dus helemaal super Nightself balen dat amber soms spuugt verklaring voor??? Wl meid dikke knuf voor jou lijkt me echt vreselijk meid Sooner nog even meid en dan mag je hier ook komen teuten over cc,borst flessen en ga zo maar door haha
Danjo: ik denk dat Amber soms tussen 2 voedingen door spuugt, omdat ze best druk is. Ze ligt regelmatig boven in bed, terwijl ik haar onderin leg. Volgens mij werkt ze als het ware dan zelf haar eten er weer uit. Dinsdag ga ik toch even naar het cb, heb nog wat bv-vragen (loopt weer terug en lijkt erg waterig) een dan vraag ik er ook even naar. JBPM durf ik niet te geven, omdat ze al wat moeite met haar ontlasting heeft. Was er vanochtend al om 05:30 uit om te kolven. Moest nl om 08:30 in het ziekenhuis zijn om 3 moedervlekken weg te laten halen. Die waren door de zwangerschap nl heel groot en raar geworden. (Heb sowieso al erg veel moedervlekken). De verdoving is er nu uit en voelt toch wel erg vervelend. Kom later nog wel ff weer spieken, Amber moet een fles.
jhbm zorgt voor een betere ontlasting toch. hm kan idd dat ze daarom wat voeding spuugt als ze zo druk is idd oh vervelend dat gevoel he bah Hier Naomi toen straks onder de babygym gelegt ze was helemaal druk met slaan tegen de speeltjes zo leuk
Nightelf, volgens mij geeft jhbm toch wat diarree dacht ik, dus dan zou het wat makkelijker doorlopen toch?? Hier heeft Sophie vanmorgen iig enorm veel gepoept!! Er kwam geen eind aan.................... Oh vergeet ik het nog bijna te vertellen... Vanmiddag zijn we lekker naar het bos geweest. Heb zeker 5 kwartier gewandeld met Sophie, mn hond en mn zus en haar hond. Was echt erg leuk! Was heel benieuwd hoe het met mij zou gaan gezien de ks maar had helemaal geen last!!! Nu even afwachten hoe het de rest van de dag gaat (en morgen natuurlijk).
Susan heerlijk he dat wandelen Ik ben net thuis ben vanavond met een vriendin lekker uiteten en na de bios gewees het was weer ouderwets gezellig Nu na bed want mn meisje komt ook weer vroeg ( al mag ze snel komen want heb dr gemist ff knuffelen)
Kan me voorstellen dat je je meisje hebt gemist, Danjo Maar zo'n avondje uit was vast heerlijk! Hier een superverrassing, Amber heeft uit de borst gedronken Ben zo trots op mn meisje! Zoals bijna elke dag heb ik haar gisteren aangelegd en tot onze grote verbazing begint ze te drinken. Normaal gesproken legde ik haar aan voordat ze de fles kreeg, maar gisteravond heb ik het halverwege de fles gedaan. Vanmorgen nog een keer geprobeerd en ze heeft zowaar ruim 10 minuten aan 1 borst gedronken. Die was toen ook redelijk leeg gedronken door haar, heb het gecontroleerd door direct na de tijd te gaan kolven. Hopelijk zet ze nu ook door. We gaan het iig bij elke voeding proberen. Ik doe nu ook wat minder in de fles (100 cc ipv 120 cc) en dan kijken of ze ook 4 uur haalt tussen de voedingen. Ben zo blij!!
Tjonge wat is het rustig hier zeg! Ik moet zeggen, ik ben er ook schuldig aan... Nightelf, jij doorzetter, wat ontzettend goed zeg! Jij bent een goed voorbeeld dat de aanhouder wint Heeft Amber tot nu toe al haar voedingen aan de borst gedaan, of is het bij die ene keer gebleven? Danjo, zo te horen heb je erg genoten van je avondje met je vriendinnetje! En dan is het wel weer leuk om naar huis te gaan he... Ciara, hoe bevalt je weekendje weg? Lelie, ook alles goed daar? Hier gaat het wel oke. De nachten zijn nog steeds Drama (idd, met hoofdletter D). We hebben echt van alles geprobeerd maar ze wil gewoon niet in dr bedje! Ze kan prima doorslapen, maar ja, alleen bij ons in bed. We worden er echt moedeloos van... We hebben nu zelfs een speen gekocht, in de hoop dat haar dat wat bevrediging/troost geeft maar nee, helpt ook niet. Inbakeren helpt ook niet. Overdag en 's avonds proberen haar wakker te houden en dan in bed, helpt ook niet. Voor het slapen gaan in bad doen, helpt ook niet. Nu gaan we haar in dr slaapzakje leggen, boven op haar laken en deken; wellicht vindt ze dat gewoon prettiger want zo ligt ze ook rustig bij ons. Oh ja, we hebben ook haar ledikant weer verplaatst naast ons bed, maar hielp ook niet........... Gelukkig dinsdag naar cb en dan moeten we echt een oplossing vinden hiervoor. Oh ja, laten huilen helpt ook niet want zij houdt het langer vol dan wij (--> een uur of 3 met allerlei voedsel- en luierchecks). Dat ze niet doorslaapt een hele nacht (bijv 8 uur achter elkaar) is helemaal niet erg want ze redt het prima om het 5 uur zonder fles te doen. Oh ja, ze heeft ook een ontstoken oortje trouwens. Zo zielig!! Een enorm stinkend oor (alleen links, rechts is prima), en inmiddels allemaal opgedroogd oorsmeer in haar oorschelp. Heb dat toch even voorzichtig schoongemaakt, alleen de buitenkant dus, want het was helemaal geel, BAH! Denk dat we dinsdag iets van oordruppels ofzo moeten meekrijgen. Oorproblemen zijn nl niet onbekend in mijn familie helaas Verder gaat alles perfect hoor! Sophie is echt een moppie en ze is absoluut niet lastig, behalve dus haar nachtperikelen........ Wij geven haar trouwens 5 voedingen per dag, met bijna 5 uur ertussen, en dan ong 120-130cc. Dat is nl wat op de verpakking staat van Nutrilon. Ben benieuwd of het cb dat ok vindt...of dat wij net als Nightelf weer terug moeten naar 6x 100.
wij geven emma nog steeds 8x 100 cc want per voeding redt ze het net niet om meer te drinken.. wat onzettend vervelend voor jou suus dat de kleine sophietje niet in haar ledikantje kan slapen. ik ben erg benieuwd wat het cb zegt! hier nog alles hetzelfde! erg verdrietig en heel erg moe van al de spanning. qua woonkamer zijn we helemaal klaar met de inrichting. nu onze slaapkamers nog en dan is het wel even genoeg. het kost een godvermogen en waarschijnlijk krijg ik niks terug van mijn verzekering omdat ik 10 dagen ervoor had opgezegd vanwege de verhuizing van citybox krijgen we heus wel wat. nu bouwen we een dossier op en flink ontkennen hopelijk haakt mijn verzekering af ...ben blij dat mijn vriendje advocaat is dit wordt een lange strijd.
Susan: getsie, dus nog steeds Dramanachten. Heeft het cb geen tips voor jullie? Ga je met haar oorproblemen naar de ha? Amber heeft sinds vanochtend volledig aan de borst gedronken. Rond 10 uur heb ik haar voor de zekerheid nog een fles gegeven, maar om half 2 meldde ze zich weer, heb ik haar aangelegd en heeft ze meer dan eeen half uur aan de borst gedronken. Om 5 uur weer aan de borst gevoed en na de tijd voor de zekerheid nog gekolfd. Er kwam maar ongeveer 20 cc, terwijl dat normaal gesproken minstens 100 cc is, dus ze heeft gewoon echt super gedronken. Snap echt niet waarom ze het nu ineens wel doet, maar ben er ontzettend blij mee. Het is natuurlijk wel afwachten of ze het ook volhoudt, maar dat zien we vanzelf. Ben ook wel benieuwd wat het cb zegt over de 5 voedingen van Sophie.......
Oh Lelie, wat een gedoe allemaal!! Wat dat betreft is jouw vriendje's beroep nu wel erg handig... Gaat met Emma alles goed? Had ze niet binnenkort haar 1e prikjes?? We hadden toch zo'n afsprakenlijstje? Ik zal m ns ff opzoeken... Nightelf, denk dat Amber ineens het licht heeft gezien en heeft ontdekt dat aan de tepel zuigen veel leuker is dan uit een flesje Ik ga eerst met Sophie langs het cb. Daar hebben we dinsdag toch de afspraak staan, met de kinderarts, dus dat eerst maar even afwachten. Ben ook erg benieuwd met wat voor tips ze komen tav de nachten. Volgens mij hebben we alles al uitgeprobeerd en werkt het allemaal niet. Nu ligt ze in dr slaapzakje in haar bedje boven de dekens. Tot nu toe is ze stil dus wie weet is dit de oplossing en vindt ze het niet fijn om strak te worden ingepakt????? We zullen het zien............ Ik ga ff manlief helpen met koken!
nightself..wat super dat ze aan de borst drinkt zeg, en knap dat je niet hebt opgegeven. lelie wow ze komt echt nog vaak zeg. Maar waarom 8x 100 zou je niet na 7x 100 kunnen gaan moet ze ook genoeg aan hebben en mischien als je langzaam na de 6 gaat drinkt ze vanzelf meer. susan lastig dat ze niet in dr eigen bedje wilt, zou ook geen tips voor je hebben om dit allemaal te voorkomen hebben wij vanaf het eerste uur naomi gewoon in dr eiegen bedje laten slapen. Ze zeggen wel je kan ze de eerste weken niet verwennen nee dat is mischien wel zo maar wel aanleren. Ikhoop dat het cb er iets mee kan. Hier ga ik mn meisje uit bed halen weer lekker geslapen van 10 tot net ben trots op dr
overdag komt ze vaker...is ook niet altijd 8x ook soms 6. 's nachts slaat ze veel voedingen over omdat ze doorslaapt van half 1 tot 8 uur 's ochtends! ik heb nu 120 gegeven en dat heeft ze opgedronken ik ga kijken of dit helpt. ze lijkt tevreden vandaag een lui dagje in de planning. mijn moeder is vanochtend weer geslaagd bij de lidl: een mooie tefal broodrooster, chocoladefondue en kaasfondue set. alleen nog een mooi servies en wat extra glazen en dan is mijn keukeninventaris klaar
Danjo, wij hebben haar ook vanaf dag 1 in haar eigen bed gestopt maar toen ging t al mis (op een paar sporadische nachten na dan). Ben bang dat het cb geen nieuwe/andere tips voor ons heeft aangezien we alles al geprobeerd hebben. Lelie, je voedt toch prima naar haar vraag! Lijkt mij nix mis mee hoor Fijne winkel he, de Lidl, alles kopen voor weinig geld Wanneer krijgen jullie de sleutel van je nieuwe huis?? En hoeveel werk verwachten jullie nog te moeten doen daar? (verven muren, vloeren, raamdecoratie, etc. etc.) Ciara, lekker genoten van je weekend?? Hier komt vanmiddag mijn oma op bezoek en die zal voor het eerst haar achterkleinkind in t echt gaan zien. Ze is 95 ofzo dus dat is een behoorlijke leeftijd! Ze wordt opgehaald door mn vader en dan zal ze hier een uurtje of 2 blijven denk ik. Ze is al door mn vader achter een laptop geplant en heeft het eerste filmpje van Sophie al gezien. Ze had niet eens door dat de film 2x werd afgespeeld!!! Zo in trance was ze... hahaha Nou ik ga maar ns verder msn-en en daarna maar douchen. Sophie heeft haar eten al gehad dus die ligt nog lekker te rommelen in dr box nu. Eens kijken of ik de 1e gaap al kan ontdekken... gaat ze lekker naar bed toe Tot ltr!
Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma Elize Katalin(39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel 37.4 (wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) Afspraken bij consultatiebureau/zkh 07-12-2009: Ciara/Lara AMC 08-12-2009: Suus controle CB Sophie 10-12-2009: Ciara/Lara controle kinderpoli 11-12-2009: Lelie 8 wk controle CB Emma (1e prikjes) 15-12-2009: Nightelf controle CB Amber (1e prikjes) 28-12-2009: Nightelf controle gyn 04-01-2010: Suus controle poli zkh Zo, daar is ons lijstje weer!!! Stond helemaal op pagina 11!!!!
Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma Elize Katalin(39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel 37.4 (wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) Afspraken bij consultatiebureau/zkh 07-12-2009: Ciara/Lara AMC 08-12-2009: Suus controle CB Sophie 10-12-2009: Ciara/Lara controle kinderpoli 18-12-2009: Lelie 8 wk controle CB Emma (1e prikjes) 15-12-2009: Nightelf controle CB Amber (1e prikjes) 28-12-2009: Nightelf controle gyn 04-01-2010: Suus controle poli zkh TOPPIE
Wl ik hoop dat ze nu wat minder komt hier doen we overdag om de 4 uur mocht ze in de ochtend iets eerder komen rek ik het weer in de middag. Susan vervelend hoor ik zou het ook niet meer weten