Bevallen Dames van de Verlengde Wachtbank

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ciara, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma Elize Katalin(39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel 37.4 (wkn)
    11-11-09: Enise bevallen van een meisje :):):) (40.2 wkn)
    Afspraken bij consultatiebureau/zkh
    24-11-2009: Nightelf controle CB Amber
    26-11-2009: Suus extra gewichtscontrole CB Sophie
    01-12-2009: Lelie controle poli vk
    08-12-2009: Suus controle CB Sophie
    11-12-2009: Lelie 8 wk controle CB Emma (1e prikjes)
    28-12-2009: Nightelf controle gyn
    04-01-2010: Suus controle poli zkh

2. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Bevallen
    24-11-2009: Nightelf controle CB Amber
    26-11-2009: Ciara controle poli VK
    07-12-2009: Ciara/Lara AMC
    10-12-2009: Ciara/Lara controle kinderpoli

3. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen dames,

Net terug uit de RAI voor de griepprik en ik moet zeggen het was een fluitje van een cent. We konden gewoon met de auto en het was er in en eruit, geen centje pijn.

Met Laartje gaat alles helemaal prima. Ze is heel zoetjes. Ze heeft nog steeds 1 x per dag een inhaalslagje dan wil ze een flesje extra en is ze heel wakker. Ze krijgt om 23:30 haar laatste fles. 's Nachts wordt ze een keertje wakker tussen 04:00-06:00 en dan leg ik haar aan. Papa geeft haar de ochtendfles en dan slapen we samen nog tot een uurtje of 10:30. Pffff moet er niet aan denken dat ik strx moet werken.
    Als ik strx nog de puf heb ga ik naar het weeg en inloop spreekuur van het CB, ben wel benieuwd hoeveel ze gegroeid is.

Fijna dag allemaal!

X Ciara

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Net weer terug van het cb. Amber is goed gegroeid, maar zit nog wel onder de gemiddelde lijn. Ze is nu 3740 gram en 51 cm. We moeten haar nu ook meer voeding aanbieden en dan kijken of ze het opdrinkt. Ook gaan we proberen of het lukt da ze om de 4 uur een fles krijgt, zal mij benieuwen......
    Vannacht had ze niet veel zin om te slapen, om 2 uur meldde ze zich en heeft ze na haar fles maar een uurtje geslapen. Verder was het brullen, brullen en nog meer brullen. Ze was echt klaarwakker. Ben toen maar met haar naar beneden gegaan (rond 05:30), zodat manlief nog even kon slapen.
    Vanaf 3 december is hij ook weer thuis, dan is het project waar hij aan werkt al weer afgelopen, dus dan mag hij er 's nachts ook wat vaker uit :D

Ga zo maar even mn haar uitspoelen, heb het nl net geverfd. Normaal doet de kapper dat altijd, maar heb nog geen zin om 2,5 uur bij de kapper te zitten.

Wij gaan morgen de griepprik halen, we hebben alleen geen oproep gehad, dus moeten id-bewijs geboortekaartje en trouwboekje meenemen.

Fijne dag!

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Bevallen
    26-11-2009: Ciara controle poli VK
    07-12-2009: Ciara/Lara AMC
    10-12-2009: Ciara/Lara controle kinderpoli
    15-12-2009: Nightelf controle CB Amber (1e prikjes)

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf: ik had ook geen oproep ontvangen dus ik moest gisteren naar de RAI met geboorteakte en ID-bewijs. Manlief staat niet ingeschreven bij Sophie en mij dus ik heb het voor hem al geregeld via de huisarts (die had nog wat vaccin 'over'). Prik zelf stelt nix voor, alleen ik had gisteravond echt een beurse bovenarm :( Kon er niet eens op liggen bijvoorbeeld!
    Wat vervelend dat Amber zo'n onrustige nacht heeft gehad! Nu ligt ze zeker lekker te slapen? Ze zal nl wel moe zijn na zo'n drukke nacht, net als haar papa en mama ;)
    Maar nu dus om de 4uur voeden? Wat deden jullie eerst dan?? En hoe zit het nou met die bv? Kolf je nog steeds af? Je productie werd toch minder?

Ciara, goed geregeld he, in de RAI!! Ik dacht dat het enorm druk zou zijn, lange wachtrijen enzo, dus manlief had me weggebracht en we dachten dat ik pas na 1 uur zou bellen om opgehaald te worden. Nee hoor, ca 10 min later belde ik al :D
    Ben je nog naar CB gegaan om te wegen? Ben ook wel benieuwd naar Lara's gewicht nl!! Zo te horen doet ze het iig erg goed :D
    Hier ook iemand trouwens die totaal geen zin heeft om strax te moeten werken, bah! Wie weet ga ik vanmiddag even langs de praktijk; ff snel wat administratie doen (ben nl toch in de buurt).

Lelie, hoe gaat het daar met kleine Emma??

En Danjo, is Naomi nog steeds zo'n heerlijke brave meid?

Hier zijn de krampjes eigenlijk wel over, lijkt het iig. We gebruiken nu dagelijks Solgar ABC Dophilus (1x pd 1/2 theelepel in dr flesje) wat de darmflora stimuleert, en voor elke voeding (sinds gisteren) Infacol. Ze poept nu ook echt stukken beter en makkelijker dus wie weet Nightelf, is het wat voor Amber?? Denk dat het vooral komt door de Solgar hoor want dat makkelijkere poepen heeft ze al voordat we Infacol gebruikten.
    's Nachts is het wel een slimmerd hebben we gemerkt. Ze blijft gewoon huilen totdat wij er zo gek van worden dat we haar maar van pure ellende in bed nemen. Dan is het inmiddels ook al 3 uur a half 4 (en gaat de wekker van manlief ca 3 uur later af). Nieuwe aanpak is als volgt: ledikantje wordt verplaatst naar haar eigen kamertje. Dan voelt ze de aanwezigheid van papa en mama niet meer; hopelijk werkt het?!

Liefs Suus

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Suus: hopelijk werkt het om haar ledikantje in haar eigen kamertje te zetten. Fijn dat de krampjes nu over zijn.
    Amber heeft daar gelukkig maar af en toe last van. Ben op het cb wel gerust gesteld wat betreft haar ontlasting. Het is eigenlijk vrij normaal dat een kindje dat bv krijgt, wat langer geen ontlasting heeft (max 10 dagen :$). We zien het nu maar gewoon aan en wachten af. Wij voedden Amber eerst nog om de 3 uur ( 7 voedingen per dag, heel soms acht en nu dus om de 4 uur. Ik kolf nog steeds af, maar de productie loopt idd erg hard terug. Ben dus eigenlijk wel benieuwd hoelang het nog duurt voor het helemaal stopt......
    Fijn dat het bij de RAI zo opschoot met de vaccinatie. Hoop dat dat bij ons morgen ook zo is.

Liefs, Nightelf

8. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Meiden, fijn om te horen dat het zich allemaal wat stabiliseert.
    Jullie zijn al bijna volleerd moeder. Wat leer je veel in enkele weken als ik het zo hoor.
    Ik heb nog naar jullie gezwaaid in de RAI, heb zo vaak het journaal gezien gisteren, haha.

Fijn nightelf dat je je verjaardag weer hebt overleefd. Had je nog vlaai over, die je stiekem deze week nog elke dag kunt opeten?

Goh, ik kan echt niet wachten om me bij jullie te voegen. Ik verveel me zo dodelijk. En ik ben ook best wel wat nerveus. Ik vind het zo'n raar idee, dat het elk moment kan gebeuren, maar ook nog wel 4 weken kan duren.
    Af en toe ga ik er spontaan van janken. Nog steeds die hormonen he.
    Hebben jullie er ook nog last van zo in de kraamtijd??

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    eindelijk, mijn tacoprik zit er ook in;)
    omdat we niet meer in adam wonen kregen we onze oproep gistermiddag door de "tnt super snelle service" NOT!
    we hadden gisteren om half 9 moeten zijn maar dat wisten we niet.
    nu was mijn moeder lekker bijdehand en heeft de ggd uit t gooi gebeld of we mochten komen in hilversum:)
    en dat kon! ik ben meteen gegaan en mn hubbie gaat morgen.
    scheelt een hele reis. had echt geen zin om met de trein te gaan en naar de rai te lopen in dit k*t weer:D
    vond het ook niet zeer doen, fluitje idd!!

ik ga mijn moeder helpen met de open haard:p lekker vuurtje maken hmmmmm

liefs

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: de vlaai is al op (heb echt veel te veel gehad :)).
    Kan me voorstellen dat je niet meer kunt wachten tot jullie kleine meid er is en dan verveel je je echt niet meer, hoor ;)
    Hier nog steeds last van die tranen. Ik was altijd echt wel een koele kikker, maar tegenwoordig.........

Lelie: fijn dat je de prik in Hilversum kon halen, scheelt een hoop gereis. Jij hebt iig iets van TNT gekregen, hier heeft TNT 'totaal geen service' helemaal niets gebracht. Wij gaan dus zonder oproepkaart heen.

Amber heeft weer geen zin in slapen. Is al een hele poos wakker en wil alleen maar in de draagzak bij me zijn. Dat wordt zo nog lekker handig kolven, want mannetje is aan het sporten..........

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hmmm, idd lastig Nightelf, een kleine in de draagzak en een kolfapparaat op je tiet!! hahaha

Lelie, vind het ook wel wat dat jij wel een oproep hebt gehad, hier dus ook nix ontvangen............ (maar heb wel een latere bevallingsdatum natuurlijk)

Hier trouwens totaal geen last meer van kraamtranen hoor! Had ik alleen de 1e wk last van eigenlijk, daarna niet meer.

Zeg Lelie, hoe lang bleven jouw borsten lekken? Bij mij lekken ze nog steeds melk!! Ik bloed trouwens ook nog steeds een beetje. Hoe lang duurde dat bij jou?? Had eergister nl zo'n zin in mn mannetje maar ja, ik lekte nog van boven en onder dus tja, toen kwam het er dus niet van. Heb nl wel weer ff zin in een stevig potje...................... ;)

12. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    @Suus: hahahaha, dat van die lekkende borsten had ik ook bij onze vri*parti*, heeeeel sexy :D

@Nightelf: Waarom huur je niet een dubbele electrische borstkolf? De mijne van Ameda werkt prima en kost E 40,- per kwartaal. Dat scheelt je uiteindelijk heel veel tijd op een dag. Wil Amber ook met tepelhoedje nog niet aan de borst? Bij mij duurde het uiteindelijk 5 weken voor ik op voornamelijk borstvoeden overging. In de avonduren als ze extra hongerig is geef ik nog een flesje kunstvoeding of afgekolfde melk na.

@Sooner: Hebben ze je ondanks de suiker nog steeds geen datum gegeven? Ik hoop zo voor je dat je gauw verlost wordt van deze nare zwangerschap en dat je daarvoor in de plaats een superlief meisje krrijgt.
    Kraam tranen heb ik wel nog steeds last van hoor!! :( Ik had vandaag zo'n dag. Grieperig, voor niets naar het consultatiebureau (dat was dicht want iedereen was nodig in de RAI), 2 x voor niets naar de winkel want ze hadden niet wat ik moest hebben...........en ja toen was in ene alles k*t :x en ik heeeel zielig!!
    Verder vind ik het ook best moeilijk zoveel alleen thuis te zijn en niet de vrijheid te hebben de deur uit gaan en vrienden op te zoeken. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben helemaal verliefd op mn meissie maar ze praat nog niet zoveel terug ;).

@Lelie: Hoe is het met jouw arm nu?? Ik riep vanmiddag wel heel stoer geen centje pijn....maar mijn hele arm is nu stijf en beurs. :(

Vrijdag gaan we proberen uit eten te gaan met ons meisje in de wagen....dat is een leuk vooruitzicht :).

Fijne avond XXX

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ciara: ik leg Amber eigenlijk nog elke dag aan (met tepelhoedje), maar ze doet nog steeds niets. Ik ga denk ik morgen maar contact opnemen met een lactatiekundige. Hopelijk kan die nog wat voor me betekenen. Das goedkoop voor die kolf. Hier kost het 1,50 per dag en dan moetje ook nog een startset kopen (40 euro). Aangezien ik al een enkele elektrische kolf heb, vind ik dat een beetje zonde van het geld.
    Je gevoel van veel thuis zitten en eigenlijk niet je gang kunnen gaan, komt me erg bekend voor. Af en toe heb ik ook gewoon zo'n zin om even weg te gaan naar vrienden ofzo, maar dan zit je weer met voedingstijden of ze slaapt net. Als kersverse moeder wordt je wereldje best wel klein.
    Ben benieuwd hoe het vrijdag gaat als Lara mee gaat uit eten. Wij willen binnenkort ook en twijfelen enorm of we haar mee gaan nemen of niet.

Hier nog geen s*x gehad, moesten iig 6 weken wachten ivm de knip en die ontsteking, dus daar houden we ons ook maar aan. Ik vloei (eigenlijk meer druppel) ook nog steeds, dus dan vind ik het ook nog niet zo'n lekker idee.

Ga weer NCIS kijken!

Hopelijk een rustige nacht voor iedereen.

X!

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ja suus, van die lekkende borsten ken ik;)
    2 weken geleden had ik best veel melk er uit geperst dus er zat nog behoorlijk wat in. nu jeuken mijn tepels zo om de dag en dan weet ik dat er wat uit moet hihihi dus dan zit ik gezellig met mijn tietjes in mijn handen haha maar veel is het echt niet meer...het gaat gelukkig weg.

ik vloei geen bloed meer alleen maar oranje slijm hmmmmm
    heb nog tot vandaag elke dag een inlegkruisje in mijn ondergoed.
    we hebben tot nu toe maar 1 keer gevreeën want een paar dagen later weer proberen deed het behoorlijk zeer;) voorlopig niet dus!

ben benieuwd hoe je kleine sophie gaat slapen!

ciara,

ik verveel me ook te pletter:) het is dat ik bij mijn moeder woon maar anders was mijn wereld echt te klein poehhh
    praat je meisje nog niet;) onze emma zegt al met een hoog stemmetje boehhhh en aaaahhhh
    zo schattig...en ze lacht ook al veel, vind het zo lief! het krijgt al echt een persoonlijkheid...

ik ga maar weer eens...voel me grieperig hihihi
    echt! ik voel me beroerd:$ rugpijn, slapjes voelen, pijn in mijn nek/schouders en vooral in mijn rechterbovenarm;)
    ik was ook stoer vanmorgen....en hoe!8)

liefs!

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja meiden, die prikken zelf doen ons natuurlijk nix meer maar ik vond het effect ook tegenvallen!! Heb m gisteren gehad dus en had er overdag geen last van maar 's avonds was mn hele bovenarm beurs en kon er eigenlijk niet op liggen! Vandaag is dat gevoel minder hoor maar als je er tegenaan komt, voelt het alsof er een blauwe plek op zou moeten zitten. Helaas meiden, morgen is het dus nog niet (helemaal) weg...

Ciara, mijn meisje praat ook nog niet hoor ;) hahaha en ik baal er een beetje van dat we haar nu na elke voeding in haar ledikantje gaan leggen. Dan ga ik me idd enorm vervelen strax binnenshuis... Ben veel liever met haar bezig, en dat mag ook best inhouden dat ze gewoon op mij ligt te slapen! ;)

Dus die lekkende tieten blijven nog wel eventjes........... Hmmm, misschien dan toch een nieuwe doos zoogkompressen kopen! Mn vorige doos was op dus was nu bezig met gaasjes (die ik nog had liggen) omdat ik dacht dat het vast bijna voorbij moest zijn. Weer een illusie armer...............

Hee maar Nightelf, 6 wkn wachten... Amber is nu 4 wkn dus over 2 wkn kunnen jullie weer party-en!! :D Is zeker iets om naar uit te kijken?!

Lelie, voor jou is het wel handig dat jullie nu bij je moeder tijdelijk inwonen. Kan die oppassen als jij even iets wil doen!

Wij hebben voor a.s. vrijdagavond een uitdaging. Ik doe mee aan een muziekquiz op de hockeyclub en manlief wil met zn hockeyteam met een uitje. Ik wil uiteraard niet dat mn schoonmoeder op Sophie past (na alle perikelen) dus we gaan kijken of we dit kunnen combineren. Ben benieuwd!! Ook hebben we 12 december een gala-avond op de hockeyclub en dan passen mn ouders op Sophie. Kunnen wij mooi gaan feesten :D

Ik hoor Sophie een beetje pruttelen door de babyfoon. Maar even luisteren van dichtbij (door de babyfoon hoor, we hebben haar nl net in dr ledikantje gezet) :)
    Ben echt zo benieuwd naar hoe het vannacht gaat! We gaan haar eerst nog uitvoerig in bad stoppen enzo, veel voeding geven, schone luier en dan hopen dat ze (snel) gaat slapen.

Oh ja Ciara, wat ontzettend balen dat je 2x voor jan-lul boodschappen bent gaan doen en voor nix naar cb!! Dan baal je echt als een giga-stekker!!

Hee meiden, tot morgen of wellicht ltr vanavond?

Liefs Suus

16. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen,

@Suus: hoe bevalt jullie nieuwe tactiek? Heeft Sophietje vannacht een beetje doorgeslapen? Lijkt me idd heel ongezellig als ze de hele tijd in haar ledikantje ligt. Maar ik heb mijn meisje nu ook boven, ze is een beetje onrustig vandaag.
    Ben benieuwd hoe jullie vrijdag verloopt...misschien wil je na 3 uurtjes gewoon wel heel graag naar huis...;)

@Lelie: Het lijkt verdorie wel of ik de griep heb gekregen, keelpijn, hoofdpijn, lamlendig en pijnlijke spieren. :( Hoe voel jij je vandaag?
    Wat ongezelli dat we geen buurtjes zijn, dan hadden we samen lamlendig op de bank met de beebjes een dvd-marathon kunnen kijken. Lara lacht ook en kan heeel ondeugend kijken, heel grappig. Verder kraait ze als een geitje en hinnekt ze als een paardje. Misschien heeft ze nog niet zo door dat ze een mensenbabietje is :D.

@Nightelf: Ik zou als ik jou was ff googelen op de Lactaline van Ameda. Deze is een stuk goedkoper dan die kolf waar jij het over hebt en het scheelt je zoveel tijd.
    Geneest de wond van je knip een beetje goed?

Ik ben blij te horen dat jullie het soms ook zo voelen dat je wereldje een beetje klein wordt. Ik voelde me al schuldig dat na zoveel moeite het niet alleen maar een grote roze wolk is.

Het is verdorie ook niet het jaargetijde om gezellig met je beebje op stap te gaan. Wat een K-weer!!!! Maar ik moet de deur nog uit om luiers te halen. Kruidvat heeft een leuke aanbieding, gratis 3 x 65 doekjes bij 2 pakken pampers.

Fijne dag allemaal!

X Ciara

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ciara, wij gaan ook voor dezelfde Kruidvat-aanbieding!! Die is echt handig he! Vond m beter dan de andere Pamper-aanbieding trouwens...
    Misschien voel je je zo door je shotje van gisterochtend? Zou kunnen toch?
    Nightelf, jij gaat m vandaag halen toch, met je hubbie?

Helaas heeft onze tactiek niet gewerkt :( Het begon wel heel voorspoedig maar het heeft uiteindelijk niet gewerkt. Om half 4 (!!!) was ik het zat en maar weer in bed genomen; ik was echt kapot... Manlief, de l*l, sliep gewoon door het gehuil van de babyfoon heen!!! Maak me daar toch een beetje zorgen om eigenlijk... Strax lukt het wel (het slapen in haar ledikantje) en dan wordt hij niet wakker!! Wat nou als ik er een keer niet ben ofzo?! Ik had nl zelfs de babyfoon zowat naast zn oor gelegd en nee hoor, meneer bleef snurken! :(

Uiteindelijk dus weer in mijn armen in slaap gevallen.................Ben echt ontzettend moe nu dus ook :( Heb ook echt zo het idee dat dit niet opschiet!! Morgen moeten we voor gewichtscontrole naar het cb dus dan gaan we maar weer overleggen hoe we dit moeten aanpakken.

Nu ligt ze trouwens heel lief tegen me aan in de Baby Bjorn. VOor het eerst dat ik dat ding gebruik en het is echt heel handig! Heb idd mn handen gewoon vrij, net als wat jij hebt met Lara in de draagdoek Ciara. Ga denk ik wel zo ff op bed liggen hoor. Pffff............wat een nachten allemaal! En overdag is ze ontzettend makkelijk!!! (energie opsparen voor 's nachts wellicht?)
    Hebben jullie nog tips???

Liefs Suus

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wat een nacht, Suus. Lukt het je niet om overdag een beetje bij te slapen? Die man van mij hoort het ook niet als Amber huilt. Volgens mij is dat echt een mannenkwaal. Wordt bij ons ook nog leuk als ik weer aan het werk ga, gemiddeld eens in de 2 weken heb ik een nachtdienst.......
    We kijken idd uit naar over 2 weken :D Kunnen we weer flink wat calorieen verbranden. Tot een week geleden had ik er echt nog geen zin in, maar nu wel en dan mag het niet :x

Ciara: Lara doet ook al diertjes na :) Zo grappig, Amber begint altijd een beetje te knorren als een biggetje als ze gehuild heeft en dan getroost wordt.
    Volgens mij kun je door de prik grieperig worden, dat had ik altijd na een 'gewone' griepprik. Wij mogen vanmiddag (17:45).

Lelie: zo, iedereen verveeld zich dus. Je bent idd wel erg gebonden met een kleintje, maar het is het allemaal waard!

Amber heeft vannacht heerlijk geslapen (ze meldde zich pas om 5 uur), nu is wel mn helemaal voedingsschema naar de maan. We gaan nu 6 voedingen proberen en ik had 10, 14, 18, 22, 2 en 6 uur in gedachten. Ben dus nu een beetje met haar tijden aan het goochelen. Ze moet nl wel 6 flessen hebben op een dag en geen 5 en vannacht heeft ze er dus 1 overgeslagen.

Ook wij hebben dit weekend een feestje (zondagmiddag) en mn ouders passen op. Ben erg benieuwd hoe dat gaat.

X!

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    O ja, tip voor Suus. De laatste voeding van Amber voor de nacht (22:00 uur ongeveer) geven wij al op haar kamer. Ze heeft dan al een schone luier, slaapzakje aan etc. We hebben dan alleen een klein lampje aan en maken ook niet al te veel geluid, zodat ze al aardig slaperig is, wanneer we haar in haar bedje leggen. Meestal moppert ze dan nog een minuut of 10, spuugt haar speentje 1 of 2 keer uit en dan valt ze wel in slaap. Dit werkt voor ons echt heel goed (op een uitzonderingsnacht na dan).

20. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Suus,

he bah wat naar dat Sophietje niet rustig was vannacht. Het zit je ook niet mee. Ben benieuwd of het cb nog goeie tips voor jullie hebben.
    Over de Björn Borg....ik vroeg aan de arts van het cb of onze Emma er al in mag maar ze mogen er pas in hangen al ze een maand of 2 3 zijn.
    Ik zou nog morgen voor de zekerheid even vragen!

Ik heb een baaldag vandaag! Voel me ook zo grieperig en zielig:)
    Heb het koud en ik heb pijn in mijn spieren.
    Ik ga zo heel heet douchen!!! Emma is nu in haar LIEF! wipstoel in slaap gevallen dus ik kan er even tussen uit...
    Had ook een beetje mot met vriendje. Hij wil aandacht, you know.... maar ik wil niet:(
    Pfffff ik irriteer me soms rot aan hem....;)

Ga douchen!

Deel Deze Pagina