Hee meiden, ik houd het even kort. Ciara, wat is Lara goed gegroeid zeg!! En 50 cc is idd niet zo veel. Nu meer kolven dus of gewoon bijvoeden met de fles? Geen idee hoe dat werkt... Lelie, hoe is het gegaan gisteren? Is manlief nog naar Citybox geweest? Nightelf, tijd gaat idd enorm hard... we moeten met zn allen dus maar goed genieten van de tijd die we met de meiden hebben Danjo, Naomi al een eerste tandje? Zou je daar dan een foto van willen maken? Ben daar beroepshalve wel in geinteresseerd nl... Hier heeft manlief de pc opnieuw geinstalleerd voor me dus kon ff niet internetten. Nu doet alles t weer... Sophie doet t nog steeds super 's nachts: komt netjes om de 4 uur en valt in slaap in haar eigen bedje zonder te huilen! Geweldig toch? Ik typ nu met 1 hand wat niet echt werkt dus sorry, maar tot ltr! Suus
alles is weg! in rook op gegaan er is werkelijk niets meer van over. gisteren op het journaal kon je het zien: er is alleen maar een metalen skelet over. alle 900 mensen zijn hun spullen kwijt. wij dus ook! het enige wat ik nog heb zijn mijn foto's, gelukkig. maar het is zo intens triest. alles wat je hebt opgebouwd door de jaren heen...hebt gespaard is verdwenen. ik dwarrel in mijn hoofd nog regelmatig door mijn appartement in amsterdam...en bekijk en neem het mee in mijn hart...alle spullen en mijn kostbare sieraden, geboortelepel, zilveren rammelaar, boeken, muziek, meubels, witgoed, servies, kristal, diploma's, administratie....is weg het is net een droom
Susan we zijn al heel druk geweest met fotos ervan maken maar wil niet lukken. ze werkt niet echt mee waterlelie dikke knuf voor jou t lijkt me vreselijk wat jij mee moet maken
Daag allemaal, Is iedereen aan het genieten van zn weekend? @Suus: Wat fijn dat Sophie het zo goed doet!!! Ze moest dus gewoon ff inkomen . @Lelie: Heb je de keukenkast van je moeder al doorgenomen en vooral gauw die champagne-opener opnieuw aanschaffen, dan kom ik in jullie nieuwe huis langs met een flesje. @Danjo: Ik vind het ongeloofelijk dat ze al tandjes krijgt, wat gaat de tijd dan toch snel, voordat je het weet woont ze op kamers @Nightelf: Hoe is jouw weekend. En wat goed dat je BV weer goed op gang is. Wij hebben tot op heden een heerlijk weekend. Ons meisje is superzoetjes, ik moet haar tegenwoordig 's nachts tussen 05:00-06:00 wakker maken om te drinken. Het gezelligst is einde middag als ze wakker is, ze reageert steeds meer en je kan echt een beetje met haar spelen. Gisteravond zijn vriendje & ik samen met meisje heerlijk uit eten geweest. We hebben van 20:30-23:30 heel gezellig gegeten, heerlijke wijn gedronken en voornamelijk over ons meisje gekletst . Ondertussen lag ons meissie heel zoet te slapen. De avond hebben we heel leuk en lief afgesloten .en ook daar sliep ons meissie gewoon doorheen. Vandaag hebben we alle sinterklaas inkopen gedaan en morgen mag ik ff alleen shoppen . Het vereist allemaal een enorm strakke planning (tussen de voedingen en het kolven door) en een hoop gesjouw (altijd wagen, luiertje, rompertje, flesje mee) maar het gaat allemaal helemaal prima. Meisje vind het heerlijk om uitstapjes te maken. Volgend weekend gaan we voor het eerst echt ff weg, Sinterklaas vieren op de Waddeneilanden. Veel liefs & fijn weekend!
Lelie: een hele dikke knuf voor je! Susan: wat doet Sophie het super! Heerlijk dat ze 's nachts nu zo goed slaapt. Danjo: heeft Naomi er ook last van, dat ze dat tandje krijgt? Ciara: wat een heerlijk weekend! Klinkt echt super. Fijn dat het met het etentje ook zo goed is gegaan. Het vergt idd altijd een strakke planning als je op pad gaat. Je bent met voeden en kolven toch echt dubbel bezig. Hier ook een lekker weekendje. Vanmiddag een feestje en dan passen mn ouders op. Ik vind het stiekem best wel spannend, maar het komt vast helemaal goed. Amber is net heerlijk met papa pnder de douche geweest. Daar geniet ze echt enorm van. Fijne dag nog verder!
Lelie, heb het idd gezien op tv. Echt vreselijk... Gaat met Emma verder alles nog steeds goed? Nightelf, ja je feestje is vanmiddag natuurlijk!! Wat voor feestje is het eigenlijk? Enne, komt vast helemaal goed hoor met het oppassen! Danjo, hoop dat de foto gaat lukken maar het is idd moeilijk om daar foto's van te maken! Ciara, vandaag alleen shoppen dus he?! Beetje jammer dat het zulk baggerweer is... maar is wel leuk natuurlijk! Ik heb gisteren ook enigszins geshopt met mn zus, of nou ja, mn galajurk moest worden ingenomen en toen heb ik meteen de boodschapjes gehaald die we nog nodig hadden... Is eigenlijk niet echt shoppen maar ja. Gisteravond ben ik nog wezen kijken bij het volleybalteam dat ik heb gecoacht. Ze waren allemaal enorm verbaasd me weer te zien!! Volgens mij denken de meesten dat je in de lappenmand ligt na een bevalling of ks maar echt, ik vind het tot nu toe reuze meevallen. Tuurlijk, ik voel mn buik nog die wat gevoeliger is maar dat is natuurlijk ook logisch! Ben ruim 3 wkn geleden opengesneden!! Wel heb ik het plan om 17 dec (dat is 5 wkn en 6 dgn na de ks) voor het eerst rustig aan te gaan sporten/volleyballen. Na 6 wkn mag je nl weer wat doen en het lijkt mij dat dat ene dagje ook niet zoveel meer uitmaakt. Ik kijk dan gewoon eventjes hoe het gaat maar wil sowieso een abo nemen bij de sportschool om dan samen met een instructeur mezelf rustig aan in shape en fit te krijgen. Ben benieuwd hoe snel dat gaat! Hoeveel kilo's moeten jullie nog kwijt om op je oude gewicht te zitten?? Ik moet er nog zo'n 3-4 en kan al wel een paar normale spijkerbroeken aan, alleen echt lekker zit dat niet... Oh ja Lelie, slaap jij alweer met je bh uit? Ik heb m nog steeds aan 's nachts omdat dat toen moest van het zkh (een strakke sportbh dag en nacht omdat dat beter zou zijn --> denk preventie hangtieten?). Sophie was gisteren overdag niet helemaal in dr hum... Ik ben 2x zo'n 2.5 uur op pad geweest en begreep van manlief dat ze toen bijna de hele tijd heeft gehuild cq onrustig was! We vreesden dus voor de nacht............. Na haar flesje van 23.30 uur wilden we haar in bed leggen maar dat ging niet helemaal zoals we wilden want ze bleef maar huilen. Toen mocht ze even bij ons in bed totdat we gingen slapen en was ze stil. Daarna weer in het bedje gelegd, ja hoor, daar ging ze weer... Even gewacht maar het hield niet op dus toen maar eerder dan het 'schema' een flesje gegeven. In bed gelegd en om 2uur konden we slapen. Ze kwam vervolgens pas om 7uur!!! Wij helemaal blij! Weer flesje gegeven toen en schone luier en we konden weer verder slapen. Om 9uur begon ze vroegtijdig te pruttelen dus toen maar in bed genomen waar we met zn allen hebben geslapen tot 11uur Nu ligt ze heerlijk na haar flesje in dr box en wij gaan zo lunchen en Ajax kijken Super toch?! Nou, ik ga me alvast nestelen achter de pc dus ik zou zeggen, tot later!! Liefs Suus
Susan: weer een redelijke nacht met Sophie gehad dus. Kun je zelf iig ook weer lekker bijtanken. Het feestje van vanmiddag is van een oom van mn man, die wordt morgen nl 60. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in, zn nichten liggen mij niet zo (vonden het maar stom dat ik VWO gedaan heb en door ging studeren, zij vinden middelbare school en dan huismoeder goed genoeg) en ik kom nogal duidelijk voor mn mening uit en dat wordt niet altijd gewaardeerd (zachtjes uitgedrukt). Tot later!
Vandaag weer aan de stoei geweest met fotos nog steeds niet gelukt , heel sneu is ze aan het huilen en mama hangt er met de cam boven haha. Nightself nog een leuk feestje gehad? Susan dus een heerlijk nachtje gehad fijn hoor Hier gisteren om half 11 de laatste fles gegeven en ze werd om 8 uur wakker oeps, normaal zet ik mn wekker wel zodat er niet meer dan 8 uur tussen zit maar dit was is dus ff vergeten haha
Nou, we hebben het feestje overleefd. Het ging heel erg goed met Amber, die heeft zich voorbeeldig gedragen en mn ouders hebben zich ook goed vermaakt met haar. Ik was wel erg blij dat we weer thuis waren. 4 uur zonder mn meisje is toch wel erg lang (dat wordt nog wat als ik straks weer moet werken). Gelukkig was het feestje zelf ook nog wel gezellig.
Gelukkig was het leuk en aan het werk moet je maar even niet denken. begin zelf ook al te zweten als ik eraan denk bah bah
Nightelf, fijn dat het gezellig was!!! Idd, werken: gadver! Ik wil niet werken!!! Vraagje voor de flesvoeders: wij gebruiken nog steeds uitgekookt water om te mengen met de poeder maar nu staat in de groeigids van het cb dat het kraanwater in NL zo goed is, dat dat niet nodig is. Wat doen jullie??
Susan: voor de fles gebruiken wij ook gewoon kraanwater dat we opwarmen in de flessenwarmer. Als je huis loden leidingen heeft, dan kun je beter wel het water koken. Amber heeft gisteren een krampjes gehad, zo zielig. Vannacht was het gelukkig over en sliep ze prompt van 22 uur tot 06 uur. Ze heeft dus een fles overgeslagen. Kijk vandaag wel of ze extra honger heeft..... Ik heb vanochtend ook maar wat tegen de krampjes opgehaald. Ik kreeg het advies om venkelwater te nemen, omdat middeltjes als Infacol verstopping kunnen geven. Aangezien Amber al niet zo vaak een poepluier heeft, leek me dat geen goed idee. Hoe gaat het met de rest van de meiden?
nightself ik las over venkelthee dat dat ook niet goed zou zijn ff googlen. ik hoop dat je het verder niet nodig heb naomi heeft ook 1x krampjes gehad daarna niet meer.
:x:x:x:x:x:x enorm verhaal getypt en dan wordt ik er weer uitgegooid!!!!!!!!!!!:x:x:x:x:x Nog maar een keertje dan...maar dan verkorte versie. @Suus: In het ZH is mij verteld dat het water in A'dam zo schoon is dat we gewoon het water uit de kraan kunnen gebruiken. En in het geval van nieuwbouw kan je gewoon warm water uit de kraan gebruiken. Hoest verder met Sophietje, heeft ze al een goed ritme te pakken? Ze groeide als kool toch? @Nightelf: Wat fijn dat Amber zo zoetjes was bij opa & oma en dat je zelf ook hebt kunnen genieten. Ik ben ook nog niet langer dan 4 uur weg geweest hoor . Zielig dat Amber krampjes heeft. Op haar buikje leggen helpt ook vaak en natuurlijk haar buikje masseren. @Danjo: Waar blijven de pics ! @Lelie: Tot morgen gezellig!!! Het lukt mij niet om veel eerder dan 12:00 bij de SB te zijn ivm haar voeding maar dat is ook ongeveer jouw planning toch? Anders kan je altijd eerst ff bij mij thuis langskomen. Trammetje 10 & 26 stopt bijna voor de deur en vandaar lopen we zo naar de SB. Laat maar ff weten morgen per sms... Ik ben vandaag bij het CB geweest. Laartje weegt nu 3160 gram, ze zit al bijna in de curve van op tijd geboren kindjes. Sinds gisteren ben ik over op 6 voedingen om de 4 uur. Ze drinkt ongeveer 90 cc per keer dat is iets meer dan ze zou moeten gezien haar gewicht maar ze vaart er wel bij en spuugt niets terug. Ze heeft inmiddels wel goed door dat ze ons kan manipuleren (daar moeten we dus proberen niet aan toe te geven en dat is moeilijk ). Ze vindt het namelijk iets te gezeliig bij ons in het grote bed. 's Nachts slaapt ze prima in haar wiegje maar 's avonds wil ze het liefste bij ons. Het allerlekkerste vindt ze het op haar zij met haar koppie ongeveer tussen mijn borsten en mijn armen om haar heen.....dat is zoooooo lief!!! O ja.....heeft iemand van jullie ervaring met Easymix-warmhoudbox. Ik heb nu zo'n neopreen hoesje van 17 euri die een fles tot 3 uur warm zou houden maar dit werkt voor geen meter. Wij maken dit weekend een reis en ik zit een beetje in mn maag hoe ik dat moet doen met haar voeding gezien ze nog niet voldoende uit mn borst haalt en ik onderweg niet kan kolven. Iemand de gouden tip??? Fijne avond!!! Veel liefs, Ciara Fijne avond!!
bij benzine stations zijn magnetrons weet dat bv niet zo mag worden warm gemaakt maar voor een x. En anders voeden achterin. Pica wil niet lu5en tis onderin dr tong zit in de weg het is ook een kiesje. Zal mn schoonma vragen mischien is zei dr wat handiger in. Met huilen wil t iig niet
Ciara: ik heb bij mn luiertas een isoleerhoesje voor een fles. Die werkt eigenlijk wel goed. Vorige week geprobeerd en na 2 uur was het nog redelijk op temperatuur. Die van difrax schijnen ook goed te zijn. Danjo: jammer dat het met de foto niet lukt. Wat is jullie meisje een prachtig dametje (heb ff foto's gespiekt op hyves) Hier heeft Amber weer geslapen tot 22:00 tot 05:30. Ga denk ik vandaag toch maar wat meer in de fles doen (120 cc ipv 110), want ze mist nu steeds 1 fles. Zou ze niet te jong zijn voor 5 flessen? Ik ga het iig wel proberen (5 x 120 cc). Vind het ook jammer om haar 's nachts te wekken als ze zo lekker ligt te slapen.
Hee meiden, was ff een dagje afwezig want was druk, druk, druk met bezoek en allerlei dingetjes doen en regelen (waaronder een nieuwe mobiele tel, nokia n97 mini --> fantastisch ding zeg!). Ik zie dat alles goed gaat met iedereen, alleen Lelie even niet gezien hier maar die is natuurlijk heel druk met andere dingen nu door dat gedoe met die citybox Amber heeft maar 1x krampjes gehad en toen was het over, wat Danjo al had 'voorspeld' gezien haar ervaring met Naomi Handig zeg, dat we elkaar zo kunnen helpen! Heerlijk lijkt me dat trouwens, meiden met weinig krampjes... Hier is dat helaas niet zo Ciara, wat doet Lara het goed zeg!!! Heel mooi op gewicht, wow!! Ik neem aan dat je super trots bent, op haar maar ook op jezelf natuurlijk! Ik heb eigenlijk geen tip voor je om bv warm te houden. Heb alleen tips hoe je fv warm kan krijgen op reis (in de auto dan) dus daar heb je nix aan. Hopelijk werkt de tip van Nightelf?? En ik weet idd niet hoe schadelijk het is als je voor 1x bv gewoon opwarmt... Anders cb even bellen om te vragen? Danjo, na Nightelf's berichtje ben ik toch wel nieuwsgierig geworden! Ga ook zo ff spieken op hyves Nightelf, op de pak Nutrilon staat dat vanaf 3.5 kilo de beebjes 5 voedingen van 125cc mogen drinken. Ik ben vanaf vandaag wat meer gaan geven dus ben benieuwd of wij hier nu de 5 voedingen gaan halen... Sophie heeft nog steeds last van krampjes, hoewel het wel ietsjes beter lijkt te gaan hoor. Wel kreeg ze ook nog enorme last van reflux en aangezien manlief een pylorusstenose had bij geboorte (volledige afsluiting tussen maag en darmen), zijn zus een gedeeltelijke en gezien het feit het erfelijk is, gingen bij mij meteen alarmbellen rinkelen! Na gebeld te hebben met zowel cb als huisarts die me tips gaven die niet werkten, hebben we zelf maar johannesbroodpitmeel gekocht om toe te voegen aan haar fv. Nou echt meiden, dat spul werkt meteen!! Ze heeft totaal geen reflux meer en we geven haar de minimale dosis! Helaas krijgt ze daardoor wel weer meer last van krampjes maar volgens cb is dat de eerste paar dgn zo. Nu met minder voedingen per dag zou ze er ook minder vaak last van moeten hebben... Nou, ik ga mezelf maar even nuttig maken hier thuis. Strax komt een hockeyvriendinnetje langs die 10 of 11 dec is uitgerekend. Die liep me toch te klagen trouwens!!! Die zag het echt allemaal niet meer zitten............ Heb haar al gezegd dat je die dikke buik echt gaat missen, tenminste zo voel ik dat, maar dat kan zij zich nu natuurlijk niet voorstellen Hee, meiden tot ltr! Ciara en Lelie, hopelijk hebben jullie een gezellige middag met zn 2tjes! Of zijn jullie kleine meisjes ook mee?? Liefs Suus