Bevallen Dames van de Verlengde Wachtbank

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ciara, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    No problem Suus:D

2. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh Enise, Emma is erg bang voor de grote stofzuiger. Zodra dat ding aan gaat is ze helemaal over de rooie. Kan het me enigszins wel voorstellen hoor...is ook een nare geluid.
    Sinds kort lukt het me wel met de kleine kruimeldief....was ze eerst ook erg bang voor.

esser, wat heerlijk vooruitzicht! Heb je die in ieder geval in de pocket:D

Vanmiddag maar even gebeld met bouwmarkt Karwe* ;)
    om te vragen waar mijn zonnescherm blijft. Is al ruim 5 weken geleden....bleek dat het niet is doorgefaxt!!! Wat een kl*te zooi!
    Moet ik WEER wachten op dat rotding. Die mensen verdienen geen loon:$
    Om het leed wat te verzachten krijg ik 20% korting (is een actie deze week) op de totale prijs. Scheelt toch zo'n €200,-!!! Das dan weer wel mooi meegenomen maar leuk is anders;)

Ik ga naar mijn bedje toe....trusten!

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Esser, whow wat spannend zeg! En gelukkig geen prognovya!
    Fijn dat het zo'n goed gesprek was, lijkt mij trouwens ook gek om daar weer te zitten als je al een kindje hebt ;) Hoe voelt het nu om weer in de mmm te stappen?
    Dus Joep heeft z'n eerste tandje ook al! Yeuh! Ruben heeft nu ook 1, rechts onder, maar ook geen last van kapotte billen. Klein beetje rood bij z'n poepgaatje :) 's Nachts is hij wel onrustig dus we denken dat dat met de tandjes te maken hebben.

Enise, hier ook nog geen angsten, alles is tot nu toe alleen maar leuk! :)

Suus, leuke foto's heb je op je hyves! Echt een scheetje is Sophie :) Haar haar begint nu ook al goed te groeien of niet?
    En al bijna vakantie! Heerlijk zeg!!

Lelie, wat slecht zeg van de Karwij (;)) Maar nu wel mooi 20% korting! :D
    Vrijdag de nieuwe auto ophalen? :)

Bright, hoe gaat het nu met de theezakjes? ;) Vaker aanleggen helpt meestal goed. Die neusspray is voor als je geen toeschietreflex hebt, dus die zou ik niet zomaar gebruiken.
    Mooi meisje is Lynn hoor! Heb ook even pica's bewonderd op je hyves :)

Stitchie, leuk om weer wat van je te horen! Fijn dat alles goed is met Katynka! En een nieuwe baan voor jou, super! Is idd best moeilijk om afscheid van Zp te nemen hè ;) Kan er nu ook niet meer zonder :D

Met de rest ook alles goed?

Hier gaat het ook z'n gangetje. Ruben eet al lekker z'n fruit op en groente zijn we sinds kort mee begonnen. Gister aten we broccoli, dus Ruben kreeg ook een stronkje.....nou...hahaha....je had z'n gezicht moeten zien toen hij een hapje nam. :D Tot nu toe heeft hij alles opgegeten wat ik hem voorzet maar dit niet, hij liet het liggen. Dan maar een broodkorst, is ook veul lekkerder natuurlijk ;)

Het slapen gaat ook goed nu hij op z'n buik ligt. Hij wordt nog wel eens wakker maar vaak maar 1 keer per nacht. Overdag slaapt hij nu vaak 2 uren achterelkaar en dat heeft hij bijna nog nooit gedaan!!
    Gister ook weer begonnen met sporten. Was toch wel weer fijn. De zwangerschaps kilo's ben ik al een tijdje kwijt maar nu moet er eigenlijk nog 8 af. Maar kan nog niet echt goed lijnen i.v.m. de bv, dus hopelijk heb ik die snel afgebouwd. Dan kan ik er echt tegenaan en dan wordt mijn buikje misschien wel weer strak....(dream on ;)) hihi

Nog even spammen :)

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    En zo drinken we de fles

5. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo,

Jewel, wat een kanjer is Ruben...echt een lekker ding. Ook een stevige jongen of niet???

Suus, weer ongi, balen zeg...maar lekker bijna vakantie, heerlijk zeg, gingen jullie nog weg?? Heb je vast al een keer gezegd, maar ben ik weer vergeten...En jullie gingen toch ook in september naar het ZH??

Esser, wat super dat jullie zo snel mogen beginnen...Goh wie weet hoe snel je weer zwanger bent. Fijn dat je niks hoeft te slikken. Had ik met mijn laatste cryo's ook niet, voelt veel fijner aan!! En het lijkt me toch allemaal heel anders voor een tweede de mmm in. Nu zijn we moeder en zijn we zwanger geweest, het geeft mij wel heel veel rust. De wens voor een tweede is erg groot, maar niet meer zo stressy als bij de 1e....
    Geniet lekker van je vakantie...oh dat is pas 2 sept voor die tijd ben je vast hier nog wel een keer...

Enise, weet niet of Mees bang is. Maar ik heb zo'n muziekding met een lampje erin voor in bed. De lampjes gaan dan steeds aan en uit, zodat hij dan in slaap valt (bij mij werkt het iig wel...) maar daar zitten dus 2 muziekjes in die elkaar afwisselen. 1 daarvan is een vioolmuziekje. In het begin werkte dat ding echt super. Maar als ik m nu aanzet en dat vioolmuziekje begint dan gaat het lipje trillen en barst hij echt in tranen uit, zo zielig. Of hij er bang van is weet ik niet, maar dat hij het niet leuk vind is wel heel erg duidelijk!!!

Bright, balen dat Lynn ziek is, zo klein en dan al verkouden...Hoop dat ze snel opknapt, geef haar maar veel extra kusjes namens mij...

Hier gaat alles goed. Mees heeft duidelijk zijn sprong genomen en is weer super gezellig. Hij kletst ineens weer heel veel. Hij heeft echt een paar weken weinig gekletst. Hij kon ook al zo leuk bellen blazen met zijn mondje, dat deed hij ook niet meer. Hij zei de hele dag mama, mamamamam, mam mam mam mam, deed hij ook niet meer. Alleen nog maar uh uh uh uh uh de hele dag.
    Maar hij is sinds maandag weer in zijn goede hum, zodra zijn luikjes s morgens open gaan begint hij al te lachen en te kletsen, heerlijk...
    Morgen helaas weer voor zijn prikjes (gelukkig wel de laatste voorlopig). De laatste keer is hij echt helemaal over zijn theewater gegaan, had hem nog nooit zo horen huilen en krijsen, echt zo onwijs zielig. Ik hoop echt dat het morgen meevalt. Moet helaas alleen...
    Nou ja hopen er maar het beste van...

Ga lekker mijn mannetje nog een borst geven en dan mijn mandje in, ben ik iig uitgerust voor morgen...

XXX

6. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey meiden
    mag ik me ook bij jullie aanmelden,
    merk dat ik bij vw niet meer echt hoor
    en mis het forum toch wel een beetje...
    lijkt me leuk om hier mee te kletsen!
    calani

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Calani, natuurlijk mag je hier mee schrijven!!!!!:) We hebben trouwens ook een ander plekje om te schrijven en waar we foto's met elkaar kunnen delen: Verlengde Wachtbankje - Hyves.nl
    Weet niet of je al lid van Hyves bent.....in België heb je toch ook Hyves? Is echt heel leuk...zien we ook eindelijk wie wie is;)

8. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    #1828 stitchie, 25 aug 2010
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
    Hallo Allemaal,

de kop is eraf, de afgelopen twee dagen heel veel vergaderd, mentorgroepen ingedeeld, klassenindeling bekeken, regels en sancties doorgenomen, pffff, gisteren om 21.15 letterlijk in slaap gestort... Gelukkig komen de leerlingen pas volgende week, en kan ik me nog verder oriënteren. Zo'n nieuwe baan is toch altijd weer een cultuuromslag vind ik.

@Esser: super dat je weer aan de slag kunt! Heel veel succes. Ik zou ook best weer willen, maar mijn vrouw vindt drie kids echt genoeg, snap ik ook weer...

@Bright: Katinka krijgt rond 6.00 uur borstvoeding (iets later op niet-werk-dagen), en 300 ml mee naar de opvang, dan thuis rond 18.45 uur weer en voordat ze gaat slapen (rond 20.30) nog een toetje. Soms vallen die laatste twee voeding in elkaar. Al met al krijgt ze denk ik ong. 700/800 ml binnen. En dan ook nog diksap, fruit, avondmaaltijd (nu ook vaak met ei en tofu (zijn vegetarisch)) en sinds kort brood.

Het is nu te doen. Ik zorg voor een vriesvoorraadje van zakjes van 100 ml (kolf ik 'tussendoor' op werkdagen als ik net thuis ben of op ochtenden dat ik niet werk als zij nog slaapt), en kolf dan op werkdagen om 5.30 (jaja!) uur nog 200 ml vers. Zal wel blij zijn als ze alleen nog maar 150 ml voor bij de broodmaaltijd nodig heeft, ik hoop zo rond 9 maanden.

@Confidence: ik heb de eerste wendagen een zonnebril meegenomen (in april) omdat ik steeds huilend wegliep. Maar gelukkig vindt Katinka het fantastisch met al die andere kindjes, dus dat scheelt. Afgelopen maandag was voor het eerst dat ik haar huilend achter moest laten, dat brak mijn hart, maar ik wist dat ze echt heel moe was. Wat ik toen heb gedaan en sowieso regelmatig doe is even naar de groep bellen een paar uurtjes later, om mezelf gerust te stellen. Dat hebben ze altijd prima gevonden, en werkt voor mij ook fijn. Ze staan gewoon in mijn mobiel geprogrammeerd ;). Ook ben ik heel eerlijk als ik iets moeilijk vind of niet begrijp, dat geeft me nu uiteindelijk een veel vertrouwder gevoel naar de pedagogisch medewerkers toe.

Fijne dag iedereen!

Stitchie

9. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Bright, wat een knap schema!! ben helemaal onder de indruk!! en zolang slapen al, goed hoor!! ben wel wat jaloers, dat wil zeggen dat jullie rust hebben in de woonkamer na 19u!! zalig!
    leg je haar dan in een verduisterde kamer weg of gewoon met de klaarte, en hoe heb je haar dat geleerd?

Esser, een cryo poging bijna, leuk, mijn schatjes zijn cryootjes dus ik geloof er enorm in!!

Enise, wat grappig met die bal hihi, ook wel wat zielig voor je kleine spruit, kan me inbeelden dat dat voor hun wel heel groot lijkt maar langs de andere kant lijken er zoveel dingen toch groot voor hun...

Suus, spijtig meid, maar op naar de volgende kansen!!!

Waterlelie, dat is zooooo vervelend hé, je verhaal van je zonnescherm bedoel ik, zo'n dingen kunnen mij echt gek maken!! wat voor mensen werken daar vraagt men zich dan af!

Jewel, mooie foto van Ruben, en hoe grappig van die brocolli!! hihi hij weet al wat hij wil, leuk toch!
    en buiklig, mag dat dan vanaf 6m of rolt hij er altijd zelf naartoe?

Zoe, wat leuk dat de sprong voorbij is, dat is echt wel schrikken hé, als je kindje zo plots anders doet, hoelang heeft het bij jou geduurd voor hij over was?
    mijn meisjes hebben enorm last gehad rond hun 3m (gecorrigeerde lft was 8w) en dat heeft 10d geduurd!! dacht dat ik gek ging worden!!

10. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Waterlelie, ik heb nog geen hyves, is in Belgie nog niet zo populair als bij jullie, ik ken het enkel van naam
    kletsen jullie daar nu meer dan hier?

Stitchie, kan me zo inbeelden dat je huilend vertrekt, heb ook al geen zin om de meisjes de eerste keer weg te brengen, ik kijk er zo tegenop... maar wat moet moet, dus 4 oktober.... komt dichter
    heb een vraagje, jij kolft op werkdagen 200cc vers zeg je, en leg je haar daarna aan om 6u? moet ze dan niet hartstikke lang drinken??

11. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    Ha Calani, nou nee, Katinka drinkt eigenlijk altijd rond de 30 min (15 per kant), en m'n borsten zitten zo 's morgens erg vol. Ik heb nog nooit gemerkt dat ze te weinig binnenkreeg.. Nu ik erover nadenk wel gek eigenlijk, maar bij mij heeft regelmatig kolven bijvoorbeeld ook nooit gewerkt, ik kreeg er dan maar zielige beetjes uit. Terwijl als ik wacht(te) tot einde middag ik zo 200 ml kon/kan kolven. En Katinka krijgt er sowieso meer uit dan de kolf ;).

12. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    wel dat is boeiend!
    ik dacht nl dat je dan zowat hun eten zou afnemen bij wijze van spreken, door eerst te kolven en dan aan te leggen, ik durf s morgens maar 80 a 100 cc te kolven voor ik ze aanleg, mss mag ik dan ook wel wat meer kolven
    en hoelang kolf je dan s morgens vr die 200cc?

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Calani: gezellig dat je hier komt kletsen!

Jewel: wat is Ruben toch een schatje :) Lukt het een beetje met afbouwen?

Esser: super dat jullie in oktober met de cryo gaan beginnen. Heel spannend! Hoop zo dat het in 1x raak is.

Lelie: wat een gedoe bij de Karw*. Gelukkig heb je nu wel korting gekregen.

Suus: bah, toch ongi. Balen, ondanks dat je toch ook wel verwacht had.

Verder weet ik het al niet meer. Ben nu ook aan het werk, dus ook niet zoveel tijd, om alles terug te lezen. Morgen heb ik vast meer tijd, want dan is het alweer mn vrije dag!

Amber heeft trouwens haar eerste woordje gezegd! Het is geen mama of papa, maar..................bal! Zo grappig, ik dacht eerst dat het per ongeluk kwam, maar ze zegt het steeds als ze met een bal aan het spelen is, dus dat kan geen toeval zijn :)

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Zwaai zwaai,

@Jewel,
    Wat een geweldige foto van Ruben. Mooi gezond lenig kereltje 8). En wat grappig dat hij geen brocolli lust. Jij deed toch Rapley? Bevalt het goed?

Dacht ik al dat het voor de TSR was. Theezakjes zijn weer verdwenen, haha. Denk dat Lynn 2 regeldagen had, want ze kwam 's nachts ook. Nu heeft ze weer genoeg aan 1 borst. Gelukkig maar ;)

@Calani,
    Hey!! Wat fijn dat je hier ook bent!!
    Tja, hoe kregen we hier het ritme erin? Ben begonnen met tussen 19:00 en 20:00 uur naar boven te gaan voor de laatste voeding. Iedere keer dezelfde routine: boven voeden op slaapkamer met gordijnen dicht, daarna lekker knuffelen en wanneer ze moe werd in haar bedje leggen en kus geven. Wij hebben geen verduisteringsgordijn, maar wel een donker rolgordijn. Dus het wordt wel redelijk donker op haar kamer. We hebben haar 's avonds niet wakker gemaakt voor voedingen, maar haar zelf laten roepen. En dat werd gaande weg steeds later.

En over het voeden na het kolven... Je borsten maken meer voeding aan naarmate ze leger zijn is mij altijd verteld. Dus ze moeten wellicht wat meer moeite doen voor de melk, maar leeg zijn ze niet. Maar goed, dat werkte bij Lynn wel goed. Ik weet niet hoe het bij 2 is. Dan zal het lijkt me toch anders zijn.

@Zoe,
    Wat fijn dat Mees zijn sprong heeft gehaad meid. En morgen prikjes, bah bah bah. Niet leuk, succes!!

Lynn bedankt je voor de extra kusjes. Ze vindt dat ik nou maar moet ophouden met haar te smokken ;)

@Stitchie,
    Kan me goed voorstellen dat het niet leuk is om je meisje huilend achter te laten. Gelukkig dat je zo'n vertrouwen hebt in de medewerksters. Scheelt een hoop lijkt me.

En om 5:30 uur kolven!!!!:$ Respect hoor. Dat red ik echt niet, haha.
    Ik kolf in de avonduren, tegen 22:00 uur. Dan haal ik vaak wel 150 ml. En dan hebben mijn borsten nog genoeg tijd om weer aan te vullen voor de ochtend als Lynn weer roept.

@Night,
    YAY VOOR HET EERSTE WOORDJE!! Gefeliciteerd!!

@rest
    Knuffie

@hier
    Gaat zijn gangetje. Lynn is wat van slag door de verkoudheid. Vannacht om 2:00 uur wakker geweest. Was weer even wennen ;)
    Verder geeft ze 's morgens echt over. Alle voeding komt er dan uit, soms wel 3 uur na de voeding. Ik kan haar dan ook 's ochtends niet op haar rug leggen. 's Middags wel weer. Denk dat het slijm van de verkoudheid 's nachts in haar maagje komt en dat ze daar last van heeft. Zo zielig....

Hoop dat ze snel weer beter is. Dan voelt mama zich ook weer wat beter ;)

Liefs

15. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    hoi hoi,

Ik kom even langs(z)waaien
    Ik kom echt tijd te kort telkens...is dat herkenbaar bij de andere mama's??
    Ik lees netjes bij telkens, maar het reageren :(

Maar fijn hier gaat het goed, de borstvoeding loopt nog steeds.
    Hebben jullie hier regelmaat in?
    Ik leg Amy vaak tegen 10 uur in bedje waarna ze doorslaapt tot ongeveer half 6 en dan komt ze vaak 3,5-4 uur later weer. Maar vervolgens komt ze zo'n beetje de hele verdere dag om de 2 uur...hoe hebben jullie dat?? Ik krijg er niet veel meer tijd tussen, en dat is soms wel frustrerend...

Bright wat zielig dat Lynn zo verkouden is, ik hoop dat ze snel weer beter is.

Calani wat leuk je hier ook te zien, kan je niet snel hyves aanmaken? ik ben ook wel benieuwd naar je!!

Nightelf hoe leuk is dat, het eerste woordje van Amber!!!

Stitchie jij ook weer hier, verslavend is dit forum niet? Succes met je nieuwe baan!!

Suus ondanks dat je het verwacht had toch flink balen dat je ongi doorzet...

Esser wat fijn dat je al zo snel mag starten met je cryo's!!

Ik ben zeker mensen vergeten...sorry :)

16. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Pat,
    Lynn gaat tussen 19:00 en 20:00 naar bed en wordt dan vaak om 7:00 uur weer wakker. Heel soms heeft ze er nog een voeding tussen tegen 2:00/3:00 uur.

Ze heeft zelf een schema ontwikkeld van:
    7:00
    10:00
    13:00
    16:00
    19:00

Ik probeer dat ook wel een beetje aan te houden. Maar laat overdag max. 4 uur tussen de voedingen. Als ze eerder wil, dan krijgt ze eerder.

Kan me voorstellen dat het frustrerend is meid. Ik denk dat je er weinig aan kunt doen.

Liefs

17. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo,
    Nou we hebben het gelukkig gehad, die ellendige prikjes. Gelukkig hadden we nu de aardig mevrouw, die is altijd erg lief en prikt ook beter dan die vorige. Het was even hard huilen maar hij was gelukkig snel weer rustig. Thuis gelijk de borst gegeven, en nu ligt hij lekker te slapen.
    Ik geef hem ook druppeltjes van vsm, speciaal voor het vaccineren, worden ze een beetje slaperig van. Zo slaapt hij er een beetje doorheen.

Verder was ze heel tevreden over hem. Hij was 8275 en lengte 65,5, het is dus een lekker kort rond mannetje...

Stitchie, oja jij hebt een vrouw!! Was ik even vergeten...betrap mezelf er vaak op dat ik nog steeds in de geeikte "rolmodellen"denk. Terwijl die tegenwoordig helemaal niet meer bestaan...
    Fijn dat het met Katinka goed gaat en alweer 7 maanden, gaat echt heel snel!!!

Bright, wat is smokken??? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord...

Calani, deze sprong heeft echt wel lang geduurd, ik denk wel bijna 3 weken. Maar het kan ook heel goed een combi geweest zijn van tandjes en sprongetje. Hoewel hij nu helemaal geen last meer heeft van zijn tandjes en ze ook nog niet door
    zijn...Nou ja hij is lekker weer gezellig, dat is het belangrijkste!!

Night, gefeliciteerd met het eerste woordje!! Weer een mijlpaal. Wel grappig want mijn twee neefjes hadden ook als eerste woordje bal, dus het komt vaker voor. Mees zit de hele dag mama mama mama, mamamamam enz enz. Klinkt erg grappig al zal hij zelf niet door hebben dat hij het over mij heeft, helaas...

Wat zijn hier veel meiden waarvan de kleine lekker de nacht over gaat. Volgens mij heeft onze Mees een ingebouwde wekker, hij komt echt om de 4 uur. Overdag wil hij er nog wel eens een half uurtje aan vast plakken of soms wat eerder maar s nachts is het echt om de 4 uur...
    Zou ook niet weten hoe ik die nachtvoeding eraf moet krijgen. Het maakt bij hem echt niet uit of hij vroeg drinkt of laat nog een voeding krijgt, hij komt gewoon om de 4 uur. Het is wel drinken en gelijk weer slapen, dus dan heb ik het idee dat hij het nog nodig heeft. Ik maak er ook geen drama van, we zijn hooguit een kwartier wakker en dan slapen we weer.
    Ik heb het ook geprobeerd om met een tulletje hem weer in slaap te krijgen, maar hij blijft dan heel onrustig totdat hij wat te drinken krijgt. Dus dat vind ik ook geen optie.

Stitchie, jou kleintje drinkt best wel lang...of onze Mees drinkt kort, ik denk dat hij hooguit 10 minuten aan het drinken is en dan heeft hij echt genoeg (dus per borst 5 minuten...)
    Nou ja het is bij iedereen weer anders...

Ik ben trouwens aan het bijkolven, ik ga in september met vriendinnen een weekendje naar limburg. Maar dat vind ik wel een gedoe hoor om extra te kolven. Moet toch voor 15 voedingen zorgen ongeveer. Ik kolf dus op niet werkdagen ongeveer 2 uur na de voeding, maar dan haal ik er maar ongeveer 100ml uit, dus dan moet ik echt nog een keer kolven. maar ja het is voor een goed doel, lekker shoppen en wijntjes drinken met de meiden, heerlijk...

Zo ga nu even lekker languit op de bank een boekje lezen, heerlijk....

XXX

18. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    LOL Zoe, smokken is hetzelfde als kusjes, maar dan in het Gronings ;)

Ja, bijkolven is lastig he. Kun je niet 's ochtends dat kolven doen? Of doe je dat al?

Liefs

19. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hoi hoi ben ik weer.

Susan, balen van je ongi.
    Maar het bewijst maar weer dat je je eigen lichaam het beste kent.
    Thanks voor de tip rondom voeden en de nachten.
    We willen Dane een beetje in een ritme krijgen wat dalijk ook te doen is als ik weer ana het werk ben.
    Maar ik moet zeggen, het gaat nu best redelijk.

Esser, ik werk nu ook in de zorg en dit was een soortgelijke functie alleen bij een andere stichting.
    Blijkbaar hanteren die andere schalen, raar he?
    Ik ga idd met goede moed weer naar mijn werk. Maar zal denk ik toch wel een soort van “op mijn tenen lopen”. Weet gewoon even niet meer wie ik wel of niet kan vertrouwen.
    Gefeliciteerd met het 1e tandje van Joep.
    Wat leuk dat samen gaan fietsen. Heb je een stoeltje voor of achter?
    Geweldig dat je nu weer weet wanneer jullie voor een brusje gaan, spannend hoor.

Bright, dat de dag om 19:00 voorbij is hanteren wij ook wel.
    Alleen denk ik niet dat Dane er al aan toe is om vanaf 20:00 tot `s morgens vroeg door te slapen.
    Van de week aan arts van CB gevraagd en hij adviseerde toch ook om hem nog voor de late avondvoeding wakker te maken.
    Vervelend dat Lynn zo`n last heeft van de verkoudheid.

Enise, Dane is nog nergens bang voor, maar schrikt wel erg snel, zoooooooooo zielig.
    Hij is dan soms echt troosteloos.

Waterlelie, voor 200 euri kun je veel andere dingen doen.
    Goed van je dat je er werk van hebt gemaakt.
    Hoeveel mensen dat soort dingen gewoon laten gebeuren.
    Ik ben ook een voorstander van afspraak is afspraak.

Jewel, hahaha zoooooooo leuk die foto van Ruben met zijn beentjes in de lucht.
    Wat doe je aan sport? Het is altijd balen om erheen te gaan, maar als je bent geweest voel je je wel energieker, of heb jij dat niet?
    Mag ik vragen hoe Ruben dan voorheen sliep, als je zegt dat hij nu pas 2 uur achter elkaar slaapt?

Zoe, merk je bij Mees echt goed dat hij sprongetjes maakt?
    Want welke sprong was dit dan, nog die van 3 maanden?
    Ik heb het idee dat Dane daar nu al in zit.
    Fijn dat hij nu weer zo vrolijk is en veel kletst. Dat laat een moederhart toch smelten.
    Leuk een weekendje Limburg. Is best een mooie provincie ( ;) )

Calani, heeeeeeeeeeey je hebt ons ook gevonden. Leuk, hoe is het met de meiden?
    Hoe uitte de sprong van jou meiden zich?

Stitchie, bedankt voor je reactie over het KDV.
    Morgen gaat Dane weer en nu denk ik: a joh dat doe ik wel ff, maar ben bang dat het morgen weer huilen is.
    Ik hoop dat het uiteindelijk went.

Nightelf, wat leuk het eerste woordje.
    Zo kunnen papa en mama ook geen ruzie krijgen over wie ze het eerste noemde, haha.

Pat, ja ik herken het. Je wilt zoveel maar het lukt gewoon niet.
    24 uur in een dag is echt te weinig soms.

20. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Confi,
    Iedereen zegt weer wat anders. Hier zeggen ze namelijk niet wakker maken, zowel CB als KA als HA. En mijn gevoel zegt ook niet wakker maken, ze komt vanzelf. En dat klopt bij Lynn.

Vandaar dat ik aangaf dat je moet doen wat voor jou het beste voelt. En als jij Dane wakker wilt maken, moet je dat ook vooral blijven doen.

DIkke knuf

Deel Deze Pagina