Bevallen Dames van de Verlengde Wachtbank

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ciara, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    nightelf wat vervelend dat Amber niet wil drinken..ik kan je geen oplossing aandragen helaas..:(

Suus en Esser hele fijne vakantie, ik hoop op mooi weer voor jullie!! (stiekem voor mezelf ook want dit is toch ook niets)

Bright best een goed ideeom het eens met voedingskussen te proberen, heb 1x het aankleedkussen geprobeerd maar dat vond ik niets..

o meisje is weer wakker, moet gaan...vorige voeding was 14.10 ;)

2. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Bright, ik ben de bv aan het afbouwen. Daarom geef ik fv ;)

Nightelf, hmm dan kopen we straks ook maar Nutrilon standaard. Kijken hoe dat gaat.
    Echt tips voor het drinken van Amber heb ik niet maar een dagje wat minder drinken is niet erg. Vaak is het ook weer een fase. Anders kun je haar altijd wat meer fruit geven, daar zit ook veel vocht in.
    Hier valt het mee met de regen. Maar ik heb toch liever ook een mooie nazomer. Hopelijk wordt september wat mooier :)

3. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Even snel (alexandra ligt beetje onrustig op de arm dus met 1 hand)

Jewel, geef gerust meer!! dat is hier in belgie toch zo...

Lelie; hoe leuk!! een nieuwe wagen, super!!

Suus, geniet van je verlof!!

Bright, super, dacht ik ook al dat ik ze nog niet kan verwennen!

nightelf, normaal zal amber zichzelf niet uitdrogen hoor, zal even een fase zijn, succes!!

ps bedankt vr de complimentjes op de bv, ben er zelf ook wel blij om, mijn doel is 6 maand...

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, kan niet reageren op iedereen. Hier helaas wat triester nieuws voor ons............... Wat bleek vanmiddag, mn auto lekt! Ja echt, allemaal (regen)water op de vloer achter de bijrijdersstoel! Is nog van de schade van begin dit jr. Kwamen we natuurlijk pas om 4uur vanmiddag achter dus meteen actie ondernomen. Bleek dat door de schade van begin dit jr een of andere folie is losgelaten in de deurpost. Die folie zorgt ervoor dat het regenwater wordt afgevoerd naar buiten (en dus niet naar binnen). Bij mij was het dus door de klap ergens onderin losgelaten met als gevolg dat al het water van buiten gewoon naar binnen kwam! En dit is dus al sinds deze winter het geval! We zijn er gewoon nu pas achter gekomen......... Lekker k*t dus. Meteen naar schadebedrijf gegaan, die heeft het weer gelijmd (wel zijn t eikels want hier hadden ze dus niet naar gekeken). Nu moet de vloer drogen en na de vakantie weer terug naar schadebedrijf en dan bekleding loshalen en kijken hoe groot de waterschade is geweest. Hopelijk geen schimmel........... Ik word zooooooooooo moe van die auto!
    Gevolg: we gaan niet vanavond weg maar morgen. Zijn kapot en moeten nog wat dingen doen dus nu maar beter nog een dagje later. Onze vakanties zijn ons tot nu toe niet gegund dit jr.........

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh Suus, wat is dat nou met die auto van jou:( wat een gedoe en wat zijn die mensen dom dat ze niks gezien hebben! Dikke knuffel xxx

jewel,

ik gebruik de Friso. Bevalt prima. Je zou denken dat alle merken hetzelfde zijn....ik zou dan zeker een andere proberen. Baat het niet schaadt het niet;)

@hier, ben zo blij!!!!! Net zitten bellen met mn beste vriendin en ze is zwanger:) We zouden morgen wat gaan eten maar dat gaat dus niet door. Ik gun het haar zo...heeft al 2 miskramen gehad en zoals het er nu naar uit ziet gaat het goed...is bijna 12 weken.

*Ik zal morgen een foto spammen van onze nieuwe toettoet!:D*

6. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Och och dit is toch echt te grappig...kinderen zijn slim:D ...maar ouders ook;)

YouTube - Schwalbe

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou meiden, daar ging mijn goede belofte om te reageren........;) Daarom nog wel even dit berichtje om te laten weten dat ik wel aan jullie denk hoor! Gister dus ook weer veels te druk gehad, poeh! Nu 4 dagen helemaal niets. :D We hebben d'r zin in. Tot over een aantal dagen meiden. Geniet van het weekend!

(ps; wat is er hier trouwens veel gebept zeg! :p)
    liefs

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meiden,

Even een vraagje. Het is nu 18/19 graden op Lynn haar kamertje. Moet ik al een dekentje gaan gebruiken? Ze slaapt nu met:
    - romper met korte mouw
    - shirt lange mouw
    - broekje
    - sokjes
    - lakentje

Liefs

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Hoe gaat het hier? Met ons gaat het prima!!

@Bright, ik laat mijn dochter een romper met lange mouwen aantrekken + slaapzak. Dus geen broek. En dan een deken + lakentje.. Hoop ook dat dit voldoende is :(

Waarom gebruik jij eigenlijk geen slaapzak? Is veel makkelijker.. en dan geen sokken.

10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zoeffff zoefff..................mijn nieuwe toettoet!!!

De nieuwe Citroen C3 exclusive:D

11. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Waterlelie, PROFICIAT, geniet van je nieuwe speelgoed :p

Bright, als je twijfelt kan je altijd eens haar temperatuur checken, allessinds lijkt het me ok
    mijn meiden slapen in rompertje met lange mouwen + pyama met lange mouwen + slaapzakje

ben gisteren met delphine bij de osteopaat geweest voor haar reflux en bijhorend huilen en ze lijkt nu al wat rustiger en geeft minder over maar mss is het nu wel toeval, ben benieuwd of het beter gaat blijven...

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: wow, mooi!!!

Bright: Amber slaapt in een romper met korte mouw, pyama met lange mouw en een slaapzakje en dan zonder laken of dekentje (onze jongedame gaat 's nachts nl het hele bed door......)

Het gedoe met Amber en haar melk is gelukkig opgelost. Na een paar dagen flinke strijd zijn we er dus vanavond achtergekomen dat ze haar melk liever koud drinkt, vreemd dametje.........Ze heeft ook 4 tandjes die op doorbreken staan, zal vast de oorzaak ervan zijn.

Fijn weekend nog!

13. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    nightelf, wat goed dat jullie een oplossing gevonden hebben!!!

ben hier aan het kolven en dankzij jullie durf ik nu 150cc kolven voor ik ze aanleg s morgens (eerst kolfde ik maar 60 a 80cc omdat ik niet meer durfde kolven maar nu derde ochtend dat ik dat doe en idd ze zijn tevreden met de bv) dus BEDANKT zo kan ik toch wat meer voorraad aanleggen :)

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Enise,
    Och weet niet zo goed waarom we geen slaapzak gebruiken. Ze vind het prima onder een lakentje en dekentje. Dus heb er eigenlijk niet echt bij stil gestaan. haha

@Night,
    Wat fijn dat het raadsel met de melk is opgelost. En 4 tandjes!!! Wooohoooo!!

@Calani,
    Wat ben jij er vroeg bij!!!
    En 150 ml gekolfd en ook nog tevreden meisjes!! Jouw voorraad gaat nu snel groeien denk ik ;)

@hier,
    Gaat op zich redelijk. Lynn heeft nog steeds last van haar verkoudheid. Drinkt slecht, met als gevolg dat mijn borsten weer leeg aanvoelen. En 's ochtends kan ik haar niet op haar rug leggen, want dan spuugt ze alle voeding er weer uit. Hoop dat die stomme rotverkoudheid snel over is. Ze is het nu al meer dan een week.

Vandaag niks op de planning, ja boodschappen doen in mijn uppie. Heerlijk!!! Heb een flesje melk in de koelkast staan, dus papa kan de fles geven en dan kan ik op mijn gemak even naar de winkel.

Volgende week ga ik lekker shoppen met mams. Hoe kan ik dat nou het beste doen met de BV?
    We gaan tegen 11:00 uur weg, dan heeft Lynn net voeding gehad. Ik laat een flesje staan voor de voeding van omstreeks 14:00 uur en we zijn dan tegen 17:00 uur weer thuis.

Maar, hoe moet ik dat nou doen met kolven? Gewoon op een WC in de stad?

Liefs

15. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lelie, nice car :D Daar kunnen nog genoeg beebjes in ;) hihi. En al wezen touren?

Nightelf, hihi gekke Amber :D Je moet er maar achter komen wat ze nou willen hè? Konden ze maar praten.....;)

Calani, super zeg dat je 150cc kan kolven en daarna ook nog voeden! Dan komt het met jouw voorraad wel goed! :)
    Vervelend dat Delphine zo last van haar reflux heeft. Krijgt ze er ook medicijnen voor?

Bright, dus je meisje nog steeds verkouden...anders kun je altijd even naar de huisarts gaan, of heb je dat al gedaan?
    Heerlijk even een dagje shoppen!! Ik denk niet dat je melkproductie al zo stabiel is dat je niet hoeft te kolven, dus dan zou idd een wc een oplossing zijn. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Ik nam Ruben mee als ik zolang ging shoppen en later kon ik wel wat langer weg zonder te kolven. Anders kun je het altijd even vragen bij het onderwerp borstvoeding hier op het forum. Ik heb wel eens van iemand gehoord dat die kolfde op een invaliden toilet, net wat meer ruimte :)
    En zolang Lynn lekker onder de dekentjes blijft hoef je ook geen slaapzakje. Ruben duwt het altijd van zich af en als hij geen zak aan heeft 'kruipt' hij door het hele bedje heen. :)

Hier gaat het goed. Ruben z'n tweede ondertandje komt nu ook door :) Hopelijk gaan de nachten straks wat beter als ze helemaal door zijn. Want hij heeft er wel veel last van. De bijvoeding gaat ook goed! Hij krijgt nu 's ochtends een bordje bambix, was eerst even wennen maar vanochtend heeft hij het lekker opgesmikkeld. Brood zijn we nu ook mee begonnen en dat gaat er ook goed in. Brocolli ging de 2e keer beter, al blijft het geweldig om te zien wat voor gezicht hij daar bij trekt :D

Wat een vies weer hè? Al hebben we het hier wel getroffen. Gistermiddag was het hier heerlijk, we hebben even bij het voetbal van mijn broer gekeken en we konden lekker in het zonnetje zonder jas zitten! Al hebben we gisteravond wel onweer gehad. Gelukkig werd Ruben er niet wakker van.

Zometeen op verjaardag van mijn broertje. Jullie nog plannen vandaag?

16. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey Bright
    Ja mijn voorraad groeit goed hihi
    en ja ik hoorde delphine precies wat wakker worden dus snel kolven, en wat bleek, ze hebben dan nog tot 6u15 geslapen hihi de flinke schatjes

voor je shopprobleem heb ik ook niet meteen een oplossing, ik denk idd kolven en dan in een frigobox ofzo? anders weggooien maar dat is dan ook zo triest... (melk weggooien)
    en wat spijtig dat lynn zo verkouden blijft, idd ik zou ook eens bij een dokter gaan!

Jewel, Delphine krijgt Zantac (vroeger ook motilium maar die ben ik een paar weken geleden gestopt en het lijkt geen verschil te maken)
    en ik vind het ook helemaal super, dat kolven voor de voeding, vooral ook omdat alexandra vaak na de ochtendvoeding braakte terwijl ze dat anders nooit doet dus ik denk dat ze haar wat overdrinkt met die volle borsten...
    en natuurlijk nog meer super voor mijn voorraad :) :)

en wat leuk dat de bijvoeding voor ruben zo vlot verloopt!!
    en wat doe je dan s nachts al ruben wakker wordt door zn tandjes?

oja hier strak een late babyborrel met een goede vriendin en haar vent :)

17. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou ik ga maar weer eens een poging doen om uitgebreid te reageren.

Bright, wij gebruiken nu al een dekentje. Maurits ligt lekker met een korte mouwen romper en pyama onder zijn dekentje. En had je lekker gewinkeld?

Lelie, Strakke bak zeg!!! Ik wil ook een auto.......

Calani, Leuk trouwens dat je nu ook hier bent!!!! EN hopelijk gaat het snel beter met Delphine.

Nightelf, Wat gek dat Amber koude melk wil. Maarja als ze maar drinkt.

Jewel, Fijn dat de bijvoeding zo goed gaat. Maar mogen die kleintjes al zo vroeg brood? En doe je er dan ook beleg op? Ik dacht dat het pas bij 8 maanden was. Maar zo ver zijn wij met Maurits nog niet. En wat een vies weer is het zeg..

Nou hier gaat het ook allemaal wel ok. Heb nu al 2 weken gewerkt en begin langzaam aan te wennen. Maar ik vind het nog steeds niet leuk. Ook is Maurits' eerste tandje doorgebroken. Maar nummer twee staat al klaar dus hij is nog steeds vervelend. Verder gisteren bruiloft gehad van vrienden. Was erg vermoeiend maar wel leuk. Dus vandaag echt een lamdag gehad. Verder eigenlijk niet zo veel te vertellen. Ben er een beetje uit hier.........
    We zijn trouwens begonnen om Maurits' fruit weer op te voeren. Hij had vandaag appel gehad en dat ging goed. Ook is zijn eczeem bijna weg. Dus appel kan op de lijst van "hier ben ik niet allergisch voor"

Nou hier laat ik het weer bij! Fijne avond allemaal!

18. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Heluuu ladies,

Lelie, zeker een strakke bak, echt super!!

Ik heb echt klote nachten achter de rug.. sinds wij terug zijn van Turkije, wordt mijn dochter zo vaak wakker s'nachts.. weet niet waarom. Vannacht weer!! Elke half uur, daarna paar uur later weer.. Ik neem haar op schoot, beetje wiegen en wanneer ik haar probeer terug te leggen is ze keihard aan het huilen.
    Ik wist mee geen raad meer, mannetje was nog laat aan het werk. Ging met haar in mijn bed slapen, en ja, dat deed ze wel goed. Waarschijnlijk wordt ik helemaal ingepalmd door haar..
    Als ik haar laat huilen, dan is het krijsen niet normaal! Telkens de borst geven is ook niet de bedoeling, alleen maar sabbelen, wordt ik ook gek van. Zeker nu ik aan het afbouwen ben is het geen goede bedoeling.. :(

19. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Ocharme enise, wat vervelend! Hoop dat ze snel door deze fase is want dat is wel enorm vermoeiend!!
    ben wel benieuwd wat de oplossing wordt, maar mss moet ze gewoon weer even wennen aan het thuis slapen...

hey kleintje, ja ik vind het ook leuk om hier mee te kletsen
    en wat goed dat appel ok is voor maurits, en leuk dat de eczeem weg is
    en brr werken, geloof wel dat dat niet zo leuk is... maar het kan niet anders zeker (zeg ik ook tegen mezelf want binnen een maand is het zover...)

ga nu rupsen vangen, we hebben nl een serre voor onze tomatenplanten en we zitten met een verschrikkelijke rupsenplaag die onze tomaten opeten!! helemaal niet leuk
    weet iemand wat ik daartegen kan doen?
    allé ik ga gauw want de 2 meiden slapen even dus moet ervan profiteren...

20. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He calani, wat leuk een eigen groententuintje:)
    Ja de rupsen vinden dat wel heerlijk...lekker aan de bladeren knabbelen;) Geen idee wat je daar tegen moet doen...succes!

Ik ga vandaag maar mijn stoute schoenen aantrekken; nml bellen voor een afspraak met het VU ivf kliniek. Ben toch wel benieuwd wanneer we terecht kunnen. Ik heb nog een uur de tijd...kan tot half 1 bellen. Nu maar eerst Emma naar bed brengen zodat ik rustig kan praten.
    Ook heb ik een inschrijfformulier opgestuurd voor de kdv! Ik laat Emma 2 dagdelen 'spelen'....vind het zo leuk voor haar. Ze is er erg aan toe merk ik want ze zoekt veel contact met anderen kindjes....

Ik moet er vandoor, tot later meiden!

Deel Deze Pagina