@Calani, heb ff op internet gekeken, waarschijnlijk heeft ze last van verlatingsangst. Dit doet ze overdag de laatste tijd namelijk ook. Zodra ik de kamer verlaat, gaat ze huilen. Ook als ik ergens bezoek ben, zodra ik uit haar zicht verdwijn, gelijk huilen. Dus daarom is ze s'nachts denk ik ook zo huilerig.. moeten we denk ik gewoon doorheen.
Lelie, spannend!! Ben benieuwd wanneer je terecht kan in de VU Vrees toch echt dat je weer (even) terug moet naar de ferti poli, gewoon voor gesprek............ Mooie wagen trouwens! Verder kan ik niet echt uitgebreid reageren; zit nl in Frankrijk! Heerlijk op vakantie met zn 4tjes (hond is natuurlijk ook mee). Wel heb ik een klein nieuwtje; ik ga miss mn auto weer inruilen voor een andere bmw. Heb er zoveel ellende mee gehad...ben er wel klaar mee!! Even afwachten hoe dat gaat lopen (mn vader regelt dat allemaal voor me)................... Liefs en dikke kus voor jullie allemaal! Suus
Suus, ja was erg nerveus voor ik moest bellen maar de afspraak STAAT: 19 oktober Wel gek hoor om dit alles weer mee te gaan maken.... Ow er is eentje wakker................zoeffff
19 oktober, leuk!! Of nou ja leuk, je snapt me wel Moet je nou naar ivf-gebouw of toch eerst naar de poli voor een gesprek?
Lelie: wow, 19 oktober is ook al snel. Wij hebben het er ook nog over gehad en in januari of februari gaan we naar de gyn bellen om de mirena eruit te laten halen en dan begint voor ons het circus ook weer. Ik vind het wel een heel dubbel gevoel, omdat het voor een mooi wonder, is maar ik heb zoveel bijwerkingen van die rothormonen. Toch dan maar met de fa overleggen of er geen andere oplossing is (ik slikte Clomid). Suus: hebben jullie het naar de zin in Frankrijk? Kan me voorstellen dat je je auto wil inruilen. Zoveel gedoe met dat ding......... Calani: super dat het met het kolven zo goed gaat. Kun je idd een heerlijke voorraad opbouwen. Jewel: Ruben eet ook al steeds meer dingetjes. Geef je brood in stukjes of op zn Rapley? Amber eet het nl in stukjes, als ik het haar op zn Rapley geef, eet ze er nl veel te weinig van. Het belandt overal, behalve in haar mondje (haar, oren neus, grond, kat ). Met de meeste andere dingen gaat het op zn Rapley goed, maar brood dus niet. Bright: wat vervelend dat Lynn zo verkouden is en daardoor zo slecht drinkt. Is het een idee om anders nadat ze gedronken heeft nog te kolven, ivm je productie? Heb je al eens Luuf geprobeerd. Dat helpt hier altijd goed.... Wat betreft het shoppen, ik zou idd ook gaan kolven en dan de melk in een klein koeltasje bewaren. Kleintje: fijn dat Maurits goed reageert op appel! Het is toch een beetje testen wat wel goed gaat en wat niet. Enise: wat naar dat jullie meid (ben ook nog steeds nieuwsgierig naar haar naam ) zo slecht slappt en zo'n last van verlatingsangst heeft. Hopelijk is het snel weer over. Ik heb vandaag een late dienst. Hoef pas om 17 uur te beginnen tot 23 uur. Heerlijk! Voelt gewoon als een dagje vrij en dan 's avonds nog ff werken Tussen de middag belde mn zusje nog met leuk nieuws, ze gaat trouwen!!! Haar vriend wilde nooit, maar heeft haar gisterochtend toch gevraagd. De grote dag is ook al heel snel, 16 september as. Ze zijn dan 10 jaar samen.
Haay.... Toch even een berichtje illegaal vanaf mijn werk. Kan jullie niet zo lang missen. Susan, Wat stom van jullie auto al dat gedoe. Hopelijk is een andere auto een betere optie. Lelie, Wat spannend dat bij jullie de afspraak ook al staat. Nightelf. Wel lekker de hele dag gewoon thuis. Maar dan wel aan de slag vanavond. En wat leuk dat je zusje gaat trouwen! Maar wordt het dan niet een mega bruiloft? Want als het al over 3 weken is..... Dat is wel al snel. Hier verder alles goed. We hebben besloten dat we de anticonceptie de deur uit doen en kijken wat er gaat gebeuren. maar ik mag er van vriendlief niet te veel mee bezig zijn. Dus geen ovulatie testjes of zo. En we gaan het ook niet op commando doen. Maar het zou ook wel een wonder zijn als het spontaan zou gebeuren. Dus ik denk dat we gewoon in Januari de MMM weer in gaan. Nou ik ga weer aan het werk.......
Kleintje: spannend dat de anticonceptie de deur uit gaat. Hopelijk lukt het voor jullie de mm weer in gaan. Mn zusje houdt een kleine bruiloft, alleen ouders, oma en broers en zussen en kindjes. Na de ceremonie gaan we gezellig met zn allen uit eten. Zoveel hoeven ze dus niet te regelen, anders werd 3 weken dus ook wel erg kort dag. Werkze nog ff!
Kleintje: dat was bij mn zusje ook zo. Mn zwager wilde eerst niet trouwen (zn ouders zijn met veel gedoe gescheiden) en mn zusje wilde juist heel graag. Uiteindelijk heeft ie haar dus toch maar gevraagd.
@ trouwen, Leuk voor je zus!!!!! mijn vriend wil het ook niet echt.....zucht Ik blijf hopen op een wonder ha ha Hij weet donders goed dat ik het graag wil en dat het veel voor mij betekent. Suus, lekker genieten daar????? Hoe is het weer? De 19e heb ik dus de afspraak staan...ik moet dan ook eerst langs poli H en daarna zien we wel verder. Geen idee of ik bloed moet laten prikken ofzo...of het is gewoon een gesprek. Hopelijk zit er een beetje vaart in
He meiden, we're back Goed genoten en nu op naar 2 dagen werken en dan 'echt' vakantie voor 3 weken.......joehoe!! Lelie, nice toet toet hoor! En wat lees ik verder?? 19 okt. jullie eerste afspraak in het ZH weer staan? Oh......fijn voor jullie! Helemaal super om te lezen. Het wordt straks weer erg spannend hier meiden. Geweldig..........hopelijk nog veeeeeel meer beebjes. Suus, geniet in vive la france met elkaar! Hoe is het weer daar nu? En waar zitten jullie? Klinkt trouwens idd niet slecht om evt voor een andere auto te kijken. Je hebt al zo'n geklooi met die BMW achter de rug, zo zonde.... Nightelf, korte dienst dus vandaag! Fijn! Hoe staat het nu met de tandjes? Kleintje, 2 weken werken weer voorbij............Wat gaat dat snel! Hoe voel je je nu? En hoe gaat 't met Maurits? Sooner, hoe is ie meid? En met Kris? Ehm, heb ik 't klokje nu een beetje rond? Wordt best aardig gebept hier! Vandaag hebben we met z'n 3en nog even geshopt, en natuurlijk oook voor Joep. Kijk; jasje uit de lief! collectie online bestellen en veilig betalen en ook deze wantjes en de sjaal erbij; wantjes uit de lief! collectie online bestellen en veilig betalen dan hebben we ook nog de muts die er bij hoort in dezelfde stijl maar die staat niet op de site. Hij is wel zoooo leuk, heeft zo'n grote pompon bovenop de muts. Verder allemaal een goed weekend gehad? liefs!
Esser, ik heb dat jasje in het roze voor Sophie! (moet er alleen nog wel wantjes, sjaal en mutsje bij kopen) Leuk bijna weer met vakantie! Hier prachtig weer! Ben lekker verbrand, mag ook wel na al die regen van vorige keer. Met die auto wil t niet lukken. Handelaar wil mij niet minder dan Euro 4000,- extra ervoor te laten betalen en dat vind ik t niet waard. Voorlopig rijd ik dus in deze auto nog, die me overigens nog prima bevalt Nou we gaan maar ns afwassen hier en daarna nog douchen. Heb eigenlijk nergens zin in... Heb t koud (ja ben echt verbrand ) en wil slapen.
hey suus heb het ook koud en ben niet verbrand... fris weertje hier, vind het maar niets, verwarming staat hier op en het is verdorie augustus!! geniet van het mooie weer!
Hoi Calani, fijn dat het zo goed lukt met het 's morgens kolven, ik ging al bijna twijfelen of ik Katinka eigenlijk geen voeding ontzeg, maar het lijkt toch echt of er voldoende meld aanwezig is, wonderlijk hè?! Succes Bright, met de verkoudheden, hopelijk gaat het snel over! Hier slaapt Katinka in een romper met korte mouwen en een slaapzakje zonder mouwen, maar het is dan ook gem. nog 22 graden op haar kamertje (heeft een plat dak).. Als ik haar te warm kleed 's nachts wordt ze veel vaker onrustig en wakker. Gisteren heeft Katinka op de opvang een lange vinger gekregen, ik was daar eigenlijk niet zo gelukkig mee, maar wist niet zo goed direct te reageren. Hoe zouden jullie dit doen? Verder zijn we het weekeinde met opa, oma, neefjes, broertjes en oom en tante naar Movie World in Duitsland geweest. Was erg leuk en kindvriendelijk, Katinka heeft in een treintje en babyzweefmolen gezeten, maar ze vond er niet veel aan. De levende poppen Spongebob en Shreck daarentegen vond ze geweldig, het is een eigenaardig kind... Fijne dag iedereen, Stitchie
hey stitchie, over die lange vinger, ik zou toch wel eens zeggen dat je liever hebt dat je kleine schat onder de leeftijd van 1 - 2 jaar geen snoep eet, je zegt maar wat, thuis doe je dan nog wat je wilt maar als ze ook al in de opvang gaan snoepen ... goed dat je dat hier meldt, ga dat meteen ook in de opvang zeggen dat ik dat niet wil!
Zwaai zwaai, @Suus, Lekker vakantie!!! En ook al verbrand, tssss. Ben zo jaloers!!! @Kleintje, Maurits alweer wat vrolijker en minder vervelend? Wat goed dat ie tegen appel kan!!! Zo vind je steeds meer he? En de anticonceptie de deur uit!! Spannend!! Duim duim duim. @Enise, Wat balen dat je meid zo slecht slaapt. Hoop dat het even weer wennen is en dat ze zo weer goed gaat slapen. Kan me voorstellen dat het nu extra vermoeiend is. @Calani, Kan niks bedenken voor je rupsen. Op google kunnen ze je vast wel helpen @Lelie, Yay voor de afspraak. Spannend zeg. @Night, Gefeliciteerd met de verloving van je zusje!! Trouwen is zo mooi!! *denkt met weemoed terug aan haar eigen trouwdag* @Stichie, Ik zou er gelijk wat van zeggen op het KDV. Als je het niet wilt, hebben ze daar gewoon mee te doen. @Hier, Ik ga vanmiddag een dubbele kolf halen. Wel tweedehands, maar ik vertrouw het wel. Kan de onderdelen nieuw kopen. Scheelt me 115 euro!! Kan ik die zaterdag mooi mee met het shoppen. Ga toch maar kolven. Mams gaat dan de V&D door en ik ga op de wc melkkoe spelen Brightman is de hele week van huis, dus ben alleen met Lynn overdag en 's nachts. Wel even wennen hoor, pff. Gelukkig neemt de verkoudheid weer af, slaapt ze 's nachts weer door en neemt mijn borstvoeding weer toe. YAY!!!! Gisteren gesprek gehad met mijn baas over mijn uren. ZOals het nu lijkt gaat het lukken om 28 uur te gaan werken. Dan gaat Lynn 3 dagen naar de opvang en een halve dag naar mijn moeder. En met een beetje geluk kan Brightman ook nog een dag vrij krijgen, dan hoeft ze maar 2 dagen naar de opvang!!
Stitchie, gewoon zeggen hoor! Neem aan dat ze die lange vinger als tussendoortje geven, rond 4-en? Kan je ook vragen of ze haar dan gewoon fruit geven oid of een ander koekje zonder suiker erop (dat zit nl toch op een lange vinger?? Ben niet zo goed op de hoogte van koekjes ). Wij geven Sophie of nog wat fruit om 4uur of een soepstengel. Dat vind ik niet echt snoep nl. Ook geven we haar nauwelijks sap maar vooral water... Tja, met een moeder die tandarts is, krijg je natuurlijk maar heeeeeeeeeeel mondjesmaat suiker/zoetigheid
Potverdorrie, heel verhaal getypt, weg alles...Helaas volgende keer beter. Zit nl ziek thuis en voel me echt te beroerd om weer alles te typen... Tot snel allemaal!!