Idd suus, ga vakantie vieren. Even geen zw. pagina Of kun je ons niet missen? Bright, wat mooi dat je 28 uur kunt gaan werken. En Lynn gaat dus dalijk in principe ook 3 dagen naar KDV? Ik voel me er soms zo rot onder, maar als ik zie dat anderen dat ook doen, dan zal het wel niet zo "gek" zijn he? Zoe, beterschap. En een tip: Schrijf je reactie eerst in word en dan kopieren en plakken. Ik heb er helaas ervaring mee, hele verhalen typen en dan foetsie:x Suus, jij hebt dus lekker weer? geniet er maar van. Stitchie ik zou er ook wat van zeggen. Ik hoop gewoon dat het KDV met ons op één lijn zit. Calani, Tis idd fris voor augustus. En die hele hittegolf die ze voorspeld hadden in augustus is niet uitgekomen. Esser, echt lief ( eh stoer) dat jasje van lief. Ik vind het zo`n leuke collectie. Wist niet dat je via site meer kon krijgen. Laatst in de winkel hier vond ik de collectie maar beperkt. Lelie, wauw, das best al snel 19 oktober. Denk je zelf dat je nu anders in het proces staat als toen je Emma nog niet had? Mij lijkt dat namelijk wel. Hoevaak ik niet dacht: zal ik ooit mama worden. En nu.... weet je dat je mama bent en hoop je natuurlijk vurig dat je al dit moois voor een tweede keer mag meemaken. Kleintje, wat spannend jij dus ook de pil de deur uit. Laten we hopen dat er in dit topic nog veel wondertjes mogen gebeuren. ( snik... dalijk ben ik de enige in dit topic die dit wonder, een zwangerschap en een kindje krijgen maar 1 keer gaat meemaken.....ben daar toch wel een beetje verdrietig om ) Sorry. Nightelf, wat leuk zo snel al dat trouwen van je zus. Pff nu vraag je je zeker af wat je aan moet doen en moet je ( heel vervelend) gaan shoppen voor nieuwe kleding, toch? Enise en ciara hoe ist met jullie? Hier is alles goed, al ben ik wat verkouden ( hopen dat Dane het niet krijgt) Vandaag naar ZH geweest voor ene moedervlek ( is al weggehaald) en spataders tgv de zwangerschap. Morgen naar ZH voor spiraaltje. Ik hoop dat het inbrengen meevalt. Dane doet het goed. Al heeft hij wat meer wisselende dagen. Dan heel veel slapen en goed drinken enz. En vervolgens korte slaapjes en slecht of juist heel gulzig drinken. Kan zich nu ook iets minder allen bezighouden in de box dan b.v 2 weken geleden. Zou het dan toch een sprongetje zijn? Morgen gaat hij in principe de hele dag naar het KDV ik blijf het moeilijk vinden. Maar morgen moet ik dan zelf naar het ZH en je hoort verhalen dat je er last van kunt hebben. Dus misschien is het wel goed dat ik dan even thuis rustig aan kan doen. En als het wel goed gaat, haal ik hem fijn `s middags al op Ik moet zo huilen als ik er aan dek dat ik hem hele dagen weg moet brengen. Stel ik me nou echt zo aan meiden? En ga ik er nog aan wennen? Misschien als ik volgende week ga werken dat ik dan meer afleiding heb. Maar wil mijn mannetje gewoon niet missen ( zit nu weer te janken)
Confidence, ik denk dat het heel normaal is dat je het niet leuk vindt om Dane weg te brengen. Het zal vast wat beter gaan naarmate het vaker gebeurt maar echt 'leuk' zal het denk ik nooit worden. Ik heb er zelf geen ervaring mee omdat ik nog geen werk heb Ruben is wel eens een dagje naar mijn broer geweest maar ik vond het juist fijn om even een dagje geen 'moeder' te zijn Succes in het zkh iig! Zoe, beterschap meid!! Griepje? Bright, hihi wat je allemaal al niet kunt doen bij de V&D En idd handig om een dubbele kolf te halen, scheelt veel tijd. Gelukkig lijkt de verkoudheid wat op te knappen bij Lynn! Kun jij weer lekker slapen Kleintje, dus de antic. eruit! hihi. Gek gevoel, of valt het mee? Gelukkig reageert Maurits goed op appel, het is toch even proberen met alles. Hopelijk gaat het met de andere soorten fruit ook goed. Brood mag vanaf 7 maanden gegeven worden. Ik doe er een laagje ongezouten roomboter op. Iets anders hoeft eerst nog helemaal niet. Hij eet niet heel veel maar elke keer gaat er wat meer in Lelie, dus de 19e al een afspraak!! Spannend hoor! Ik ga ergens in september bellen. Het begint bij mij nu ook echt te kriebelen hoor, eerst ook wel maar nu echt Suus, gelukkig nu wel mooi weer in France!! En al verbrand....wel een beetje om denken hè, straks ben je de hele er ziek van En wat een gedoe met je auto weer. Nou ja, hij rijdt iig nog en jij vindt hem nog mooi, en daar gaat het om! Fijne vakantie!! Esser, wat een super leuk jasje + accesoires Ik heb ook al een leuke muts gekocht, helaas nog geen winterjasje. Ik kan nog niet echt wat leuks vinden.... Werkze nog deze 3 daagjes en dan lekker vrij!! Heerlijk zeg! Nightelf, hmmm rapley is toch stukjes brood geven? Geef jij dan een heel stuk brood? Ik geef Ruben stukjes van 1 bij 1cm op z'n table top en dat gaat heel goed. Hij pakt het en doet het in z'n mond. Gaat veel beter dan fruit. Dat is nog veel te glibberig voor hem en dan krijgt hij het niet goed in z'n mond en wordt hij kwaad Dus daarom geef ik hem stukjes op een vork. Hij weer blij Hoeveel stuks fruit krijgt Amber eigenlijk? In zo'n potje lijkt mij veel meer te zitten dan 1 appel o.i.d. Maar ik vind 1 appel voor Ruben ook wel weer genoeg. Stitchie, ik zou gewoon zeggen dat je dat niet wilt. Je kunt zeggen dat ze wat fruit of een soepstengel mag hebben als tussendoortje. Of helemaal niks als je het niet wil. Jij bent de moeder hè en jij bepaalt wat ze krijgt, en niet het kdv..... Enise, hoe gaat het nu 'snachts met je meisje? Lastige fase is het....Hoe gaat het met het afbouwen van de bv? Hier is alles goed! Maar moet weer gaan, Ruben wordt net wakker....Fijne dag nog!!
Jewel: ik heb Amber het brood wel eens gesmeerd en dan dubbelgeflapt gegeven, maar dan maakt ze er een potje van, dus dan maar in stukjes en idd op het blad van de kinderstoel of met een vorkje (als ze er jam of geprakte banaan op heeft). Het ligt een beetje aan het soort fruit hoeveel Amber eet. Ze eet meestal 1 appel of 1 banaan, halve mango, stuk ananas, maar vanochtend heeft ze een kleine perzik en een gele kiwi opgegeten. Naar mijn idee zit er in potjes idd meer dan 1 stuks fruit (plus eeen hele plens water ). Confidence: geloof me, het went echt om de kleine weg te brengen. Ik vond het in het begin ook heel erg moeilijk, maar ik merk dat Amber het gewoon ontzettend naar haar zin heeft op het kdv, dus dan gaat het ook wel wat makkelijker. Succes in het zkh (ik vond het plaatsen van het spiraaltje erg meevallen). Suus: kun je echt niet zonder ons Bright: fijn dat je minder kan en mag gaan werken! Ga je dan nu de ene week 3 en de andere 4 dagen werken of heb je je uren anders verdeelt? Trouwen is idd supermooi! Vond het ook een geweldig dag. Wij zijn getrouwd in het Veenpark in Barger-Compascuum (ken je vast wel, toch). Esser: wat een leuk jasje! Ik ga donderdag met mn mams (en Amber natuurlijk) shoppen voor een jasje (ja, ik ben heel goed in shoppen ). Hoop dat ik een leuke kan vinden...... Met Amber haar tandjes gaat het goed, ze heeft er al een stuk minder last van. Stitchie: ik zou het idd ook gewoon melden dat je liever niet hebt dat Katinka een lange vinger krijgt. Is je goed recht toch? Lelie: waarom vraag jij je vriend niet ten huwelijk, of wil ie echt niet? Gisteravond een heerlijk rustig dienstje gehad, maar ongeveer 8 patienten dus heb lekker op de bank kunnen liggen, hoezo lekker makkelijk geld verdienen Heb nu alleen wel een flinke keelontsteking, had er al een paar dagen last van, maar het is nu wel erg dik en pijnlijk. Ga vanavond ook maar niet sporten, denk ik. Vanochtend met Amber naar de kapper geweest. Ze vond het helemaal geweldig.
*wipt weer binnen* Zo dochterlief op bed, even bij de buurtjes geweest en nu ik tijd. @Jewel, Haha, ja de V&D is overal goed voor Ga de kolf eerst even goed uitkoken met azijn. Had ze al gedaan zei ze, maar wil het toch nog een keer zelf doen. Ben benieuwd hoe het gaat. Vanavond nog even met de Swing kolven. Lijkt me toch ook dat 1 appel wel genoeg is. @Confi, Och meis kan me heel goed voorstellen dat je er zo ontzettend tegen op ziet. Ik ook hoor. Kan ook wel al janken bij het idee dat ze 3 dagen ergens anders zal zijn.... Klinkt als een sprongetje wat Dane nu heeft. @Night, Meid, wat naar van de keelonsteking. Beterschap!!! En wat grappig dat Amber de kapper zo leuk vond. Scheelt weer. Haha, ja dat ken ik inderdaad Wij zijn getrouwd in het klooster in ons dorp en het feest hebben we gehouden in de Drentse Aa in Schipborg. Ik ga werken op de maandag, dinsdag (opleiding), woensdagmiddag (thuis) en donderdag. Dus ben vrijdags vrij.
Zomaar 15 minuten uit het leven van Confidence...... Zooooo, jasje aan want we gaan naar de kindjes lieverd. Het is heeeel leuk bij de kindjes. In de maxicosi en hup op weg naar het KDV. Het is 5 minuten rijden..... Onze straat uit rijdend denk ik: ik kan het, vandaag gaat het goed Ik weet dat Dane het daar leuk heeft, dus niks om me druk over te maken. Bij de stoplichten die op rood staan, denk ik aan de laatste keer dat ik hem bracht, bah wat heb ik gehuild. Nee...spreek ik mezelf toe....niet aan denken, je kunt het!!! Dan rijden we de straat in van het KDV....adem in...adem uit....ik kan het... Eenmaal binnen in het KDV, zoekend naar een bekend gezicht. De leidsters zijn blij om Dane te zien. Ik denk bij mezelf...ik ga NIET huilen...Ik ga NIET huilen Vraag een leidster: vind je het niet moeilijk om het weg te brengen? En ja hoor...Ik ga WEL huilen. Gelukkig zijn ze begripvol. Pfff het valt nog niet mee zo`n dag naar het KDV ( voor mama dan ) Wat wel leuk was, is dat ze allemaal zeggen hoe knap Dane wel is. Dan straal ik en ben ik zo trots als een mama maar kan zijn Zo dit was even ( voor de fun) een 15 minuten uit mijn leven. Nu op naar het ZH voor het spiraaltje ( hoop dat het meevalt)
*ik wip ook weer even binnen* confi, moest gelijk aan je denken over het kdv verhaal. Het is ook zo dubbel...ik WIL juist dat Emma voor 2 middagen naar het kdv gaat 'spelen' zodat ik weer eventjes mijn handen vrij heb voor andere dingen, zoals mijn massagestudio, wat overigens weer flink opgestart moet worden Maar het is ook wel weer anders...Dane moet 3 hele dagen toch???? Dat lijkt me ook vreselijk Ik denk ook niet dat er een moment komt dat je eraan 'gewend' raakt! Het blijft moeilijk. Je laat toch je kroost bij 'anderen' achter. Ik denk ook dat Dane in een sprongetje zit. Had jij nou het boek oei ik groei aangeschaft???? Daarin staat alles goed uitgelegd... Bright, Wat een werkrooster maar toch ook wel fijn dat je de woensdagmiddag thuis kan werken. Is Lynn dan ook bij jou die middag??? Of bij opa en oma????? Ohja, dinnetje van ons was gisteren bij mij voor de lunch! Ik vind dat ze er goed uitziet!!! Heel mooi zwanger he Zien jullie elkaar vaak??? Nou ik ga zeker snel hun kant op! Is weer lang geleden.... Zoe, beterschap meis. Ik strooi wel vitamines jou kant op Suus, ben je nou helemaal gekkie geworden!!!! Ga vakantie vieren....en wel NU! Ontspan, ga relaxen, zwemmen, lezen...doe iets maar niet meer zp'en he Ik ga morgen voor een paar dagen naar het buitenland. Dus dan weten jullie dat Wel weer spannend hoor met Emma vliegen...toen met de Kerst was ze nog een baby en sliep ze ook de hele rit. We'll see.. Ik moet gaan...laatste was is klaar8)
Lelie, veel plezier op vakantie!! Ik hoop dat het vliegen ook goed gaat nu. Hoelang is het vliegen trouwens? En leuk dat je Emma hebt ingeschreven, zo kun jij je massagestudio weer opstarten en heb je weer tijd voor je eigen dingen. Jammer dat je zover weg woont, want anders kwam ik elke week voor een massage Confi, dus de waterlanders kwamen er toch uit Helemaal niet erg toch? Zullen ze vast wel vaker meemaken. En Dane wordt zo te horen het lievelingetje van de leidsters dat kan ook haast niet anders, wat een heerlijk kereltje zeg! Hoe is het gegaan met het spiraaltje? Bright, fijn zeg dat je minder kan werken. En als je leert doe je dat dan thuis? En de kolf nog een keer goed uitkoken kan nooit geen kwaad Nightelf, oh is dat de rapley methode om brood te eten? Klinkt idd niet zo handig voor die kleintjes. Komt later wel als ze groot zijn Ja 1 stuk fruit lijkt mij ook genoeg, maar twijfelde toch als je zo'n pot(je) ziet Volgens mij krijg ik een beginnende borstonsteking. Heb een hele zere plek in m'n borst maar is niet rood ofzo. Vooral als er iets tegenaan komt doet het zeer. Ik heb Ruben gisteravond al goed laten drinken en vannacht weer, maar is nog steeds pijnlijk. Ik wil hem ook niet te vaak aanleggen want dan begint mijn productie wrs weer op gang te komen. Hmmm maar goed masseren en een lekkere warme douche nemen.
Ben ik weer ( heb het overleefd ) Jewel, dus het komt goed....ik ga er aan wennen? Leuke foto`s van ruben op onze Hyves. De leidsters vinden het idd maar wat leuk zo`n lief klein ventje. Nightelf. Ik moet idd in gedachten houden dat het voor Dane goed is en dan moet mama maar even wennen en op de tanden bijten. Vervelend van je keelontsteking. Heb je er wat voor gekregen? Bright, wanneer gaat Lynn proefdraaien? Of gaat ze meteen hele dagen? Lelie, ga je op vakantie? vertel vertel Jij hebt dus een massage studio? jammer dat ik niet in de buurt woon mijn nek heeft wel behoefte aan een massage, haha. Dus Emma gaat ook 2 halve dagen? Het is wel goed voor de ontwikkeling zeggen ze. OP het KDV leren ze toch samen spelen en delen. Suus, blijf maar lekker op de hoogte van alles, je wilt niks missen he? Nou spiraaltje plaatsen ging goed. Maar ik zat in de wachtkamer, komt er toch een schreeuw uit een van de dokterskamers. Vervolgens kom en verpleegster met een doosje van het mirena spiraaltje naar buiten. Nou, ik zal je zeggen, ik scheet in mijn broek hoor Dus ik kwam bij mijn gyn binnen, ik gezegd wat ik gehoord had en`m best kneep. Ze moest er wel om lachen. ( ik heb immers wel meer doorstaan dan dit) Nou het viel me reuze mee. Heb eigenlijk geen pijn gevoeld. Ben benieuwd of ik er vandaag nog last van zal krijgen ( qua baarmoedepijn ofzo) Heb net KDV verblijf gebeld. Wilde Dane eigenlijk vanmiddag al ophalen. Maar denk dat ik er toch aan moet wennen dat hij een hele dag gaat. Ze zeiden dat alles goed gaat en hij nu lekker ligt te slapen. Ik ga het proberen vol te houden tot 16:30, maar als ik eerder wilde komen mocht dat ook
confi wat een prachtig zoontje hebben jullie!!! Kan me voorstellen dat het niet makkelijk is hem naar het KDV te brengen
Nightelf, leuk eens een rustig dagje op het werk, mag ook wel eens hé Bright, wat goed dat je betere uren hebt gekregen Confi, hoe mooi verteld, en zoooooo herkenbaar, zou me ook sterk kunne houden tot iemand zoiets vraagt en hup alles om zeep... en knappe jongen je zoontje wat goed dat de plaatsing van je spiraaltje zo goed ging, ga er binnenkort ook één laten plaatsen Waterlelie, leuk naar het buitenland, hopelijk is emma terug zo flink! Jewel, jeetje vervelend! goed in het oog houden, en het helpt naar het schijnt als je zijn neusje richt naar de harde plek tijdens de bv de meisjes hebben vannacht 11uur geslapen, ik heb 7u aan één stuk mogen slapen, man dat was raar!!! hmmm ga eens zien of ik ook een foto kan "spammen"
Awh, wat een ontzettend mooie meisjes Calani!! Zo teer en gaaf. Ben er helemaal van onder de indruk. Prachtig!!