Mijn bevallingsverhaal van DAAN

Discussie in 'De bevalling' gestart door Fleur1, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Op 1 jan. hadden we heerlijk uitgeslapen en kwamen we pas ronald half 4 uit bed. We zijden nog voor de grap god dit is waarschijnlijk de laatste keer morgen is ie er misschien wel en aankomend weekeinde is ie er zoiezo. de hele dag nergens last van gehad wel was het rond een uur of 5 dat ik ineens nog even alle was weg wilde hebben de strijk weg kasten opgeruimd en benden alles gepoetst. me vriend verklaarde me voor gek maar liet me gang gaan.
    Toen hij klaar was met koken hebben we heerlijk gegeten en hebben we nog lekker een filmpje gekeken. om half elf gingen we naar bed en ik had nergens last van de hele dag nog niet geen voor wee helemaal niks.
    Eenmaal op bed kreeg ik wel wat last van wat harde buiken maar ach die zijn ook niet vreemd meer de harde buik werd gevolg door rugpijn en moest ineens heel erg nodig naar de wc. Toen ik opstond en bij de trap was voelde ik ineens wat lopen langs me benen en zei voor de grap me water hahaha. maar kreeg toen ook gelijk een schop van die kleine in me buik dus dacht dat het wat urine was. gelijk na dat ik het zei kreeg ik een wee en ben naar de badkamer gerend en daar was het nog een kleine plons. dacht nog steeds dat het urine was maar er kwam weer een wee het was inmiddels tien voor elf. de weeen beleven daarna komen gelijk iedere drie min. na een kwartier en iedere keer vocht verliezen wist ik dat het nu eindelijk wel nu echt begonnen was en we echt niet meer terug konden. ik had buik en rugweeen tegelijk dus prettig was het niet. de weeen kwamen al snel iedere 2 min en me vriend heeft om half 12 de vk al gebeld. die kwam gelijk en was er dan ook al iets voor 12e ik was iniddels uit de doche en was flink aan het puffen god wat deed dat pijn die rug. de vk zag dat het verloren vruchtwater steeds groener werd daan had lekker zitten poepen. ze belde gelijk naar het ziekenhuis en dat we eraan kwamen de weeen kwamen om de 1,5 min en wilde veel te graag persen dit mcht natuurlijk niet want we moesten echt naar het ziekenhuis.
    de vk is met ons meegereden (is later met een taxi haar auto gaan halen hier haha) want ze vond het toch wel heel erg snel gaan.
    Om half 1 waren we in het ziekenhuis. de gyn stond al klaar en de vk wilde de zorg overdragen maar de weeen volgde op elkaar op en ik had geen rust pauze meer. ze zagen dat het hartslag van daan tijdens de top van de wee naar 30 / 40 zakte dus de gyn heeft toen snel electronen geplaatst om alles goed te kunnen volgen. eenmaal erop werd opeens het geluid uitgezet me vrined moest de kamer uit en ik kon niet meer mee kijken hoe het met de kleine ging. de gyn zei sorry maar dit word een keizer snede anders haalt die kleine het niet. ik raakte helemaal in paniek en kreeg dan ook snel wat tegen de stress want daar reageerde die kleine ook op. kreeg weeen remmers en oen dat eenmaal werkte ging daan zijn hartslag gelukkig weer omhoog waardoor de me vriend weer terug mocht komen. Omdat daan zich zo herstelde zonder weeen werd de keizersneden toch plaatstelijk verdoofd zodat vriend lief er wel bij kon zijn.
    Ik kreeg alleleiu nfusen en spuiten en werd naar de ok gebracht.
    Heb daar een ruggprik gekregen en om kwart voor drie was daan er. Een echte hollandse welaarder met het geboorte gewicht van 4150 garm, en 54 cm lang.
    Ze hebben wel daan zijn maagje 3x leeggepompt toen was alles eruit zijn longe schoongemaakt en toen ik gehecht was lag Daan heerlijk op me te wachten.
    Toen ik daan tegen me aan had greep hij gelijk naar de borst en begon lekker te drinken.
    we hebben 2 nachtjes in het ziekenhuis door gebracht toen mochten we al naar huis.
    Ik ben al weer helemaal mobiel tja tillen gaat natuurlijk nog niet maar ik heb geen pijn./
    Daan maakt het ook goed die leeft al met het gewichtvan 4300 gram dus wat wilt een mens nog meer.

Oja als daan niet in het vruchtwater had gepoept had hij nooit spontaan gekomen volgens de gyn ik had nog zo voedzamen placenta dat hij het nog wel een week of 3 had kunnen volhouden.

Dit was me bevallingsverhaal op naar ons nieuwe maar o zo heerlijk leventje met de allemooist zoon van de gehele wereld.

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Een stormachtige bevalling zeg.
    gelukkig is alles ok met jullie.
    lekker genieten nu

3. Dapi

Dapi Lid

22 mei 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Jeetje zeg, dat moet wel heel vermoeiend voor je zijn geweest. Fijn dat alles nu goed met jullie gaat.
    Geniet van de kleine zal ik zeggen.

Groetjes Dapi

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Jee meid, wat een sensatie! :confused: Dat ging allemaal wel in héle snelle vaart... Gelukkig is alles goedgekomen!
    Nogmaals heel erg gefeliciteerd met DAAN!

PS: wanneer krijgen we foto's te zien? Ikke = nieuwsgierig! :) :oops:

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wow wat een verhaal zeg!

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Jee, dat is heftig zeg. Jullie zullen wel geschrokken zijn. Goed om te horen dat alles wel goed gaat met jullie. Van harte hoor!

7. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    dat klinkt spannend ,fijn dat alles goed is en nu lekker genieten!

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    gefeliciteerd met jullie mannetje!

Deel Deze Pagina