Hoi meiden! Ik vraag me even iets af...wat zegt een verstreken baarmoedermond over het doorzetten van een bevalling? Ik ben nu 37 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb gisteren toevallig eens gevoeld en ik kon mijn baarmoedermond moeilijk vinden. Of misschien wel niet. Alles voelde heel zacht en week aan en er zat ook veel slijm. Normaal voel ik mijn b.mond meteen maar nu voelde alles rond, zonder uitsteeksel zeg maar. Ik heb gelezen op internet dat dat het verstrijken kan zijn? Ik heb ook regelmatig harde buiken laatste dagen met steken/krampen naar mijn rechterbeen (alleen als ik loop). Alles voelt zwaar aan ook en heb ook geen puf meer. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Dit is mijn eerste kindje dus ik weet ook niet goed wat ik moet voelen als een bevalling begint En ook iedere bevalling begint anders, je hoeft bijv niet eerst je vruchtwater te verliezen las ik...
Uhmm ik had met 36 weken al een verstreken baarmoedermond en 1 cm ontsluiting.. Toen vertelde de vk dat ik de kleine wel kon verwachten op korte termijn... Ik loop nu nog rond Constant harde buiken, mentruatiekrampen en lage rugpijn.. Ook ben ik mijn slijmprop 1,5 week geleden al verloren.. Maar helaas nog steeds niks. Het zegt dan ook helemaaaaal niks, nada, noppes over de bevalling!
Maandag potdicht kon niet eens gestript worden, dinsdag op woensdagnacht braken mijn vliezen 10 uur later was ze er
Dank je voor jullie reacties Jammer dat er niks op te peilen is he pffff ik zal dus moeten afwachten erg lastig nu voor mij de laatste weken..heb geen geduld meer haha