Ben hier toch wel nieuwsgierig naar geworden nu ik zelf bijna uitgerekend ben. Ik heb me er op ingesteld dat je tot 42 weken door kunt lopen maar het zou toch ook wel heel fijn zijn als het wat eerder komt Hoe ging het bij jullie, misschien leuk in een reactie op welke termijn je precies bevallen bent en van 1e of volgende kindje? Thnx, ben benieuwd!
1e kindje bij 38 weken precies! (bevalling begon bij 37+6 's avonds, om half 8 's ochtends had ik mijn zoon OP mijn buik ipv erin!)
Onze eerste twee zoontjes zijn geboren met 40 weken en 5 dagen.. De derde met 39 weken en 1 dag.. Gr. Barbara
Op de uitgerekende datum. En van deze ga ik overtijd aangezien ik vandaag niet meer ga redden. (Denk ik)
1ste kindje 42.2 weken. Ik was er juist van overtuigd dat ik de 40 weken niet zou halen. Bij 42 weken naar het zkh en 72uur later was ze er pas
De oudste is met 37,3 weken spontaan geboren. De jongste is 1 dag voor de uitgerekende datum geboren.
eerste bij 40+6 tweede bij 40+2 Twee keer overtijd dus. Ik vond het prima, veel eerder was ik er niet klaar voor (en m'n kinderen blijkbaar ook niet, denk ik dan maar...)