Dames ik ben 40+3 en moet vandaag naar de gyn maar ben nu eigenlijk een soort van aan de gang, weeën komen nu ong om de 10 min. Maar... Ik ben echt super verkouden, mijn hoofd staat op ontploffen.. Iemand snelle tips??? Heb net al gestoomd dat helpt wel iets maar wil er eigenlijk meteen vanaf zijn
Zou even overleggen, maar een goede neusspray mag je vast wel nu!! Puffen met een dicht hoofd lijkt me vreselijk. Succes!!
Dat is een goeie! Nog niet aan gedacht haha omdat ik eigenlijk lekker had willen slapen nu waarschijnlijk
in ieder geval zou ik een paracetamol nemen, dit wil nog wel eens verlichten en als je geen neusspray mag zou ik een zoutoplossing maken (water koken veel zout erin en opsnuiven met een theelepel) heel goor maar het help vaak wel even
Hoi dank je voor de tips! Neusspray werkt goed Maar helaas is de "begonnen" bevalling weer gestopt.. Nu ben ik pas een paar dagen overtijd maar er helemaal klaar mee doordat ik heel erg slecht slaap en veel pijn heb in rug en buik. Gister naar de gyn geweest en hij wil me maandag gaan inleiden! Yes! maar nu word ik vanmorgen wakker en denk ik weer: Ik wilde heel graag thuis bevallen omdat ik echt niet zo van het ziekenhuis ben.. Ben overal bang voor en vooral voor spuiten etc Dus twijfel nu zo erg wat te doen, nog maar een paar dagen afwachten tot het misschien uit zichzelf begint of maandag toch naar het ziekenhuis en dat ze gaan proberen in te leiden.. Wat zouden jullie doen??