Hallo, ik heb even een vraag? Over ruim 2 week ben ik uitgerekend. Vervelend is dat ik net mijn rib heb gebroken door overmatig hoesten. Had erg uitgekeken naar weer een thuisbevalling, maar dat zit er waarschijnlijk niet in Ik hoop dat ik wel gewoon kan bevallen, dan maar met pijnbestrijding, heb volgende week afspraak bij de gyn over de mogelijkheden. Zie er erg tegenop hoe het moet gaan. Het hoesten is niet goed weg te krijgen dus de pijn in me rib gaat ook niet over. Zijn hier mensen die dit ook hebben of eerder hebben gehad of van iemand hebben gehoord? En zo ja, wat is jullie keuze/mogelijkheid (geweest). Hoe is het gegaan?
ow nee wat vervelend! geen tips helaas. Geen idee of je wel kan persen met een gebroken rib, gelukkig ga je met de gyn overleggen. Sterkte in elk geval, miek
Ai, dat klinkt pijnlijk. Hopelijk lukt het met de pijnmedicatie.. Mijn zus had de schouder uit de kom gehad een week voor de bevalling. Dat was net beter aan het worden toen de bevalling begon. Tijdens de bevalling(thuis) heeft ze nergens last van gehad. Maar achteraf was ze qua herstel wel weer terug bij af. Dus ik denk dat het de hormonen van de bevalling waren die de pijn weg hebben gehaald. Maar dan ga je wel over een grens heen. Dus ik zou ook even kijken of je na de tijd extra kraamzorg en handen in huis hebt...
Getver wat balen voor je zeg! Hoop dat je toch gewoon normaal kan bevallen! Denk wel dat je tijdens de bevalling al zoveel pijn hebt dat je de rib misschien wel minder voelt. Hoop het voor je! Sterkte met je rib en met je hoestbuien!