Ik ben vanmorgen gestript. Tot of hoeveel tijd na het strippen kun je effect verwachten of weet je dat het zinloos is geweest? Heb nu veel harde buiken dus ben wel beniewd.
Ben net ook gestript en mij is gezegd, binnen 24u zal het dan op gang moeten komen dan is dat van het strippen
Voel me nog niet anders dan anders. Veel pijn maar dat had ik al. Gevoel of dat ik af en toe leeg loop van onder Hoeveel cm had je toen je gestript was?
Ik had 1 cm en was nog niet helemaal verstreken. Blijf harde buiken houden maar duren maar gemiddeld 30 seconde en er zit steeds rond de 3 minuten tussen. Ze zijn ook nog niet heel pijnlijk dus verwacht nog niet zoveel. En jij?
Net even een uurtje op bed gelegen. Baarmoedermond was ook nog niet helemaal verstreken, ongeveer op de helft zat het............ Heb nu helemaal nergens "last" van dus zal wel niet geholpen hebben denk ik........... vrijdag komen ze weer een poging wagen
ik ben (8maanden geleden ongeveer..) rond 13:00 gestript en om 6:16 de volgende dag is mijn zoontje geboren Het kan dus
Hier nog steeds niks, voel ook niks anders . Hoe is het nu Hummeltje83? Hoop voor je dat er al wat gaande is..........
Nou hier nemen de harde buiken weer af. Heb ze nog wel maar stuk minder. Maar gelukkig zijn er ook positieve ervaringen. Heb wel een heel beurs gevoel in mijn onderbuik. Hoop dat het voor jou ook nog op gang komt.
Hoi Kelly, Helaas hier ook niet. Jammer bij jou ook niet, jij bent ook nog eens overtijd zag ik. Wanneer gingen ze andere stappen ondernemen? Ik moet maandag weer terug.
Hummeltje, ze komen morgen nog een keer strippen maar weet nog niet of ik dit wel wil laten doen. Zit er op dit moment zo doorheen, en me lichaam doet gewoon zo zeer Ben inderdaad al 9 dagen overtijd.................... hoop een beetje op vannacht volle maan he