Oja! Moment...

Discussion in 'De bevalling' started by Sallie, Feb 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zit ( 'lig' ) nu op de bank tv te kijken. Al de hele dag veel harde buiken, maar het wordt nu wel wat serieuzer. Ben al even aan het timen en de regelmaat zit er redelijk in, met af en toe een hapering ( alsof er een wordt overgeslagen). Ineens een flashback naar ruim drie jaar terug, dat gevoel van 'zal het'. Terwijl ik, toen het echt begon, wel zéker wist 😁.

Herkenbaar? Of zijn er meiden bij wie het wel op deze manier echt begonnen bleek te zijn?

2. ester77

ester77 Actief lid

Sep 6, 2009
    127
    0
    0
    :)O jee, geen antwoord want ik wist het niet en nu ook niet met weer harde buiken. Maar ik hoop het voor je !

3. mama201

mama201 Bekend lid

Feb 25, 2015
    973
    1
    16
    Met40 weken twijfelde ik nog en toen ik eenmaal er was had ik al 9 cm

Ben nu weer 35 weken en volgens mij zal deze net zo gaam hahahah

Je kan,altijd even bellen

Ik ben altijd bang dat ik voor niks bel heel stom

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ga even douchen of in bad...
    Zakt het af kan je wachten, wordt het erger bellen.
    Ik probeer ook elke x te slapen als het lukt zet het niet door.
    Ik loop al een week m'n voorweeen zo op te vangen. Vind het een goede graadmeter.

Bij twijfel altijd bellen natuurlijk!

5. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Komen de harde buiken bij jou regelmatig, of dat niet? Hier zakt het wat , had ik al verwacht ;).

6. MamaIII

MamaIII Bekend lid

Sep 29, 2014
    700
    0
    16
    Female
    Dit :)!

Ik wist het ook iedere keer wel als het echt begonnen was. Neemt overigens niet weg dat deze voorweeën de ruimte geven, wel heel slim is! Die hebben bij mij altijd veel voorwerk gedaan :)

7. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dat klinkt als fijne weeën ;). Denk, terugdenkend aan vorige bevalling, dat ik dat echt wel door zou hebben... Was het je eerste?

8. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zal dat zo even doen, nog even jandino kijken ;). Wat ik hierboven schreef, lijkt te zakken...

Bij zoontje hebben die voorweeen wel voor 3 cm gezorgd trouwens...

9. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ester, hoe is jouw nacht gegaan?

Hier goed geslapen. Maar sinds ik wakker ben alweer krampen, terwijl ik nog lig....

10. ester77

ester77 Actief lid

Sep 6, 2009
    127
    0
    0
    He Sallie, hier is het afgezakt, had ik niet verwacht maar prima want ik heb wel lekker kunnen slapen gelukkig.

Ben benieuwd wat het met jou gaat doen :)

11. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    1,754
    116
    63
    Ik had bij de tweede ook al weken last van voorweeen, en vroeg me ook steeds af of het begonnen was..
    Maar toen ik de eerste echte wee voelde wist ik gelijk dat het dat was.

12. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dit is dus wat ik bedoelde, achteraf weet je het ( helaas :D) vaak meteen! Had het voorwerk bij jou iets gedaan?

Ester, hier is het rustig nu. Vanavond nog een feestje waar al mijn vriendinnen zijn en waar ik graag heen wil ( verjaardag van een vriend van een van de vriendinnen), dus het ziet er naar uit dat dat wel moet lukken ;).

Bij zoontje begon de bevalling op een nacht na een soortgelijk feestje op een zaterdag, dus zou grappig zijn als het nu weer zo is. Nu even lekker slapen, anders red ik het niet vanavond ;).

13. ester77

ester77 Actief lid

Sep 6, 2009
    127
    0
    0
    fijn sallie, afwachten maar weer..

En een echte wee herkennen, die vlieger gaat helaas niet altijd op. We zullen zien ☺

14. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Hier was het bij de eerste wel direct heel herkenbaar, bij de tweede duurde het even (terwijl je zou zeggen, dan weet je hoe het voelt). Toen heb ik het iets meer aan voelen komen, vanaf de rustigere eerste weeën tot het steeds heftiger werd. Bij de eerste was het meteen heftig. Maar bij de tweede wist ik toch ook na een uurtje/anderhalf uur wel dat het echte weeën waren, dus geen uren getwijfeld!

Share This Page