Waar ik de afgelopen weken al loop te zeuren dat ik graag wil dat de kleine gup geboren wordt hoop ik sinds vandaag dat ie nog even blijft zitten tot vrijdag... Ik ben dan 42 weken en 1 dag, zouden ze me zolang laten lopen, als het uit zichzelf niet op gang komt? Mijn beppe is vandaag overleden en wordt donderdag gecremeerd. Ik had een speciale band met mijn beppe en wil daar eigenlijk gewoon bij zijn. Ik kan het gewoon vragen aan de vk toch? Dan wil ik vrijdag wel ingeleid worden, maar donderdag liever niet. (als alles nog goed gaat met de baby bedoel ik he... dat daar geen misverstanden over bestaan)
Inderdaad goed overleggen, even een controle in het ziekenhuis met ctg en vruchtwater check en dan per dag bekijken denk ik. Maar dus inderdaad goed overleggen. Gecondoleerd trouwens! Heftig
Ja niks aan idd, maar goed ze was 92 en haar lijf was echt helemaal op. Een extra CTG is wel een goeie tip idd. Ik moet morgen weer voor controle, dan zal ik het even overleggen. Natuurlijk nu meer harde buiken dan ooit
Aaah, wat verdrietig, gecondoleerd! Die ene dag kan beeb nou ook nog wel blijven zitten. Het gebeurt wel vaker, dus als met beetje alles goed gaat lijkt het me geen probleem.
Ik zou zelf never nooit langer dan 41 weken willen lopen, dus meer dan 42 is voor mij op welke wijze dan ook geen optie.
Vriendin van mij was ook voorbij de 42 weken toen ze werd ingeleid. Zolang de baby het goed doet moet het kunnen. Heel veel sterkte in ieder geval! Wat staan leven en dood toch dicht bij elkaar zo hè, ongelofelijk..
Mijn beide dochters zijn ook laat geboren, de eerste met 42+1 en de tweede met 41 (dat was een keizersnee omdat ze scheef lag, anders had ze misschien nog wel gezeten). Ik draag waarschijnlijk gewoon langer, want aan beide meiden was niet te zien dat ze zo lang gezeten hadden. Ik ben inmiddels op controle geweest en heb nog plenty vruchtwater, CTG was goed, bloeddruk uitstekend. De verloskundige snapte wel dat ik liever niet op donderdag ingeleid wil worden. We hebben afgesproken dat ik donderdagochtend voor controle kom en dan weer een CTG krijg. Als het nog verantwoord is dan leiden ze me vrijdag in. Ik heb er wel een goed gevoel over zo. Zodra er iets veranderd in mijn buik dan trek ik natuurlijk aan de bel en zal de baby toch morgen of donderdag geboren worden.
en zo zie je maar weer dat je nergens controle over hebt . (wist ik ook wel hoor hihi) Gistermiddag kwart voor 4 is onze zoon geboren! Daardoor de condoleance gemist. We wachten nu nog op de kinderarts totdat we naar huis mogen. (hij had in het vruchtwater gepoept) Als we op tijd naar huis mogen dan ga ik vanmiddag (samen met zoonlief) naar de crematie. Man! wat een tegenstrijdige gevoelens...
Wow, gefeliciteerd! En sterkte vanmiddag met de crematie. Wat een mengeling van emoties. Ook ergens weer 'mooi', want zo hoort het leven te zijn: oudere mensen die overlijden en baby 's die geboren worden.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en gecondoleerd met je oma. Hopelijk was het een mooie dienst