Ha meiden, Even een vraag. Is de slijmprop altijd met bloed of bruin? Of kan het ook doorzichtig zijn? Ik heb dat nl... Maar het kan misschien ook afscheiding zijn? Wie weet het? xxx
Ik ben gister getoucheerd en bleek 1cm ontsluiting te hebben..en vlak daarna had ik bloedverlies met slijm..maar was echt bloed..dus niet doorzichtig...en sindsdien minimaal een beetje bruin verlies...Zou dit ook mn slijmprop kunnen zijn?
Ik ben gister getoucheerd en bleek 1cm ontsluiting te hebben..en vlak daarna had ik bloedverlies met slijm..maar was echt bloed..dus niet doorzichtig...en sindsdien minimaal een beetje bruin verlies...Zou dit ook mn slijmprop kunnen zijn?
Hoi Jannn, ik dacht gisteren ook de slijmprop verloren te hebben, alleen nadat ik de vk gesproken had, kwam ik tot het besef dat het toch wat afscheiding was. De vk vertelde dat je slijmprop een soort van propje of stukjes kan zijn met bloed bedekt. (rood, rood/bruin of soms wat zwart van kleur). Succes met alles!! Hoe ver ben je nu in je zwangerschap? ik vandaag 38 weken + 1 dag
Mijn slijmprop was gewoon een soort van ( jah heel vies ik weet het ) snot,,, beetje groen/wit,, 1 keer heb ik maar een sliertje bloed erin gehad,, het was net gelij,, haha succes!
@Brenda 24 Ik ben vandaag 39 weken en 3 dagen... Maar dan was het waarschijnlijk bij mij geen slijmprop. Er zat nl geen bloed bij... Gr jannn
@Brenda Ik had dit vannacht met plassen..een prop ( 1cm omtrek ) met wat slierten eraan..maar inderdaad..bruin/rood..heel donker. Ben dus dinsdag getoucheerd..en toen verloor ik helder bloed..en uiteindelijk werd dat bruin..en gister tijdens het plassen wat restjes..toen dacht ik echt dat het door het toucheren kwam...maar wat ik vannacht verloor..leek totaal niet op restjes..was 1 compacte prop..en vandaag gedurende de dag voel ik het lopen..bruin bloed. Zou dit dan toch de slijmprop zijn?
Op de site van mijn verloskundigepraktijk staat de een slijmprop een snotachtige kleur heeft. Groeten Friezin
ik ben 2 dagen na het strippen mijn slijmprop verloren, dit was heel duidelijk. (gelukkig een inlegkruisje in!) Het was ongeveer 1.5 cm. slijm.... bah.... ik schrok er wel een beetje van maar je weet dat dit kan komen. Het was bruin/rood van kleur niet echt een fris gezegd aldus manlief. whaha.
Volgens mij kan er nogal wat verschil in zitten. Bij mij was het gewoon helder, net een grote klodder gelatine, geen bloed of iets. We moesten er zelfs wel om lachen, zo'n drilding. Bij mij begon dezelfde dag nog de bevalling, dus wees op alles voorbereid !
Hallo allemaal, ik kom ook ff binnenvallen, want heb hier ook een vraagje over. Ik verlies sinds zaterdag ook met enige regelmaat een wit/groenachtig gelei slijm. Nu twijfel ik erg of dit mijn slijmprop is of afscheiding. Ik heb geen infectie of hij moet sluimerend zijn, want heb enige jaren geleden met enige regelmaat vaginale schimmelinfectie gehad dus weet hoe dit voelt en hoe dit ruikt eruit ziet. Ik zou graag willen weten of dit de slijmprop zou kunnen zijn of dat dit door hormonale veranderingen meer afscheiding is. Wil niet gelijk de verloskundige lastigvallen met deze vraag. Ik weet dat het verliezen van je slijmprop nog niets zegt over een op handen zijnde bevalling, maar ik ben nog maar 33 weken? Dus mijn tweede vraag, kan je je slijmprop ook ruim 7 weken voor de bevalling verliezen? Alvast bedankt voor jullie reakties!
volgens mij hoeft er toch niet perse bloed bij te zitten? Ik heb gelezen dat het ook gewoon doorzichtig geleiachtig kan zijn.
dan had ik het dus wel goed gelezen dat het ook zo kan zijn. Ik verlies nu steeds stukken geleiachtig spul. Zijn dit delen van de slijmprop?