erg lage bloeddruk wat te doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moppie1992, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    hallo allemaal

ik heb een vraagje ik ga het er dinsdag met mijn vk over hebben maar mijn bloeddruk is al vanaf het begin van de zwangerschap laag zat iedere keer rond de 102/55 maar nu was hij op 26 feberuari 95/45 en dat vond ik al erg laag toen had ik op 12 maart een keer een iets hogere bloeddruk 116/62 maar nu was hij 26 maart 86/46 dus heel erg laag en bij mijn praktijk zitte 2 vk's die het samen runnen zeg maar de een zij hij is wel laag maar mooie bloeddruk maar ze zij verder niet hoe hoog hij was dus onderweg naar huis keek ik in m'n mapje waar ze dat in opschrijven en schrok best wel maar nu was mijn vraag iemand ervaring met lage bloedruk zoute dingen eten voor mij is geen optie eet al meer zoute dingen dan normaal en doe ook al wat meer zout door m'n eten maar merk heel weinig verschil ben nu momenteel 36 weken maar doen ze ook inleiden als bloeddruk zo laag blijf of ze er iets aan kunnen doen want ben heel snel moe en vooral savonds soms zou ik om 9 uur al m'n bed in willen duiken maar probeer het beetje te rekken want anders raak ik aan die tijd gewent en als ik bijvoorbeeld net 2 uurtjes wakker ben dan zou ik zo weer kunnen slapen ga het er zowiezo dinsdag even over hebben want begin het wel zat te worde de lage bloeddruk maar heeft er misschien iemand nog tips? die zijn van harte welkom

xx chantal

2. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Je kunt zoethout thee drinken.
    Mijn bloeddruk is ook altijd laag 100/55
    Zoiets soms iets meer soms iets minder.
    Ik voel mij vaak duizelig dat is vervelend maar je kunt er niks aan doen.
    Zout werkt niet hoor dat is hartstikke slecht.
    Maar zoethout bevat een stofje waardoor je bloeddruk omhoog gaat dat stofje zit opknip drop

3. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    oke nou dropjes werken ook niet hiero heb dat ook al geprobeert maar bedankt voor de tip even kijke wat de vk dinsdag zeg

4. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Hoe is je ijzergehalte?

5. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    heb eerlijk gezegt geen idee hoe mijn ijzergehalte is

6. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Ik neem altijd bouillonnetjes, opkikkertjes etc.

Ik heb altijd al wel last van lage bloeddruk, sinds ik zwanger ben moet ik nog veel meer opletten, elke keer dat ik opsta verdwijnt mn zicht gewoon voor een paar seconden.

7. tinusjeikke

tinusjeikke Actief lid

1 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook last van een lage bloeddruk. Heb dit altijd al gehad.
    Normaal is 80/50 bij mij, nu met het einde van de zwangerschap is het 110/75.

Ik gebruik zoute drop, en drink idd opkikkers en cupasoup.
    Hier doe ik het prima op. Nu heb ik weinig last van mijn lage bloeddruk. Soms wel een periode dat ik van flauw val, maar gelukkig tijdens de zwangerschap nog geen last van gehad.

Succes ermee!

8. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Vervelend! Hier hetzelfde....ook bij mijn andere zwangerschappen ook zo vreselijk laag waardoor je je een vaatdoek voelt, althans ik wel. Zoethoutthee helpt echt en inderdaad opkikker en drinkbouillon, af en toe een Lakrisal snoepje...heb die dingen nu standaard overal liggen voor als ik een wegtrekker krijg! Succes!

9. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik eet al weken zoute drop op aandringen van de gyn

Deel Deze Pagina