Hallo allemaal, Sinds vanmorgen een posi test ...Ik zou het heel leuk vinden om hier met nog meer meiden te praten over de komende 9 spannende maanden. Ik weet dat er al een topic bestaat maar soms is het in 1 zo druk dat het handig is om er nog 1 op te starten dus vandaar. Ik zal even wat over mezelf vertellen. Ik ben 24 jaar en mijn vriend 25. Zelf werk ik in de gehandicapten zorg voor 18,5 uur en mijn vriend is fulltime hovenier. Afgelopen 11 mei zijn wij trotse ouders geworden van een dochtertje, en we waren al weer snel klaar voor de 2de. Als jullie verder nog vragen hebben hoor ik het wel. Ik hoop dat we een leuke tijd tegemoed gaan en er hier heel wat af gekletst gaat worden. Liefs enjoyllive
Hey Enjoyllive, wij kennen elkaar al he hihi... ik heb zondagochtend een positieve test gehad..en vandaag weer we kunnen het nog niet goed geloven, maar het begint steeds meer te dagen we zaten pas in de 3e ronde, dus het is super snel gegaan.... iets over mezelf: ik ben 23 jaar, mn mannetje 29 jaar, zijn 1 april dit jaar getrouwd...Hij werkt in de verzekeringen fulltime en ik in de gehandicaptenzorg fulltime.. vragen zijn altijd welkom
Hey, ook ik wordt als het goed gaat in juli terug mama!!!! Kan het nog niet helemaal vatten, ben zoooo blij!! Heb hier enorm naar uitgekeken!! ik zet er even m'n testrijtje bij: 8,9,10,12 en vandaag 14 dpo!!!! Vandaag ook naar de huisarts geweest voor bloeduitslag, vanavond mag ik bellen, ik heb de uitslag nodig want moet onmiddellijk stoppen met werken (werk in de kinderzorg), morgen langs de arbeidsgeneesheer en dan in moederschapsbescherming!! joepie!
Welkom allemaal leuk en gezellig dat jullie mee willen kletsen. @ Ayanna: Wouw wat een mooie testen. En wat gaat de hcg hard zeg bij jou jeetje 1 dag schilt gewoon al in de dikte van de streep !
Ik ben ook in Juli uitgerekend. Ik heb een tweeling van 9 maanden, een jongen en een meisje geboren in Januari. Ik ben toen zwanger geworden door middel van de mmm, nu spontaan zwanger door de pil heen, enorm geschrokken maar ook erg blij. Ik ben als het goed is 1 juli uitgerekend, maar helemaal precies weten doen we dat niet, pas met de termijnecho rond 10 weken. Ik had Vrijdag een afspraak, mooi vruchtzakje op de echo en hcg 7000, nu Vrijdag weer een afspraak, spannend... Vind het andere topic ook erg druk, en het gaat sneller dan dat ik bij kan lezen... Gefeliciteerd allemaal!
Hoi,ik wordt ook als het goed is een juli mama! Vandaag positief getest en bevrucht op de verjaardag van me dochter volgens de calculator
Gezellig dames, tis hier idd rustiger dan in het andere forum...fijn Ik/wij beginnen het steeds meer te beseffen..toch voel ik glkkg nog weinig alleen sochtends tot begin vd middag wat misselijk...en als ik mn buik dan voel, denk ik o ja, ik ben zwanger hihi.... Nou dames, kga mn bedje opzoeken, morgen 6.20u weer mn wekkertje... Truste allemaal
Goedemorgen! Gezellig hier En inderdaad wat rustiger. Ik ben op 3 juli uitgerekend, maar over twee weken weten we precies van welke datum we uit kunnen gaan. Ben toch wel vrij onverwacht zwanger geraakt. We hadden besloten om voor een 2e te gaan en toen testte ik 2 weken later al positief! Iets eerder dan de bedoeling is haha! Maar heeel erg welkom natuurlijk Ons zoontje is nu net een jaar, ben ook heel benieuwd wat hij er straks van vindt. Nu eerst maar hopen een stuiterende spruit tijdens de termijnecho
dit is nu het derde topic voor juli mama's Word een drukke maand! Topic wat ik heb geopend is het ook niet zo druk, zijn jullie ook welkom.
Hoi Meiden!! Mag ik er ook bij? Heb vanmorge positief getest, 2 a 3 dagen voor mijn NOD, hopen dat het streepje elke dag wat donkerder wordt, het is onze eerst kindje er dit was de 2de ronde. Ik ben 22 jaar en mijn vriend is 30, we wonen nu ruim een jaar samen en hij heeft uit een vorige huwelijk 2 kids van 5 en 7 jaar. Elk weekend zijn ze bij ons dus wordt in het weekend een gezin van 5 personen! Gezellige drukte dus! Hier nog even mijn testje van vanmiddag!
Alle nieuwe meiden WELKOM, het word al een gezellig clubje zo. Willen jullie misschien iets over jullie zelf vertellen ( leeftijd, werk, passies enz ) mag hoeft niet. @ All: Hier weinig nieuws eigenlijk. Vanavond heerlijk stampot andijvie gegeten ben daar echt dol op. Straks gtst kijken en daarna weet ik het nog niet. Hebben jullie al klachtjes?! Ik wel rommelende buik en af en toe beetje misselijk. En erggggg moe... Fijne avond allemaal!
Hoi hoi, Ik kom gezellig mee schrijven. Ik weet sinds maandag ( 4 dagen voor nod) dat ik zwanger ben. Morgen is de nod. Ik heb nog even gewacht, en de testen worden duidelijker. Dus ik kan nu wel meeschrijven. Ik heb 2 dochters 1 van bijna 4 en eentje van 7. Tussen de oudste en de jongste heb ik 2x een bbz gehad. En heb nu ook weer de angst. Heb nog maar 1 eileider. Toen ik bbz kreeg werd ik gewoon ongesteld. Dus morgen is voor een belangrijke dag. Hopelijk geen rode duivels. En zit dit frummeltje netjes in de baarmoeder. Wij zijn nu al 2,5 jaar bezig voor een derde, dus hopelijk blijft het goed gaan. Ik wil iedereen feliciteren met de zwangerschap. Ik ben 20 juli uitgerekend.
Nou Enjoyllive, zal ik beginnen dan! Ik had al verteld dat ik 22 ben, vriend is 30. En ik werk als recreatiemanager voor een heel groot vakantiepark in Groenlo. Helaas heb ik in Oktober mijn knie met windsurfen geblesseerd dus ik zit sinds dien al thuis. Mijn contract loopt per 8 jan af en omdat bij mijn werk de zomervakantie het belangrijkste is heb ik niet bijgetekend, dan heb ik namelijk een BABY haha!! Ben dus vanaf 8 jan werkloos en kan volop genieten van zwanger zijn! Ook niet heel erg. Verder Windsurf ik graag en mountainbike, skien en snowboarden is ook 1 van mijn passies. Redelijk extreme sporten dus als ik straks mama ben zat dat even wat rustig aan worden. Verder nog geen kwaaltjes te melden! Heb alleen GEEN eetlust ben al 2 kilo lichters sinds 3 dagen. Komt wel weer erbij straks haha!