@december nou ik vind het wel een duidelijke hoor!! IK vind het ook wel spannend dat ik er weer 1 moet doen, ze komt bij mij om kwart voor 5 dus moet nog ff wachten, dan moet ik ook testen met dag urine pfff spannend, maar zal wel goed zitten. @ jo ow ow het is begonnen, gelukkig gaat het dan iid goed, hier nog echt weinig last van kwaaltjes.
Ha meiden, Wat vervelend dat je moest overgeven jo! Maargoed, wel een goed teken natuurlijk. Ik let nu heel goed op wat ik eet en wanneer enzo, hoop zo te voorkomen dat ik te beroerd wordt. Hier trouwens de dag van m'n mk voorbij, toch wel spannend hoor! En vooral omdat vanaf nu weer alle nieuw is. Vanmorgen had ik echt zon enorm ongesteld gevoel in m'n buik en rug, maar ik hou me gewoon voor dat dat goed is omdat dat betekent dat alles groeit en plaats maakt. Over werk: lijkt me heerlijk om minder te werken. We moeten alleen eens kijken hoe dat finacieel allemaal uit gaat pakken. We hebben vorig jaar een huis gekocht en werken allebei fulltime. Op zich hebben we het goed hoor, maar we doen eigenlijk nog alles gescheiden, we hebben allebei een eigen rekening en maken geld over voor de vaste lasten naar een gezamenlijke rekening. Nu werkt dat nog prima, maar denk toch dat ey handig is straks alles eens op een grote hoop te gooien en dan eens Zien wat de gevolgen zijn als we minder gaan werken. Want mijn vriend zou t liefste ook minder gaan werken. Op zich heel goed hoor, dat hij dat wil, maar ik ie t niet zitten dat hij huispapa wordt en ik fulltime moet werken. Maargoed, we zullen maar eens zien. Kan me voorstellen dat de meiden die wisselende diensten hebben het ook zwaar hebben, maar dan heb je natuurlijk wel eens vrij doordeweeks of een ochtend ofZo. Lijkt me ook wel fijn, Je hebt dan niet zon sleur van 5 dagen achter elkaar. Verder gaat het hier goed! Erg moe!!! En nog steeds enorm pijnlijke borsten. Maar verder prima, dus mag niet klagen
Ik ben iemand van de wisselende diensten. Als je zwanger bent hoef je geen slaap/nachtdiensten meer te doen. Ik zal dus binnenkort even met mijn baas in gesprek (na de echo). Ik ben niet meer vrij als een ander die 21 uur werkt. Onze slaapdiensten tellen als 12 uur (van half 5 smiddags tot 9.15 'sochtends) en onze dagdiensten zijn maar 5 uurtjes. Dan ben je dus nog steeds regelmatig aan het werk Liefs
@December: Wauw mooie test!! @jo: jeetje dat is ook vervelend, maar idd een teken dat de hormonen goed hun werk aan het doen zijn Moest er stiekem een beetje om lachen, lijkt me wel een genant moment!
Goeiemiddag allemaal, @Jo, vervelend dat je moest overgeven, maaaaaaaaaaar je bent wel heeeel echt zwanger hihi... @mvm, toch altijd spannend om een test te moeten doen denk ik....leuk dat mensen dit hier doen @vermoeidheid, hier nog 1....gister ging het goed, maar afgelopen dagen verder zo snel moe...zit dan om 17u al te gapen...en ga dan maar vroeg naar bed...mja komt ook voor dak dan helemaal niet in slaap kom zo irritant!!!!! Ik werk ook onregelmatig...Werk in de zorg met verstandelijk beperkte jongeren tussen de 16 en 21 jaar...Interessant, leuk, uitdagend en best heftig af en toe, maar heeeeeel goed te doen...Ik werk diensten door de weeks van 7-10u en van 14.30u (niet allebei hoor) We willen kijken of het financieel haalbaar voor mij is om minder te gaan werken...Ik sluit me eigenlijk bij het verhaal van Wolkje aan...Dat lijkt zoooooooooooooooooveel op dat van ons hihi
Jo, die hormonen zijn zeker met jou bezig! haha! Pff.. lijkt me vervelend joh. Hoop niet dat ik t krijg als ik de hond uitlaat. Hier is er eigenlijk geen sprake wie er minder gaat werken, omdat ik zelf 2,5 dag werk. Mn vent wil denk ik wel een halve dag in de week vrij om zelf bij de kleine te zijn. Ik ga even een plak kruidkoek naar binnen werken. Voel me toch lichtelijk beroerd worden en het avondeten duurt nog eventjes. Ow ja, hier nog mensen die last hebben van obstipatie? Of ben ik de enige?
Jo, aah gelukkig, ben niet de enige! Probeer veel te drinken, maar lukt me momenteel niet al te best. Zal zo gelijk even een glas achterover gooien! Vanavond vrienden helpen met verhuizen.. ben benieuwd of we het stil kunnen houden.
vanmiddag is mvm geweest, was erg leuk, leuke dingen gekregen en natuurlijk een super knaltest hahah zo leuk om dat dan nog een keer te doen. Ik heb niet echt super veel last van obstipatie, ik was altijd al niet zo makkelijk daarin, moest een nooit vaak, misschien komt het nog.
Meiden wat een luxe dat jullie zo weinig werken! Ik werk zelf 36 uur per werk in een kledingwinkel als manager en daarnaast ook nog 2 tot 3 avonden in de week als thuiskapster. En deze week zelfs 6 dagen vanwege koopzondag! Dan zijn die dagen van jullie jaloersmakend Misselijkheid is bij mij gelukkig nog niet toegetreden, heb af en toe wel last van opboeren en maagzuur. Lekker lang plezier van je eten zeg maar... En moe.... Kan wel een winterslaapje houden! Maar word wel vaak 's ochtends om 4 uur of 5 uur wakker. Of dat nou van de excitement is dat ik zwanger ben of die freaking hormonen? Ach, zal wel een vroege oefening zijn voor als de beeb er over ruim een half jaar is hihi Hoeveel uur/dagen willen jullie gaan werken als de kleine er is?
Mallle: Super om weer zo een mooie test te zien he Vanochtend nog een test gedaan omdat de vorige niet zo duidelijk was, deze was gelukkig een stuk duidelijker! Ik werkte in de kinderopvang maar per 1 december sluiten ze hun deuren. Dit omdat het voor hun als kleinschalig kdv niet meer haalbaar is met de nieuwe regels wat gelden per 1 jan. Wij hebben ervoor gekozen dat ik lekker voor onze kindjes ga zorgen en ik moet zeggen dat me dat een heerlijk gevoel geeft. Daarnaast ga ik wel mijn hobby (taarten van fondant maken) uitbreiden. Hier ga ik cursussen in volgen zodat ik hier dadelijk workshops in kan gaan geven. Zo verdien ik toch wat extra's maar ben ik er toch helemaal voor onze kindjes en dat voelt super goed. Ik heb er dan ook al helemaal zin in. (nu maar hopen dat er geen bekende meelezen want dan weten ze nu meteen wie ik ben haha, als dat zo is pssssst niks verklappen)
Heeft een van jullie ook last van heldere dromen? Ik droom nu zo levens echt, dat heb ik normaal nooit. Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.
Jeps, echt erg raar. Gisteren nog had ik een verhouding met onze (enge) buurman, was er raar van toen ik wakker werd hihi Sowieso slaap ik erg onrustig. Kan niet in slaap komen, terwijl ik erg moe ben. Ook ben ik sochtends belachelijk vroeg (5uur) wakker met een hongergevoel. Ik moet dan eten. Nu weer misselijk natuurlijk En misschien een vieze vraag, maar hebben jullie ook last van meer afscheiding? Liefs
Yeah ik ben nu 6.2 dagen!!! Verder dan ik ooit ben geweest Snorrie ben blij en wilde dat even delen hihi
ja ik heb ook van die freakie dromen was ook ineens met een andere man hahah Ik werk nu 32 uur maar wil dat echt minder gaan doen, ik ben ook nagelstyliste en hoop daar gewoon thuis lekker mee door te gaan als de kleine er is, opvullen van andere uren die ik dan niet werk op werk.
Mooie test juli! Ik heb morgen hopelijk een knaller in handen. Ben dan jarig, en hoop een knaltest te kunnen laten zien aan onze ouders. (vertellen we morgen) Jo, gefeliciteerd! Verder dan de vorige zwangerschap. Gaat vast goed komen deze keer. Enneh, wat betreft afscheiding... hier niet meer dan voor de zwangerschap, het ruikt wel wat zuurder. (sorry voor de details) Fijne dag vandaag meiden!
Gek he, dat het dromen zo veranderd... Ohh jo wat zal dat een fijn gevoel zijn! Nu gaan er zeker weten nog heel wat zwangere dagen volgen Afscheiding is hier niet meer, heb er altijd vrij veel last van maar dan is het creme kleurig, nu is het wittig/helder. Klinkt lekker he
haha ik heb namelijk het idee dat ik meer afscheiding heb. Wel gewoon wit hoor. Maar voel het soms echt lopen **sorry voor de details** en vroeg me af of meer vrouwen dit hebben. Zonet dan toch al weer over moeten geven. Het wordt steeds erger heb ik het idee. Onze kleine Puk doet het maar goed hihi
@Jo: ik heb daar ook last van.... Soms heb ik echt het idee dat het vloeit, meestal ga ik dan toch even naar de wc... En misselijk heb ik al snel 's ochtends, alsof me maag leeg is en ik in de auto zit (heb wagenziekte, dus geen goede combi ) Gelukkig doen onze ukkies het goed!
Hoi meiden, Jo:goed man! Verder dan ooit! Ik ook al een paar dagen, voelt lekker hè!! Over de afscheiding: heb ik ook! Meer dan anders en voelt idd ook vaak ineens een klodder lopen zeg maar. Heb ook t idee dat ik een schimmelinfectie heb, doet pijn met plassen, maar alleen dan. Heb chronisch blaasontsteking onderhand, dus weet zeker dat het geen blaasontsteking is. Ook gevoelig van binnen, dus geen actie tussen de lakens zeg maar Heb van die actigel ofzo, maar durf dat gewoon niet zo goed te doen nu. Ook al staat er op de verpakking dat het goed kan in de zwangerschap, vind het toch een beetje eng. Vanmiddag even vragen aan de ha Ik word trouwens ook vaak wakker nu! Niet elke nacht, maar wel vaak. Word dan tussen 5 en 6 wakker en ben klaarwakker!!! En dan kom ik met moeite pas tegen 7 uur weer in slaap, maar als ik er dan om kwart over 7 uit moet is dat echt niet fij . En dat terwijl ik zo moe ben! Dan denk ik echt van: hoezo ben ik nu wakker? Ik wil slapen!!! Verder zijn mijn Boobs echt enorm pijnlijk nog. Misselijkheid valt goed mee, meer boertjes laten en maagzuur.