En idd: wat fijn dat jullie allemaal parttime of flexibel werken! 40 uur en gewoon elke dag een volle dag is echt veel! Vooral nu ik zo moe ben en dan in het weekend ook nog een heel huishouden en sociale dingen... Pfff! Zou graag nu al wel een dagje minder willn werken en straks nog een minder als de beeb er is. Maar goed, ik hoop nog te gaan trouwen voor de baby er is, en dan moeten daar wel centjes voor zijn ohja en dan moet ik natuurlijk nog wel een aanzoek krijgen Zijn jullie allemaal getrouwd?
Hier niet getrouwd, wel al ruim 2 jaar samenwonend, en 8 jaar bij elkaar. Trouwen doen we misschien in de toekomst, maar vind het nu nog niet nodig. Vanmorgen moest ik nog even testen, voor mijn eigen gemoedsrust en kijk; bovenste: zondag 20-11 onderste: vrijdag 25-11 (vandaag)
Jo, dat zou bijzonder zijn! Als beebje geboren zou worden op jullie trouwdag Even mijn banner bijgesteld, volgens de vk was ik uitgerekend op 21 juli, zelf had ik 22 juli uitgerekend. Dus morgen ben ik alweer 6 weken. Voor mij ook het langste ooit zwanger geweest. En nog nooit met zo'n mooie test. Oh meiden, ik hoop echt dat we met z'n allen de eindstreep gaan halen!
haha we hebben precies dezelfde kwalen! Alleen mijn misselijkheid is vandaag wel heftig. Kan bijna niks binnenhouden bahbah Waren het normaal vlagen, nu voel ik me constant beroerd. Had net steekjes bij mijn bm. Zou dit van de 2e innesteling kunnen zijn? Je gaat in deze week toch bloedcontact met de beeb maken?
anni85, ook al een mooie test! Geeft een fijn gevoel he Wij zijn niet getrouwd. We zijn nu bijna 7 jaar samen, trouwen komt nog wel. Mijn vriend heeft gezegd dat hij wilt trouwen als onze kindjes het bewust kunnen meemaken. Ik zal dus nog eventjes geduld moeten hebben voordat ik een aanzoek zal krijgen.
Juli, dat geeft zeker een fijn gevoel! Mijn vriend zei trouwens precies hetzelfde over trouwen! Hij zei; dan kunnen onze kinderen misschien wel bruidsmeisje/jongen zijn! Dus ook ik moet nog wat jaren wachten op mijn aanzoek Maar ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat trouwen voor mij ook geen noodzaak is. Ik ben op deze manier zeker gelukkig, dus daar doet een trouwdag niks aan af Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen? Ik ga vanavond bij mijn schoonouders eten!
Netjes Anni! Wij zijn 8 jaar bij elkaar, en inmiddels 3 jaar getrouwd. In het bezit van een leuke hond en nu dus ook een kleine bobie in de buik... Heb zoooooo'n zin om morgen onze gezinnen het goede nieuws te vertellen!
Wat leuk! Ik zag volgens mij dat je morgen gaat testen toch, Sitalita? Hopelijk is die test van jou net zo'n knaller als die van mij! Spannend he?
Goedemiddag!! Ook ik meld me hier zat al bij een andere maar hoorde dat deze club vele malen leuker is Kort voorstellen Djonna 29, vriend 39, beide werkzaam voor de overheid. ik 20 uur dus genoeg tijd zo meteen voor de kleine Nu bijna 9 weken zwanger en 1 juli uitgerekend
Klopt inderdaad Anni85 dacht al ik ken die naam dus jij bent nu ook zwanger SUPER!!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb over 2 weken me termijnecho... ben nu al zo zenuwachtig.... brrr zou bijna willen bellen of ik volgende week al mag komen puur om te zien dat het hartje nog steeds klopt... Hebben er een paar van jullie het hartje al gezien?? Ik loop alleen volgens de gyn een week achter, zou nu volgens de gyn 8 weken zijn ipv 9 weken want het hartje ging nog niet in het goede ritme volgens haar... maar nu hoor ik ook weer van andere dat als je niet goed meet het zo 1 week zal schelen en ze ineens wel een groeispurt kunnen krijgen dus daar hoop ik maar op... Iemand hier er ook bekend mee van een eerder kindje?? dat je een week terug word geplaatst en dat je later wel weer gelijk loopt... het was namelijk ook vorige keer volgens de echo net 4 weken terwijl ik al 5 weken was, de week erna gekomen was ik 6 weken volgens het apparaat ook en nu vorige week er geweest en was ik volgens het apparaat 6.3 (met een uitloop van +5 dagen) en was officieel al 7.6...
btw moest me wel houden aan mijn oorspronkelijke banner van haar want kon nog veranderen... met de termijnecho weten we meer
Spannend hoor! Ik krijg pas met 9+6 de eerste echo. Dus dat is nog 4 weken wachten! Maar vind het wel spannend. Hoop echt dat alles dan goed is. Maar gezien mijn test ga ik uit van wel Wat leuk dat we gewoon samen in hetzelfde topic zitten voor zwangeren! En wat gaaf dat jij het hartje al hebt mogen horen. Kan me heel goed voorstellen dat je volgende week alweer wilt haha Verder ben ik niet bekend met jouw vraag, maar misschien andere meiden hier wel?
Anni, ja klopt. Morgen gooi ik de laatste test er tegen aan. Zal vast weer wat donkerder zijn! Djonna, welkom! Ik heb helaas geen antwoord op je vraag. Ik weet wel dat ik een echo krijg met 7 weken en dan 3 weken later weer om te kijken of de termijn klopt. Zal nog wel niet duidelijk genoeg kunnen zijn met 7 weken.
Ik krijg mijn eerste echo pas met 10 weken, moet ook nog 4 weken wachten, pfff duurt allemaal zo lang joh hahah Hier pas getrouwd afgelopen augustus, en zijn 6 jaar bij elkaar. @sitalita ben echt zo benieuwd hoe ze reageren? Ben je al een beetje zenuwachtig?
Mallle, ik denk dat ze door het dolle heen zullen zijn! Toch blijft het een beetje spannend.. voor hetzelfde geld vinden ze dat we nog even hadden moeten wachten. Ach ja... maakt ook niet meer uit. Het wonder is al geschied! haha! Zo even een kaartje schrijven voor de beide opa's en oma's van de kleine. Heb er helemaal zin in!
Hallo dames. Hier vandaag gegruwelt van een pot pepernoten en speculaasjes die op mijn werk stonden. Wat een lucht zeg. Ik ging er bijna van over mijn nek en rook ze overal, nog als ik op 15mtr afstand stond rook ik het. Normaal gesproken ben ik dol op speculaas.
haha erg he! Ik heb een ontzettende slechte dag vandaag. Manlief zit nu macaroni te eten, hij moest van mij verkassen. Bah wat een lucht