Bevallen in de mooie maand JULI :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Enjoyllive, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Welkom Djonna:D Ik kan wel antwoord geven op je vraag. Tijdens de eerste echo was ik minder ver dan de eerste uitgerekende datum, maar de echo daarna was het toch weer iets verder. Toen gewoon de eerste termijn ook aangehouden en laten staan. Uiteindelijk ben ik zelfs nog een week eerder bevallen.

Sitalita: Wat spannend!!! Ik ben benieuwd hoe ze het mooie nieuws vinden:D

Ik heb er totaal geen moeite mee om niks te zeggen. Ik denk dat dit komt omdat ik het zelf nog niet helemaal besef haha.
    Mijn buik is alleen heel erg opgezet dus iedere keer als ik bij een bekende op bezoek ga moet ik iets aantrekken waardoor je dit niet kunt zien en dat terwijl ik nog geen 5 wkn zwanger ben, dat gaat nog wat worden! Heeft een van jullie dit ook al zo erg?

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Juli, ja ik kan het op zich ook wel wat langer stil houden, maar we vinden het beide ook fijn dat ze er wel van weten en niet in 1 keer horen dat we een miskraam hebben (ga ik niet vanuit hoor).

Wat betreft het buikje, wordt hier steeds meer s avonds. Ik heb al een buikje van mezelf dus dat scheelt al, maar houd wel rekening met mn kleding als we iets hebben. :cool:

3. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @Sitalita Spannend!!! ben echt zo benieuwd, ga vandaag goed forum in de gaten houden, wil zo graag weten wat ze zeiden.

@December hahah hier gelukkig nog nergens last van.

@hier ik heb ook beetje buikje van me zelf dus bij mij is echt nog niks te zien. Dat scheelt weer hahah

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Druk aan het voorbereiden voor mn verjaardagsfeest.
    Even snel een berichtje.. de taart is gelukt, maar niet helemaal super.
    Zal morgen even foto posten, ook van mn zwangerschapstest (een mooie knaller!)

Ik heb verder geen tijd vandaag om nog te kijken.. Lekker druk en zo nog met het hondje wandelen. ;)

Tot morgen!

5. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Wat fijn dat je test zo knal was Sitalita. Wat leuk dat je zelf een taart gemaakt hebt. Wanneer ben je jarig?

Ik ben vandaag de klos geweest en heb voor het eerst moeten spugen. Op mijn werk ook nog wel. Wat voelde ik me opeens beroerd, gelukkig trok het weer snel weg.

6. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Lieverds,

Het gaat hier niet echt goed. Met de zwangerschap op zich wel, maar ik ben dusdanig beroerd dat het me begint te beperken. Ik ben bang dat jullie me hier ook iets minder zullen vinden.

Liefs

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ai ai Jo, dat is echt vervelend.
    Het is een goed teken, maar niet leuk :(
    Hoop dat het niet lang gaat duren die misselijkheid!

December, jij ook al zo te lezen :(
    En op je werk notabene...
    Misschien toch die speculaasjeslucht?

Merk nu wel steeds meer dat ik zwanger ben.
    Moe, opgezette buik en last van mijn darmen.
    En af en toe misselijk en opboeren.
    Gelukkig nog niet hoeven spugen...
    Gaan jullie het weekend nog wat leuks doen meiden?

8. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ jo, hè bah, dat is minder meid. Doe het maar lekker rustig aan.

@ anni, nou die lucht was ondertussen weg, omdat mijn collega's zulke snoepkonten zijn en gisteren alles nog hebben opgegeten (gelukkig hahaha).

wbt de moeheid, daar heb ik vandaag dan weer net wat minder last van. Heel wisselende klachten hier dus. Mijn borsten blijven wel gespannen en strak aanvoelen. Op mijn buik slapen (wat ik oooh zo graag doe) doet echt pijn aan de titties. Nou ja, over een paar weken zal het buik slapen toch minder worden, dus dan kan ik vast wennen ; )

Ik ga niet veel spannends doen dit weekend. Morgen ook werken en daarna lekker wat chillen thuis... Jij nog plannen Anni?

9. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Jeetje wat vervelend dat jullie je zo beroerd voelen zeg. Ik hoop dat het snel over zal waaien en dat jullie weer flink wat energie gaan krijgen! Ik heb vandaag alleen een ontzettend irritant gevoel gehad in mijn onderbuik...

Sitalita wat spannend:D en wat leuk dat je zelf een taart hebt gemaakt. Wij willen het ook via een taart bekend maken denk ik. We hebben vandaag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen, halverwege januari zijn de 1e 3 maanden voorbij en dan ben ik jarig dus de perfecte tijd om een housewaring te geven. Dan hebben we meteen iedereen bij elkaar zonder dat het opvalt. Ik maak taarten van fondant dus dan wil ik een mooie stapeltaart maken met ons als gezin als topper denk ik en dan maak ik mezelf met een dikke buik:D. Vind het nu al spannend als ik eraan denk haha.

Ik ben vandaag naar de taartenbeurs in Roermond geweest. Lekker allemaal nieuwe spulletjes gekocht. Kan ik weer lekker gaan freubelen, heb er al helemaal zin in!

Daarna zijn we nog naar een kinderverjaardag geweest en eventjes naar het huis gaan kijken.
    Morgen een echte lekkere zondag. Oh nee helaas, we zullen flink moeten gaan klussen. Ik vergeet nu echt veel, vergeet zelfs dat ik moet gaan klussen!!!

Jullie ook een leuke dag gehad vandaag(buiten het beroerd voelen)?

10. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ik wou ook nog eventjes vragen met hoeveel weken jullie de verloskundige bellen? Met 6 weken? Ik weet al niet meer met hoeveel weken ik dit bij mijn zoontje heb gedaan, volgens mij al meteen. Toen heb ik met 8wkn een echo gehad en toen weer met 12wkn.

Fijne avond nog:)

11. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @jo; ow wat vervelend zeg, helaas herken ik t van mn vorige zwangerschap, ik hoop dat ik gespaard blijf nu. En ja idd wel een goed teken dat je hormonen aan t werk zijn. Cola en gember hielp nog wel eens bij mij.

@anni; vandaag gewinkeld, 2 gebreide jurkjes gekocht, die kunnen nog lekker meerekken tzt en morgen een verjaardag, lekker druk dus.

@moe; was vrijdag wel moe, had 4 uur lesgegeven en was al zo moe en moest toen nog 4 uur, maar vandaag weinig last van gehad. Vrijdag wel al last gehad van lage bloeddruk, nja beter te laag dan te hoog denk ik dan maar

Heb vandaag nog een keer getest, testje mooi donker geworden, dus heb me gelijk opgegeven voor mvm
    Bekijk bijlage 201909

12. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @juli; bij ons mag je vanaf 6 weken bellen, haha dus ik ga volgende week vrijdag meteen bellen :)

13. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hallo Dames :)

Hebben jullie nog plek voor nog een zwangere :) Ik zal mezelf gelijk dan ook maar even voorstellen. Ik ben Annet ben 25 jaar woon 2 jaar samen met mijn vriend die 30 is, wij zijn net 4 jaar bij elkaar :). Als alles goed gaat wordt dit ons 1e kindje :) we zijn er gister achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik werk zelf in een gezin met 4 kinderen, 32 uur in de week, en mijn vriend is accountmanager.
    Oh vraagje wat betekend dpo?

Hier de testjes

de eerste is gister om 16.00 genomen ( de clearblue test om 17.30) de 2e om 5.40 die helaas niet zo mooi was :(. en de 3e was om 10 uur vandaag genomen.

14. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Ik was nog maar 3weken en 5 dagen toen ik belde. Mag volgende week vrijdag, 2 december gaan. Ben dan net geen 6 weken (5 weken 6dagen)

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik moet helaas morgen werken, koopzondag...
    En heb a.s. vrijdag pas weer mijn eerste dag vrij.
    Dus ik werk 6 dagen achter elkaar deze week.
    Niet echt ideaal, dus ik doe lekker rustig aan :)

Ik heb gelijk de vk gebeld, was toen 5+1.
    Op 13 december heb ik een afspraak, ben dan 8+3.
    En op 23 december de echo, dan zijn we alweer 9+6.
    Duurt nog zoooo lang ;)

16. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Welkom annet1985, gezellig dat je mee komt kletsen en natuurlijk gefeliciteerd:D
    Ik zie alleen geen foto van je testen.

@anni: dan werk jij ook echt veel zeg! Doe inderdaad maar rustig aan op je werk. Ik hoop dat het een beetje vol te houden is.

Ik bel de verloskundige als ik 6 weken zwanger ben, dan hebben we hopelijk nog voor de kerst een echo gehad.

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @annet: sorry, maar ben een beetje verstrooid.
    Duseh, welkom hier :)

Dpo betekent days past ovulation (dagen na ovulatie).
    Heb zelf ook een tijdje erover gedaan tot ik alle afkortingen hier wist hihi.

Meiden, ik ga ontbijten en naar werk toe.
    Fijne dag vandaag!

18. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    oops :) hier bij nog een keer de foto http://www.zwangerschapspagina.nl/members/56286-albums8088-picture47771.jpg
    Dank je wel voor de felicitatie :) vind het echt onwijs spannend! hebben jullie al veel kwaaltjes? Ik niet echt, behalve wat steken dat voelt alsof ik ongi moet worden. Ben verder ook niet misselijk, heb wel wat pijnlijke borsten. Ik ga maandag de verloskundige bellen, heb gelezen dat ik dat gelijk kon doen dus dan doen we dat maar hihi.
    Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen? Wij gaan vandaag gourmetten met ons beste vrienden, vind het zo moeilijk om niks te zeggen hihi. overigens hebben we het mijn moeder en zijn ouders wel verteld. Tja als het mis gaat wil je het ook kwijt.

19. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    dat geeft niks ;) ok dus dat is gewoon wanneer je laatste eisprong is geweest of ben ik nu gek ;). Ja al die afkortingen heb ik nog geen kaas van gegeten maar ach. Wij gaan zo ook lekker ontbijten. Werkse zal wel druk worden voor jou of werk je niet in een winkel?

20. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Welkom annet.

Ik heb vk gebeld toen ik 5 weken was, mag met 8 weken komen voor intake en 10 weken de echo.

@hier nog steeds nergens last van eigenlijk, voel me gewoon super goed, ben beniewd wanneer de kwaaltjes bij mij gaan komen, heb alleen last van moeheid.

Deel Deze Pagina