Bevallen in de mooie maand JULI :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Enjoyllive, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ Malle dank je wel :) ja ben er ook benieuwd na wanneer de rest van de kwaaltjes gaan komen!

@ de rest, hadden jullie gelijk allemaal een knaltest? Die heb ik niet echt maak ik me een klein beetje onzeker over ( ja ik weet het stom moet genieten hihi )

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    heej meiden,

nou het goede nieuws is gister op mijn verjaardag bekend gemaakt bij ouders/broers/zussen!
    Geweldig zeg die reacties! Mn schoonmoeder riep gelijk 'Ja, echt waar?!', mijn moeder had de tranen gelijk aan het rollen, onze vaders waren er een beetje perplex van... haha!

Ik had gewacht met het gebak.. beetje knullig dat ze alleen een kopje koffie kregen, maar goed.. ik wilde iedereen bij elkaar hebben voordat ik de taart neer zou zetten. ;)

Mn zwager en schoonzus kwamen later,. die hebben we bij binnenkomst een envelopje gegeven met babysokjes erin (ooit een keer gekregen bij een beurs toen ik met mn vriendin meeging). Gelijk helemaal blij!

En ook lief.. iedereen wilde helpen met opruimen etc. echt grappig hoe zorgzaam ze allemaal waren!

Ik heb hieronder mijn rijtje testen neergezet en de foto van de taart. :D
    Ik ga nu even een dutje doen met mn hond lekker dicht bij me.. de visite ging uiteraard pas om 01.00 uur weg s avonds en was s ochtends al vanaf 9.30 druk met de voorbereidingen en visite.

3. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Annet, ik had ook niet gelijk een knaller hoor! Wel duidelijk genoeg zeg maar... had zelfs 3 dagen voor nod getest, en dacht toen heeeeeel licht iets te zien, maar heb die toen maar in de prullenbak gegooid. Dacht dat het verbeelding was.
    van 16/11 is 1 dag voor nod.
    de knaltest van 26/11 is 9 dagen na nod en nog is het streepje niet even donker, haha!

Juli, ik heb op mijn nod de vk gebeld toen ik 1 dag wist dat ik zwanger was, kon niet wachten. Heb 8 dec al de eerste echo. Wel echt super zo snel!

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ sitalita: leuk zeg, die taart. En wat fijn dat iedereen zo blij reageerde. Logisch natuurlijk, maar toch fijn haha.

@ vk bellen: ik heb dat afgelopen maandag gedaan, dus met 5 en halve week. Heb de intake met echo 19 december bij haar. Ik heb 5 december nog een echo bij de fert arts en dan wordt dat hoofdstuk afgesloten.... Ik wilde eerst wachten met de vk inschakelen tot na de echo, maar ik dacht dat het misschien toch wel verstandig was om de afspraak al te maken, mocht er iets zijn waardoor ik toch onverhoopt in het ziekenhuis zou moeten blijven heb ik ze nog snel afgebeld.

@ knaltesten: ik heb wel een knaller gehad toen in 5 weken 2 dagen was. Dus ook niet meteen. Het ligt ook aan de test....

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Sitalita: Wat gaaf zeg!
    Echt een cool idee om het zo bekend te maken.
    Helemaal leuk, zeker omdat het op je verjaardag is :)

@Knaltest : Ik had ook pas een knaller met 5+6, dus klopt wel wat december zegt.
    En bij iedereen is het denk ik ook weer anders, ligt aan je eisprong en innesteling.
    En je HcG opbouw ook.

Ik ga lekker een happie eten! Tot zo! :)

6. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Wat leuk om te horen sitalita:D De taart zier er ook heel erg leuk uit! Ik ben ook zo benieuwd hoe ze zullen kijken als we het bekend gaan maken...

Hier ook niet meteen een knaltest. Bij mijn zoontje teste ik 6 dagen na mijn nod en dat was echt een knaller, werd ook meteen samen met de controlestreep donker. Nu was dat niet zo maar wel duidelijk genoeg om te weten dat we echt een kindje gaan krijgen.

7. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @sitalita, wat een super leuke taart!! En leuk dat ze er allemaal blij mee waren:D Ik moet nog even wachten.

@annet ik heb pas 5 dagen overtijd positief getest, had op de 1ste en 3 dag overtijd gestest en die waren toen negatief.

8. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik vind het zo mooi als je de teststreep al meteen ziet verschijnen als de urine nog niet eens helemaal doorgelopen is hahaha.

Vanavond trouwens echt opgeblazen, darmpjes doen raar. Wie nog meer probleempjes met de stoelgang? Dit heb ik sinds een dag of 3, ik dacht altijd: ach, dat zal toch wel meevallen dat je daar last van krijgt tijdens de zwangerschap. Maar het is toch zo kan ik nu naar eigen ervaring vertellen.... Vervelend 'probleem'......

9. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ Sitalita Wat een practige taart heb je gemaakt zeg :) Wij hebben het mijn moeder al verteld en gister zijn ouders, volgend weekend met sinterklaas mijn vader en zijn vriendin hihi. Dat doen we door middel van chocoladeletters en dan komt er er een woord uit hihi. Ach ik moet ook ophouden met twijfelen mijn testjes zien er verder het zelfde uit als die van jou behalve de onderste die is erg knal :)..

@ December ik ga maandag bellen ben dinsdag 5 weken zwanger ;) overigens heb ik ook enorm last van mijn darmen :( heb nog nooit zovaak de grote boodschap moeten doen zeg maar hihi.

verder hebben we hier een leuke dag gehad wel lekker druk,. Onze beste vrienden waren hier met hun kids. Zijn lekker aan het gourmetten geweest. En nu lekker met een kleedje op de bank heerlijk. En een flesje water haha

10. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hier ook een darmprobleempje.
    's Ochtends heb ik echt het idee dat ik aan de diarree ben, en overdag zit ik verstopt.
    Sorry voor de onsmakelijkheid, maar wist even niet hoe ik het anders moest omschrijven.
    En het borrelt allemaal, alsof het druk in productie is?? :D
    Ach, als dat het enige is dan vind ik het allang best ;)

Welterusten meisjes!

11. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Vandaag even bij mijn schoonmoeder geweest, die had mijn nichtje om op te passen, hahah ze vroeg hoe gaat het eigenlijk bij jou, ben je wel een beetje normaal ongesteld, haha moest wel een beetje lachen omdat we het pas met kerst willen vertellen, ik echt zo, ja heb een goede cyclus telkens 28 of 30 en ja ik zie het wel heb er zelf een jaar voor uitgetrokken om zwanger te worden, ja zei ze dat is ook wel logisch hahah vond het wel moeilijk om mijn mond te houden

12. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    ja; hier zijn ook al een paar collega's aan t vissen wanneer de 2e komt. Nou als t zover is....

MvM belde net, ze komt woensdag. Maar ik moet ochtendurine hebben en ze komt pas om 13.00. Moet ik dat dan in de koelkast bewaren of niet? Iemand een idee?

Darmproblemen heb ik niet, wel lage rugpijn :(

13. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @meow wat raar dat ze ochtendurine wilde hebben, die van mij kwam om 5 uur smiddags pas en heb het toen ook met die urine gedaan, moet nou je zwanger bent toch niks uitmaken, dat hormoon zit nou toch wel in je urine.

14. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    ja dat dacht ik ook en de testen met middagurine waren bij mij duidelijker dan die met ochtendurine...

15. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Bij mij wilden ze van mvm ook ochtendurine, maar dit keer kwamen ze ook al in de ochtend. Bij mijn vorige zwangerschap moest ik ook ochtendurine opvangen en kwamen ze ook pas om 13u ofzo. Ik heb het gewoon op de badkamer laten staan toen.

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Dat is hier ook zo, mijn testjes zijn in de middag ook duidelijker dan in de ochtend, al zie je het dan ook wel maar minder goed.

17. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Mijn zus vroeg gisteren ook al hoe het zit met zwanger worden. Ik zeg tsjah we doen ons best he;) haha bleef ze er maar over doorgaan en dat het allemaal niet zo makkelijk gaat, maar ik heb me goed stil kunnen houden.

Afgelopen week had ik het wel eventjes moeilijk. Toen belde mijn nicht en vroeg ze of ik mijn menstruatie al had gehad. Hun gaan nu ook voor een 2e kindje vandaar dat ze hier na vroeg. Ik zeg nee nee nog eventjes geduld he. Zegt ze waarmee met vertellen?? haha ik heb me er met moeite uit proberen te praten maar ik weet niet of ze echt niks door had:p

Ik voel me op dit moment best wel beroerd, een paar keer het idee gehad dat ik ieder moment kan gaan overgeven. Verder heb ik nergens last van. Ik heb juist dunne ontlasting ipv verstopping.

Fijne dag allemaal!

18. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Hallo dames.
    Wat is het toch moeilijk om je mond te houden hè?
    Ik ben blij dat mijn verjaardag overmorgen is en ik het dan kan vertellen aan onze ouders, want ik begin nu toch wat ongeduldig te worden. Zou het liefst nu naar mijn ouders rijden en het ze gaan vertellen, maar dat zal mijn man niet zo leuk vinden denk ik hahaha.

19. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Pfff ik ben mevrouw flapuit hier ;) bij ons weten het mijn moeder en haar vriend al, mijn schoonouders, mijn beste vriendinnen, en mijn baas :) oops.. En zaterdag vertellen we het mijn vader met sinterklaas. Tja wel wat snel allemaal, maar dat zijn ook de mensen die ik het wil vertellen als het misgaat. Nou ja niet mijn baas hihi. Wanneer hebben jullie de echo dames?

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Annet, hier weten ook de mensen het al die het dichtst bij staan en die ik ook nodig heb als het niet goed zou verlopen (maar hier ga ik totaal niet vanuit!).
    Ik heb 8 dec de eerste echo, ben dan net 7 weken. Wel vroeg, maar vind t wel super als ik dan al t hartje kan horen. :)

Deel Deze Pagina