Bevallen in de mooie maand JULI :D

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Enjoyllive, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

Jan 19, 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Ff een update! Erg misselijk en heeeeeeel moe en ook nog migraine. Heb zetpillen voor de misselijkeheid en 4x2 paracetamols voor de mirgraine :( Kortom weinig puf om achter de laptop te gaan. En heb natuurlijk ook de zorg voor onze kleine meid wat het ook wel zwaarder maakt.

Ben gisteren avond een beetje bruins slijm verloren. Vanmorgen weer een beetje. Geen helder rood maar echt slijm met bruin kleurtje ( sorry voor details ) Verder geen krampen of iets. Dus hopelijk is het gewoon goed, ik ga uit van oud bloed wat natuurlijk ook makkelijk kan.

Verder geen nieuws! Sorry maar heb ook niks bijgelezen geen puf voor.

xx

2. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,754
    0
    36
    Goeiemiddag dames,

Sorry dat ik de laatste dagen niet ben geweest, maar heb steeds de puf er niet voor...Lees wel alles mee, dus volg het wel, maar onthou weinig:)

Ik zal op het meest recente reagere;)

@Enjoy, wat vervelend dat je je zo blijft voelen! hopelijk voel je je snel beter en kun je genieten:)

@Darmproblemen, die heb ik gelukkig niet....

Hier gaat het redelijk. Heb weinig kwaaltjes gelukkig. Wel merk ik dat ik heel snel aangebrand ben als bijv mn mannetje iets zegt. Ook dat ik sneller kan huilen als er iets is gebeur oid. Heel bijzonder...Daaraan merk ik wel dat mn hormoontjes veranderen!!!!
    Verder ben ik wat sneller moe, maar daar is wel mee te dealen:) Mn rug begint nu wat op te spelen, maar moet gewoon wat gaan letten op mn houding. Al is dit best lastig af en toe....

Vrijdag hebben we de intake en eerste echo. We zijn zo benieuwd! Lijkt me toch nog beetje onwerkelijk dit te zien...We zullen zien hihi...

*sorry als ik niet overal op gereageerd heb:)*

3. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @enjoy hoop dat het niks is, ik zou daar echt heel erg van schrikken denk ik, maar je hoort het wel vaker dat vrouwen dat hebben. En zie dat wij echt bijna gelijk lopen :D

Hier ook nog steeds niet echt kwaaltjes, in de ochtend wel dunne ontlasting en ook moe, verder mag ik niet klagen eigenlijk, ik heb mijn echo 28 dec dan ben ik 10 weken en een paar dagen, kan niet wachten tot het zo ver is, heb 19 dec intahe bij vk jammer genoeg wordt dat niet tegelijk gedaan.

4. juli10

juli10 Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    1,259
    0
    0
    Hey meiden,

Hier huilend een berichtje van mij....
    Ik heb vandaag al 4x bij het plassen bloedverlies gehad en de laatse keer met stolsels. Ook begin ik wat buikpijn te krijgen dus ik ben bang dat het hier afgelopen is:'(

Ik heb na de 2e keer de verloskundige gebeld. Ze zei dat het van de innesteling kan zijn. Zou het erger worden met krampen en bloedstolsels, dan was het waarschijnlijk mis.

Ik ben zo verdrietig,.. Ik zal jullie op de hoogte houden maar ik trek me nu eventjes terug.

Ik hoop dat jullie allemaal een mooie zwangerschap zullen hebben met als resultaat een prachtig gezonde baby!

Veel liefs

5. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @juli10 ach god meissie toch, veel sterkte hiermee!

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    @juli10 jeetje wat ontzettend rot voor je :( ik hoop dat het alsnog positief voor je uitpakt! Heel veel sterkte ! Dikke knuffel voor jou

7. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Ow juli jakkes! Maar zelfs (heel veel) bloedverlies hoeft nog niks te zeggen he!
    Sterkte
    xx

8. wendyie

wendyie Lid

Oct 11, 2010
    41
    0
    0
    ben een tijdje ff niet geweest. heb erg last van kwaaltjes, maar jah hoord erbij.
    Kheb zo een echo ter controle, superrrrr spannend.

Juli10, wat naar!....veel sterkte!

9. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    @juli...... Wat erg meid..... jeetje....
    ik hoop voor je dat het niks is. Ik heb het ook gehad en vloeide al bijna een dag best veel (echt ongesteldheid hoeveelheid) toen de huisarts zei dat dat nog best goed kon komen. Ook veel meiden hier gehoord die een flinke bloeding hadden maar wat toch goed is gegaan. verlies je alleen bloed met plassen? of ook gewoon tijdens lopen etc?
    doe het lekker even rustig aan, het hoeft niets te betekenen, maar ik begrijp je angst (helaas maar al te goed)

sterkte meid en hou ons op de hoogte!

xxxxx

10. bianca1982

bianca1982 Actief lid

May 15, 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    Goedeavond dames,

Het lijkt mij erg gezellig als ik hier mee mag kletsen. Zit ook in een andere topic te kletsen waar we globaal in april van dit jaar tegelijk gestopt waren. En ondertussen zijn er al meerdere dames zwanger, maar al een stuk verder dan mij.

Daarom lijkt het mij ook ontzettend leuk om met anderen te kletsen om ervaring uit te wisselen, omdat we allemaal rond dezelfde periode zitten van de zwangerschap. Volgens eigen berekening zal ik 30 juli bevallen, nog net op de valreep.:p

Zoals jullie kunnen zien ben ik 5 weken zwanger en 1 dag. Allemaal nog zeer pril. Vorige week woensdag een positieve test gehad. Vandaag MvM op bezoek gehad en de test knalde:D en mag daar aan mee doen. Ga volledige 10 weken dus 13 febr. wordt de laatste keer opgehaald.

Qua kwaaltjes, met vlagen misselijk maar nog niet hoeven overgeven. Spierpijn aan beide zijkanten van mijn buik, pijnlijke plek op mijn stuitje wat soms naar bil en bovenbeen trekt.
    Reuk is al stuk beter, maar nog niet dat ik er van walg. Vermoeidheid neemt wel snel toe. Broek zit nu al niet meer lekker, dus in huis loop ik al rond in een trainingsbroek. En verder voel ik me eigenlijk wel ok.

Een kleine intro van mijn kant om te laten weten waar ik momenteel ben en hoe ik me voel.

@july, ik lees je berichtje dat is wel schrikken. Wat zegt je gevoel of voelt het ook niet goed meer? Kan de verloskundige niets voor je betekenen of moet je nu echt afwachten. Sterkte en knuffel!

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

Meiden,

vandaag te horen gekregen dat het kindje niet meer leeft.
    2e miskraam en ga nu ook de MMM in... zijn er kapot van, willen jullie mij van de lijst halen, dank je wel.

12. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Och meid wat vreselijk voor jullie! Sterkte meis!

13. jo1984

jo1984 Niet meer actief

huh? hoe kan dat nou?
    Heel veel sterkte!
    Liefs

14. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Ow god meid, veel sterkte!!
    Hoe kan dat nou?

15. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Hallo dames,

Even een update, ik heb nog steeds geen last van kwaaltjes, wel echt nog heel erg moe, neem 'smiddags voor het eten vaak even een uurtje rust, slaap dan gelijk en 's avonds lig ik weer vroeg op bed, maar als dat het is mag ik niet klagen toch:D

16. jo1984

jo1984 Niet meer actief

haha ik ben jaloers ;)
    Ik zit al in de ziektewet haha

17. bianca1982

bianca1982 Actief lid

May 15, 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    @Djonna, wat vreselijk nieuws. Heel veel sterkte

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    3,223
    0
    36
    Oef... sterkte Djonna!

19. juli10

juli10 Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    1,259
    0
    0
    Even een update van mij: Ik bleef telkens bloed verliezen tijdens het plassen maar in de nacht heb ik echt mijn maandverband moeten verwisselen en vanochtend weer. Het is net zoals bij mijn menstruatie maar dan lijkt het wat erger. Verder heb ik geen buikpijn/krampen gehad.

Ik had bij de verloskundige een afspraak staan voor over 2 weken om al een echo te maken. Ik heb net eventjes naar de verloskundige gebeld om door te geven dat het toch heeft doorgezet. Als het goed is zou het over een week moeten stoppen en dan over een maand weer mijn gewone menstruatie moeten krijgen.

Bij een volgende zwangerschap mag ik gelukkig bij 7 wkn al komen voor een echo, dan met 9wkn en dan weer met 11wkn zodat we zeker weten of het dan wel goed zit. Dit vind ik wel fijn.

Gisteren was ik echt heel erg verdrietig maar nu ben ik er rustig onder. Het idee dat het dan gewoon al niet goed zat troost me.

Jeetje ik lees ook het bericht van Djonna, wat erg!
    Je was ook al een stuk verder als mij. Heel veel sterkte meid:'(
    Ik hoop dat we snel weer zwanger zullen zijn en dat het dan wel goed zal blijven gaan. Dikke knuffel!

Nogmaals wil ik iedereen een hele mooie zwangerschap toe wensen. Ik zal af en toe eventjes komen kijken hoe het met jullie gaat en ik zal natuurlijk eventjes komen melden als we vanuit hier goed nieuws hebben:).

Veel liefs

20. princess79

princess79 Bekend lid

Mar 17, 2011
    902
    68
    28
    Female
    Ooh Djonna, wat een vervelend bericht.
    Heeel veel sterkte!!!!

Knuffel van hier.

Share This Page