Bevallen in de mooie maand JULI :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Enjoyllive, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    @juli10
    Heel veel sterkte meid!!
    Ook voor jou een knuffel.
    Hoop dat je gauw weer met mooi nieuws mag komen.

2. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Och potverdorie zeg! Krijg je geen echo om te kijken of het echt weg is dan? Kreeg ik wel... Zou ik toch even om vragen hoor.
    Hopelijk ben je snel weer zwanger!
    Liefs

3. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hè jeetje djonna....
    Wat erg!

Geen leuk nieuws hier allemaal. Het is toch echt een wondertje, daar sta je dan ineens weer bij stil. Ik hoop dat alles goed gaat verder, moet je gecuretteerd worden?

Ik hoop dat je snel weer herstelt, en dat je snel zwanger mag zijn van een plakbeeb!
    Dikke knuffel!

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Lieve Djonna en juli10: wat verschrikkelijk meiden. Waarom moest dit nu weer gebeuren? Heel veel sterkte meiden. Dikke knuffel!! Hopelijk mogen jullie weer snel zwanger raken.

5. wendyie

wendyie Lid

11 okt 2010
    41
    0
    0
    och wat erg, veel sterkte en hoop dat jullie snel weer zwanger mogen worden.

Nou ik heb gister aaf een echo gehad ter controle en er was al hartactie te zien!...helemaal super!!!
    en de duur van de zwangerschap klopt ook.

6. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Juli10 en Djonna: Poe meiden wat een naar bericht! Heel veel sterkte van mij en een super dikke knuffel! En hopelijk zijn jullie beide weer snel in verwachting!

@ Malle: Wij lopen idd gelijk leuk :D Ik heb volgende week donderdag bij 7+6dgn mijn eerste echo en jij?

@ Jo1984: Misschien gemist maar waarom zit je in de ziektewet? Als het hier zo door gaat kan ik er ook wel in :(!

@ All: Hier nog altijd slecht :( Vandaag contact gehad met mijn coach hij was erg lief en meelevend. Hij heeft ook verpleegkunde gestudeerd dus dat is wel erg fijn hihi! Volgende week ben ik hele week vrij dus dat is wel fijn daarna hebben ik weer contact met hem over hoe verder!

Fijne avond meiden! x

7. jo1984

jo1984 Niet meer actief

misselijkheid en veel braken ;)

8. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    #288 meow, 1 dec 2011
    Laatst bewerkt: 1 dec 2011
    Lieve Djonna en juli10: wat verschrikkelijk, hele dikke digi knuf!!

@jo84; das niet leuk dat je daardoor in de ziektewet zit, hopelijk gaat t na week 16 beter.

@enjoyllife; ook al misselijk, wel fijn dat je coach je steunt hierin

@wendyie; altijd leuk een goede echo!

Hier; MvM is woensdag geweest en ga 10weken in een bak plassen :D En morgen mag ik EINDELIJK de vk bellen, hopelijk krijg ik snel een afspraak.
    En morgen gaan we een weekend weg :) Huisje van landal op de Veluwe

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hele lange dag achter de rug, dacht even snel bij te lezen.
    Maar oh wat een rotberichten zag ik net :(

Djonna en Juli10: Ik wil jullie heeeeel veel sterkte wensen!
    Wat ontzettend rot voor jullie zeg :(
    Een hele dikke knuffel vanaf hier, en hoop jullie volgende maand alsnog in het zwanger-topic te mogen zien!

Morgen kom ik weer kletsen, ga nu lekker mijn bedje opzoeken.
    Welterusten meiden!

10. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @enjoylive ik krijg 28 dec pas eerste echo dan ben ik 10+4, wou dat ik hem ook eerder kreeg maar zo werkt het hier jammer genoeg niet.

@jo1984 Owww balen, nou sterkte ermee, het is iig wel een goed teken:D

@wendyie Leuk, fijn gevoel dat het goed zit!

@djonna en juli10 Nog dikke knuf van mij en sterkte ik deze tijd.

11. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Goedemorgen dames.
    Hier gisteren de opa's en oma's ingelicht en de tranen hebben flink gevloeid. Iedereen was zo ontzettend blij. Mijn vader: 'Hoe lang weten jullie dit al?' Wij gezegd het al 3 en halve week te weten. Hij: '3 en halve week en dan vertel je het nu pas?!' Whahahaha, mijn man zei daarop: 'Nou, je kan blij zijn dat we het nu vertellen, want we zijn al aan de vroege kant...' Echt leuk om te zien hoe blij iedereen was.

12. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Oh ja, zegt mijn vader ook nog: 'jeetje, juli wat duurt dat nog lang zeg.....' Mijn vader kan nu al niet wachten op zijn kleinkind. ; )

13. jo1984

jo1984 Niet meer actief

haha leuk zeg! Bijzonder moment he?

Hier ook zulke opa's en oma's. Van mijn schoonmoeder krijgen we nu al ruim twee weken IEDERE DAG een kaart. Zo lief!
    Mijn ouders wonen vlakbij en lopen iedere avond langs hihi

xxx

14. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    December, leuk zeg die reacties! Ik heb er ook echt van genoten.

Jo, onze ouders wonen niet om de hoek. Denk dat als ze dat wel deden, ze meerdere dagen langskwamen in de week. haha!

Meiden, ik ben vandaag wat misselijker. Heb vanochtend wel even een stevig ontbijt gehad, hoopte dat ik erdoor zou komen. Maar nog steeds niet echt. Zal wel te druk zijn geweest de laatste week. Vanmiddag ook nog lekker druk en morgen een druk dagje. :)

15. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Hahahah leuk!!! Ben benieuwd hoe die van ons dan reageren, als wij het vertellen ben ik 10 weken hahahah

16. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik vroeg op een gegeven moment en mijn moeder of ze nog wat te drinken wilde, zij zo: 'Ik ga het wel zelf pakken, jij ook nog wat??' Whahahaha, mam ik ben pas net 7 weekjes..... ; )

17. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Hallo dames. Rustig hier. Lekker van jullie weekend aan het genieten? Hier gaat het goed, af en toe wat misselijk, maar niks om over te klagen. De vermoeidheid blijft wel, gisteren zelfs een middagtukkie gedaan van 14-16u hihihi. Vandaag lekker een chilldagje, morgen de eerste echo. Spannend....

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    hallo meiden!

Hier een drukke week achter de rug, helaas word de maand december voor mij helemaal druk.
    Dus zal helaas niet zoveel reageren maar wel meelezen...

@december: wat gaaf zeg, superleuk dat ze zo reageerden!
    En spannend dat je morgen al de echo krijgt!

@Mallle: hey, wij lopen gelijk!
    Ben benieuwd of dat na onze echo's ook nog is.

Vandaag gaan we bij mijn schoonouders sint vieren.
    Door middel van een cadeautje en een kaartje gaan we duidelijk maken dat hun 3e kleinkind op komst is.
    Benieuwd hoe ze reageren! :)
    Fijn weekend allemaal!

19. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @anni85 wat spannend dat jullie het aan de schoonouders gaan vertellen. Ben benieuwd naar de reacties.

20. jo1984

jo1984 Niet meer actief

zelfde banner, evenver en beide morgen de eerste echo ;)
    Ben jij ook zo aan het peentjes zweten. Ben zooo bang dat het niet goed zal zijn...

Deel Deze Pagina