Bevallen in de mooie maand JULI :D

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Enjoyllive, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Nee, ik ben eigenlijk vrij rustig. Ben wel blij dat het morgen zover is, maar ben heel optimistisch en ga er gewoon van uit dat alles goed is en we mogen gaan genieten. ; )

En bij jou is het ook gewoon prima in orde meid!!

Ik ben benieuwd of we aan de hand van de echo morgen nog steeds gelijk lopen hihi.

2. Chans

Chans Actief lid

Aug 16, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Allereerst allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap! Ook ik wil me graag aanmelden bij deze club, heb 21 november positief getest. Na de positieve test was ik meteen bloednerveus! Het s'avonds na een lange dag werken aan vriendlief verteld en die was helemaal happy.

Inmiddels ben ik aan het genieten van allerlei zwangerschapskwaaltjes. Moe, geen eetlust, misselijk en noem het maar op. Ik werk ondertussen nog fulltime dus dat is soms best moeilijk! Maar al met al probeer ik toch ook te genieten! Volgens diverse calculators ben ik 24 juli uitgerekend (de dag voor de verjaardag van mijn vriend!).

12 december gaan we op pad voor een termijn echo en 27 december de intake bij de verloskundige. Ik ben ontzettend benieuwd naar alles! Ga daarom hier gezellig meelezen/kletsen :)

3. jo1984

jo1984 Niet meer actief

hatsjikidee, we hebben een prachtige echo gehad! Een mooi boontje met kloppend hartje kunnen bewonderen. We zijn zelfs 'al' 4 dagen verder dan we dachten!

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    3,223
    0
    36
    Jo, super nieuws!
    Ben benieuwd hoe onze echo donderdag is. Ben dan volgens eigen berekening 7.1 weken zwanger. Ben benieuwd of wij ook vooruit kunnen!

Hier gaat het verder goed. Ben moe van vorige week zoveel drukte, en deze week zal het qua drukte er niet beter op worden. Heb nu weer wat meer bandenpijn en wat lage rugpijn, maar mag niet klagen!

Gaat het met de rest ook goed?

5. Chans

Chans Actief lid

Aug 16, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen :)

Ik ga maandag, ben ook heel benieuwd! Zou dan 7 weken en 6 dagen zijn. Wat mij betreft mogen ze mij ook wel vooruit zetten, het duurt allemaal toch al zolang!

Ga maandag ook naar de dokter om het te hebben over het syndroom van down. Mijn broertje heeft het syndroom van down dus dit wil ik toch wel even in de gaten houden.

Spannend allemaal :)

6. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @anni nou idd, leuk zeg, ben ook benieuwd, maar ik mag 28 dec pas, oww duurt zo lang.

@jo Fijn!! Leuk om te horen en heel geruststellend denk ik, geniet er lekker van.

@Chans welkom hier!!

@hier, nu 7 weekjes en nog steeds geen kwaaltjes, mag nog in mijn handen klappen, voel me super goed, en kan niet wachten tot de echo.

7. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ jo wat fijn, ik heb ook een mooie echo gehad. Je hebt me wel ingehaald meid hahaha. Ik ben op de 7 wkn 5 dgn blijven staan. : )

@ Chans welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ mallle wat fijn dat je nog nergens last van hebt, lekker van genieten.

8. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Ons wormpje :D

9. meow

meow Bekend lid

Aug 21, 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @december; wat een mooie echo, zo leuk om weer te zien :)

Ik mag 12-12 naar de vk, geen idee wanneer ik een echo krijg, ik hoop snel :D

10. zylly

zylly Actief lid

May 20, 2010
    138
    1
    0
    Hoi Allemaal,

Ik zou graag met jullie mee willen kletsen! ik zou me dus graag aansluiten als dat mag;)

Wat leuk dat iedereen in de maand juli uitgerekend is!. Iedereen hier dan ook van harte gefeliciteerd met het allerleukste nieuws!!
    Ik heb op 16 november postief getest, natuurlijk helemaal door het dolle heen! we hebben er aardig lang op moeten wachten dus ik kan het eigenlijk ook nog niet echt geloven, maar dat komt vast.
    We zijn door middel van icsi zwanger geraakt en we hadden gelukt dat het in 1 keer raak was!

Ik zag al iemand die schreef wat heel herkenbaar is, de onzkerheid, de hoop dat het allemaal goed gaat steekt nog wel eens de kop op maar toch probeer ik er van te genieten.
    ook al volop symptomen zoals misselijkheid en moeheid.

Mijn uitgerekende datum is 24 juli, en ik ben niet enigste zag ik;)
    Ik hoor graag jullie ervaringen!;)

11. princess79

princess79 Bekend lid

Mar 17, 2011
    902
    68
    28
    Female
    Wat een mooi echo!

Heb je ook het hartje gehoord of alleen gezien?
    Ben benieuwd aangezien ik volgende week donderdag mag en ben dan 7w5d (volgens de berekening nu)

12. princess79

princess79 Bekend lid

Mar 17, 2011
    902
    68
    28
    Female
    Welkom!!
    en natuurlijk van harte met je zwangerschap:D

13. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Jo en December: gefeliciteerd met jullie mooie echo's!
    Dat de kleine frummeltjes maar goed mogen groeien :)

@December: Ooh ze waren zo blij!
    Helemaal in tranen, en zo verrast!
    Dus de verrassing was geslaagd :)
    Vond het rijmpje op de kaart ook goed verzonnen:

Sint en Piet hebben vernomen,
    dat er volgend jaar iets moois mag komen.
    Hier alvast een kleine hint;
    Hij/Zij is op komst, jullie 3e kleinkind :)

@Zylly: Welkom hier, en gefeliciteerd!

Drukke, drukke dag helaas.
    Dus ga nu lekker naar bed toe.
    Maar was heel benieuwd naar de echo van de meiden!
    Welterusten :)

14. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi allemaal!

Alle nieuwe dames: welkom!

Wij hebben t afgelopen weekend ook aan mn stiefvader verteld met sint, hij was helemaal blij! Hadden ook een gedichtje gemaakt:
    de sint was bijna nog een gedichtje vergeten,
    over een kadootje dat nog niemand mag weten
    de sint kan het je nog niet meteen overdragen
    want het komt pas over 235 dagen!

helemaal leuk!

@hier: ik ben echt zo ontzettend enorm moe! Voel me gewoon helemaal uitgeput. druk weekend gehad en had de vrijdag vrij, dus drie dagen van alles gedaan op mijn gewoonlijke tempo: vergeet het maar! ben helemaal gesloopt nu en wordt gestraft voor de drukte.... ben echt helemaal kapot, als ik wakker wordt en denk aan alles wat er moet gebeuren die dag kan ik wel janken, zie er dan zo tegenop. verder ben ik dan ook kots en kots misselijk. tot nu toe nog niet over hoeven geven, maar zit er echt tegenaan steeds, ook echt een heel vervelend gevoel.

op het werk is het verder ook enorm druk, dus dat werkt niet echt mee. sit er gewoon even doorheen vrees ik! gelukkig nog maar een paar weekjes en dan heb ik 1,5 week vakantie. kijk er nu al naar uit!

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    3,223
    0
    36
    Heej meiden,

even een vraag. Wat zouden jullie doen?
    Onze naaste familie (ouders/broers/zussen) en beste vrienden (2 stelletjes) zijn op de hoogte van mijn zwangerschap.

Donderdag hebben wij de eerste echo. Manlief wil nog even wachten met vertellen aan onze opa's/oma's. Nu zijn we niet de enige die het stil moeten houden, dus vraag me af wat wijs is.

Zouden jullie echt wachten tot de 12 weken, met het risico dat het mooie nieuws al is uitgelekt, of zouden jullie de opa's/oma's eerder inlichten en het goede nieuws dan maar laten verspreiden?

Ik weet dat onze ouders en 1 stel vrienden het best moeite kost om het nog even stil te houden.. dus vind t erg lastig!

16. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @december wauw!!! Super leuk!!!

@anni Leuke hoor!!!! Mooie reacties altijd!!

@Sitalita, ik zou het denk wel vertellen omdat het er nu al zo veel weten en de kas groot is dat het uitlekt, als ze het van iemand anders horen is dat niet leuk voor hun en voor jou, je perongeluk verspreken is zo gebeurt.

17. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hier de echo van gisteren

18. jo1984

jo1984 Niet meer actief

nah op de een of andere manier pakt hij het 'plaatje' niet...

19. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Sitalita; Je moet doen wat voor jou goed voelt. Als jij het liever nog niet vertelt moet je het ook niet doen. De anderen moeten zich stil houden en jij kunt er niets aan doen als ze dit niet doen.
    Bij ons heeft mijn schoonmoeder het aan haar moeder (oma) verteld, niet leuk en dat hebben we ook gezegd. WIJ zijn zwanger, zij niet ;)

Wolkje wat een leuk gedicht! Vervelend ook dat je je zo naar voelt. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Anni jij hebt ook al zo'n leuk gedicht. Jeetje wat zijn jullie allemaal creatief hihi

Zylly ook namens mij welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Helaas kan ik niet verder lezen en dus niet op de rest reageren...

Liefs jo

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    3,223
    0
    36
    Mooie echo Jo!

Ik weet ook wel dat ze onze wens respecteren om het nog even stil te houden, en tot nu toe doen ze dat best netjes! Maar weet ook dat het lastig is om dit nog 5 weken van ze te vragen...
    Misschien dat we het met 8 weken aan onze opa's/oma's vertellen. Als het daarna uitlekt vind ik het niet erg. ;) Eerst maar eens worden met manlief hierover... haha!

Share This Page