Bevallen in de mooie maand JULI :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Enjoyllive, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @ jo gaaf hoor!!!!

wat krijgen jullie allemaal snel je echo, ik moet wachten tot 10 weken, pfff dat duurt me echt veelste lang hoor nou ik al die leuke echo's zie, Ikke wil ook :D

2. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ malle, mijn man en ik zaten in de mmm en hebben al 2x een mk gehad. Vandaar de vroege echo. Als ik me niet vergis heeft Jo ook al eens een mk gehad en krijgt zij daarom ook eerder een echo. Ik kan me voorstellen dat het je veel te lang duurt nu, dat had ik ook al. En dan kreeg ik mijn echo ook nog vroeg.... Ik krijg de 19e opnieuw een echo, ook dat kan me niet snel genoeg gaan haha. We willen gewoon van onze kindjes genieten. ; )

3. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Even ter aanvulling op... :D
    Wij zaten ook in de mmm. Zouden starten met IVF in augustus maar bleek spontaan zwanger, helaas mk... We zouden in januari weer starten met IVF. Eerst moest de cyclus weer goed op orde na de mk. Maar ben een keer ongesteld geweest en bleek alweer zwanger. Echt wonderlijk!!!
    Vandaar dat wij snel een echo krijgen (uiteraard ook door mijn mk-geschiedenis). Eigenlijk al met 6 weken, maar ik had wat laat gebeld.
    Na de echo van 22 december worden we , als het goed is, overgedragen aan de vk.

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @jo aaaah dus onze volgende echo hebben we niet op dezelfde dag. Zo gaat het gelijk lopen dus niet meer op voor ons. Eerst 'haal je me een paar dagen in' en dan hebben we ook nog de volgende echo op een andere dag. En we gingen zo mooi gelijk op met alles in het begin..... hahaha. Wel leuk, nu kan ik al aan jouw banner zien wat er morgen op de mijne komt te staan..... ; )

5. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    ow vandaar, dan zal het wel gebruikelijk zijn dat je bij de eerste zonder complicaties gewoon pas rond de 10 weken moet komen. Nou nog even vol houden dan!!

Fijn voor jullie dat het nu wel weer raak is, al lijkt het me toch ook heel angstig om misschien weer te krijgen.

6. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    mallle, dat klopt rond die termijn is inderdaad normaal. Het valt hier eigenlijk wel mee, ben vrij rustig eronder. De 2 mk waren allebei met precies 6 wkn, dus toen ik nu over die periode heen was had ik wel wat meer rust.

Ik ben vandaag trouwens 8 weekjes!!! : )

7. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Yeah!!!!!!!

8. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hee allemaal,
    zou ik ook mee mogen kletsen..
    ik ben vandaag 10 week zwanger, 4 juli uitegerekend, zoals het nu lijkt! 24e 1e echo gehad, mooi hartje zien kloppen , 22 dec mogen we voor termijnecho om de echte uitegrekende datum te kunnen weten, dus dan weer spannend natuurlijk. weinig klachten hier gelukkig alleen erg moeeeee ;) voor de rest geen klagen.
    zal ook iets over mezelf vertellen, ik woon in het prachtige Drenthe, samen met manlief, dochter(3 jaar), hond en konijnen! ben zelf 26 jaar en me man 28 jaar! zelf werk ik parttime in de kinderopvang!
    als jullie nog meer willen weten, let me know!!!
    fijne dag!!

9. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Oke gelukkig maar!! Fijn dat het nu goed gaat, 8 weekjes jeeej!!!!
    Ik ben dat zaterdag!

10. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Welkom en Gefeliciteerd!!!!

Hier 7 weken van de eerste en tot nu toe ook nergens last van alleen ook erg moe!

11. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd meissie2008

12. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa welkom en gefeliciteerd meissie2008!

13. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Jeej! 7 weekjes vandaag! En morgen de eerste echo... :D

Welkom en gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren!

Dames, volgens mij beginnen mn boobs te groeien... Had een leuke sexy bh, die echt super zat. Nou... t begint er nu uit te puilen.. Niet grappig! Heb al cup E/F.. Ik heb altijd gezegd, aah zal bij mij wel meevallen wat er extra bij komt aan cupmaat omdat ik al genoeg heb. Maar ik begin m nu toch wel te knijpen hoor! Verder wat meer misselijk de laatste dagen en moet meer eten overdag. Merk dat ik niet meer genoeg heb aan 3 keer per dag en een keer wat tussendoor. Moet het toch meer verdelen. Verder nog steeds moe en wat meer lage rugpijn. Maar mag niet klagen...

Ik ga zo bezig met wat kerstversiering denk ik.. Eerst de ramen maar even lappen van binnen en dan zien we wel hoe ver we komen vandaag. Moet ook nog sporten. ;)

14. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Welkom nieuwe dames!

Hier alles nog steeds prut, voel me echt belabberd. Het lijkt wel op een depressie, moe, lusteloos, uitgeput en nergens zin in. Werk gaat ook niet echt goed zo.... Pfff! Maargoed, verder proberen we maar te genieten hè! ;)

Balen dat je Boobs zo veel groeien sita! Kan me voorstellen dat je daar met cup e/f niet echt op zit te wachten. Ik vind het wel best, zoveel heb ik niet dus als ik een cupje omhoog ga vind ik dat best ok :)
    Vriendin van me had trouwens ff voor ze zwanger werd. Gingen toen wel groeien, maar nu na twee bevallingen en ze gestopt is met bv zijn ze weer wat gekrompen. Dus ook al groeien ze dan hoeft dat niet te betekenen dat je de rest van je leven met mega Boobs loopt :)
    En super spannend dat je morgen de echo hebt! Ik ben heel benieuwd wat je al allemaal ziet, foto wel plaatsen hè! Ik heb mijn echo pas volgende week woe... Nog een weekje geduld!

Oh ik zag trouwens iets voorbij komen over wanneer je je eerst echo krijgt: het verschilt heel erg per praktijk. Bij ons is het standaard met 8 weken en dan ook de intake in dezelfde week. Bij anderen is de eerste echo pas met 10 of 12 weken en sita heeft m al met 7+1! Ik heb hiervoor ook een mk gehad, maar dat maakte voor mij niet uit welke termijn ik nu m'n echo zou krijgn. Denk wel dat als je t vaker hebt gehad je sneller een echo kan aanvragen. Maar denk dat je dus gewoon "pech" hebt als je een praktijk treft waar je pas met 10 wkn mag komen!

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wolkje, ja de boobs zullen vast wel weer gaan krimpen. haha! Heb daar in elk geval goede moed in. ;)

Wat betreft echo's, een vriendin van mij had ze bij alle 3 de zwangerschappen met 7 weken al, maar niet bij dezelfde verloskundige als ik heb. De laatste zwangerschap bij haar moest wel zo vroeg, aangezien de 2de een miskraam was.

Ik ben zelf ook erg benieuwd wat er al te zien is! Als ik internet mag geloven gebeurt er al erg veel bij ons kleine minimensje... Dus ben benieuwd wat er zichtbaar is. :D

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ow ja.. de echo komt waarschijnlijk na t weekend wel hier te staan. We gaan vrijdag een lang weekend weg, en heb morgenavond de echo. ;)

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Dag meiden!

Hier vanochtend naar de tandarts geweest. Om 7.45 wat gegeten en heb nu alweer trek! Zo maar een bakje muesli naar binnen werken.
    Echt gek hoor, hoe je lichaam verandert!
    Straks maar eens naar het werk, daarna mn huisje poetsen en vanavond de echo. Heb er echt zin in om onze kleine te zien!

18. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ sitalita, geniet van jullie echo, straks gaan jullie het kleintje voor het eerst zien. Prachtig moment, ik kan niet stoppen met steeds naar de foto te kijken hahaha.

@ borsten, die van mij blijven ook niet meer zo mooi in hun bh zitten als ik zou willen. Gelukkig heb ik maar een B cupje, dus het groter worden op zich maakt mij niet zoveel uit. Maar mijn bh's zitten niet echt prettig meer. Ik ga straks eens naar H&M en hema, las namelijk ergens dat ze daar fijne meegroeibh's hebben. Niet echt charmant of sexy denk ik, maar hopelijk wel comfortabel.

@ eerste echo, ja het zal zeker per praktijk ook verschillend zijn. Maar ik heb mijn eerste echo nog bij de fert arts gehad die ons ook een handje geholpen heeft met zwanger worden, zij heeft ons dossier nu afgesloten en nu mogen we verder naar de vk.

19. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Jaaaaa ik mag medicatie gaan halen tegen de misselijkheid!!! (eindelijk)

20. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Dat is fijn jo, hopelijk gaat het je goed helpen.

Deel Deze Pagina