@Sitalita, heel veel plezier vanaaf bij jullie echo!en fijn weekendje weg! @Jo, dat is fijn meid, hopelijk helpt het goed! Zo een heftig nachtje gehad, met overgeven en diarree...pfff heb echt respect voor de meiden die elke dag moeten overgeven. wordt na 1 nachtje al helemaal gek Brrrr Denk niet dat het met de zwangerschap temaken heeft maar dat ik een buikgriepje heb...dochter vanochtend bij oma geweest en ik ff bijgeslapen op de bank! Hoe gaat het met julie verder? liefs
Hoi dames, ik wil mij ook graag bij deze club aansluiten. mijn banner zegt genoeg... toch? iedereen proficiat en een hele leuke tijd... geniet ervan.
Jeeej hier bijna 8 weken, en allleen super moe, was altrijd wel moe maar zo moe heb ik nog nooit mee gemaakt hahah @borsten die van mij willen geloof ik niet nou heb ik een kleine B dus ze mogen best wat groter worden maar dat gebeurt nog niet, kan het zijn dat het pas laten komt? @sitalita succes geniet ervan!\ @holiday welkom en gefeliciteerd! @jo ow dat is wel fijn voor je hoor!!
heej meiden, hier gisteren de echo gehad. Er was nog geen hartje zichtbaar. Het leek erop dat het zich net had ingenesteld. Waarschijnlijk komt dit door een diapauze, wat betekent dat het eitje langer is bezig geweest naar een plekje zoeken. Dit betekent dat ik dus minder ver ben dan ik dacht. Het slijmvlies was wel mooi dik, dus dat was positief. Over 1,5 week moet ik weer komen voor een echo om te kijken of het nog goed zit en gegroeid is. Spannend dus nog hier! Nou, ik ga snel mn tas inpakken en een weekendje weg! Groetjes!
@malle: ik was laatst bij de hunkemoller en daar zeiden ze dat er geen pijl op t trekken is. Sommigen beginnen meteen te groeien (ik had het al twee dagen na m'n eisprong) en anderen groeien pas tegen t einde van de zwangerschap of zelfs meteen na de geboorte.... Dus er is nog hoop! Hier ook een kleine b, ga nu naar een volle b, dus ik vind het prima. M'n vriend is helemaal weg van m'n Boobs, haha! Ik weet het niet meer zeker maar las volgens mij hier dat iemand zei een nieuwe bh te gaan kopen? Ik kan je aanraden naar de hunkemoller te gaan, heb me daar gewoon laten opmeten en kwam niet in een grotere cupmaat uit, maar ze hebben me de t shirt Bra aangeraden en die is super! De cups zijn wat weider dan bij de h&m, dus ze knellen minder. Zit heerlijk en ziet er fatsoenlijk uit! 19,90 dus ook niet de hoofdprijs. Ze zeiden dat veel zwangeren die dragen omdat ze heel zacht zitten. Zo, ik ga ff verder met m'n kerstboom!
Bedankt voor de tip over die bh's bij de hunkemoller, ga ik daar eens vragen. Gisteren niks kunnen vinden namelijk, alleen voedingsbh's, maar daar heb ik uiteraard nog niks aan....
Ik heb zo'n last van het zuur... Dat is echt niet normaal meer...... Als ik iets eet of drink baf gelijk t zuur... Ben misselijk als ik eten zie of ruik, maar hoef niet te spugen... Verder zo ontzettend moe (ook nog nooit mee gemaakt) ogen vallen dicht als ik net een uur wakker ben in de ochtend en in de middag weer zo'n dip en dan rond 10.00 zwaai ik maar af... Verder helemaal happy hoor ) Ik heb zw BH van de Hema zijn niet duur en die zitten me toch lekker de onderbroekjes trouwens ook! Het zijn geen voedingsbh lekker tricot stofje echt de moeite waard om daar eens om te gaan!! Doei doei
Zijn dat dan van die meegroeibh's holiday?? Vervelend zeg dat zuurbranden, misselijkheid en vermoeidheid.
hier ook iemand met 't energielevel van een luiaard. Na mijn ontbijt is het alweer tijd om te slapen. Helaas kan ik daar niet aan toegeven, aangezien ik gewoon een fulltime baan heb en een parttimebaan tegelijk. Gelukkig is december de drukste maand, daarna kan ik gaan afbouwen. Ik heb dinsdag de intake bij de vk, en over 2 weken de echo. Ben zo ontzettend benieuwd, hoop echt op een kloppend hartje! Voelt in ieder geval wel als een ontzettende energievreter die kleine uk hier! Vandaag mijn huisje helemaal kerstig gemaakt! De boom staat, alles is versierd! Zo leuk Hoop dat alles goed met iedereen gaat, en alvast een heel fijn weekend!
Knap vervelend idd.. maar ja zal hopelijk binnenkort wel veranderen er verandert ook zo veel binnen in.
Jeetje, wat me vandaag overkwam. Ik heb de auto ondergekotst. Wat erg, de misselijkheid trok maar niet bij, dus mijn collega's stuurden me naar huis. Op weg naar huis kwam het er allemaal uit. Ik kon niet stoppen langs de weg, daar is op dat stuk geen mogelijkheid toe en het was ook nog eens hartstikke druk. Ik kon het gewoon niet wegslikken/inhouden. Word ik ook nog ingehaald door iemand die natuurlijk vond dat ik te langzaam reed, zie ik hem kwaad mijn auto in kijken, zit ik daar al rijdend te kotsen. Jullie hadden dat gezicht van die man moeten zien.... Rij ik thuis de oprit op, staat buurman daar. Ik heb maar heel aso gedaan alsof ik hem niet zag en ben naar binnen gevlucht, mijn hele jas hing onder. Kleetjes in de was, auto even vlug schoongeboend en het bed in. Daar een paar uur geslapen en dat heeft me echt goed gedaan. Maar jeetje, wat een afgang en beschamend moment....
@december dat kan ik mij voorstellen.. gaat het nu weer beter met je? bij mij is er geen pijl op te trekken... ik werk in een zeep winkel.. en alleen van die lucht ga ik al over m'n nek (figuurlijk) normaal gesproken is het heerlijk hahaha..
ah december, jij ook al? Ik ben vandaag ook 3 keer over mijn nek gegaan. Het is ook gewoon niet tegen te houden Gelukkig had ik al die keren een wc in de buurt. Meiden, ik ben gesloopt. Heb redelijk wat problemen op werk, dus dat kost zoveel energie. Hopelijk kom ik morgen gezellig bijkletsen. Slaap lekker!
@ december....kan ik me ook goed voorstellen. hopelijk voel je je nu weer wat beterder. @Anni, bah vies he?!hopelijk zijn problemen op werk niet zo erg meid! ik van de week ook aan het spugen, maar niet van zwangerschap maar buikgriep....brrr bah zo vies! die buikgriep gaat hier flink rond! fijne zondag allemaal
@wolkje, oke als ze gaan groeien dan ga ik zeker daar heen, had van de week even een bh aan van een ander merk en die zat niet echt goed meer, ze zijn dus wel wat aan het groeien, mijn man zegt dat ook alleen ik zie het niet hahah @december jeetje wat vreselijk zeg, hoop dat je dat niet meer overkomt. @hier Jeeejj nu 8 weekjes en nog steeds niet misselijk, wel veel buikpijn in onderbuik, soort banden pijn denk ik. Heb vanochtend heerlijk ontbijtje op bed gekregen van man lief en hij heeft ook de kerstboom al opgetuigd, zoooo leuk!! Hier ook al helemaal in de kerstsfeer!!