Bevallen in de mooie maand JULI :D

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Enjoyllive, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi meiden!
    December: wat vervelend zeg! Lijkt me echt niet tof!

Ik ben deze week echt weer goed beroerd! Niet overgeven maar echt de hele dag door misselijk. Merk wel dat als ik iets eet dat dat helpt, maar dan moet ik mezelf echt dwingen! En zoooooo moe! Gisteren gaan shoppen met een vriendin en ik was echt na twee uur al kapot. Gelukkig heeft zij al twee dochters en snapte ze het helemaal, dat is wel fijn. Ze is een van de weinigen die het al weet, dus kwam goed uit :)
    Ben ook mega verstopt trouwens, balen!
    Hoop echt dat dit met 12 weken beter word! Nog ruim 4 weken afzien :) gelukkig is het voor een goed doel!
    Oh en woensdag m'n eerste echo!!! Jeeeee!!!

Ik lig nu trouwens op de bank te kijken naar "The back up plan" met jlo. Die meid is drie seconde zwanger en heeft al vreetbuien... En ze komt na 3 seconden klaar. Schijnt een zwangerschapskwaaltje te zijn, veel zin in sex... Nou nog niks te merken hier hoor!!!

Vanmiddag naar de bios met vrienden, nu nog even lekker uitrusten voor die tijd!

2. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ mallle aaaah wat ontzettend lief van je man zeg!

@ all: we hebben dus allemaal goed last van onze kwaaltjes. Hopelijk worden ze snel minder.

@ wolkje85: ik heb de backup plan ook laatst gezien, vond het echt een flauwe, overdreven film. Hij viel me dus heel erg tegen, dat klaarkomen en vreten werd een beetje té overdreven neergezet naar mijn mening.

3. Chans

Chans Actief lid

Aug 16, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    @december
    Wat ontzettend vervelend! Ik ben hier ook om de zoveel tijd aan het kokhalzen, het spugen zelf kan ik gelukkig grotendeels onderdrukken maar jammer genoeg niet altijd :(

Mijn energielevel is -300 en dat trekt nog niet echt bij.

Morgen gelukkig een dagje vrij, eerste echo :) en even bij de dokter langs om het een en ander te bespreken. Daarna hopelijk wat kerst cadeaus shoppen en hopelijk kom ik dan de rest van de week weer door.

Ik ben op dit moment echt jaloers op de mensen die nergens last van hebben! Gelukkig is vriendlief ontzettend lief en doet veel voor me!

Aan iedereen die het Ook niet heel makkelijk heben, sterkte! We weten waar we het voor doen :)

4. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Chans geniet van je eerste echo!!

5. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @wolkje, nou hier ook niks te merken kwa sex hoor hahah.

@Chans veel plezier met jullie eerste echo.

@hier, nog steeds gaat alles goed, kan niet wachten tot eerste echo en over 1.5 week kunnen we het eindelijk gaan vertellen joeeehhooeee!!

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    @december: idd, vond het ook echt enorm overdreven... Te flauw gewoon! En dan die praatgroep en die onderwaterbevalling... Geen aanrader die film inderdaad!

Hier nog maar twee nachtjes slapen tot echo! Spannend!!!!

7. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh trouwens, we hebben het vrijdag aan de schoonouders verteld. Ze waren hartstikke blij maar na 3 seconden kregen we al de opmerking van: oh maar dat is wel sneu voor Pietje en Mientje (even gecensureerde namen ;)) de dochter van de zus van schoonmoeder zit schijnbaar al een paar maanden in IVF traject. Wisten wij helemaal niet, hielden ze stil schijnbaar. Prima, en inderdaad heel vervelend voor ze. Maar sorry hoor: wij hoeven ons toch niet in te houden omdat het bij hen niet lukt! Kijk, dat het nieuws pijnlijk gaat zijn voor hen snap ik, en ik vind het ook heel erg voor ze, maar moet onze blijdschap dan op zon moment ingeperkt worden omdat het zielig ia voor hen? Niet echt een leuke eerste opmerking na het vertellen aan opa en oma.
    Ik vind het echt vervelend voor ze, maar ga me niet schuldig boels dat wij wel zwanger zijn. Na die kanker van mn vriend en de mk hebben wij ons portie ook wel gehad en mogen we nu eindelijk genieten samen!

8. holiday

holiday Actief lid

Aug 25, 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wolkje idd hoor lekker genieten van de zwangerschap! mijn schoonouders reageerde 10 jaar geleden heel cool op de zwangerschap maar nu daar in tegen... waren ze helemaal blij... (mss zijn ze er nu meer aan toe hihi)

Ik krijg de 22e de 3e echo ... ben echt nu al weer zenuwachtig.. ik mocht eerder komen maar dacht, nee joh doe maar 2 weekjes ertussen.. ben blij als het het zo ver is en wij onze uk weer mogen zien.

en ik kan mijn buik niet meer inhouden... zou dit nog een darmenbuikje zijn? of uhhhh

9. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    @holiday: foto? :)

10. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @wolkje, ja zeker gaan genieten hoor, heel lullig voor hun maar zou er niet te veel over in zitten, wel een beetje jammer dat ze dan zo reageren. Maar iedereen mag in zijn handjes klappen als het wel vanzelf lukt.

@Hilyday ja foto :D zijn erg nieuwschierig, bij mij zit nu ook wel wat te komen, kreeg vandaag mijn paardrijbroek niet meer dicht, heb dus maar met open broek gereden met een hele lange trui erover heen hahah, maar als je al een buikje heb zo als ik gaat het natuurlijk met die broeken wel heel snel dat je ze niet meer aan kan.

11. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Hoi dames,
    Wil me graag bij jullie aansluiten! :)
    Ben volgens mijn berekeningen ben ik 31 juli uitgerekend.
    Heb morgen de 1e echo dus ben benieuwd! Spannend hoor...
    Meer meiden pas de 1e echo gehad of binnenkort de 1e echo?

Liefs Anna

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    3,223
    0
    36
    Dag meiden,

donderdag dus de echo gehad, en net terug van het weekendje weg en gelijk de vk gebeld.
    Heb dit weekend hoogstwaarschijnlijk een miskraam gehad, heb van vrijdagmiddag tot nu gevloeid. Zaterdag/zondag behoorlijk wat.
    Mag donderdag langskomen voor een echo ipv volgende week maandag, om te kijken hoe het ervoor staat.

Niet erg veel zin nu om alles te lezen en goed te reageren.. maar wilde dit wel even meedelen. Weet ook niet of ik hier de komende tijd veel te vinden ben, moet het allemaal even een plekje geven.

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Sita: ook op dit topic wil ik je even een dikke knuffel geven... Ik hoop alsnog dat alles goed is! Daar gaan we gewoon van uit! Dikke dikke knuffel!

14. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Anna: welkom hier!
    Ik heb woensdag mijn eerste echo. Moet zeggen dat ik het nu toch wel spannend begin te vinden! Hoop dat alles goed is!

15. holiday

holiday Actief lid

Aug 25, 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    je ziet nog niet veel.. maar ik voel het wel bij het sluiten van mijn broek. dus gisteren maar dit jurkje en legging gescoord.. zit super lekker

ik draag maat 38/40 van kleding.....

16. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @sitalita, ach meid toch, ik hoop ook gewoon dat alles goed is, je hoort wel is vaker dat vrouwen vloeien en dan alsnog zzwanger zijn. Knuf!!!

@anna welkom!
    @holiday, leuk hoor!! Mooi komend buikje!

17. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ sitalita, lieve meid wat schrikken zeg. Wat zal jij ontzettend bang zijn. Ik duim heel hard dat het toch nog goed mag zitten. Hele dikke knuffel lieverd......

@ anna: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

@ holiday: leuk beginnend buikje. Ik heb dat jurkje ook vorige week bij prenatal vandaan gehaald. Zit echt heerlijk, zou er zo in kunnen slapen haha.

@ wolkje: morgen je eerste echo, geniet ervan meid!!

@ mallle: ik zie dat wij allebei op dezelfde datum naar de verloskundige mogen. : )

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    aaah nee Sita toch...
    Ik hoop echt dat alles goed mag zijn, mijn duimpjes draaien!

Leuk jurkje holiday!

Welkom, anna! :)

Vandaag eerste intakegesprek bij de vk.
    Ben zooo benieuwd!
    Vind het nu wel hard gaan...
    Ik breng vanmiddag verslag uit :)

19. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ anni: ben benieuwd, hopelijk een gaat het een heel prettige kennismaking worden.

20. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @december, nou idd ja, leuk hoor, spannend, alleen heb jij dan ook echo die heb ik de 28ste pas. Ik heb alleen intake.

Share This Page