Bevallen in de mooie maand JULI :D

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Enjoyllive, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,754
    0
    36
    Goeiemiddag dames:)

Vandaag is mn NOD hihi...Hopelijk blijft deze echt weg en hoef ik daar niet meer over in te zitten...toch wel spannend hoor:)

Ik heb me op pagina 1 al voorgesteld;) ben dus 23 jaar en mn mannetje 29...hij in de hypotheken/verzekeringen ik in de gehandicaptenzorg....hebben 5,5 jaar een relatie en zijn net iets meer dan half jaar getrouwd....:)

Gister had ik nog weinig last van kwaaltjes...Nou, vandaag is dat helaas niet meer zo...Ben heel de ochtend al misselijk, krijg geen hap door mn keel, in de C1000 rook het verschrikkelijk (normaal lekker natuurlijk), waar ik misselijk van bleef en ik weet ff niet wat ik kan doen.....Jullie misschien nog tips wat ik kan eten/drinken? Wordt er ook logischerwijs licht van in mn hoofd:(

2. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

Mar 17, 2009
    848
    454
    63
    Goedemorgen ladies!

Er is nu iets meer leven in de brouwerij hier zie ik, leuk!! :D

Enjoylive "ken" ik al vanuit een ander topic, maar voor de rest zal ik mij nog even nader voorstellen :)

Ik ben 25 jaar en mijn vriend is 35. Sinds een jaar zijn wij de trotse ouders van een prachtige zoon! En nu ben ik alweer ruim 6 weken zwanger van ons tweede wonder :D Ik werk parttime in de detailhandel en dat bevalt prima. Heb als hobby paardrijden (zeer fanatiek!) en dat moet ik straks op een lager pitje zetten. Maar het is voor een goed doel natuurlijk.

Sinds dinsdag voel ik me écht misselijk en ik ben snel duizelig en echt heel moe. Best lastig soms met een kleintje die om je heen dartelt :p Op 22 november hebben we de termijnecho en dan weten we of alles goed lijkt. Mijn eerste zwangerschap liep uit op een miskraam en dat heeft me wel een knauw gegeven... heel naar.

3. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,754
    0
    36
    @Daphne, hmm dat misselijke is zo vervelend....wat doe jij daartegen? licht in mn hoofd ben ik ook....duizelig niet heel erg gelukkig....heel af en toe maar....wij gaan 2 december naar de vk...ze wist niet zeker of ze dan al wat kon zien, maar wilde het wel proberen....duurt nog zo lang haha...

ik zei gister tegen mn mannetje dat we zondag (week na 1e test) nog wel een test konden doen zodat we een knalstreep hadden..dat is onze laatste test op voorraad...maar zei hij: ja voor het zelfde geldt krijg je een miskraam, en dan kunnen we hem weer gaan gebruiken....heeftie wel weer gelijk in hihi...

4. meisjeM

meisjeM Lid

Nov 26, 2006
    7
    0
    0
    Hoi hoi,

spannend: vraagje je schrijft dat je nod vandaag is maar je banner staat op 4 wkn 4 dagen. klopt dat?

Daphne, Ik ben erg onzeker na mij 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. Ik heb nog maar 1 eileider en als het dus weer niet goed gaat, dan heb ik niets meer.
    Wow leuk 2 kindje zo snel achter elkaar.

Hier nog wat testen net gekocht... just incase.. En een digitale van cb. Ben benieuwd. Deze doe ik morgen op mijn nod.

Groetjes.

5. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,754
    0
    36
    @MeisjeM, ja het klopt wel, heb afgelopen zondag voor het eerst positief getest zeg maar 5 dagen voor mn NOD....Want mn NOD was officieel vandaag....snapje?

6. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

Jan 19, 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Meisje: Hihi wij hebben dezelfde NOD en ook ik ben tot nu toe zonder echo op 29 juli uitgerekend.

@ All: Alles verder wel terug gelezen maar ff geen puf om te reageren. Heb vanavond te horen gekregen dat we onze poes Molly moeten in laten slapen. Dit gaat maandag om 12:00 gebeuren ik ben er kapot van.
    En moet ook het hele weekend werken inc morgen avond pfff :(!

7. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

Jan 19, 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Ik ga zo werken van 16:00 tot 21:00! Er is een crisis bij ons binnengekomen 2 dagen geleden dus ben benieuwd of hij zich beetje gaat gedragen vanavond. Jullie nog leuke plannen voor vanavond?

Fijne avond meiden!

8. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

Jan 19, 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Meiden waar zijn jullie allemaal?
    Nog leuke weekend plannen?

Liefs,

9. Snowy09

Snowy09 Actief lid

Aug 13, 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Ik ben op 14 Juli uitgerekend. Mag ik me hier aanmelden ?
    Schrijf bij een ander juli topic ook die is zo druk kan ik niet bijhouden.

Hopelijk mag ik hier mee schrijven

10. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

Mar 17, 2009
    848
    454
    63
    Snowy: welkom!! Het is hier wel beduidend rustiger hoor ;) :p

@Spannend: je moet uit gaan van je eerste dag van de laatste menstruatie + de dagen die je cyclus telt en dan zit je op je NOD op 4 weken. Het is niet zo dat als je 5 dagen voor je NOD positief test (wat wel erg vroeg is trouwens), dat je dan op je NOD 4 weken en 5 dagen zwanger bent ;)

@Enjoy: oow nee!! Een dier inslapen vind ik ook altijd zo vreselijk... :( Veel sterkte morgen!
    Viel het mee op het werk?

Wij zijn gisteren op familie bezoek geweest. Is altijd een hele wereldreis, aangezien veel van mijn familieleden (zeg maar gerust allemaal) op minimaal 1,5 uur reizen bij ons vandaan wonen. Met een klein kindje is dat soms wel wat lastig, want die vindt de auto natuurlijk oersaai. Gelukkig viel hij op een gegeven moment wel in slaap.

We hebben zojuist ontbeten en ik ben weer fanatiek misselijk.. pff! Wil eigenlijk nog paardrijden vandaag, maar ik vraag me af of ik hier de puf nog wel voor heb. Lastig, want mijn drive is zo enorm met dat paardrijden, dat ik soms helemaal met mezelf in de knoei zit. Dat had ik mijn vorige zwangerschap ook.. Dat is de enige reden dat ik het zwanger zijn graag aan mijn vriend uit zou willen besteden ;)

11. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,754
    0
    36
    Welkom Snowy:) Praat gezellig mee:)

@Daphne, ik had een wat onregelmatige cyclus...Eerst 28 toen 30 en daarna 32 dagen....Afgelopen donderdag zou mijn uiterste NOD zijn zeg maar....Ik heb uitgerekend vanaf mn eerste dag van mn laatste menstruatie...Die was 9 oktober...Dus dan klopt het toch dat ik nu 5 weken ben....Dan zou ik zeg maar een cyclus van 28dagen hebben gehad...En niet de uiterste...Overal waar ik het bereken kom 5 weken uit....

Ff druk geweest heir..gister gewerkt en daarna vrijwel meteen naar een tante toe:) was erg gezellig..daar hebben we het toch ook vertelt...Ze vonden het erg leuk....
    Mn ouders reageerden erg leuk eergister....ze zaten eerst vol ongeloof hihi maar ze hadden het ook wel beetje verwacht:) Heerlijk:) hihi..

12. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Hoi Hoi Dames!!

Mag ik hier mee praten??
    Ik ben 22 jaar en mijn man ook.
    Vorig jaar sept getrouwd ..
    Wij zijn sinds nov 2009 bezig voor een kleine waarvan 1 jaar en 3 maanden medisch.
    Op koninginnedag een miskraam gehad bij 5 weken .
    vorige week dinsdag ( 1 dag voor NOD) positief getest.
    En gister had ik echt een knaltest en de CB gaf aan 2-3 weken.
    Mijn dag zal zijn 18 juli.
    mooie maand hoor!!

en ohja mijn 1e echo zal zijn 28 nov...

liefs Amy

Foto vanm de test:
    View attachment 198682

13. wendyie

wendyie Lid

Oct 11, 2010
    41
    0
    0
    Ik ben wendy 24 jaar en mama van een zoontje van 2, die dus als alles goed gaat groote broer wordt in juli!!
    jeeey ik kom ook gezellig mee kletsen. heb vandaag posi getest!...ben als het goed ik 15juli uitgerekend!!

iedereen gefeliciteerd

14. Snowy09

Snowy09 Actief lid

Aug 13, 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Welkom nieuwe meiden !

15. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

Mar 17, 2009
    848
    454
    63
    Welkom nieuwe dames :D

@Spannend22: Oow ja, op die manier :D ;)

Ik heb het mijn moeder verteld en die was helemaal door het dolle. Vriendinnen van me weten het ook en een van hen krijgt nu zelf ook de kriebels haha :p

16. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    voor wie het trouwens leuk vind. ik heb foto's van de testen in mn fotoboek staan!

17. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,754
    0
    36
    Welkom Wolkje:)

Klets maar gezellig mee hoor...Wat een heftig verhaal zeg...Gelukkig gaat het nu weer redelijk en heb je alles zo goed als op de rails toch:) En wat goed dat je zwanger bent, gefeliciteerd:D
    Ik had ook vroeg voor mn NOD testen gedaan en positief getest...Heb op zondag getest en toen had ik pas mn NOD op die komende donderdag...Maaaaar, ben nog steeds zwanger;) hihi....

Hoe voel je je?

18. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    ik voel me redelijk. ben 's ochtends wel wat misselijk, maar zodra ik opsta verdwijnt dat wel. heb alleen niet zo'n eetlust verder, maar probeer wel goed te eten.
    verder merk ik al wel dat ik vermoeider ben dan normaal en ik heb wat sneller hoofdpijn. oh en mn borsten doen me echt zeer! Ik heb een zeer bescheiden boezem (75 b en ben heel lang, dus dan is dat niet zo veel) en ze zitten me echt in de weg! twee grote blauwe plekken zo voelt het. dat was ook het eerste teken dat ik misschien wel zwanger was, ik had het al een dag of twee na mn eisprong en dat had ik de eerste keer ook.

hoe voelen jullie je allemaal?

19. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    3,223
    0
    36
    Dag dames!

Ook ik sluit me graag bij jullie aan. Vanochtend mijn 1ste positieve test (1 dag voor nod)! Nog een licht streepje, maar toch duidelijk te zien.

Iets over mezelf, 24 jaar, man is 29 jaar. Zijn nu 8 jaar bij elkaar samen waarvan 3 getrouwd. Hebben sinds bijna een jaar een lieve hond (herplaatser) in huis.

We zijn 5 maanden bezig geweest voor ons eerste wonder, en nu is het dan zover! Heb al ruim een week klachten, vorige week maandag denk ik de innesteling gevoeld, veel kramp. Nu al dagen misselijk s ochtends, krampjes, sneller moe, minder conditie bij het sporten, puisten die ik al tijden niet heb gehad... al met al 2 spannende weken gehad, en dan nu positief!

Volgens de calculator ben ik 26 juli 2012 uitgeteld.

Gelijk een vraag, wanneer zouden jullie een verloskundige bellen voor een afspraak?

20. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    ha sita: gezellig dat je hier ook komt meekletsen!
    Ik ga denk ik volgende week bellen voor een afspraak, als ik "de" datum van mijn vorige mk voorbij ben. voelt fijner op een of andere manier.

Share This Page