Bevallen in de mooie maand JULI :D

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Enjoyllive, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweet84

sweet84 Bekend lid

Apr 16, 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Mag ik bij jullie aansluiten? Ik ben 5 juli uitgerekend...
    Ik kan nu al niet wachten, heerlijk en als het dan ook nog een mooie zomer wordt kunnen we lekker wandelen!!

2. holiday

holiday Actief lid

Aug 25, 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL

Gefeliciteerd en van zelf sprekend welkom bij deze club :)
    Ik hoop ook op een mooie (na)zomer

3. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ sitalita: getver wat een rotnieuws meid, hele dikke knuffel.

@ anna: ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent, hopelijk volgende week een mooie kloppend hartje. Wat duurt een week dan lang hè?

@ sweet84: gefeliciteerd en welkom!!

4. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Ik hoop het ook!
    Dubbel gevoel, maar probeer positief te blijven!

5. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Zo kan een week heel lang duren ja! ;)
    En t is pas volgende week vrijdag dus nog 1,5 week..

Misschien weten jullie dit?! :

Heb dus met clomid de 1e ronde een cyclus gehad van 5 weken (moest toen om de paar dagen naar t ziekenhuis voor een echo dus werd precies bijgehouden)
    Nu zei de gyn vanmorgen dat het dus kan zijn dat bij de 2e ronde mn cyclus wat langer was.
    Stel dat dit zo is, dan zou ik mn eisprong rond 12-15 nov hebben gehad, en dat is nu zo'n 4 weken geleden.
    Betekend dit dat ik nu dus pas 4 weken zwanger ben (ongeveer) of wordt dit ook anders geteld?

Lfs Anna

6. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Helaas klopt jou 'theorie' niet. Je zou dan al 6 weken zwanger zijn.
    Er wordt gerekend vanaf de ongesteldheid. Als je een langere cyclus hebt reken je de twee weken voor je eisprong mee. Die twee weken ben je niet zwanger. Je krijgt ze als het ware cadeau.

7. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Ja weet idd dat je 2 weken cadeau krijgt, maar wist dus niet zeker of dat ook bij een cyclus is van bijv 5-6 weken zoals bij mij.
    Want als ik reken vanaf mijn vorige menstuatie zou ik nu 7 weken zijn, maar als je t berekend met die 2 weken extra dan zou ik nu dus 6 weken zijn. (Of t moet zo zijn dat mn eisprong nog wat later is geweest)
    Hoop t eerlijk gezegd wel haha, des te meer kans dat t vandaag te vroeg was en volgende week dus wel iets te zien is...

8. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Heb je deze ronde dan geen echo´s gehad om te bekijken wanneer je eisprong is geweest? Verder sluit ik me aan bij jo, je krijgt eigenlijk 2 weken voor je eisprong er gratis bij.

9. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Nee heb ik alleen de 1e ronde gehad om te kijken of de 50 mg voldoende was.
    Toen had ik +/- na 2,5 week mn eisprong, en weer +/- 2,5 week later werd ik ongesteld.
    Als dat de 2e ronde precies hetzelfde was gegaan dan had ik t weekend van 12/13 nov mijn eisprong moeten hebben, maar die is voor mijn gevoel een paar dagen later geweest.
    Dus kom ik dan uit op 4 weken geleden, en dan zou ik nu 6 weken zijn.
    Lijkt me wel dat er dan vandaag iets te zien had moeten zijn toch.. :(
    Of mn eisprong moet nog later zijn geweest...

Sorry hoor, zit mezelf gek te maken hier haha..
    Moet echt nog geduld hebben tot volgende week vrijdag.

Anna

10. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Ik vind het wel vreemd dat ze geen echo´s hebben gedaan bij je. Maar goed, daar kun jij uiteraard niks aan doen. Ik heb ook een aantal keren clomid gehad en ben steeds gevolgd en het verloop was telkens anders. Als je eisprong idd 4 weken geleden is geweest zou je 6 weken zijn ja, maar goed. Je weet nu dus niet of het inderdaad 4 weken geleden is geweest...

ik kan me voorstellen dat je nu op bent van de zenuwen meid, ik blijf voor je duimen. Hopelijk ben je gewoon korter zwanger. Dikke knuffel voor jou!!

11. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Ja vind t ook een beetje raar, maar ze hebben alleen de 1e ronde echo's gemaakt. Heb daar verder ook niet bij nagedacht, maar is misschien wel een idee om dat even voor te leggen volgende week. (mocht het nodig zijn..)

Ik wacht gewoon af, hoop echt dat mn berekeningen totaal niet kloppen haha en dat ik pas kort zwanger ben! ;)
    Maar de onzekerheid is killing....

Ken een meisje die heeft 4 miskramen gehad, en nu een gezond kindje gekregen.
    Stel dat t bij mij nu fout is, dan is het mijn 2e miskraam, en dat idee alleen al breekt me gewoon..
    Dat trek je toch niet?! 4 miskramen... :(

12. holiday

holiday Actief lid

Aug 25, 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    even een vraagje: wie van jullie is er ook al meer dan 2 kg aangekomen? ik eet toch echt niet anders... ben juist misselijk na het eten.. (wat ik ook eet) maar er zit bij mij al zeker 3,5 kg aan... mijn broeken zitten ook op mijn benen strak .. dus zou dit vocht zijn? Kan toch niet zo snel?

13. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hier alleen maar afgevallen; 5 kg ondertussen.

14. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Ik ben ook aangekomen hoor, weet niet precies hoeveel, maar merk wel dat sommige broeken wat strakker zitten..

15. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi meiden,
    Even wat goed nieuws in dit topic: vanmorgen echo gehad en alles was goed!! Zag een duidelijk vruchtzakje met een minimensje en een kloppend hartje! Zo fijn en zo speciaal! Ben helemaal gelukkig! Goed ontwikkelde baarmoeder enzo, helemaal goed! Vruchtje was 1,5 cm, wat overeenkomt met 7 weken 6 dagen, precies volgens mijn eigen berekeningen dus! (deze banner geeft op een of andere manier een dag extra aan).

Sorry voor de dames die in spanning zitten waar het misschien niet goed gaat, kan me voorstellen dat dit ff niet is waar jullie op wachten. Maar ik was zo ongerust na de verhalen van deze week... Ben heel blij dat het tot nu toe gewoon goed gaat! Dat neemt niet weg dat ik heel erg met jullie mee leef! En ik weet wat jullie doormaken nu, die spanning en alles. Dikke knuffel!

Ik ben overigens ook afgevallen, niet super veel, maar ergens tussen de 1 en 2 kg. Mijn echo vanmorgen was trouwens gewoon via de buik! En goed zichtbaar, dus super!

16. Chans

Chans Actief lid

Aug 16, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, ik kijk een aantal dagen niet en er gebeurt van alles! Heel veel sterkte aan de dames waarbij het allemaal niet zo voorspoedig verloopt :(

Ik heb zelf maandag de eerste echo gehad! Mooi kloppend hartje gezien en het was 1 cm groot! 2 januari 2e echo ik ben benieuwd! Nu eerst 27 dec de intake bij de VK.

17. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Wolkje en Chans,
    Fijn dat jullie zo'n goed nieuws hebben gehad!
    Heel begrijpelijk hoor dat jullie blij zijn!! Zou ik ook zijn hihi :D

Ik heb trouwens mijn banner een week terug gezet, positief blijven he!.. ;)
    Hoop dat ik volgende week een kloppend hartje zie, en wie weet de banner nog wel een paar dagen terug kan zetten omdat de berekening eerst helemaaaaaaall niet klopte en ik veel korter zwanger ben als gedacht!! ;)

Liefs

18. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Zoals ik al zei heb ik mijn banner een week terug gezet maar dan zou ik dus in augustus uitgerekend zijn en niet in juli......:$
    Hahaha.. Maar we wachten eerst alles maar even af!

19. holiday

holiday Actief lid

Aug 25, 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja maar jij gaat vast een week eerder bevallen dussssss :)

20. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Haha ja wie weet!
    Kan ik gezellig hier blijven ;)

Share This Page