Bevallen in de mooie maand JULI :D

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Enjoyllive, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    @madewithlove, je naam doet z'n eer wel aan!! wonderen zijn echt de wereld nog niet uit! super voor jullie gefeliciteerd!!

@tijjani, mooie echo! en nog gefeliciteerd met je zoontje!!beetje laat maar wel zo gemeend!

@holiday, succes bij je intake, en veel plezier bij je echo donderdag!! ik heb ook donderdag me 2e echo, en zal denk ik als alles goed tevens me 12-week echo zijn!! wel weer spannend hoor!

@anni, oh spannend jij vrijdag je echo!! veel echo's deze week!!Leuk!

@malle, hoe was de intake? vast wel goed he?!

@december, hoe was je intake en echo?? hopelijk alles goed!!

Sorry als ik nu nog iemand vergeten ben wara ik niet op gereageerd heb...
    Hier weinig te melden, ben nu ziekjes..helaas, hele jaar zo wat niet ziek en laatste werkweek van jaar toch nog...maar ja had misschien wel heen gekunt maar wil niet met kerst ziek zijn! heb ook geen zittend beroep dus kan niet rustig aan doen zeg maar. dus maar ff goed uitzieken dit keer...zien morgen wel weer!
    fijne dag meiden! Ga nu lekker filmpje kijken met me meidje, Lion King altijd leuk!

2. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    zo vanochtend naar de intake geweest en was niet zo schokkend hahah alleen vragen stellen bloeddruk meten en wegen, alles was goed, vond het wel leuk nu gaat het natuurlijk echt beginnen hahha

3. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ meissie2008 ziek maar lekker uit meid.

Hier vandaag de intake bij de verloskundige. Echt een hele lieve meid. Standaard vragenlijstje gedaan, bloeddruk gemeten enz. We hebben ook nog even naar ons kindje mogen kijken het spartelt vrolijk rond daar binnen. Wat een verschil ten opzichte van de echo van 2 weken geleden.

4. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Wauw december! Wij mogen donderdag weer, blijft spannend.

5. holiday

holiday Actief lid

Aug 25, 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @december echt super mooi deze echo... wij mogen ook donderdag...

6. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    mooi hoor december!!! vorige echo van ons was met ruim 7 week nu ruim 11 week dus zal ook een hele andere echo zijn!! ben benieuwd en vind het best weer eng!! wij mogen ook donderdag!! veel meiden op donderdag dus de echo!! tevens me zus haar verjaardag ;)

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @December: Mooi zeg!
    Wat een lekker vrolijk kindje al, lekker rond spartelen!
    Ik hoop vrijdag ook op zo'n prachtig mooi beebje :)

@Meissie: Nog 2 nachtjes slapen en dan mag jij ook weer!
    Spannend hoor!
    Ben benieuwd hoe goed de kleine uk bij jullie is gegroeid in die 4 weken :)
    Enne, beterschap meis! Ik weet waar je het over hebt...
    Heb zelf ook een fulltime baan, staand beroep.
    En geen tijd om even gas terug te nemen, dus heb mij vorige week ook 2 dagen ziek moeten melden.
    Helaas pindakaas dan maar!
    Gezondheid van ons en de beebjes gaat voor hoor :)

Nog 4 nachtjes slapen en dan mag ook ik voor de echo!
    Ik kijk er zo naar uit!
    Het enige wat me al dagen bezig houd; is er een kloppend hartje te zien?
    Maar we gaan uit van het positieve! :)
    Welterusten meiden!

8. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Wat mogen er deze week een hoop van ons voor een echo. Spannend. De VK en mijn man keken mij een beetje vreemd aan toen de echo gemaakt was zij ik: 'pfff, ik was sinds gisterenavond toch een beetje bang dat ie het niet meer zou doen.....' Mijn man daarna thuis: 'jij bent toch ook een flapdrol hè? Alsof het over een auto gaat die het niet meer doet.....' Tja, zal wel door de hormoontjes komen zeker hahaha.

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    hahaha december ik moet hier echt om lachen :D
    Zou namelijk zomaar mijn uitspraak kunnen zijn...

Nog 3 nachtjes slapen tot de echo!
    Ga nu echt aftellen...

10. MadeWithLove

Dec 17, 2011
    26
    0
    0
    #470 MadeWithLove, Dec 20, 2011
    Last edited: Dec 20, 2011
    Bedankt voor jullie lieve reacties! :) Was even niet achter de computer te vinden ... voelde me zo belabberd ...

Ik heb 'n schildklieraandoening (werkt te traag) en het is een bekend verschijnsel dat die nog trager gaat werken tijdens een zwangerschap. Ik sta dan ook onder begeleiding van een internist. Zij constateerde een paar weken geleden dat mijn schildklier inderdaad nogal vertraagd was, dus mijn medicatie is opgehoogd. Nadeel van zo'n ophoging is dat je lichaam er aan moet wennen en je dan soms verschijnselen gaat vertonen van een te snel werkende schildklier. Een paar van die verschijnselen zijn hartkloppingen, een opgejaagd gevoel en niet kunnen slapen. En daar heb ik deze dagen best veel last van ... Voel me af en toe net zo'n stuiterbal ... :$ M'n volgende afspraak met de internist is pas begin januari, maar als dit zo doorgaat, misschien tussentijds toch maar eens bellen.
    Wel leuk om te lezen dat er nu velen in de periode van echo's en intakes zitten.
    Begint het allemaal toch echt nu :)

Ik heb al een aantal controles in 't ziekenhuis achter de rug vanwege mijn medische geschiedenis, maar mag eind december over naar de verloskundige. Heb daar op 30 december de intake.

Komende vrijdag mag ik naar 't ziekenhuis voor een nekplooimeting. Daar hebben ze een tijdje terug al bloed voor geprikt en a.s. vrijdag gaan ze een speciale echo maken waarbij ze dus gaan kijken naar het vocht in de nekplooi van de kleine ... Nu vind ik iedere echo nog altijd best spannend, maar deze maakt mij nog net iets nerveuzer. Hoop zo dat alles goed is ...

Ja, weer genoeg over mezelf deze keer :)

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat nu :)

@Anni85 - die steekjes / bandenpijn herken ik wel. Had 't ook al vrij vroeg. 't Straalt soms helemaal uit naar m'n liezen. Op zo'n moment moet ik echt even gaan zitten. Dat helpt bij mij meestal wel. Ook heb ik sinds kort zwangerschapsondergoed aan met iets meer steun en dat is ook best prettig moet ik zeggen.

11. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ madewithlove: neem de rust die je nodig hebt meid. Je moet er aan toe geven, vooral nu. Hopelijk wen je snel aan je nieuwe dosering medicatie en voel je je snel wat beter zodat het echte genieten kan gaan beginnen. Tuurlijk is het spannend, ik zal voor je duimen dat het er allemaal prima uitziet vrijdag. Klopt, met al die afspraken bij vk enz begint het er allemaal veel echter uit te zien.

Hier opluchting, vanochtend eindelijk eens goed naar de wc geweest. Heb op advies van de VK roosvicee laxo gekocht, gisterenavond 1 glaasje gedronken voor het naar bed gaan. En wat een opluchting vanochtend hahahaha. Ik had er al weken last van.

12. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @madewithlove: wat vervelend dat je zo'n last hebt van je schildklier.
    Als het echt zo blijft zou ik ook aan de bel trekken hoor!
    En jij ook vrijdag de echo?
    Hoe laat mag jij?
    Ik ben benieuwd hoe jouw echo verloopt.
    Is er nog een reden dat je een speciale nekplooimeting krijgt?
    Of is dat de combinatietest?

@december: irritant he, die obstipatie?
    Ik eet af en toe gewoon een lepel olijfolie... :D
    Doet ook wonderen haha.

Ik vind 't nu wel spannend worden, nog maar 2 nachtjes slapen...
    Hoop echt op een mooi kloppend hartje!
    In ieder geval doen de hormonen goed hun werk, spuug me eigen helemaal ongans 's ochtends.
    Dat mag van mij wel stoppen :);)

13. holiday

holiday Actief lid

Aug 25, 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    zullen we een lijstje maken met de uitgerekende datum?

Holiday 15 juli

14. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hee meiden,
    om 10 uur onze echo en daarna bloedprikken brrrrr heb het niet op naalden, zweet breekt me dan uit...nou ja ff doorbijten...
    ben wel zenuwachtig hopelijk is alles nog goed met onze spruit...
    laat jullie straks weten en dan zet ik me op het lijstje holiday okay??
    tot straks dames

15. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ meissie2008 succes vandaag meid!!

@ anni85 hmmm dat klinkt heerlijk een lepel olijfolie hahaha.

Hier gisteren een oproep gemist van de vk. Ze hadden bloed geprikt en als alles goed was zou ik het op de voglende controle horen, zo niet dan zou ik gebeld worden. Dus toen ik die gemiste oproep zag gierden de zenuwen meteen door mijn lijf. Ik terug gebeld, blijkt dat ik rhesus c negatief ben, moet in week 27 nogmaals bloed prikken, dan kunnen ze ook de bloedgroep van het kindje bepalen. Als het kindje positief is moet ik in de 30e week en binnen 48u na de bevalling een prik krijgen. Even afwachten dus. Ik heb mijn vriendin (kraamverzorgster) meteen gebeld en die zei dat ik me niet druk moest maken, dat het met die 2 prikken goed op te lossen is, maar ik was toch wel ff geschrokken hoor. Nu heb ik het wat laten bezinken en heb er wat info over opgezocht en nu denk ik idd dat het wel goed komt.

16. holiday

holiday Actief lid

Aug 25, 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @meissie2008 suc6 ik moet om 12.45 ben zooo zenuwachtig...
    Ik laat zsm iets horen ... Doeiiiii

17. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Uitgerekende julimama's:

15 juli - Holiday
    18 juli - December

18. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Uitgerekende julimama's:

15 juli - Holiday
    18 juli - December
    26 juli - Wolkje

19. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Alle dames die vandaag echo hebben: succes!!!

20. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Yeahhhh alles goed met onze kleinste!!! 3 juli uitgerekend!! hartje gezien en gehoort! baby was al met de navelstreng aan het spelen!!hihi schatje nu al!

alle meiden die vandaag echo hebben succes en veel plezier!!!!

Share This Page