hey meiden, December, kan me voorstellen dat je even schrok! Tis ook niet niks, maar gelukkig is het goed te verhelpen. Ik ben vandaag ook door de huisarts gebeld. In mijn familie zit een bloedstollingsziekte. Nu ben ik vorige week geprikt voor onderzoek, en kreeg vandaag dus telefoon van de ha. Morgenochtend maar even terugbellen, ze is er nu niet meer. Pfff ben benieuwd wat er aan de hand is. En ik zit al vol met zenuwen ivm de echo morgen haha meissie, gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn dat alles goed is Ik ga weer aan het werk, kom straks nog wel even spieken. Oh, en vanavond zet ik me op de lijst erbij, kan op mijn mobiel niet knippen plakken haha
@anni85 suc6 morgen met de echo Nou alles was GOED!! echt niet te bevatten, maar ons mini mensje is zo goed gegroeit... heb alleen een slechte echo foto er is een uitwendige echo gemaakt! maar het sprong vrolijk rond hihi..je zag de knobbels (lees armen) bewegen echt zo schattig.. moet over 2 weken terug komen voor de 12 weken echo (9 januari) ik ben wel iets terug gezet naar 9 weken en 5 dagen.. ben zoooo blij...yiehoeeee 9 januari krijg ik wel een inwendige echo dus dan kan ik iets moois laten zien. als ik nu een foto maak van de echo zie je een vage witte vlek (naar mijn mening) fijne avond allemaal liefs holiday
@holiday - fijn om te lezen dat alles goed is! @meissie2008 - ook fijn om te lezen dat alles goed gaat! Leuk hè, om de kleine zo actief te zien @december - dank je voor 't duimen Duim ook voor jou dat alles goed gaat met je bloed en de kleine. Kan me voorstellen dat zo'n telefoontje toch wel even schrikken was. En naar de wc (kunnen) gaan ... praat me er niet van Bij mij werken pruimen meestal wel goed, maar ik heb ze eerlijk gezegd liever ook niet nodig, zeg maar @anni85 - ik duim ook voor jou, dat de ha morgen geen slecht nieuws voor je heeft en dat je echo goed zal zijn. Hoe laat mag jij? Ik mag om 11.40 uur. Het is inderdaad (onderdeel van) de combinatietest. Die bestaat uit bloedprikken en een echo. Bloedprikken hebben ze al gedaan en de echo is dus morgen. Als ik 't goed begrepen heb, krijg ik dan ook gelijk de uitslag. Afhankelijk daarvan kan ik eventueel nog kiezen voor verdere prenatale screening (vlokkentest, vruchtwaterpunctie e.d.). Maar ik wil eerst de uitslag van de combinatietest afwachten. Dit krijg ik trouwens allemaal aangeboden vanwege mijn leeftijd (ben 36). Blijft toch gek, al drie goede echo's gehad ... de laatste vorige week vrijdag nog ... maar ik blijf zenuwachtig ...
Uitgerekende Julimama's 2 Juli - MadeWithLove 3 Juli -Meissie 15 Juli -Holiday 18 Juli -December 26 Juli -Wolkje
Uitgerekende Julimama's 2 Juli - MadeWithLove 3 Juli -Meissie 15 Juli -Holiday 18 Juli -December 21 Juli - Anni85 26 Juli -Wolkje
@Holiday: Wat fijn zeg! Gefeliciteerd! Altijd fijn om de kleine uk te zien denk ik? @Madewithlove: Ja ik mag morgenochtend om 08.30 uur. Ben echt zooo benieuwd, hoop echt op een kloppend hartje! Maar gezien de kwaaltjes en groeiende buik ga ik uit van het positieve! Had al zo'n vermoeden dat je voor combi-test ging, maar nu snap ik ook gezien je leeftijd dat dat word gedaan. Ook vanwege je medische achtergrond? Hoop voor je dat alles goed is, maar ook hier gaan we uit van het goede toch? Ik ga lekker slapen, ik wil fris en fruitig de echo zien! Slaap lekker allemaal!
Uitgerekende Julimama's 2 Juli - MadeWithLove 3 Juli -Meissie 14 juli- jo1984 15 Juli -Holiday 18 Juli -December 21 Juli - Anni85 26 Juli -Wolkje Eindelijk weer eens een berichtje van mij... sorry dat jullie zo weinig van me horen én dat het ook weer een ego bericht is. Ik ga beterschap beloven! Hier gisteren ook een mooie echo gehad. Kleine Puk vond het nodig mijn hele baarmoeder rond te zwemmen. We zagen zijn handjes, voetjes en zelfs zijn teentjes al! Zo bijzonder! Ik ben nog steeds niet goed, vandaar dat ik hier zo weinig te vinden ben. Hopelijk kan ik snel weer wat meer meepennen. Liefs
hier even een kort berichtje: Echo was goed, ben alleen wel teruggezet. Mooi kloppend hartje, ukkie was pas 1,7 cm! Zal van de week de foto uploaden Fijne kerstdagen meiden!
... hier even een kort berichtje om te zeggen dat gisteren bij mij gelukkig alles helemaal goed was! De kleine ukkepuk maakte het de echoscopisten nog lastig om een goede echo te maken, zo beweeglijk Maar ik vertel volgende week meer. Staan nu op 't punt van vertrek richting de familie om daar de feestdagen door te brengen ... en ze allemaal het goede nieuws te vertellen Ben zo benieuwd naar hun reacties! Fijne feestdagen allemaal!
Fijne feestdagen mama's!! Diegene die het goede nieuws nog aan de families gaan vertellen deze dagen: Geniet ervan!! Ben benieuwd naar de reacties!!
Hallo Dames, Zo na een paar drukke dagen ben ik daar eindelijk weer is, heb in een flint even bij gelezen, het was nou zo veel. Eerst iedereen fijne dagen gehad? Daantje denk dat je wel gewoon ongi bent geworden, balen meid, Iloiza SPANNEND!!! Ga voor je duimen! Hier een paar leuke drukke dagen gehad, we mochten het natuurlijk eindelijk vertellen, echt zulke leuke reacties gehad, en de opa's huilen hoor, zo lief! oma's schreeuweden gewoon van geluk hahah, zo nu hoef ik eindelijk mijn mond niet meer te houden en mag ik het zelf ook van de daken af schreeuwen, verder gaat het nog steeds goed, geen last van kwaaltjes, alleen moe en wat verstopping, maar als dat alles is mag ik niet klagen, vrijdag is het zo ver dan mogen we eindelijk voor een echo, ben zo benieuwd. Nou ga nu maar weer is aan het werk het is een drukke dag vandaag.
Hey meiden, iedereen de kerstdagen overleefd? ik was super misselijk en heb niet veel kunnen eten! de weegschaal was dan ook niet verder gestegen... maar ik pas mijn kleren dus niet meer he... En ik ga donderdag voor een week op wintersport en ik dacht; laat ik even mijn skibroek passen!! (die was best ruim) nou die ging met geen mogelijkheid dicht. Dus snel naar de stad met man lief, mooie nieuwe skibroek gescoord in de opruiming verder nog maar even een positiebroek gekocht met een leuk shirt erop, maar nu zie je echt al goed een buikje hoor...hihi.. vind het nog zo vroeg, bij mijn dochter kon ik tot 4 maanden mijn eigen kleding aan!! ook al is het 9 jaar geleden ik was al voorbereid door de VK dat ik hier rekening mee moest houden... Ik hoop dat het verder goed gaat met iedereen. Groeten Holiday