Ook hier de eerste positie broek besteld. Spijkerbroeken knellen en om nou steeds in jurkjes rond te hupsen... Heb behoorlijk last van een opgeblazen buik. Ben qua kilo's niet aangekomen nog. Gaan jullie ook naar de 9 maanden beurs? Ik zit er aan te denken, mede omdat je een echo kunt laten doen (schijnt) xxx
Ik ga ook naar de 8 maanden beurs jo. Ik ga sowieso ieder jaar met een vriendin naar de huishoudbeurs, deze editie wordt dus extra leuk nu ik zwanger ben. Mijn kleding begint nu ook al flink krap te worden.
Hoi dames, heb een tijdje niks laten weten, maar heb t erg druk gehad met werken en ben al een paar dagen ziek want we hebben goed nieuws gekregen! Ben toch zwanger!!! Gingen eigenlijk naar t ziekenhuis met een gevoel van, het zal wel fout zijn, maar we zagen een vruchtje met een mooi kloppend hartje!!! We waren zo blij! Hebben t gelijk maar tegen (bijna) iedereen verteld haha, wilden t eigenlijk met kerst tegen de fam. vertellen en rustig aan tegen de rest maar we konden t wel van de daken schreeuwen! Ben dus idd een week terug gezet, was bij die eerste echo 6 weken dus was waarschijnlijk iets te vroeg om iets te kunnen zien. Ben dus uitgerekend op 7 augustus, maarja scheelt maar een weekje met juli toch ?! Liefs Anna
yeaaah! Gefeliciteerd Anna! Superleuk, kan me voorstellen dat je superrrblij bent! Ik ben ook teruggezet, waarschijnlijk 2 augustus. Maar vind het hier veels te gezellig, dus blijf ook lekker hier! Meiden, hebben sommige van jullie ervaring met ochtendmisselijkheid? Ik heb er heeel erg last van, en het beperkt me echt in mijn dagelijkse werkzaamheden. Heeft iemand gehad dat het bij de 12e week over ging? Of eventueel minder werken of medicijnen? Als het zo blijft ga ik het wel aangeven bij de vk over 1,5 week. Nu ga ik lekker slapen, ukkie vreet energie Welterusten!
wauw anna wat een super nieuws .. ik ben erg blij voor jullie.. @anni... ik ben heel de dag misselijk..! vandaag een hele slechte dag gehad.. constant misselijk, soms dagen niet of bijna niet.. hoop ook echt dat dit snel overgaat.. het gaat ten kosten van mijn humeur! slaap lekker! morgen ochtend gaan wij lekker een weekje naar de sneeuw... misschien dat de bergen mijn goed doen! Fijne jaarwisseling iedereen en tot volgende week. Liefs Holiday
jeps hier. Maar was geen ochtendmisselijkheid meer te noemen. Meer de hele dag beroerd en braken. Heb er medicatie tegen gekregen... Merk wel dat het nu steeds iets beter gaat, ben bijna 12 weken
@holiday: fijne vakantie! Hoop ook voor jou dat de bergen je goed doen! En alvast een goede jaarwisseling! @jo: ah jij dus ook al. Bij mij is het ook schering en inslag. 's Ochtends begint het, dan moet ik echt spugen. De rest van de dag ben ik misselijk en blijf ik kokhalzen. Heel vervelend. Hoop voor jou dat het straks over is!
Hetzelfde hier voelde me sinds week 5/6 heel beroerd. Hele dag misselijk kokhalzen en overgeven. Na 1,5 week de huisarts bezocht en heb emesafene voorgeschreven gekregen en het helpt echt! Nog moe en af en toe beetje misselijk maar zoveel beter als daarvoor!
owww dames ik mag morgen voor de eerste echo, ben zoooooo zenuwachtig!!! Misschien wel ook omdat ik een beetje bang ben dat het niet goed zit, heb namelijk helemaal nergens last van en dat maakt me een beetje onzeker. Ga er wel positief heen en hoop dat ik met een big smile naar buiten kom.
@ Mallle, Ik hoop voor je dat alles goed is! Ook ik heb met twijfels gelopen. Heb de 27 er de hele dag naar uitgekeken. Was op de rit erheen erg zenuwachtig. Maar als snel zag ik onze beeb. Dat was echt onwijs gaaf! We kwamen ook met een big smile naar buiten. Ik zou zeggen probeer je niet ongerust te maken en geniet ervan.
@ mallle morgen lekker genieten van je echo en jij komt zeker met een hele grote glimlach en een prachtfoto van jullie kindje naar buiten!
@ Malle, succes morgen! Is vast en zeker allemaal goed! Onzekerheid blijft denk ik wel, tenminste bij mij wel.. Ben dinsdag doodziek geweest, hield niks binnen en nu is het ineens weg... Ben nog niet helemaal lekker, maar ben vandaag wel gewoon gaan werken enzo. Maar kan ook tussen mn oren zitten, moet positiever denken, denk ik Maar hoor zoveel verschillende verhalen, meiden zijn 3 maanden lang elke dag ziek, en andere maar een paar dagen... Vind t alleen zo raar dat t bij mij 'ineens' weg is... En hoe kijken jullie tegen oud en nieuw aan? Zin in of totaal niet? Liefs Anna
even een ego berichtje, vanochtend voor echo geweest en alles is goed, hartje klopt, we zijn zo gelukkig. Ben wel een week terug geplaatst en ben nu 29 juli uitgerekend. Zal kijken of ik straks de echo foto kan plaatsen.
@ mallle geniet van je echo meid! oud en nieuw nee, ik heb er niet superveel zin in, we blijven lekker rustig thuis met z'n tweetjes. Lekker chillen, je niet netjes hoeven aankleden en op tijd naar bed als ik eraan toe ben (wel na middernacht haha)
Ik zei het in het andere topic ook al, maar bij deze gewoon nog een keer hihi. Wat een prachtig kindje mallle, gefeliciteerd met de goede echo! Geniet ervan!
gefeliciteerd met jullie mooie echo!!!! super het nieuwe jaar in... Hier wel zin in oud en nieuw...gezellig met alle buurtjes...leuk leuk!!