Zo, net even ouders en schoonouders afgelopen om iedereen een goed nieuwjaar te wensen. En nu huispak aan en beentjes hoog hahaha. Het is toch altijd heerlijk als die dagen er weer opzitten.
Hallo dames, Allereerst de beste wensen. Dat 2012 voor ons een heel mooi jaar met nieuw leven mag worden! Vandaag de 10 weken echo gehad en alles was goed Uitgerekende datum is iets verandert, dus ga zo even de banner aanpassen! Hoe gaat het bij jullie?
Uitgerekende Julimama's 2 Juli - MadeWithLove 3 Juli -Meissie 14 juli- jo1984 15 Juli -Holiday 18 Juli -December 21 Juli - Anni85 26 Juli -Wolkje 29 Juli - Chans Ik hoop dat ik het recentste lijstje heb gepakt!
Wat fijn nieuws Chans!! lekker gaan genieten nu... iedereen ook de beste wensen voor 2012 en dat het maar een gezond,liefdevol en gelukkig 2012 mag worden!! Hier bijna 14 week..schiet alweer op! Heb erg last van me rechterheup/been....pfff vooral 's avonds als ik op bed lig kan ik me soms niet eens draaien! Baart me zorgen dat ik er nu al last van heb! voor de rest nergens last van gelukkig! begin nu al een echte buik te krijgen, bij me dochter ookal snel een dikke buik, zal nu weer zo worden.. hebben jullie ook een voorgevoel wat het gaat worden? mijn man denkt een jongen en me dochter en ik een meisje! dus kamp is verdeeld hier thuis haha fijne dag!
chans: gefeliciteerd met je goede echo, fijn gevoel is dat hè? meissie2008: wat vervelend dat je zo;n last van je been/heup hebt. Heb je het al met je vk besproken of er iets is wat je ertegen kan doen? Had je er in je vorige zwangerschap ook last van? Ik heb hier heel sterk het gevoel dat we een jongen krijgen. Ben er eigenlijk gewoon wel vrij zeker van hahaha. Mijn man heeft geen gevoel zegt ie. Nou ja, over 28 weken zullen we het weten hihi.
Hey meiden, Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik kom jullie goed nieuws brengen want ik ben alweer zwanger!!! Wat een wonder, we zijn zo blij Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat en dat jullie je goed voelen. Liefs juli10
Uitgerekende Julimama's 2 Juli - MadeWithLove 3 Juli -Meissie 14 juli- jo1984 15 Juli -Holiday 18 Juli -December 21 Juli - Anni85 26 Juli -Wolkje 29 Juli - Chans 30 Juli- Daphne26786
@ juli: van harte gefeliciteerd meid, geniet ervan!! @ daphne: welkom hier!! Het is hier rustig de afgelopen dagen. Iedereen lekker van de zwangerschap aan het genieten? Hier gaat alles goed, vandaag de 12 weken mijlpaal bereikt!!
Goh, het begint langzaam een beetje tot me door te dringen dat ik ook een 'Juli mama' ben... *meldt zich*
Uitgerekende Julimama's 2 Juli - MadeWithLove 3 Juli -Meissie 14 juli- jo1984 15 Juli -Holiday 18 Juli -December 21 Juli - Anni85 26 Juli -Wolkje 29 Juli - Chans 29 Juli - DrewB 30 Juli- Daphne26786
Nu het dus langzaam tot me door begint te dringen, komt er ook een licht stressgevoel over me heen: namelijk nog helemaal niks aan kinderdagverblijf of kraamzorg gedaan. Morgen intake verloskundige, haar maar eens om wat goed adresjes en telefoonnummers vragen en het e.e.a. morgen maar eens in gang zetten. Jullie al wat geregeld?
@Daphne26786 en @DrewB welkom bij de club en gefeliciteerd!! Ik heb bij de verloskundige een heel mooi boekje meegekregen wanneer wat het best geregeld kan worden. Ik heb beide dingen nog niet geregeld, enkel informatie aangevraagd bij het kinderdagverblijf, kan me daar inschrijven vanaf 12 weken, dus dat gaat binnenkort lopen. De rest doe ik lekker aan de hand van de checklist van de verloskundige! @Meissie2008 Ik heb nog helemaal geen gevoel bij wat het gaat worden! Heb de dag voordat ik positief testte gedroomd dat ik zwanger was van een meisje, dus wie weet . Vriendlief wil heel graag een jongen (maar volgens mij willen alle mannen dat ).
Hier nog een juli-mama. Weet alleen niet of ik het hier ook ga kunnen bijhouden, zit al in 2 clubjes vandaar Uitgerekende datum: 21/7/2012
Uitgerekende Julimama's 2 Juli - MadeWithLove 3 Juli -Meissie 14 juli- jo1984 15 Juli -Holiday 18 Juli -December 21 Juli - Anni85 21 Juli - nijntje1984 26 Juli -Wolkje 29 Juli - Chans 29 Juli - DrewB 30 Juli- Daphne26786
@ nijntje en drew welkom hier!! Wij hebben de kraamzorg al geregeld, mijn vriendin die kraamverzorgster is zei dat ik dit het beste voor de 12e week kon doen. Volgens haar moet je er sowieso op tijd bij zijn als je in de julimaand gaat bevallen, ivm extra drukte door vakanties.