Denk dat ik ook maar een weekje wacht.. eerst zien of de testjes inderdaad donkerder worden en een mooie CB digital in handen hebben!
ik heb vandaag de vk gebeld en heb voor 15 december een afspraak en eerste echo! Vind het heeeel spannend vooral omdat we bij de vorige zwangerschap bij de echo te horen kregen dat het hartje niet meer klopte. Dus vind het nu wel eng hoor. en oja, heb me ook opgegeven voor moeders voor moeders Verder de nieuwe dames welkom en gefeliciteerd
Hi Ho Dames!! Welkom alle nieuwe dames! Wel leuk hoor zo'n clubje te vormen. Ik las net ergens over kwaaltjes, ik heb niet echt ergens last van, alleen ontzetend honger en hongergevoel, zelfs als ik gegeten heb komt het na 3kwartier tot een uur weer opzetten, en ik ben ontzettend moe. Gister schrok ik heel erg, want ik had ineens een paar flinke steken in mijn buik...dacht echt ooh jee nee toch! Maar gelukkig geen bloedverlies...En vanmorgen toch maareven getest en jahwel een dikke knaltest, de T was donkerder dan de C. Ook ik heb me aangemeld voor MVM en die komen volgende week woensdag. Ik heb de 28e mijn 1e echo, dat is het voordeel van medisch zwanger worden, je krijgt dus al vroeg een echo.. Vind het wel allemal super spannend. Wij hebben het wel verteld aan mijn ouders, me schoonmoeder en mijn zus. Verder nog een vriendin. Maar we willen het verder nog eventjes stil houden. Liefs
Hoi meiden! Ik heb vanmorgen echt een super knaltest gehad en durf het nu dan ook echt te geloven! Tot vandaag waren de streepjes echt heel dun, dus vond het nog wel spannend. Ben sinds gisteravond ook enorm misselijk, dus ja: ben echt zwanger! Ik heb net de vk gebeld en heb mijn eerste echo op woe 14 dec! Super leuk! Vind het zo spannend! Week daarop op maandag de 19e de intake. Ik heb er nu al zin in!
@ All: Als eerst alle nieuwe meiden WELKOM ! Het word al een gezellig knus clubje zo ! Alles terug gelezen maar ff geen tijd om te reageren. Ben ook al paar dagen niet geweest. Maandag was er een crisis op mijn werk heb ook op mijn werk geslapen. Er ging een client compleet uit zijn dak en ook de politie kwam eraan te pas. Het was echt een drama en erg eng allemaal. Client had collega opgesloten in zijn kamer en ik heb zowat de deur ingeschopt en met mede bewoners kregen we deur uiteindelijk toch open. Dus dit heeft nog al een impact gehad en heb hier wel even van bij moeten komen. En natuurlijk het verwerken van Molly, oh wat mis ik die poes snik snik! Morgen 5 weken zwanger de tijd lijkt wel voorbij te kruipen niet normaal. Van luna was ik al bijna 5 weken toen ik posi testen en nu natuurlijk nog maar 3. Pffff morgen ochten werken en avond werken. Ben wel ergggg moe dus vandaag ook minder hier aanwezig. En ook veel werken dus die combi gaat niet altijd super. Kwaaltjes nog weinig last van behalve erg moe!
Dag dames! Allereerst van harte gefeliciteerd! Mijn oudste is zeven, mijn jongste bijna vier maanden en wij mogen straks weer een kleintje verwelkomen. Ik heb een week geleden op nod licht posi getest. De testen zijn inmiddels knalroze geworden. De onzekerheid slaat toe, vorig jaar met 20 weken ons meisje verloren. Gelukkig hierna wel weer een gezonde zwangerschap, het resultaat ligt bij papa in de armen, maar ik moet weer de combinatietest-zooi krijgen en beslissen voor puncties. Ik voel me duizelig, ben erg misselijk en heb constant diarree. Dit bovenop de extreme vermoeidheid. Genoeg geklaagd. Ik hoop dat wij in juli 2012 nog allemaal in dit topic zitten, gezond zwanger en wel!
@ Nicky: Welkom ! Jeetjes dat is heftig bij 20 weken je kindje verliezen! Was hier een oorzaak voor of niet, als je er niks over wilt zeggen begrijp ik dat ook hoor. Fijn dat je als nog een goede zwangerschap daarna hebt gehad. Leuk hoor zo dicht op elkaar ons dochtertje is nu 6 maanden het lijkt me wel pittig maar ook ontzettend leuk! Klets maar gezellig mee en hopelijk verwelkomen wij allemaal in juli 2012 een mooi wondertje. @ All: Vanmorgen gewerkt! Vanmiddag om 16.30 mag ik weer. Heb net ff lekker huisje aan kant gedaan. Straks onze kleine meid ophalen op het kdv en even met de auto naar de garage er zit een schroef in de band dus moeten ze er ff een prop in schieten. Fijne dag allemaal! x
Hallo allemaal, Ten eerste iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Het blijft een klein wondertje! Ook ik mag me hier melden. Zal me even in het kort voorstellen. Mijn naam is Jo en ik kom uit het prachtige Friese land. Ik ben vorig jaar getrouwd met de liefde van mijn leven. Sinds begin 2010 zijn wij bezig met het krijgen van een kindje. De complete MMM gehad (beiden kerngezond) en in augustus 2011 zouden we starten met IVF. Ik bleek echter zwanger te zijn. Die zwangerschap is met 6+1 wk geeindigd in een mk. We hadden ons ingesteld op weer heel lang wachten. Maar wonderbaarlijk genoeg blijken we 2 maanden na de mk toch al weer zwanger. Hadden jullie snel door dat jullie zwanger waren? Ik had direct vanaf bevruchting het gevoel dat het raak was. Uiteraard dit verstandelijk aan de kant gezet om teleurstelling te voorkomen. Het grappige is dat ik tijdens mijn mk heb geroepen dat ik over 2 maanden weer zwanger zou zijn. **Misschien toch maar eens iets meer naar mijn gevoel luisteren** Ik voel me goed. Mijn (.)(.) beginnen wat pijn te doen en dan met name mijn tepels. Soms wat krampjes. Maar vooral erg moe. Ik las ergens om het met kerst te vertellen. Dit gaan wij ook doen. Onze ouders en mijn broertje (13 jaar) weten het al wel. Liefs
@ All: Lekker gewerkt, heb wat krampjes en steekjes in mijn buik en er harde ontlasting wat veel pijn kan doen aant onderkantje ( sorry voor details ) Ik maak me wel wat druk om de pijntjes in mijn buik aangezien ik natuurlijk een mk heb meegemaakt van dichtbij bij mijn vriendin. Bij alles wat ik dan voel denk ik oh nee he ! Sorry voor mijn gezeur..... Meiden fijn weekend allemaal! Morgen komt er hier een vriendin langs met haar dochtertje van 2 en dochtertje in aantocht in december ! Trouwens zijn er meer meiden waarbij het, het 2de kindje is?!
Je voelt het wel hoor als het een mk is. Dat zijn hele andere krampen dan ongi/zwanger kramp. Je verliest dan ook bloed.
Hoi meiden, Idd een mk is wel anders. Alhoewel het bij mij niet begon met krampen. Begon gewoon te bloeden en pas eendagsvlieg later begon ik een beetje krampen te krijgen maar uitte zich dat meer in van die rugkramp die je ook kan hebben als je ongi bent. Ik had dus juist geen krampen die het aankondigde en ook niet zoals je vaak hoort. Ik had alleen die dag smiddags ineens het gevoel van: hè, het zit er niet meer. Heel vreemd. En een paar uur daarna ging t mis. Maar ik herken ook die angst hoor. Ik had gisteravond en vannacht wat krampjes, heel licht gewoon aan een stuk door zon ongi gevoel, maar dan heel lichtjes. Vind dat ook niet fijn! Weet dat het erbij hoort en dat het waarschijnlijk betekent dat m'n baarmoeder groeit, en dat is natuurlijk goed!! Maar toch vind ik het een eng idee. Begin nu steeds dichterbij de dag te komen dat het vorige keer mos ging. Maargoed, ik doe gewoon lekker rustig aan, en poneer te genieten! Ik ga er gewoon vanuit dat deze keer alles goed gaat! En dat ik over 8 maanden hier lig te knuffelen met een baby'tje erbij We slepen elkaar er wel doorheen hier
Trouwens, ik typ op m'n telefoon en die maakt soms gekke woorden, dus excuus voor de gekke dingen die er soms tussen staan
Hallo dames, mag ik me hier aansluiten. Als het goed blijft gaan word ik ook een juli 2012 mama. Zwanger geworden mbv clomid . miskraam in okt 2010 en okt 2011, hopelijk is dit een blijvertje.
Goedemiddag dames, zie net dat ik me heeeeeeeeeeeeeel erg moet schamen ben hier al een aantal dagen niet geweest kheb wel meegelezen, maar heb de puf niet gehad om terug te reageren....dus dat doe ik nu maar ik heb niet alles onthouden sorry Welkom alle nieuwe zwangeren we gaan er hier een leuk clubje van maken met mij gaat het prima...heb vorige week wel wat last gehad van misselijkheid..heb de vk hierover gevraagd en heb op aanraden van haar vitamine B6 gehaald bij de apotheek..wel stom want toen ik daarna kauwgom ging eten als ik misselijk was, hielp dit ook hihi..mja als ik die vitamine dan nog nodig moet hebben, heb ik ze iig de misselijkheid is wel wat minder..niet zo hevig meer aanwezig.... ben inmiddels in 1,5 week ook 1,5kg afgevallen....merk dat kleren me gwn beter zitten hihi....opzich wil ik nog 2,5 kwijt..maja dat zou helemaal te geweldig zijn haha...dus we zien wel...ik probeer wel te eten, maar mn eetlust wordt er niet meer op...dus we wachten af...ik kan het hebben met mn overgewicht zorg iig dat ik vitamines binnenkrijg via fruitdrankjes.... nou dat was mijn update wel..morgen alweer 6 weken..gaat stiekem best snel en 6 weken klinkt al weer wat haha...2 dec om 9.00u hebben we afspraak bij de vk...
Ooh wat spannend 2 dec afspraak bij de VK. Ik krijg op 5 dec de eerste echo. nog bij de fert arts en als dan alles goed is ga ik voor het vervolg ook naar de VK. Hopelijk heeft Sinterklaas dit jaar een mooi cadeautje voor me in de vorm van een mooie echo hihi. Fijn hè, dat je er alweer 6 weken van mag maken morgen. Gelukkig heb je minder last van misselijkheid. Ik heb gelukkig nog geen last gehad van misselijkheid. Wel af en toe wat duizelig, als ik dan wat eet trekt het bij. Geen last van verminderde eetlust. Verder alleen last van gespannen borsten en pijnlijke tepels.
Bij mij begon het ook met vloeien, steeds iets meer. Totdat ik fikse kramp kreeg die uitstraalde naar mijn benen (weeën dus). Grappig dat je dat gevoel beschrijft, ik heb precies hetzelfde gevoel gehad. Alsof een zieltje je lichaam heeft verlaten ofzo... Maar ook het algehele gevoel over de zwangerschap was slecht. Ik wist op de een of andere manier dat het mis zou gaan...
ja ik had dat ook bij mijn mk. Het voelde vanaf het begin van de zwangerschap al niet lekker. Hopen dat nu alles goed gaat bij iedereen. pS ben morge ook al weer 6 weken, klinkt idd al heeel anders
Ook ik heb vorige ronde een mk gehad. Voelde op de één of andere manier van begin af aan niet goed. Nu voel ik me top op wat kleine ongemakken na, maar de buikpijn die ik bij mijn miskramen al van begin af aan voelde voel ik nu gelukkig niet en dat stelt me zeker gerust.
Hoi meiden, Ik voelde inderdaad dat die zwangerschap niet goed was. Ik herinner me echt dat ik dacht toen ik de zwangerschapstest kocht van: ik kan me echt niet voorstellen dat ik zwanger ben! En toen de test positief was was ik ook echt verrast! Ik kon het gewoon niet geloven (terwijl we het wel wilden hoor, maar kon het gewoon echt niet geloven, het voelde niet echt) en deze keer deed ik de test en toen ie positief was dacht ik: tja, duh! Wist ik toch!! Het voelt veel meer vanzelfsprekend, alsof het zo hoort! Wel een fijn gevoel! Vanmorgen nog een keer getest, heb nu een digitale gedaan van cb: 2-3 weken zwanger (4-5 wkn dus) dus klopt precies! Fijn om weer een bevestigd te zien! Nou dames, ik hoop dat bij iedereen alles gwoon goed gaat dit keer en dat we met z'n allen een stel mooie buiken en baby's gaan produceren!