Bevallen in de mooie maand JULI :D

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Enjoyllive, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Da's ook wel een leuke! :) 't is dat manlief het niet wil weten, maar anders hielden wij het geslacht voor ons.

Welkom aan de nieuwe meiden!

2. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    @ woepie: Leuk idee ja! Ik heb dat ook al wel eens gehoord :)

Wij willen t niet weten, dus verder geen roze of blauwe taarten voor ons meer. Vind het wel leuk dat het een verrassing is, zo blijft het toch nog tot het einde spannend :)

alhoewel ik nu al wel nieuwsgierig ben hoor! Maar als ik eerlijk ben, ben ik nu vooral benieuwd en een beetje zenuwachtig of volgende week alles goed is met de volgende echo. heb een beetje van die doemgedachten van: stel nou dat er niks meer zit dalijk? terwijl ik me nog net zo voel als anders, ben zelfs echt weer extreeeeeem moe de laatste dagen, maar toch. stom he!
    nog een paar dagen afwachten.... 18 jan 2e echo!

hoe gaat het verder met iedereen hier? en om nog even terug te komen op mijn vorige post: hoe gaat het bij jullie met de buiken? al iets te zien?

3. holiday

holiday Actief lid

Aug 25, 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij gaan waarschijnlijk dat amerikaans idee doen. Had het op TV gezien en wij vinden dat wel heel erg leuk... Wij willen heel graag weten wat het wordt! Het maakt ons niet uit hoor. gewoon nieuwgierig....

vannacht iets beter geslapen nu om 5uur wakker maar nog wel terug in slaap kunnen vallen gelukkig...

Heb vandaag tegen mijn man gezegd dat ik gas terug wil gaan nemen. Wij hebben allebij een bedrijf en ik doe ook nog eens de adm. voor beide bedrijven. de prive adm. en ben 14 dagen per maand alleen!! ik ben een soortje van moe in mijn hoofd... dus ik wil de adm. terug gaan geven aan het adm.kantoor. mits dat niet te duur is.

vandaag maar verder met werken.. moet de winkel balansen maar dat is echt takke werk!!

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hier hetzelfde hoor... heb ook woensdag een echo, gelukkig al om 8u 's morgens ;) Ben zo slim geweest om niet meer hele dag te moeten wachten :) Zit nu 6w tussen de vorige echo en die van woensdag, dat ik nu ook zenuwachtig begin te worden. Heb wel het gevoel dat ik af en toe iets voel, maar toch... Ik tel de dagen af hoor!! ;)

Hier een klein buikje. Ongeveer gelijk op met de eerste zwangerschap. Moet nog eens een foto maken, straks misschien maar eens werk van maken. Heb wel positiekleren aan omdat die me beter zitten. Thuis ook het liefst van al gewoon m'n pyjama :)

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Goed van je! Zelf op tijd aangeven als het niet meer gaat. Want met een kleintje erbij wordt je leven alleen maar drukker.

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    aaah wat een leuk idee!!
    Alleen er is een probleem...
    NU heb ik zin in taart en dat is er niet :(

*gaat wat lekkers pakken :D*

7. danip

danip Niet meer actief

Wat een leuk idee die taart met aan de binnenkant een kleurtje! Wij willen het wel weten. Of we het dan vertellen weet ik nog niet, maar dit zou een leuke manier zijn. Ik wilde het eerst ook niet weten omdat het dan zo'n leuke verrassing zou zijn bij de geboorte. Maar nu denk ik maar zo, dat hele kindje is natuurlijk al een verrassing! (of ik het nou voor mezelf aan het goed praten ben dat ik mijn nieuwsgierigheid niet onder bedwang heb weet ik niet :cool:)

@ Wolkje, dus jij hebt ook ineens weer last van die gigantische moeheid? Ik vond het al raar, ik had het gisteren en vandaag echt extreem! Zo erg heb ik het niet eerder gehad! Kan zo wel omvallen. Maar dat is dus niet vreemd!

8. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    ha nijntje, ik heb m idd ook om 8 uur 's ochtends! wilde ook niet een hele dag hoeven wachten, haha!
    en ook hier bijna 6 weken tussen de vorige en nu, dus inderdaad spannend! zal straks wel gaan schelen als je t beebje ook echt gaat voelen.

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    wolkje, ik heb precies hetzelfde!
    Ik moet vanmiddag, omdat ze niet zeker wist hoe ver ik was.
    Maar af en toe ben ik ook bang dat er dan geen beeb meer te zien is.
    Terwijl ik dinsdag bij de vk het hartje heb gehoord.
    Wat een dilemma's he...
    Hadden we maar een luikje in de buik, zodat je af en toe kan spieken! :)

10. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb inderdaad ook echt weer last van die moeheid. voor de kerst nam het wat af naar mijn idee, maar vanaf vorige week is het weer extreem.
    Vanmorgen werd ik wakker en ik had gewoon echt helemaal het gevoel van: ik kan niet meer... ik kon gewoon niet op staan, voelde me echt totaal uitgeput. dit gevoel heb ik echt nog nooit gehad. moe, dat heb ik vaak zat, maar dit was echt extreem. ik kon gewoon niet meer....
    uiteindelijk ben ik wel opgestaan, (werk vandaag gelukkig thuis dus kan t wat rustiger aan doen) en nu ik gedoucht heb en heb ontbeten gaat het wel weer, maar ik voel me gewoon helemaal lusteloos en brak! en dat terwijl ik goed heb geslapen op zich.
    pffff!!!

hoop dat dit snel beter wordt!
    Ik zou ook wel graag een stapje terug willen doen met werk, maar ik wil niet op contract minder gaan werken ivm inkomsten. volgende week ga ik t op mn werk vertellen, dus mocht het over een paar weken niet beter worden, dan kan ik het daar gelukkig wel bespreken.

11. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    precies :)

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hahaha, dat zeiden we bij de eerste ook al :D Zou zo handig zijn!

@ wolkje en danip: Hier ook opnieuw zo'n vermoeidheid... ;) Ging een paar dagen beter om nu weer in alle hevigheid toe te slaan... Gelukkig vandaag een halve dag werken en dan weekend. En het maar rustig aan doen.

13. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik lees ook hier heel veel meiden met vermoeidheid!
    Hier nog zo'n beer in winterslaap!
    Na 11 uur slaap kan ik redelijk opstarten, en dan nog kost het me alle moeite om iets te doen.
    Misschien scheelt het ook wel dat ik fulltime (36 uur) werk en daarnaast nog parttime thuiskapster ben?
    Ach, tis nu ff schipperen, we gaan gewoon lekker na het avondeten douchen en naar bed :D

14. woepie

woepie Actief lid

Nov 13, 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Vraag wat denken jullie van die apparaten die je kunt gebruiken voor stoelmassages? Heb er net opgezt ed n en hoor nu dat het i
    ets kan opwekken.i

15. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ woepie, ik denk niet dat dat kwaad kan hoor, dan zou die stoel wel erg flink moeten 'masseren' lijkt mij.

Luikje in de buik om af en toe te kijken zou inderdaad fijn zijn hahaha.

De vermoeidheid blijft dus bij ons allemaal aanwezig zo te lezen. Hier sinds 2 nachten slecht geslapen, ik ben een buikslaper en je weet toch wel al dat dat er binnenkort niet meer in zit, maar sinds 2 nachten heb ik echt het geval op een tennisbal te liggen als ik op mijn buik lig. Moet nog even mijn draai dinden dus...

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Meiden, ik vergeet gewoon helemaal mijn echofoto van vrijdag te uploaden!
    Alles was goed, mooi beebje met 2 armpjes en beentjes.
    Was ook goed gegroeid, en heb nu de definitieve uitgerekende datum.
    En dat is 29 juli geworden!
    Dus hoef niet naar de aug. mama's toe ;)
    Wilde ook lekker hier blijven haha.

Fijn weekend allemaal meiden!

17. woepie

woepie Actief lid

Nov 13, 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nog geen klachten na die massagestoel. Vind het zo vervelend dat mensen om mij heen mij onbewust bang maken. Nu durf ik niet meer op die stoel.

Wat eem mooie echofoto. Zeer scherp! Mag je trots op zijn.

18. woepie

woepie Actief lid

Nov 13, 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Moet even wat kwijt, straks heb ik weer een afspraak met de vk. Waarom is dat toch zo spannend iedere keer?! De zenuwen gieren weer door mijn lijf, terwijl ik eigenlijk wel weet dat het goed is. Maar toch. Bah!

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Is normaal hoor ;) Hier ook volop zenuwen voor woensdag... ;)

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Mooi!!!

Share This Page