Bevallen in de mooie maand JULI :D

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Enjoyllive, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    ik voel soms ook plopjes maar niet regelmatig genoeg om te zeggen van ja dat is de baby;)arme vriend...ach hoort er ff bij meid!
    vervelend last van je rug...heb ik ook en in heup/been ga binnenkort naar fysio toe..hopelijk helpt het wat en aangezien ik ook in kinderopvang werd is niet echt handig he?:( maar goed baby gaat voor:D

2. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    welkom en gezellig dat je mee komt kletsen:D:D:D

3. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Meiden!
    hier weer even een berichtje van mij!

@mirandjee: welkom! gezellig dat je mee komt kletsen!

@danip: heb je ondertussen al tegen je familie verteld dat je het niet tof vond dat ze het allemaal al verder verteld hadden? mag je gewoon doen hoor! zoiets persoonlijks vertel je toch niet verder als je gevraagd is dat niet te doen?

@ hier: ik ben echt nog steeds zo moe! hoop echt dat dat beter gaat worden de komende weken! het is op het werk ook erg druk, een collega die nog vrij nieuw is zit thuis met burn out verschijnselen en wordt dus ook niet in dienst genomen (werkte via een uitzendbureau nog). dat betekent dus dat ik en mn collega ook zijn projecten over moeten nemen, en met drie man was het al eigenlijk te veel werk. ff doorbijten dus, tot er weer iemand nieuws bij is.
    Gelukkig merk ik nu wel dat ik duidelijker mn eigen grenzen aangeef, ben wat feller op mensen die me maar steeds met werk opzadelen en werk makkelijker een dagje thuis als ik even in de rust wil werken. is toch het idee van: ik ben nu niet meer alleen, moet mn beebje beschermen en er voor zorgen. dat moederinstinct komt dus al lekker boven :)
    ik heb vandaag ook twee afspraken gemaakt voor het bezichtigen van kinderdagverblijven tijdens de carnavalsvakantie. leuk leuk!

en verder: veel last van mn darmen en begin nu wel een klein buikje te zien, maar verder nog niet zo veel. gek he, die lange tijd van niks... niet meer misselijk, nog niet echt een buik, geen echo's... kijk zo uit naar het moment dat je het gaat zien!

hoe is het bij jullie allemaal?

4. samkids

samkids Niet meer actief

Wow!! Heb even een echo tussendoor gehad, geweldig! Wat fijn dat ik in een ziekenhuis werk. :) :D
    Ik zat dus net als velen van jullie in zo'n niets-fase: geen echo's, hartje thuis nog maar moeilijk (lees: vaak niet) te horen, geen groeiende buik, baby nog niet kunnen voelen en ja, ook de kwaaltjes nemen toch echt wel af, vooral de vermoeidheid. Deed alles het daar binnen dus nog wel?!
    De gyn (en dus ook collega van mij) die ook de 3D echo's maakte voor het wetenschappelijk onderzoek waar ik aan mee doe, zei bij de laatste al dat ik altijd mocht mailen als er iets was. Ik had alleen niet verwacht dat ik na een week al zou gaan mailen. Kreeg net een mailtje terug of ik nu even tijd had. Tuurlijk, daar maak ik tijd voor!! :D Even snel op en neer gelopen, hartje gehoord en gezien, gespartel gezien, en dus weer gerustgesteld. *zucht van opluchting*

Maar net als jij Wolkje kijk ik ook echt uit naar het moment dat je wat gaat zien. Met wat wishful thinking zou je opbolling kunnen zien, maar dat is ook erg afhankelijk van of ik nodig naar de wc moet of niet. :)
    Balen dat je nog steeds zo moe bent! Zou toch echt bijna over moeten zijn. Misschien dat beter je grenzen aangeven ook gaat helpen.
    Ik wacht ook op een telefoontje van KDV om binnenkort eens te gaan kijken. Zitten mensen jou niet bang te maken met 'wat, heb je dat nog niet gedaan? Had je al gedaan moeten hebben hoor!' en dat soort opmerkingen?

5. Chans

Chans Actief lid

Aug 16, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, wel grappig. Hier is het vriendlief die best vaak wil luisteren. En tot nu toe presteert hij het om het hartje elke keer te vinden. Dus tot dusver alleen maar positieve ervaringen. Wij hebben de doppler van Angelsound.

Het leukste moment was nog dat mijn broertje ging luisteren (hij heeft het Syndroom van Down), hij begon meteen tegen het kindje te praten: 'Hallo hier is ome Pascal'. Super schattig!

6. samkids

samkids Niet meer actief

*smelt*

7. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    @drew: jij bofkont!! *jaloers!*

8. samkids

samkids Niet meer actief

Wohoo! Omdat we vandaag toch een goede echo hebben gehad, durfden we ook wel hartje te luisteren. Stel dat het niet zou lukken, dan had ik toch de geruststelling van de echo. En het lukte gewoon!! En niet eens heel moeilijk ook. Het blijkt dus dat ik gewoon altijd te laag gaan het zoeken was. :) Te laag! Iedereen zegt altijd dat je laag moet zitten rond deze termijn en ik zat gewoon te laag. *gil* We gaan nu niet iedere dag luisteren, volgende keer is pas weer in het weekend.

En ook even mooie foto showen natuurlijk. Links hoofdje, midden in rug, ribben, longen, rechts bovenbeen, knie, onderbeen en helemaal rechts voetje. :D

9. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    @drew, mooie een echo hoor en heerlijk dat je even mocht spieken!!

@chans, wat lief zeg van ome pascal!! daar kun je idd van smelten!

@wolkje, hopelijk krijg je het snel minder druk op je werk...dat is ook niet altijd alles! goed dat je van jezelf wat meer opkomt nu!!
    leuk leuk kdv bekijken altijd leuk!
    ik werk op kdv dus keuze voor ons is reuze makkelijk hihi

10. Chans

Chans Actief lid

Aug 16, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, hij heeft nog zoveel meer schattige dingen. Gister belde hij me op zegt ie: Gefeliciteerd! Dus ik zeg dankjewel, maar waarmee dan? Zegt ie ja ik hoor dat je zwanger bent! Dus ik zeg je weet toch allang dat er een baby in mijn buik zit, dat heet zwanger! Jaaaa, dat weet ik gefeliciteerd, was vervolgend weer zijn reactie. Hij had de link tussen zwanger en baby in de buik nog niet helemaal gelegd :D

We gingen afgelopen weekend ook zwemmen, ik mocht zijn zwembandjes wel lenen anders zou ik zinken met die baby in mijn buik! Hoe hij het verzint! Super schattig :)

Ik weet al wie de grootste vriend gaat worden van de baby :p

11. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Hallo dames.

Hier teug van weg geweest. Pff zo druk met alles bons hem tijd om jullie allemaal bij te houden. Ik probeer vanaf nu weer meer aanwezig te zijn.

Hier gaat alles goed. kijk uit om naar Vk te gaan. Dan gaan we hartje voor het etst hoorn. Zo spannend!

12. woepie

woepie Actief lid

Nov 13, 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Maak je niet druk om de kinderopvang! Tenzij je in Amsterdam woont, is er echt niet meer zo'n haast bij. Er is een afname van het aantal kinderen en de meeste centra zijn blij als je komt! Ik woon in Twente en daar gaat de ene kinderopvang na de andere sluiten omdat er gewoon te weinig kinderen zijn. Ik werk zelf ook in een kinderdagverblijf, dus weet er alles van!

Nog ruim een week wachten en dan weer echo, geslachtsbepaling. Wat duurt dat wachten lang, haha. Tegelijkertijd gaat het ook snel met die weken. Morgen alweer 15. Hebben jullie ook al wel jullie buikjes op de foto gezet en geplaatst op buikfoto's juli?

13. woepie

woepie Actief lid

Nov 13, 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Even kijken of mijn banner werkt!

14. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Wat super lieff zeg:D Hoe verzint hij het idd maar zo lief! hij geniet er dus ook zichtbaar van:) Ja lieveling oom wordt het waarschijnlijk:D

15. samkids

samkids Niet meer actief

Woepie, je banner werkt hoor! Maar alleen bij je tweede berichtje, niet bij je eerste. :( Volgens mij valt het idd ook wel mee met de drukte bij KDVs. Zeker met die nieuwe regelingen. Toen ik ze aan de telefoon had zeiden ze ook niet dat ik NU moest inschrijven.
    15 weken al weer. Jááá! Enerzijds gaat het snel, als je terug denkt aan wanneer je positieve test had. Anderzijds kruipt de tijd ook wel voorbij. Kan nu al niet wachten tot de beep er is.

Chans, mooie verhalen. Echt heel zoet! :D

Poeh, sinds echo woensdag en het feit dat we thuis nu heel mooi hartje kunnen horen, is er echt een last van mijn schouders. Ik durf nu voorzichtig weer een voetje op de roze wolk te zetten...

Trouwens nog 1 foto van rond de 9 weken op het buikentopic gezet. Er is namelijk nog maar weinig te zien. Met wat whisful thinking begint er nu langzaam wat te groeien. :)

16. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    morgen gaan we voor een pretecho, jeeejjj ben zo benieuwd!!

17. samkids

samkids Niet meer actief

Spannend Malle. Hoe laat? Kon je het niet uithouden tot de 20 weken echo? ;)

18. samkids

samkids Niet meer actief

Malle, ik ga er maar van uit dat geen nieuws goed nieuws is?

19. holiday

holiday Actief lid

Aug 25, 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden, alles goed hier? vanmiddag bij de VK geweest.. gewoon even een quick bezoekje om naar het hartje te luisteren... we konden m moeilijk vinden, omdat het erg bewegelijk was. we hoorde het duidelijk schoppen. echt raar dat je dat dan niet voelt. na 5 min .. een super duidelijke harde hartactie eeen pffoeff was ie weer weg.. nu al een deugniet.. na nog een poging hoorde we hem ergens in de verte ... ben weer gerust gesteld over 2 weken mag ik weer terug. ik voel mijn SUPER

20. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    super meid dat alles goed was:D en nu al ondeugend dat wordt nog wat:p lekker genieten meid

Share This Page