@ wolkje85 die zwangertesten van clearblue zijn zo mooi hè? Ik heb hem ook nog gedaan toen ik al zeker wist dat ik zwanger was. Vind het anders te veel geld voor een testje, ik heb er een mooie foto van gemaakt en heb me voorgenomen om het babyalbum met die foto te beginnen hahaha.
De vorige keer begon ik te vloeien op dag 5.3 Gisteren niks gezien, pfffff. Op dag 6.1 ben ik de baby verloren, dus nog een paar spannende dagen hier Grappig dat jullie dat gevoel herkennen. Wolkje, ik hoefde deze keer ook niet te testen. Wist het zeker, het had me verbaasd als hij negatief was uitgevallen haha December, wij zijn even ver!!!! 18 juli uitgerekend haha (16 juli is onze trouwdatum...) Ships, kan niet verder lezen omdat ik snel reageer. Volgende x reageer ik ook op de rest snorrie
wat vervelend dames van die miskramen...gelukkig gaat het nu allemaal goed ik heb gelukkig (even afkloppen!!!!) geen ervaring met een miskraam...en dat wil ik ook zo houden als het gebeurt gebeurt het,m aar hopen doe je het nooit... vandaag 6 weken...klinkt alweer meer als 4 hihi...tijd gaat best snel...we hebben het ook druk dus dat scheelt..niet komende vrijdag maar die vrijdag daarna al naar de vk..heb er zin in en ben ook wel beetje zenuwachtig...zometeen zien ze niets
hey meiden! allemaal gefeliciteerd! ook ik ben in juli 2012 uitgerekend, ws ergens rond de 30e. nu dus 4 weken, nog erg pril. hoe voelen jullie je momenteel? ik ben voornamelijk erg moe, voor de rest af en toe een vlaag van misselijk zijn maar dat is nog goed te doen hopelijk krijgen we hier leuke verhalen!
Welkom Bama wat leuk dat je ook zwanger bent...we gaan het hier zeker gezellig maken ik ben vandaag 6 weken zwanger..heb 1,5 week geleden tot vorige week wat last gehad van misselijkheid..op advies van vk heb ik vitamine b6 gehaald (misschien een tip als je er last van blijft houden) maar kauwgom werkt ook prima (ook een tip)..ik heb ook weinig tot geen klachten...gelukkig maar....mn energie neemt alleen wel af en ben sneller moe....ik kan sinds vanacht niet meer langer dan 5 minuten op mn buik liggen anders krijg ik er last van verde rmoet ik nie teveel eten (dus minder dan normaal) omdat ik er anders ook last van krijg...tot nu toe mag ik nie klagen toch heb je het al aan mensen vertelt? nogmaals gefeliciteerd
Ik kan niet echt zeggen dat ik last heb van misselijkheid, maar meer van vlagen van duizeligheid. Als ik dan iets eet gaat het al snel over. Spannend22, jij hebt inderdaad alweer 6 weken op de teller staan, klinkt alweer wat mooier hè? Ik heb vandaag ook maar al het digitale inschrijfformulier van de verloskundige ingevuld, ik las nl dat ze de eerste afspraak rond 9 weken plannen. Als ik bijna 8 weken ben heb ik dan wel nog eerst een echo bij de fert arts, en als dan alles goe dis mag ik verder bij de vk. Het leek me verstandiger om me dus toch maar al aan te melden. Als ik dat pas in week 8 doe na de echo bij de fert arts, zal een afspraak voor week 9 misschien moeilijk te plannen zijn, ik heb het nog altijd snel afgezegd als ik onverhoopt toch in het ziekenhuis onder controle zou moeten blijven.
spannend he om bij de vk te gaan komen...vind ik in ieder geval wel..heb 2 dec 9.00u afspraak bij haar....dezelfde als mn moeder had bij mij en mn broertje en zusje erg leuk.... zijn jullie al bezig met babyspulletjes? wij wachten daar nog heel even mee tot wat meer duidelijkheid..willen wel in februari naar de 9 maandenbeurs gaan met zn 2e
Nee, nog geen babyspulletjes. Eerst maar eens even afwachten of het dit keer goed blijft gaan. Ik ga ook naar de 9 maandenbeurs in febr met een vriendin, maar ik ga sowieso ieder jaar naar de huishoudbeurs met haar, dus ook als ik niet zwanger zou zijn was ik gegaan. Zij heeft al een kleintje, dus de 9 mnd beurs nemen we ook altijd ff mee. Doen jullie mee met moeders voor moeders? Ik heb me gisteren online ingeschreven, de vorige zwangerschap deed ik ook mee. Maar dat was helaas maar van korte duur, ik wilde nu eigenlijk wachten tot na de echo, maar ergens had ik gisteren opeens het gevoel dat het wel goed zat en ik me al kon inschrijven.
is het leuk de 9 maandenbeurs? ben er nog nooit geweest, ook niet de huishoudbeurs.... ik doe niet mee met mvm...weet niet goed waarom, maar iets in me zegt dat ik geen zin heb om die kannetjes steeds te moeten vullen en ongemerkt weg te moeten brengen..wonen in een dorpje dus iedereen heeft het zo door....(sorry als het egoistisch klinkt)
Ieder zijn eigen keus natuurlijk. Ik vind het persoonlijk een kleine moeite en ben zelf zwanger geworden door clomid, dat ook wordt gemaakt van urine van zwangere vrouwen. De 9 maandenbeurs van dit jaar vond ik erg leuk, je krijgt er allerlei gratis proefdingetjes en je doet er veel ideeën op wat betreft geboortekaartjes, inrichting vd kinderkamer, info over borst- en flesvoeding. Toen ik dit jaar niet zwanger was vond ik het al ontzettend leuk tussen al dat babyspul, hoe leuk moet het dan zijn om als zwangere vrouw daar tussen rond te lopen hahaha. Jij gaat dus met je man begrijp ik? Wat leuk, ik zou de mijne nooit meekrijgen, die wordt gek in die drukte hahahaha. Stiekem vind ik het ook veeeeeel gezelliger met mijn vriendin.
hihi ja hij zei dat hij dit wel samen met mij wilde doen dus ben benieuwd...dan zitten we als het goed gaat net over de 20 weken of net op de 20 weken...zo leuk hebben al wel ideeën van dingen, maar nog niet concreet.... soms ben ik best onzeker of ik 2 dec wel wat zie op de echo...heb je dat ook gehad?
Het ene moment wel en het andere niet. Soms weet ik gewoon dat het dit keer goed zit en even later twijfel ik dan weer. Gelukkig moet ik veel werken en heb ik veel andere dingen gepland de komende weken, dus dan ben ik veel met andere dingen bezig. Van de ene kant lijkt het nog zo ver weg tot aan de echo (voor mij de 5e) van de andere kant is het zo december hahaha...... Ik ben in december jarig en dan gaan we het aan mijn ouders en schoonouders vertellen door 's avonds deze cupcakes op tafel te zetten:
wat schattig om het zo te vertellen ja idd het is opzich zo december...ik moet ook veel werken...werk 36u dus zit niet stil moet nu ma/di/wo en dan vr t/m wo weer....en dan die vrijdag alweer naar de vk...dus heerlijk tijd gaat zo snel joh....heb zin in de feestdagen alleen jammer dat je bepaalde dingen nu niet mag eten ik hou van gerookte zalm en dat mag nu niet vind het zo'n lijst wat je niet mag...onthou dat nooit
Volgens mij mag gerookte zalm wel, is het zelfs heel gezond. Zolang het maar vers is van de visboer en niet uit zo'n voorverpakking, want daar kunnen bacterieën zich in de hoekjes ophopen. Ik vind een broodje zalm met kruidenkaas (liefst van bakkerij Bart hahaha) heerlijk, maar doe dit nu maar niet. Ik twijfel over de kruidenkaas en ik ben er bang voor dat de zalm die zij gebruiken ook voorverpakt is. Ik heb trouwens wel ontzettend veel zin in zuur. Zure snoepjes, zure haring..... Trouwens: hebben jullie 's avondsook zo'n giga opgzette darmenbuik?
ja idd voorverpakt mag niet.... toevallig dat ik net tegen mn mannetje zei dat ik het gevoel heb dat eind van de middag en savonds mn buik wat groter lijkt..maar dan mn gehele buik en niet alleen onderin zeg maar..maar omdat ik overgewicht heb (93kg bij 1.65m) heb ik het gevoel dat je het toch neit bij mij ziet....
Nou, het zal toch wel zo zijn als je het zelf zo voelt. Misschien is je buik niet zo zeer groter/dikker, maar meer gespannen. Bij mij is hij echt hartstikke gespannen en opgezet 's avonds. Het ziet er dan haast uit alsof ik al wat maandjes op weg ben. 's Ochtends is het weer helemaal weg. Ik kan blij zijn dat ik mijn moeder voor die tijd niet meer zie, die zou het meteen doorhebben hahaha.
haha dat is bij mij niet het geval...niemand ziet het nog haha...maar dan lijkt het net zo'n blok wat opgezet is...van mn maag tot onderaan mn darmen zeg maar..heb jij het ook over heel je buik?
Ja, mijn hele buik. Echt zo'n paar maandjes zwanger buikje, mooi rond. En de volgende ochtend is alles weer plat. Niet te geloven hoe zoiets kan hahaha.
Ik heb geen rollen, sorry hahaha. Als ik 's avonds zit is het ook gewoon een stevige ronde buik. Overdag niks....