ja wij hebben echt nog niks gedaan...schaam schaam....bij een 2e wordt je toch lakser haha bij onze 1e had ik alles al binnen voor de 20 week haha deze week de dozen van zolder halen en ff kijken wat we allemaal nog hebben en wat nog goed is.... lekker genieten meid...boks-ouwe hahaha hier wordt veel koprollen in de buik gedaan volgens mij haha weet nietw at ze allemaal uitspookt daarbinnen!
Hier net hetzelfde Er ligt wel al laminaat op de kamer en er hangt primer tegen de muur, maar meer ook niet. Bij de eerste had ik op 20w de kamer volledig klaar, mijn geboortekaartjes gekozen, proefdruk kaartjes was klaar... Nu al wel eens gesurfd voor kaartjes, maar nog geen tijd om eens goed te kijken ofzo. Voor het overige moeten wij niet veel nieuwe dingen inslaan. Extra matras en lakentjes, meubeltjes en dan heb je het ver gehad
gelukkig zijn we niet de enige dus....wij gaan volgende week de boeken van de drukkerij halen zodat we thuis op ons gemak een mooi kaartje kunnen uitzoeken.... maar de naam wordt ook nog wat! we hebben 3 namen maar ik vind elke week weer een andere mooier en leuker misschie hormonen succes nog meid
Mooi hoor Daphne! Wij gaan als ik 20 weken ben, dan heb ik een week vakantie, ook alles uitzoeken. Dan heb ik er ook rustig de tijd voor Maar word nu al onrustig als ik er aan denk, krijg wel een beetje last van nesteldrang haha
Ik ben 4 juli uitgeteld! Dan krijgen wij onze eerste!! Een jongetje!! Tot nu toe heb ik een hoop rompertjes, 1 speentje, sokjes, 3 mutsjes, 1 setje met broekje en vestje, 2 pyama's, de commode kast en t ledikantje met matrasje. Ben dus nog lang niet klaar met de baby uitzet! Morgen ga ik naar de negenmaandenbeurs, even neuzen daar. xx
Yassal ik vind dat je al veel hebt hoor! Hier de box (moet nog geverfd worden) boxkleed, kinderwagen, wipper, maxi cosi (allemaal tweedehands) rompertjes, paar kleertjes, allemaal knuffels gekregen, spuugdoeken, hydrofiele luiers en nog wat meer van dat stoffen spul. Kast zit al aardig vol, haha. Gisteren gekeken naar een ledikantje waar ik verliefd op ben geworden. Als hij er nog is dan kunnen we het voor een aardig prijsje kopen, anders wordt het het showmodel, ook goed. Begin het nu erg leuk te vinden om de spullen te halen. Weet ook al een beetje wat de kleur van de kinderkamer wordt en hoe we die gaan inrichten. Volgende week 20 weken echo, vind het wel steeds spannender. Vooral omdat ik kindje nog niet echt goed voel. Soms denk ik, tja wat zou dit gevoel anders kunnen zijn. Maar echt schoppen voel ik niet. Meer plopjes, borreltjes op de plek waar echt mijn baarmoeder wit. Tja, blijft nog een beetje gissen.
hoi allemaal, hier alles goed.. althans dat hoop ik.. ik dacht toch echt dat ik ukkie voelde, maar ik voel vrij weinig meer! zouden het dan toch mijn darmen zijn? pfff maar niet te veel over nadenken.. voel mij verder super goed. 8 mrt 20 weken echo.. daar kijk ik erg naar uit! nog niets gekocht maar de logeerkamer is inmiddels wel leeg.. dus we kunnen gaan vullen met andere spullen! ...
hier ook een lege kamer maar nog geen spulletjes erin. De wieg wordt nu een onderstel voor gemaakt, gespoten en bekleed. Daarna nog ledikantje in elkaar zetten, en de box schuren en verven. Over 2 weken heb ik een weekje vakantie, wil dan echt vaart zetten achter alles. Erkenning regelen, commode en kast uitzoeken, kleertjes kopen want dan weten we hopelijk het geslacht met de 20 weken echo... Beeb voel ik nu ook iets minder dan voorheen, maar weet niet hoe dan kan. Soms nog wel een flinke boks of schop, maar is minder druk hihi. Hebben jullie al een idee bij het geslacht?
Goh ik dacht dat ik de enige was, maar kennelijk niet. Gelukkig hebben jullie ook al het idee dat je het kindje minder voelt. Ik denk nu steeds dat het al die tijd toch mijn darmen zijn geweest. Af en toe voel ik iets in mijn baarmoeder, maar kan dat gevoel echt nog niet plaatsen hoor. Had wel gedacht dat het nu toch een keer ging gebeuren, maar jammer dan. Ik kijk ook heel erg uit naar 7 maart, echo. Hopelijk wordt het bevestigd dat het een jongen is, zoals bij de pretecho van 16 weken is genoemd. Vandaag hebben we het ledikantje besteld dat ik zo graag wilde hebben. En we hebben nu een bestemming voor ons bureau wat tot nog toe nog op de kinderkamer staat. We kunnen gaan leegpakken en opknappen. Veel zin in!
spannend woepie! Leuk dat je het al weet! Ik ben heel benieuwd of het volgende week nog steeds een jongetje is hihi. Ik moet helaas nog wachten tot de 14e, duurt nog een eeuwigheid haha Wat betreft het voelen... Tja, soms weet ik niet of het nou gewoon mijn buik/darmen zijn of die kleine puk... Hopelijk kunnen we straks duidelijk zeggen wat wat is Nog andere meiden met een 20weken echo binnenkort?
Hoe gaat het eigenlijk met het uitslapen bij jullie? Hier elke ochtend vroeg wakker en uitslapen ho maar.....voorbereiding???!!
Ik heb 21 maart 20w-echo en daarna ga ik denk ik de boeken halen bij de drukker. In B maken wij ook doopsuiker (geboortegeschenkjes) dus daar ga ik dan ook eens voor op pad. Ga ze zelf maken en met een peuter in huis gaat dat niet meer zo vlot als bij de eerste Naam zijn we uit. Meisjesnaam is dezelfde als bij zoonlief. Voor de jongensnaam hadden we er eentje maar die is megapopulair hier in Vlaanderen. Vandaar dat ik begon te twijfelen. Nu een andere die manlief onmiddellijk ook graag hoorde. Dus gaan het daar maar op houden denk ik
Uitslapen, wat is dat? Zoonlief is elke dag vroeg wakker dus uitslapen zit er sowieso niet meer bij... Maar ik slaap geweldig goed 's nachts, dat vind ik al fijn.
Haha, ja excuses aan alle vrouwen die al moeder zijn. Dan is dit wel een beetje een lullige vraag, hihi. Maar goed, jullie kennen vast nog wel de tijd dat je kon uitslapen maar dat is dus al weg tijdens je zwangerschap??!!
Geen probleem hoor Voor de lach van je kindje sta je met plezier om half 7 op! Tijdens de eerste zwangerschap sliep ik de eerste maanden heel slecht. Kon niet in slaap komen. Ging dan vaak 's nachts was sorteren en in de machine steken collega's lachten dan altijd met me
nee dat zit er hier ook nietmeer in! maaaar ik heb een hele lieve man die er standaard op zondag vroeg uitgaat zodat ik 1x in de week langer kan liggen Heerlijk! Maar in zwangerschap van me dochter was ik idd ook altijd vroeger wakker als daarvoor....zal wel voorbereiding zijn idd geniet er nog van de keren dat je wel kunt uitslapen