Bevallen in de mooie maand JULI :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Enjoyllive, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    jeeeej wat leuk!
    Gefeliciteerd! 2 meiden in huis :D
    Geniet er lekker van, kan me voorstellen dat het best spannend was!

Nu mag ik aftellen, nog 5 nachtjes slapen... ;)

2. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    waar is iedereen???

hier gisteren weer controle gehad...alles weer goed.Mag nu al om de 3 weekjes komen...mooi op tijd dacht ik zo haha
    verder weinig te melden...

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ook alles ok. Nog steeds erg moe, laatste spuit vitamine B12 gisteren gehad. Zullen zien wat de volgende bloedcontrole zegt...

Nog een kleine week en ik heb ook mijn 20w-echo. vandaag kleintje weinig gevoeld, maar had een dag verlof en volop met zoonlief bezig geweest. Nu maakt hij of zij het grotendeels goed :)

@ meissie: Fijn dat alles goed was op de controle!

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Fijn dat alles weer goed was meissie!
    Jij gaat al over de 24 weken, lijkt veel verder maar scheelt nog geen 4 weken :D
    Snapt je dochtertje al dat ze er een zusje bij krijgt?

@Nijntje: Ja jij bent de volgende die mag aftellen!
    Spannend hoor!

Hier een week vakantie, maar heb het zo ontzettend druk met van alles en nog wat.
    Dus was dit topic even vergeten...
    Volgens mij waren we ook helemaal afgezakt naar de 2e pagina?
    Ik heb woensdag de 20 weken echo gehad, en alles was helemaal goed!
    Kindje ziet er prachtig uit, was ook weer lekker eigenwijs want wilde iedere keer niet goed liggen voor de echo haha.
    Wel kon ze het geslacht makkelijk vinden, wij krijgen een jongen! :)
    Dus heb vandaag alweer lekker kleertjes gekocht voor onze kleine man haha!

5. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hey meiden mag ik me bij jullie aanlsuiten?? Ben zwanger van ons eerste kindje. We hebben een tijd van ziekenhuizen iui en ivf gehad, maar we krijgen nu een zoontje. Alles gaat verder prima, geen gekke dingen of klachten tot nu toe.....

6. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ANNIE een jongen..wat leuk gefeliciteerd
    @meissie fijn dat alles goed is
    @ingeping welkom

Bij mij alles goed... 11 kg al aangekomen probeer het onder controle te houden maar vind het erg moeilijk!!

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Tja, soms kan je nog zoveel opletten als je wil, komt het er toch maar bij aan ;) Hou je misschien ook al vocht vast?

Hier een kg of 4 bijgekomen. Maar moet ook wel opletten hoor, want ze komen er anders heel makkelijk bij.

8. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    @Annie....gefeliciteerd eenJongen leuk leuk ...

@nijntje...nog ff en dan mag je ook voor de 20 week echo...en hopelijk ben je gauw minder moe...

@ingeping..welkom en gefeliciteerd met een zoontje!

@Holiday...de kilo's beginnen er hier nu ook aan te komen...nu ruim 24 week en nu 8 kilo erbij...bij me dochter ruim 28 kilo aangekomen pffff heb nu ook al beetje last van vocht bij de enkels helaas...ben voor deze zwangerschap heel veel afgevallen dus vind het best moeilijk om al die kilo's erweer zien aan te komen maar alles voor het goede doel...straks maar weer dieten als de kleine meid eruit is...

We hebben vandaag de geboortekaartjes besteld en krijgen volgende week donderdag de proefdruk....ook de namen staan vast! vond het super moeilijkdit keer!
    morgen beginnen met kamertje behang afhalen en dan langzaam aan opnieuw behangen...meubeltjes schuren en verven en meer hoeven we ook niet te doen ....
    fijn weekend allemaal

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Namen was niet zo moeilijk. Meisjesnaam houden we die van bij zoonlief en jongensnaam had ik al een voorkeur en heb nog een tweede. ;)

Geboortekaartje is hier ook gekozen, maar moet nog gaan bestellen. Eerst maar eens tellen hoeveel we er nodig hebben ;) Maar weet dat het vorige keer ook erg snel ging, ook met de proefdruk.

Kamertje is ook besteld. Heb het via internet op de geboortelijst gezet, dus als we het betalen, wordt het geleverd ;) Maar eerst maar eens papier hangen op de kamer, want het heeft niet veel zin om het nu te laten leveren als er nog gewerkt moet worden.

@ meissie: Dat moet idd moeilijk zijn om die kilo's er nu weer bij te krijgen. Maar zoals je zegt, je weet waarom het komt. En na de bevalling duim ik dat je ze snel weer kwijt mag zijn! ;)

10. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, het is niet zo dat ik veel snoep... ik eet absoluut meer .. ben ook gestopt met roken.. mss dat dit nog wat extra gewicht geeft.. ik probeer elke dag moe of niet moe 1 uur met de hond te gaan wandelen.. maar ja... bij mijn dochter 18 kg aangekomen. heb toen veel vocht vast gehouden dus dat zal dit keer ook wel zo zijn! ik heb gelukkig nog geen problemen met het toilet bezoek.. dat was vorig keer een drama.. maar let echt op fruit en bruin brood... nou ja.. het is er de vorige keer ook af gegaan.. dus nu ook wel!! prettig weekend allemaal

11. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad erg rustig hier. Ik zit nu zelf vaak te kijken bij buikfoto's juli, maar hou het hier ook in de gaten. Het gaat allemaal nog erg goed. Met aankomen ook ;) Ik weet niet hoe ik moet tellen, moet ik tellen vanaf het gewicht dat ik twee jaar had, namelijk 61 kilo? Dan bn ik nog maar 3 kilo aangekomen. Als je uitgaat van het gewicht van 57 kilo, dat ik woog toen ik zwanger werd (ik ben dus 4 kilo afgevallen de eerste weken) dan ben ik dus 7 kilo aangekomen. ach ja, het is gelukkig alleen mijn bui/borsten en niet armen en benen.

Wij zijn begonnen met de kamer. Er is een nieuw plafond in gekomen en de muren en plafond is geverfd. Nu de plinten nog en daarna kunnen we het bedje in elkaar zitten en commode plaatsen. Als dat is gedaan gaan we stickers bestellen. Ben benieuwd hoe het wordt.

12. ManonM78

ManonM78 Lid

29 nov 2011
    52
    1
    0
    lelystad
    Hoi Dames, ik ben uitgerekend op 3 juli. spannende tijden zeg.
    ik ben zelf op 6 juli jarig.LOL..
    maar hoe het zal gaan lopen is natuurlijk de vraag.
    bij mijn zoontje was ik 11 dagen overtijd...

13. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Hee Manon...
    leuk leuk!
    we zijn op dezelfde dag uigerekenend:D
    ik hoop niet dat ik 11 dagen overloop want dan ben ik jarig haha:D
    hoe voel je je verder?

tís ff rustig hier opforum...zal ongetwijfeld door het mooie weer komen:p
    fijne dag

14. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    welkom Manon!

Haha het is inderdaad rustig geweest hier...
    Was dit topic ook uit het oog verloren :)

Heeft iemand hier al last van opgezwollen enkels?
    Gisteravond leek ik wel een klein olifantje :(
    Vandaag lekker vrij!
    Hebben jullie nog leuke plannen? Ik ga op zoek naar gordijnen voor de kinderkamer!
    Fijne dag allemaal! :)

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Welkom Manon!

@ Anni: gelukkig nog geen gezwollen enkels of voeten, maar dat zal ongetwijfeld nog wel komen hier ;) Maar goed met de beentjes omhoog dan :)
    Geniet van je vrije dag!

Ik heb vrijdag het eerste pakje voor beebje gehaald bij Prenatal. :)

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    leuk, beeb's eerste pakje!

Ja ik ga denk maar even rustig aan doen hihi
    En vooral die beentjes omhoog... :)

Jij ook fijne dag!

17. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    jaaa helaas hier al de afdrukken van de sokken in de enkels:) helaas...gelukkig beperkt de vocht zich alleen nog tot aan de enkels...hopelijk niet verder...
    en al leuke gordijnen kunnen scoren?

hier vandaag beetje buiten zijn en de babymeubels schuren:D ze worden voor deze meid wit geverfd:)

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh, vervelend! Had jij bij de eerste er ook last van?

Ik heb het in het begin niet doorgehad, maar zijn op 26w getrouwd en na de bevalling viel m'n trouwring gewoon uit m'n vinger. blijkbaar hield ik toen al meer vast dan ik dacht. Kreeg m'n laarzen ook niet meer dicht ed... En op het einde zat m'n gezicht ook helemaal vol vocht, lekker opgezwollen ;) En voeten deden toen zo pijn van het vocht, wat was ik blij na de bevalling dat ik zoveel moest plassen! :D
    Maar ik verwacht me hier nog wel aan, ga er niet vanuit dat ik het niet ga krijgen. Maar gelukkig voorlopig nog geen last.

Leuk, meubeltjes verven! De onze zijn besteld, staan op de geboortelijst, dus als ze betaald zijn kunnen ze geleverd worden ;) Maar er moet eerst behangen zijn, nu kunnen we er toch niet veel mee doen.

19. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    jaaa toen had ik er nog veeeeel meer last van...pfff als ik die foto's terug zie...was echt een walrus haha:D gelukkig omdat het vocht was had ik al snel vele kilo's erweer af...enige voordeel van vocht ipv vet:p

Hopelijk krijg je er nu niet last van meid...hopelijk blijft het hier ook beperkt tot de enkels;)
    Leuk wat voor soort meubels hebben jullie? strak/modern? wit of eiken? succes met behangen:)

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja vocht was ik na een week of 2 grotendeels volledig kwijt denk ik. Zalig om terug schoenen aan te kunnen! :D

Het is meegroeikamer Luca, weet niet of de link werkt... Babykamers - Baby slaapt - DreamBaby (tabblad nr. 8)

Deel Deze Pagina