haha ja komt door mn overgewicht denk ik...heb geen strakke grote buik zoals jij omschrijft, maar nog 2 delen zeg maar
Ik was net eens naar buikenfoto's aan het kijken in de verschillende topics, echt leuk zoveel verschillende soorten en maten buikjes. En er zijn er echt veel die rond 5 á 6 weken al zo'n darmenbuik hebben.
Hallo allemaal, Wat is er vandaag veel geschreven zeg! Ik kan het niet allemaal bijlezen. Bama; welkom! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe! Spannend; 6 weken alweer! Gaat snel he? Fijn dat je met behulp van kauwgom je misselijkheid te lijf kan gaan. Ik doe het met mentos hihi Ik wacht nog even met het kopen van spulletjes. Al zag ik bij de Hema al een leuke rompertjes aanbieding. Ach dat moet kunnen toch? Kreeg van mijn moeder al wel een shirtje De grote dingen doen we pas na de 20 weken echo. December; jij loopt dus ook bij de fertiliteitspoli. Ben je op de natuurlijke manier zwanger geraakt of heb je een behandeling gehad? Verstandig dat je je al hebt aangemeld bij de vk. Waar let je eigenlijk op bij een vk? Ik durf me nog niet in te schrijven voor mvm. Nog even wachten tot na de echo. Dan kan ik nog lang genoeg mee doen. Sowieso wil ik wachten totdat ik 6.1 week ben, daar ging het de vorige keer mis... Waar is de 9 maanden beurs eigenlijk? Wat een ontzettend leuk idee van die cupcakes trouwens!!! mbt buik, hier ook zo'n lekkere opgezette buik! M'n tante vroeg me net al of ik zwanger was! Aangezien zij mijn 2e moeder is, het maar eerlijk opgebiecht! Dolblij natuurlijk. Mijn ouders, broertje van 13 en de moeder en stiefvader van mijn man weten het al. We willen het graag tot de kerst stil houden, maar heel veel mensen raden het al bij mij. Hebben jullie al nagedacht over eventuele opvang? Liefs jO
Hallo meiden! Ik wil me ook graag hier aansluiten! Heb vanmorgen een testje gedaan omdat mijn ongi uitbleef... Positief! Ben nu naar alle waarschijnlijkheid 5 weken zwanger en uitgerekend op 22 juli 2012. Vind het wel heel spannend, zeker omdat het al eens is misgegaan... Maar laten we hopen dat het deze keer wel zo mag zijn!
@Jo, ja gaat zeker snel..gelukkig hebben we het druk en werk ik fulltime 36u dus dan gaat het helemaal snel ja heb ook gelezen dat de misselijkheid met mintsmaak overgaat...dus of mentos/kauwgom/smint etc...fijn he wij wachten er ook nog eventjes mee...weet niet of we wachten tot de 20 weken maar wel tot volgend jaar leuk die kadootjes he 9 maandenbeurs is in de amsterdam RAI. Ik ga dr met mn mannetje heen Opvang willen we zoveel mogelijk beperken tot mijn ouders en zijn moeder....en denk dat mn zusje/broertje ook wel wil oppassen als dit nodig zou zijn...ik werk onregelmatig in de zorg dus dat scheelt al wel..mn mannetje kan wrs zijn werktijden aanpassen op die van mij..dus ideaal maja voor hetzelfde geldt is het volgend jaar anders mbt zijn werk, dus helemaal zeker weten we het niet..maar het liefst niet naa kdv...jullie? Welkom Anni we gaan er voor
Ik denk dat we voor een gastouder gaan áls ik volgend jaar nog werk heb. Mijn jaarcontract loopt tot november 2012. Schoonouders wonen ver weg en mijn ouders willen niet weer in de luiers zitten
Hey dames, Hier ook zo'n bolle buik! Zwelt savonds helemaal op en staat superstrak dan, apart hoor! Lijk idd al een paar maanden. Wel grappig want nu denk ik steeds; zo zie ik er straks de hele dag dor uit Wij gaan het de ouders en schoonouders al wel eerder vertellen, maar weet nog niet wanneer. De broers en zussen willen we vertellen met de kerst, ik doe het ook met gebak maar maak dan een buiktaart. tussen kerst en nieuw de beste vrienden vertellen en nieuwsjaarsborrel de rest van de Fam.! Dan met 12 weken mag de rest van de wereld het weten Over opvang: heb nog geen flauw idee... Moeten we binnenkort maar eens over na gaan denken
@Wolkje, bijzonder wat darmen met je buik kunnen doen he hihi..leuk om het te gaan vertellen wij willen eht ook pas na oud&nieuw (12 weken) vertellen aan heeeel de wereld zeg maar....alleen met kerst gaan we het bij mn ouders aan mn oma vertellen....en met kerst bij de mensen waar we kerst vieren bij mn mannetjes kant...zijn vrienden van hun....erg leuk heb er nu al zin in
Hihi het liefste vertel ik het ook al aan iedereen. Maar alleen mijn ouders en zusje weten het. De rest wil ik inderdaad pas na de echo vertellen. Twijfel is nog wanneer ik het mijn s-familie vertel. Hoe doen jullie dat?
Mn schoonmoeder hebben we t tegelijk met mijn ouders vertelt op dezelfde dag...zijn broertje nog niet omdattie zn mond niet kan houden
Mag ik hier ook bij?? Ik weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben en ben uitgerekend op 27 juli. Even kort over mezelf; ben 32 jaar, ben docent op een middelbare school en ben al 15 jr samen met mn man. We hebben al een dochter van 2,5. Dit is dus ons 2e kindje. Ik vind het net zo spannend en eng als bij de eerste zwangerschap. Voel me ook anders, ben nu al misselijk en mn buik is 's avonds ook opgezet en heb weinig zin in eten. Wij willen het met kerst aan onze ouders vertellen en pas na 3 maanden aan de rest van de familie. Mn beste vriendin weet t al wel lol. Hopelijk blijft mn buik dan een beetje klein, want bij mn dochter zag je t al met 11 weken en bij een 2e schijnt t sneller te gaan. Ga zo even op mn gemak alles doorlezen
heej meiden, wat een leuk geklets hier! Welkom voor alle nieuwe zwangeren! Hier wel s avonds een wat gespannen buik.. Weet niet of ie al opzet, heb zelf ook een klein buikje al.. Wat betreft oppas: ik werk 2,5 dag en wil graag proberen of ouders/schoonouders beide 1 dag op willen passen. de andere halve dag kunnen we of zelf regelen, of een vriendin van mij vragen die 2 kleintjes heeft. Is maar voor 3 uurtjes. Wij gaan het zaterdag vertellen aan onze ouders/zussen/broers. En onze beste vrienden weten het al.. die waren al op de hoogte dat de pil al een tijdje de deur uit is. hihi! Helemaal blij natuurlijk! Onze overige vrienden vertellen we het na de 1ste echo.. met 7 a 8 weken dus. De rest mag het daarna wel weten.
zo al een eindje teruggelezen: ga ook weer meedoen met MvM. Ondanks ik nu alweer misselijk wordt als ik denk aan de lucht van dat spul dat in die flessen zit, is t een kleine moeite. Opvang; ik werk 3 dagen en onez dochter gaat naar t KDV en ik hoop dat er voor deze uk ook een plekje is. Er is een wachtlijst, maar gelukkig krijg je wel voorrang als je er al een kindje hebt zitten. Dus na de 1e echo ga ik al bellen om op de wachtlijst te gaan. Bij mn 1e zwangerschap was mn 1e echo rond de 10 weken, dus dat zal nu ook wel zo zijn. Ga de vk pas bellen als ik 6 weken ben.
Hier 's avonds ook een beetje opgezette buik, maar had al geen sixpack dus dat scheelt Verder merk ik eigenlijk nog niet veel van het feit dat ik zwanger ben. Of eerlijk gezegd; helemaal niks! Voel me best goed, heb vorige week wel hoofdpijn gehad, maar dat is het dan ook. Ik heb vandaag mijn ouders en mijn zusje verteld dat ik zwanger ben. Mijn schoonouders vertel ik het denk ik met Sinterklaas. Hebben jullie al de vk gebeld? En met hoeveel weken krijgen jullie een intake en echo? *Sorry, ben best nieuwsgierig *