@jo: kan inderdaad liggen aan je urine, maar ook aande test. Heb je een ander merk test gedaan dan vrijdag? Anders morgenochtend nog eens proberen, zal vast niks geks zijn. Of gewoon niet meer testen maar begrijp dat dit lastig is in deze situatie Morgenochtend nog eens proberen en niet te veel zorgen maken, een streep is een streep!
ik zou morgen weer een test doen of die dag erna. Bij mij stijgt mn hcg niet erg snel volgens mij. Heb nu eindelijk een wat donkerdere test maar daar zat dan ook 3 dagen tussen met de vorige. Heb hier op 8 dec alleen een echo. Intakegesprek moet een andere keer, was iets verkeerd gegaan met plannen. Waarschijnlijk kan ik 2, 3 weekjes later weer komen voor een echo + intake, zodat het aantal weken kan worden bepaald en er de tijd is voor het gesprek. Spannend allemaal zeg!
goeiemiddag dames ff wat bijgelezen, maar niet alles onthouden probeer er wat van te maken.... typisch dat moeders en oma's zo instinctief weten of zien dat we zwanger zijn he....hier echter niet zo..maar ben van mezelf best gezet, dus bij mij ook nog niet te zien... alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom Nicky, pff heftig joh...fijn dat je nu zo snel zwanger bent...hopelijk blijft alles goed gaan altijd spannend he!!!! Jo, ik heb gehoord dat mensen dit vaker kunnen hebben..zou er niet meteen iets ergs van denken, al snap ik goed dat je dat hebt...Maar gewoon vanavond of morgenvroeg nog een keer testen...dan zul je vast weer mooie streep hebben heb je dezelfde test gebruikt als de vorige keer of een andere?
Ik heb dezelfde test als de vorige keer gebruikt; sensitest (die goedkope). Het is niet dat hij dramatisch licht is hoor. Hij is net zo donker als de controle streep. Die van vrijdag is alleen donkerder dan de controle streep. Heb gewoon mijn kwaaltjes (nog). Omdat ik nu rond de tijd van mijn vorige mk zit haal ik me allemaal dingen in mijn hoofd. Had gewoon niet moeten testen In elk geval bedankt voor jullie reacties. pfff nog twee weken tot echo
haha hou maar op. Aan de ene kant wil ik nu direct wel, aan de andere kant maakt dat ook geen bal uit. Als het mis gaat, gaat het toch wel mis. Ondanks een prachtige echo. Dit was bij mijn mk ook zo, ik ben de baby verloren op dezelfde dag toen we voor het eerst een kloppend hartje zagen... Bah niks aan die onzekerheid haha
vreselijk die onzekerheid he jo..hopelijk gaat het snel die tijd en krijg je een duidelijke echo... hoe merk je eigenlijk dat je een mk hebt? ik vind het soms zo bijzonder dat ik gewoon bijna nergens last van heb....
Lekker gekletst meiden! En bij mij knalt een dikke zwangerschapsdementie fase 1 erin, dus heb alles gelezen en weet nu dus niks meer whaha Volgens mij zei Meow dat ze het leuk vond dat ik een echo kreeg net voor de kerst. Maar nu zat ik zo eens te tellen... Dat is gewoon nog 4,5 week! Duurt nog zoooo lang! Ik wil eigenlijk nu al haha. Waarschijnlijk als het eenmaal zo is gaat het ontzettend hard. Meiden, vinden jullie het ook zo moeilijk om je mond te houden? Ik zou het liefste het aan iedereen vertellen, maar dat kan natuurlijk echt niet! Wil gewoon de echo afwachten, voor zekerheid. Maar vind het nu al moeilijk om tegen collega's te liegen dat ik vorige week dus "ongesteld" ben geworden, wat dus niet zo is... Hoe doen jullie dit?
Met collega's heb ik het er niet over Ik heb nog 2 meiden die ik het graag zou vertellen, maar ik hou echt mn mond...wil het niet verpesten...en nog steeds er vanuit gaande dat er nog vanalles mis kan gaan Op mn werk wil ik het pas volgend jaar gaan vertellen....dan ben ik echt 12 weken.... Met kerst vertellen we het meer mensen heb er nu al zin in Die zwangerschapsdementie ken ik wel hihi....heb er soms ook al last van..dan is mn hoofd gewoon ineens leeg
Goedenavond!! Ik had me hier al aangemeld, maar heb een tijdje niks gepost. Het was namelijk zo ontzettend rustig Maar nu zit er meer leven in zie ik wel Leuk!! Vandaag hebben wij onze eerste echo gehad, ik ben 8 weken en 1 dag zwanger en dat klopt precies volgens de kalender. Er was een kloppend hartje te zien en dat is dus helemaal leuk! Over drie weken weer een echo, ben benieuwd. Ons zoontje was ook mee en die leek wel te weten wat hij zag. Hij kraaide en zwaaide volop naar het beeld! Hebben jullie trouwens ook zo'n last van brandend maagzuur? En ik heb ontzettende zin in allemaal lekkere dingen zoals kaasbroodjes enzo.. pfff!
@nicky, wat een heftig verhaal zeg, ik duim voor een gezonde plakbeeb voor je! @jo1984; mijn testen veranderen niet van kleur en de teststrepen zijn ook lichter dan de controlestreep. (kruitvat 2v5) T is wel een duidelijke streep en hij verschijnt ook binnen 2 minuten. Maar gister had ik er 1 van de Etos en toen zag ik t streepje amper. Heb vandaag een digitale cb gedaan en die zei binnen een minuut zwanger. Ik test gewoon niet meer, pas als MvM komt weer. @spannend; ik heb ook niet veel klachten, alleen een drukkend gevoel in mn buik, alsof er wat opschuift, maar t doen geen pijn ofzo. En een beetje een weeeig gevoel 's ochtendsBij de 1e begon de misselijkheid na 6 weken, ik hoop dat ik nu gespaard blijf lol @Anni; ja dat zei ik Ik bedoel ermee dat als je t wilt vertellen met kerst, dat je gelijk een echo kunt laten zien. Denk dat mijn 1e echo pas in t nieuwe jaar is mijn collega's zijn vooral mannen, die zien toch niet zoveel lol. Mocht ik weer heel erg misselijk worden, dan vertel ik het mn teamleider wel, die regelt dan de 1e uren vrij voor mij. Maar voorlopig maar wijde vesten aan lol Zwangerschapsdementie; ja hoor, ben al voor de 2e keer mn schoolsleutels vergeten
Haha dat scheelt! Ik werk in een team van 9 meiden, en heb 2 vrouwelijke regiomanagers. Dus probeer dan maar eens je mond te houden en je klachten te verbergen. Morgen ga ik al shoppen voor wijde kleding, want mijn buikje "ploft" nu al... Ik heb 's avonds en 's nachts vooral gespannen borsten, en mijn buik voelt een beetje vreemd aan. Alsof ik ongesteld moet worden, maar dat word ik natuurlijk niet! En 's ochtends ben ik wel eens een beetje misselijk, maar meer van de onverzadigbare honger Hoop echt dat ik me kan beheersen met eten haha. @Meow: Waarom krijg jij je echo zo laat? Ik dacht met een 2e dat het vaak eerder was... Wel een mooi begin van het nieuwe jaar dan weer En wel leuk, kan dan gewoon vanaf de kerstdagen iedereen inlichten @Daphne: Gefelicteerd meis! Mij lijkt een echo zo mooi! Helaas moet ik nog 4,5 week wachten, maar toch! En wat leuk dat je zoontje al een beetje begrijpt wat er aan de hand is. @Spannend: Ik vertel mijn meerdere ook pas vanaf 12 weken hoe het zit. Misschien iets eerder, moet even kijken hoe mijn buik zich ontwikkeld. Ben een beetje bang dat ik met 10 weken echt al een buikje heb. Maar we shall see. En zoo irritant he, dat je dan gewoon niet meer weet hoe of wat? Ik sta soms echt; uh... uhmm... uhhh... Ach, straks kan ik de schuld geven aan de zwangerschap hihi
wat een boel reacties toch alweer leuk om de verschillende verhalen te lezen!! ik heb 21 december de intake en echo bij de VK. ben heel benieuwd hoor maar het is nog zo lang wachten... ik krijg ook al een buikje van de darmen, echt bizar om te zien en te voelen wat er allemaal gebeurt in je lichaam hoor!
@anni; ik heb geen idee wanneer ik mn 1e echo heb, mag pas met 6 weken de vk bellen, dus das nog ff wachten @bama ik heb s avonds ook zo'n darmenbuikje haha geen gezicht eigenlijk
Waarom pas met 6 weken Meow? Ik kon gelijk al bellen, zodra je weet dat je zwanger bent. Is daar een reden voor?
Geen idee, staat op de site van de vk. Was bij m'n dochter ook zo. Toen kreeg ik de 1e echo met 10 weken ongeveer
Hallo Dames, Mag ik mij hier aan toevoegen? Ik heb afgelopen zaterdag positief getest, JIPPPIIEE, ook uitgereken is juli van de eerste, oww is allemaal zo spannend!
Wat krijgen sommige van jullie toch vroeg een echo! Na mijn afgebroken zwangerschap hebben ze mijn laatste zwangerschap extra goed ik de gaten gehouden, maar weet niet of ik voor extra echo's in aanmerking kom. Na een paar weken misselijk en duizelig te zijn geweest ben ik eigenlijk alleen nog maar vermoeid. Gister sloeg de twijfel pas echt goed toe en ik gingen er allemaal negatieve gedachten door mijn hoofd, schijnzwangerschap, mk, etc. Ik had nog 1 testje liggen en de teststreep verscheen eerder dan de controlestreep. Ik wil hem toch even showen, ben zo blij! Moet toch een eerste echo afwachten tot ik kan geloven dat er echt wat zit. Wanneer gaan jullie het vertellen? Op mijn werk vertel ik niets, over een paar weken ben ik ontslagen, dus het gaat ze niets aan.
Jaaa ik ben ook zwanger Mag ik met jullie meekletsen? Vanochtend positief getest, dit was pas onze 1e ronde dus we kunnen het echt nog niet geloven. Jullie ook allemaal gefeliciteerd! Wat een wonder is het toch he Ik wordt in januari 23, mijn vriend wordt over 6 dagen 24 en dit is ons 2e kindje.